M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MindShare Polska (firma)"

Kraj, 28 września 2015

VML realizuje kampanię promującą mForex

Kampania prowadzona jest głównie w internecie. Zaplanowano też emisje spotów w TV.

Kraj, 7 września 2015

Haribo reklamuje powiększoną rodzinę żelków

Kampania prowadzona jest w stacjach ogólnopolskich oraz w mediach społecznościowych i na materiałach POS.

Kraj, 2 czerwca 2015

Eurocash rusza z Megaturniejem [wideo]

Konsumenci, którzy przystąpią do zabawy, będą walczyć o udział w najnowszym teleturnieju telewizji Polsat - "Mistrz zakupów".

Kraj, 30 kwietnia 2015

Mindshare z kampanią dla sieci ABC

Dom mediowy podczas majówki realizuje ogólnopolski projekt dla sieci sklepów.

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Kraj, 24 lutego 2015

Mindshare wprowadza w Polsce sieciowe rozwiązanie The Loop

The Loop to zbiór narzędzi do monitorowania kampanii w czasie rzeczywistym i sterowania budżetami klientów po analizie działań reklamowych.

Kraj, 11 lutego 2015

Cezary Sochacki po blisko 20 latach opuszcza branżę reklamową

Został prezesem fundacji dobroczynnej Krajowe Centrum Kompetencji.

Kraj, 10 lutego 2015

Lidia Popiel w reklamie Bioliq [wideo]

Produkt otrzymał wsparcie w TV.

Przetargi, 28 stycznia 2015

Starcom będzie pracować dla Poczty Polskiej

Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta w tym i w przyszłym roku.

Kraj, 22 stycznia 2015

Sprostowanie: Mindshare nie uczestniczył w przetargu mediowym Viacomu

Dom mediowy zaprzecza naszym informacjom.

Kraj, 19 stycznia 2015

Magda Kolenkiewicz w globalnych strukturach Starcom MediaVest Group

Global Product Committee, do którego dołącza dyrektor zarządzająca Starcomu, zajmuje się m.in. tworzeniem strategii rozwoju produktu i nowych usług grupy.

Kraj, 19 stycznia 2015

Karolina Chołuj dyrektorem pionu Business Planning Mindshare Polska

Będzie odpowiadać za kształtowanie strategii rozwoju oferty analityczno-badawczej i narzędzi.

Kraj, 18 grudnia 2014

The Media Insight realizuje kampanię Ahmad Tea [wideo]

Komunikacja wizerunkowa będzie prowadzona do końca stycznia.

Kraj, 16 grudnia 2014

BP wspiera kawy na zimę

Mindshare Polska realizuje kampanię zimowych kaw dla sieci BP.

Kraj, 12 listopada 2014

Mariusz Gdulski na czele połączonego wydziału mediów i zarządzania budżetem Orange Polska

Iwona Chrzanowska-Wójcik, wieloletnia szefowa działu planowania i zakupu mediów, odeszła z firmy.

Kraj, 31 października 2014

Kampania Forda wykorzystuje Oculus Rift

W galeriach handlowych użytkownik może dokładnie obejrzeć w 3D wnętrze nowego Forda Focusa oraz z zewnątrz sylwetkę auta.

Kraj, 9 października 2014

Aflofarm kontynuuje współpracę z Mindshare przez kolejny rok

Największy reklamodawca bez przetargu pozostaje z dotychczasowym domem mediowym.

Przetargi, 4 września 2014

MetLife ponownie wybrało Mindshare

Nowa kampania MetLife ma wystartować tej jesieni.

Kraj, 1 września 2014

Mindshare Polska ze specjalną akcją dla Uniqa na US Open

Agencja założyła specjalny serwis na Onecie w związku z turniejem tenisowym.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Telewizja głównym kanałem Aflofarmu

Producent farmaceutyczny prowadzi wsparcie reklamowe kilku marek.

Kraj, 11 lipca 2014

Ford angażuje użytkowników Xboksa

Marka promuje w grze technologię silników EcoBoost.

Kraj, 27 maja 2014

Ford Mustang był do kupienia w trakcie finału Ligi Mistrzów

W ramach kampanii na ekranach odbiorników z funkcją telewizji hybrydowej emitowana była dedykowana aplikacja informująca telewidzów o możliwości zamówienia modelu Mustanga. Innowacyjny format aplikacji zrealizował dom mediowy Mindshare Polska.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Gwiazdy Nike'a podejmują ryzyko

Cristiano Ronaldo, Neymar oraz Wayne Rooney na chwilę przed meczem.

