M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MindShare (firma)"

Kraj, 9 października 2017

DrWitt startuje z jesienną kampanią

W najnowszej komunikacji marki Maspeksu akcentowana jest odporność.

Kraj, 4 października 2017

Łowicz w kampanii "otwiera na to, co najlepsze"

Startuje nowa komunikacja marki z portfolio Maspeksu.

Kraj, 19 września 2017

Łukasz Chwiszczuk head of digital performance w Media Group

Z kolei Paweł Gołębiowski obejmie stanowisko head of digital strategy.

Kraj, 19 września 2017

Nowa kampania nektarów Tymbarku

Marka z portfolio Maspeksu akcentuje w komunikacji historię produktu.

Kraj, 13 września 2017

MediaCom na czele rankingu Stars za 2016 r.

Ranking sporządzono na podstawie danych z KRS i estymacji audytora.

Kraj, 5 września 2017

Anna Lubowska CEO GroupM w Polsce

Będzie raportować bezpośrednio do Dominica Graingera, CEO GroupM EMEA, współpracując ściśle z Rafałem Wolnomiejskim, COO GroupM Polska.

Kraj, 1 września 2017

Paweł Kowal dyrektorem data & programmatic w Netsprincie

Awans w agencji.

Kraj, 24 sierpnia 2017

Brasil ponownie dla marki Łowicz [wideo]

Marka kontynuuje kampanię pt. "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!".

Kraj, 23 sierpnia 2017

Lubella promuje płatki kukurydziane [wideo]

Za kreację odpowiada Brainbox.

Kraj, 21 sierpnia 2017

GroupM łączy dane o oglądalności Nielsena i zakupach od GfK

Klientom oddano do dyspozycji nowe narzędzie mające podnieść efektywność planowania i zakupu reklam. W Polsce to debiutancki projekt o tym charakterze.

Kraj, 16 sierpnia 2017

RECMA: GroupM na czele zestawienia Qualitative Evaluation 2017

Tylko jeden punkt dzieli GroupM i Publicis Media.

Kraj, 10 sierpnia 2017

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men

Rusza nowa kampania przygotowana głównie przez Mindshare.

Przetargi, 8 sierpnia 2017

Change Serviceplan wygrał przetarg Merlin.pl

Agencja będzie odpowiadała za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki.

Kraj, 7 sierpnia 2017

Letnia kampania Lubelli autorstwa GPD i Mindshare

W nowym spocie brand Maspeksu promuje pomysł na obiad z makaronem.

Zagranica, 4 sierpnia 2017

Nilufar Fowler została CEO worldwide central w Mindshare

Marco Rimini dostaje nowe zadanie.

Zagranica, 1 sierpnia 2017

Amazon rozpoczyna przegląd swojego globalnego budżetu mediowego

Za dotychczasową obsługę odpowiada sieć Initiative (IPG).

Kraj, 24 lipca 2017

Tymbark promuje warianty z aloesem

Wystartowała rozległa digitalowa akcja marki z portfolio Maspeksu.

Kraj, 12 lipca 2017

Lubella poleca się w duecie z botwinką

Marka makaronów z portfolio Maspeksu startuje z działaniami promocyjnymi i inspirującymi do przygotowania nowych letnich dań.

Kraj, 5 lipca 2017

RECMA: Starcom wygrywa na wskaźniku Overall Activity za 2016 r.

Za Starcomem są MEC i MediaCom.

Kraj, 26 czerwca 2017

Ruszyła kampania Axe z Sokołem [wideo]

Za jej przygotowanie odpowiada DDB & Tribal.

Kraj, 23 czerwca 2017

Mindshare niestandardowo promuje film "Transformers: Ostatni Rycerz"

Akcje specjalne zrealizowano z udziałem dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, blogera gaminowego reZigiusza, bohaterów popularnego serialu Comedy Central "Blok Ekipa" i marki Uber.

Kraj, 21 czerwca 2017

Kampania Lubella Mini w nowej odsłonie

Maspex zachęca do letnich eksperymentów w kuchni.

Kraj, 21 czerwca 2017

Grey i Mindshare z platformą dla młodych klientów mBanku

Do komunikacji z młodymi bank zatrudnił youtuberów.

Kraj, 21 czerwca 2017

Sokół w kolejnej odsłonie kampanii Axe przygotowanej przez DDB & Tribal [wideo]

Trwa etap teaserowy marki kosmetycznej Unilevera.

