M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MindShare (firma)"

Kraj, 29 kwietnia 2016

Orange Finanse wciąż rośnie

W ciągu I kw. br. z oferty mBanku dla abonentów Orange skorzystało 23 tys. nowych klientów, w ciągu roku przybyło ich 140 tys.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Tymbark kontynuuje świętowanie 80. urodzin

Marka Maspeksu zapewnia, że z nią zawsze konsument jest w najlepszym wieku. Za kreację spotu odpowiada BrainBox. Media kupuje Mindshare.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Kubuś Waterrr namawia do czystego nawodnienia

Marka Maspeksu chce towarzyszyć młodym konsumentom w letnich podbojach świata.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Virgin Mobile zachęca do zmiany operatora komórkowego

Rusza kampania "Przenieś numer do Virgin Mobile z palcem...".

Kraj, 21 kwietnia 2016

Tiger zaprasza do "przeakcji"

Marka Maspeksu rusza z konkursem.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Tymbark Owoce Świata tworzy nadrzeczywistość

Marka zaprezentowała najbardziej zaawansowany technologicznie spot 360 stopni. Przy jego tworzeniu pracowała agencja reklamowa DDB & Tribal. Postprodukcją zajęli się Platige Image i Juice.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Peppermint dla Kupca

Agencja startuje z wiosenną komunikacją dla marki żywności funkcjonalnej.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Przeludzie w kampanii marki Tiger

Startuje nowa odsłona działań dla marki energetyku z portfolio Maspeksu.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Arkadiusz Milik wspiera projekty Tymbarku

Wystartowała kampania promująca turniej "Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku". Za kreację odpowiada Scholz & Friends, za zakup i planowanie mediów Mindshare.

Kraj, 6 kwietnia 2016

Mlekołaki startują z kampanią

Marka płatków śniadaniowych Maspeksu poleca się na śniadanie dla dzieci.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Malma z kampanią internetową

Marka z portfolio Maspeksu podkreśla jakość.

Kraj, 30 marca 2016

Kubuś promuje nowość - ciastka

Marka Maspeksu startuje z kolejną kampanią.

Kraj, 24 marca 2016

Polskie domy mediowe z GroupM mogą korzystać z technologii LemonPi

Ma ona pozwalać w czasie rzeczywistym aktualizować dane w kreacji.

Kraj, 23 marca 2016

TK Maxx z surrealistyczną kampanią

Działania reklamowe pod hasłem "Szalone możliwości" startują na czterech rynkach jednocześnie.

Kraj, 18 marca 2016

MBank kusi zwrotem 500 zł dla posiadaczy nowych kont

Projekt reklamowy przygotowały: Grey, Film Produkcja i Mindshare.

Kraj, 17 marca 2016

Lubella Pełne Ziarno poleca się na obiad

Marka Maspeksu zapowiada obiad pełen energii.

Kraj, 15 marca 2016

Krakus częstuje żurkiem

W nowej kampanii marka przekonuje, że jedna porcja żurku na święta to za mało.

Kraj, 15 marca 2016

Łowicz zachęca do pomidorowej

Nowa "bohaterka" kampanii marki Maspeksu to zupa.

Przetargi, 15 marca 2016

RECMA: Sieć Mindshare najskuteczniejsza w nowym biznesie

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".

Przetargi, 15 marca 2016

OS3 obsłuży Knorra

Agencja wygrała przetarg na obsługę nowej linii produktów Naturalnie smaczne.

Kraj, 26 lutego 2016

Vitamini z nową kampanią sponsoringową

Marka Maspeksu rusza z kolejnym wsparciem swojego brandu. Za kreację kampanii odpowiada Brainbox, a za zakup mediów - Mindshare.

Kraj, 26 lutego 2016

RECMA: zmiany w czołówce domów mediowych

Starcom i ZOG wymieniają się wcześniejszymi pozycjami, a na pozycję piątą awansuje Mindshare.

Zagranica, 26 lutego 2016

Kellogg ogłasza przetarg na obsługę w Europie

Carat i Isobar w gotowości.

Kraj, 25 lutego 2016

Sodexo z kampanią na Wielkanoc

Firma zachęca do świątecznego obdarowywania pracowników.

Kraj, 24 lutego 2016

GroupM kupuje The Exchange Lab

Dzięki temu wzmocni kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

Zagranica, 18 lutego 2016

Havas Media International wygrywa przetarg Vita Coco Euro

W rejonie EMEA dom mediowy będzie promował markę All Market.