Kraj, 2 kwietnia 2014

HJ Heinz wspiera flagową markę w Facebooku

Oryginalny keczup Heinz ze spersonalizowaną, stworzoną przez siebie etykietą otrzyma 25 osób.

Kraj, 31 marca 2014

Poczta Polska startuje ze wsparciem wizerunkowym

Kampania będzie prowadzona w prasie.

Kraj, 28 marca 2014

Niestandardowa aktywacja Forda podczas Targów Motor Show 2014

Za koncepcję oraz realizację konkursu odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Kraj, 21 marca 2014

Cezary Sochacki client service directorem Posterscope

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej dołączył do agencji należącej do Dentsu Aegis Network.

Kraj, 20 marca 2014

Wyjaśnienie: Malma z kolejną kampanią

Za zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.

Kraj, 18 marca 2014

Mindshare ruszył z konkursem dla Forda

Konkurs będzie wspierany płatnymi reklamami w Facebooku.

Kraj, 11 marca 2014

BP promuje swoją ofertę śniadaniową

Stacja paliw ruszyła z kampanią śniadań Wild Bean Cafe.

Kraj, 18 lutego 2014

Joanna Pawluk koordynatorem obsługi Forda z ramienia Mindshare

Menedżer awansował w strukturach Mindshare Polska.

Kraj, 14 lutego 2014

Walentynkowa realizacja agencji Good dla Volvo

Agencja działająca w grupie K2 w ramach stałej obsługi marki Volvo przygotowała kampanię pt. "W każdym Volvo kwitnie miłość“.

Kraj, 6 lutego 2014

Ford rozpoczął wsparcie nowych modeli samochodów [wideo]

W nowej kampanii marketer promuje Transit Connect i Tourneo Connect.

Kraj, 23 stycznia 2014

Ford rozpoczął kampanię sprzedażową

Działania reklamowe skierowane są do przedsiębiorców zainteresowanych kupnem auta z pełnym odliczeniem VAT.

Przetargi, 11 grudnia 2013

Mindshare obronił budżet Aflofarmu

Największy polski reklamodawca kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją mediową.

Kraj, 27 listopada 2013

Barbara Wasyl awansuje w BrandLabie

Obejmuje nowo utworzone stanowisko client service directora.

Kraj, 27 listopada 2013

Anna Sakowicz w zarządzie Starcom MediaVest

Grupa domów mediowych wzmacnia zarząd o top managera odpowiedzialnego za digital.

Kraj, 20 listopada 2013

Anna Sakowicz odchodzi z Mindshare Polska

W związku z odejściem Sakowicz do zarządu domu mediowego dołączyła Joanna Kazak.

Kraj, 14 listopada 2013

Walk Creative dla Perfecty [wideo]

Spot sponsorski promuje nową linię perfumowanych kosmetyków do pielęgnacji ciała Perfecta Pin Up.

Kraj, 17 października 2013

Andante wróciły do telewizji [wideo]

Słowacki IDC Holding rozpoczął nowe działania reklamowe.

Przetargi, 14 października 2013

United International Pictures wybrał Mindshare

Dom mediowy przedłuża współpracę z dystrybutorem filmowym.

Kraj, 1 października 2013

Pudliszki promują sosy

Change i Mindshare ponownie dla HJ Heinz Polska.

Kraj, 27 września 2013

Aflofarm szykuje się do przetargu na media

Największy reklamodawca telewizyjny zaczyna przygotowania do przetargu na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 24 września 2013

Magdalena Mulenga nie zarządza już Quismą

Przedstawiciele GroupM, do której należy Quisma, poinformowali, że nie ma jeszcze następcy na jej stanowisko.

Kraj, 24 września 2013

Mindshare Polska realizuje działania reklamowe dla Grupy Eurocash

Akcja promocyjna obejmie około 10 tys. sklepów.

Kraj, 11 września 2013

Mindshare po raz trzeci organizuje Purple Day

Tematem przewodnim będzie efektywność.

Kraj, 14 czerwca 2013

Black Jet startuje

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa "The sky’s the limit!" z udziałem Mike’a Tysona.

Kraj, 10 czerwca 2013

Mindshare wprowadza optymalizator liczby kontaktów z reklamą

MindMonitor to nowe narzędzie domu mediowego do planowania efektywnej częstotliwości ekspozycji reklam w mediach.

Kraj, 4 czerwca 2013

Dominik Komar w Arenie

Dom mediowy ma nowego digital communication managera.