Zagranica, 20 czerwca 2017

Neo@Ogilvy zostanie wcielone do sieci Mindshare

Kolejne połączenie wewnątrz WPP.

Kraj, 13 czerwca 2017

Tymbark z letnią aplikacją

Marka napoju proponuje nową aplikację i oferuje nagrody.

Kraj, 13 czerwca 2017

Lemoniada wychodzi z owoców w nowej kampanii Tymbarku

Marka Tymbark z portfolio Maspeksu z kampanią dla lemoniady na outdoorze.

Kraj, 12 czerwca 2017

Bardzo z nową kampanią Tymbarka [wideo]

W ofercie napojów pojawia się nowy smak.

Kraj, 7 czerwca 2017

Keczupy z Włocławka na outdoorze

Reklamowy projekt przygotowały agencja Mint Media i dom mediowy Mindshare.

Kraj, 2 czerwca 2017

Lubella w wersji mini w TV i na outdoorze

Kampanię przygotowały GPD i Mindshare.

Przetargi, 1 czerwca 2017

Mindshare wygrywa przetarg Nokii

Globalny konkurs dotyczył także Polski - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 30 maja 2017

DDB & Tribal autorem nowej kampanii Big Milk [wideo]

Agencja przygotowała dwie odsłony spotów.

Kraj, 30 maja 2017

Maspex promuje wodę Kubuś Waterrr w nowej kampanii telewizyjnej

Reklamowy projekt przygotowały: agencja Brasil i dom mediowy Mindshare.

Kraj, 23 maja 2017

Tymbark w rozszerzonej rzeczywistości

Aplikacja do robienia śmiesznych filmików wykorzystująca augmented reality.

Kraj, 17 maja 2017

Nowa kampania keczupów Kotlin

Przygotowały ją agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare.

Kraj, 15 maja 2017

Nowa odsłona kampanii TK Maxx [wideo]

Działania prowadzone się pod hasłem "Szalone możliwości".

Kraj, 4 maja 2017

Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli

Producent makaronów z kolejną odsłoną kampanii autorstwa GPD i Mindshare.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Paweł Piekarczyk i Michał Jabłoński w Reprise Media

Agencja zatrudnia senior SEM specialist i senior graphic designera.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Maspex promuje koncentraty Krakusa w płynie

Telewizyjną kampanię przygotowały Brasil i Mindshare.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Maspex reklamuje Kubusia Waterrr

Korek niekapek jako atrybut przewagi konkurencyjnej.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Wiosenna kampania wizerunkowa Tymbarku

"Szklanka soku codziennie" to projekt reklamowy autorstwa agencji Bardzo i domu mediowego Mindshare.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Lubella na rodzinny obiad

Producent makaronów kontynuuje kampanię "Lubella i 1000 pomysłów" autorstwa agencji GPD i domu mediowego Mindshare.

Kraj, 4 kwietnia 2017

Brasil dla marki Łowicz [wideo]

Marka kontynuuje kampanię pt. "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!".

Kraj, 4 kwietnia 2017

RECMA: Starcom, MediaCom i Havas Media na szczycie raportu Qualitative Evaluation 2017

W kategorii "vitality" najwięcej punktów otrzymał Havas Media i Vizeum (po 9).

Kraj, 14 marca 2017

MBank w konwencji musicalu

Kampanię programu rabatowego mOkazje, która potrwa dwa miesiące, przygotowały: Grey Group, Tango Production i Mindshare.

Kraj, 14 marca 2017

Lufthansa promuje azjatyckie kierunki

Obniżkę cen biletów do Azji i na Daleki Wschód wspiera kampania online i w radiu.

Kraj, 7 marca 2017

Nat Geo Wild promuje "Miesiąc z wielkimi kotami"

To największa kampania marketingowa stacji.

Kraj, 2 marca 2017

Volvo promuje model V90 Cross Country [wideo]

Wielokanałową kampanię zaplanował i kupił Mindshare.

Kraj, 1 marca 2017

Lubella z kampanią

Marka Maspeksu podsuwa konsumentom tysiąc pomysłów na makaronowe dania.

Kraj, 21 lutego 2017

Rama daje się smakować

Wystartowała nowa kampania komunikacyjna marki z portfolio Unilevera.