Kraj, 17 lutego 2016

Startuje kampania makaronów Lubella, która potrwa prawie rok

Marka makaronów z portfolio Maspeksu podsuwa pomysły na niebanalne obiady. Za kreację kampanii odpowiada GPD Agency. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Kraj, 9 lutego 2016

Dżemy Łowicz polecają się na śniadanie

Startuje kampania dżemów i konfitur z portfolio Łowicza. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.

Kraj, 2 lutego 2016

Mali testerzy sprawdzają "czystość" soku Kubuś

Maspex ponownie wspiera markę dla dzieci.

Kraj, 1 lutego 2016

Uzupełnienie: Gorący Kubek w nowej odsłonie

Flagowy produkt Knorra dostanie wsparcie w wielu mediach.

Kraj, 1 lutego 2016

Virgin Mobile: nie zwolnimy tempa

Wirtualny operator komórkowy, który w ub.r. wydał na reklamy ponad 50 mln zł, najwięcej w swojej czteroletniej historii, zapowiada w br. utrzymanie takiej samej aktywności reklamowej.

Kraj, 27 stycznia 2016

Paweł Żeleźniak creative directorem w Comfiturze

Agencja wzmacnia zespół kreacji.

Kraj, 25 stycznia 2016

Multiscreening dotyczy 70 proc. internautów

Dom mediowy Mindshare zaprezentował swoje nowe badanie. Pod lupą znalazł się multiscreening i shifting.

Zagranica, 19 stycznia 2016

Ford na Wyspach z nową platformą komunikacyjną

Za kreację kampanii odpowiada agencja Blue Hive.

Przetargi, 15 stycznia 2016

Initiative obronił obsługę mediową Tesco

W przetargu udział brały jeszcze Mindshare i SMG.

Przetargi, 12 stycznia 2016

Mindshare obronił budżet mediowy Grupy Maspex Wadowice

Przetarg trwał od października ub.r.

Kraj, 8 stycznia 2016

Sebastian Olszowy rozstaje się z Leo Burnett

Marketing & new business director odchodzi z agencji.

Kraj, 23 grudnia 2015

MBank i Axa w kolejnej wspólnej kampanii

Premia od ubezpieczyciela za otwarcie konta w banku. Kreację przygotował Grey, media kupił Mindshare.

Przetargi, 21 grudnia 2015

SMG nowym domem mediowym Aflofarmu

Do tej pory Aflofarm był klientem domu mediowego Mindshare.

Przetargi, 18 grudnia 2015

Aflofarm wybiera SMG do współpracy w 2016 r.

Do tej pory Aflofarm był klientem domu mediowego Mindshare.

Kraj, 17 grudnia 2015

MBank ostrzega przed upublicznianiem w internecie wrażliwych danych

Bank po raz pierwszy zdecydował się na kampanię społeczną, którą przygotowała agencja Brand New Heaven.

Kraj, 14 grudnia 2015

Unilever wspiera Lipton Helium

W listopadzie do sklepów trafiła seria herbat, które wybiera się w zależności od charakteru, Launchowi towarzyszy seria działań marketingowych.

Kraj, 2 grudnia 2015

Mindshare zajmie się obsługą Ubisoftu

Szczegółów nawiązania współpracy strony nie podają.

Kraj, 2 grudnia 2015

Tymbark na święta w stylu John Lewis

Marka Maspeksu rusza z kampanią pod hasłem "Daj coś od siebie" - spot sfotografował Łukasz Żal. Za kreację odpowiada Brainbox, za postprodukcję - Coloroffon. Media kupuje Mindshare.

Kraj, 12 listopada 2015

RECMA: MediaCom prowadzi w Polsce, Carat - globalnie

O pozycji w rankingu decyduje, w zależności od rynku, 16-19 kryteriów.

Kraj, 10 listopada 2015

Marka Tiger w projekcie z Radiem Eska

W audycji "Ranne ptaki" DJ Jankes.

Kraj, 3 listopada 2015

Publicis dla marki Krups [wideo]

Agencja przygotowała adaptację spotu.

Kraj, 2 listopada 2015

MediaCom liderem w rankingu Stars

Zestawienie powstało na podstawie przychodów raportowanych do Krajowego Rejestru Sądowego.

Przetargi, 27 października 2015

Mindshare obronił obsługę mBanku

Przetarg składał się z trzech etapów.

Kraj, 21 października 2015

Sodexo ze świąteczną kampanią

Bożonarodzeniowa kampania kategorii Motywacja Pracowników startuje pod hasłem "Naładuj swój zespół świąteczną energią". Za kreację kampanii w prasie i internecie odpowiada agencja Peppermint, media plan opracował dom mediowy Mindshare.