M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MindShare (firma)"

Kraj, 18 sierpnia 2016

Fireball i Mindshare dla Grupy Eurocash

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, prasie oraz internecie.

Kraj, 3 sierpnia 2016

MBank się odmładza

"Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.

Kraj, 15 lipca 2016

PHD Media Direction zaprasza do Rywalizacji na Maxa

Agencja zbiera środki na kosztowną operację, która może uratować życie i w pełni przywrócić zdrowie Maxa - małego synka firmowej koleżanki Ewy.

Kraj, 12 lipca 2016

Trwa kolejna edycja loterii Amino

Unilever prowadzi kampanię promocyjną dla jednej ze swoich marek.

Kraj, 23 czerwca 2016

Lufthansa rozpoczyna kampanię digital

Działania reklamowe w Polsce realizuje Mindshare.

Kraj, 20 czerwca 2016

Lipiec pokieruje działem social media, a Lach działem produkcji w 24/7Communication

Dział produkcji to najnowsza jednostka w strukturze agencji.

Kraj, 14 czerwca 2016

Marka Lipton otwiera herbaciarnię

Na dworcu Warszawa Centralna powstał Lipton Point.

Kraj, 8 czerwca 2016

Kubuś Waterrr z nową kampanią telewizyjną

Marka Maspeksu chce nawadniać dzieci podczas zabawy.

Kraj, 8 czerwca 2016

Booking.com nowym klientem Mindshare

Niebawem wystartuje kampania w TV i digitalu.

Kraj, 3 czerwca 2016

Arkadiusz Milik ponownie dla Tymbarku

Piłkarz występuje w spocie w ramach kampanii "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku".

Kraj, 3 czerwca 2016

Łowicz ma nowy pomysł na pomidory

Ruszyła kampania marki z portfolio Maspeksu promująca pomidorowe passaty.

Kraj, 23 maja 2016

Unilever wraca na rynek detergentów z marką Surf

Kampanię przygotowała agencja Lubię To - Linked by Isobar.

Kraj, 16 maja 2016

Wrzask radości w letniej odsłonie Big Milka

Wystartowała nowa kampania marki z portfolio Unilevera, a w konkursie można wygrać 3 miliony lodów.

Kraj, 16 maja 2016

Lipton z akcją dla optymistów

Marka herbaty z portfolio Unilevera zaprasza do tworzenia haseł na zawieszki.

Kraj, 11 maja 2016

Mariusz Miedziałowski awansuje w strukturach GroupM

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację negocjacji obszarów digitalowych w ramach GroupM.

Kraj, 9 maja 2016

Kubuś Play z nową kampanią

Marka Maspeksu ponownie zachęca dzieci do zabawy i aktywności.

Kraj, 9 maja 2016

Łowicz promuje w sezonie letnim dżemy

Marka Maspeksu gotowa do sezonu.

Kraj, 9 maja 2016

Maspex zachęca do poszukiwań naklejek

Startuje kampania wspierająca akcję promocyjną z naklejkami ukrytymi pod etykietami napojów.

Kraj, 6 maja 2016

Dżemy, sosy i passaty w "Łooo kampanii"

Wystartowały multibrandowe działania outdoorowe marki Łowicz z portfolio Maspeksu. Jak zapewnia producent, to największa tego typu kampania w historii marki.

Kraj, 29 kwietnia 2016

Orange Finanse wciąż rośnie

W ciągu I kw. br. z oferty mBanku dla abonentów Orange skorzystało 23 tys. nowych klientów, w ciągu roku przybyło ich 140 tys.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Tymbark kontynuuje świętowanie 80. urodzin

Marka Maspeksu zapewnia, że z nią zawsze konsument jest w najlepszym wieku. Za kreację spotu odpowiada BrainBox. Media kupuje Mindshare.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Kubuś Waterrr namawia do czystego nawodnienia

Marka Maspeksu chce towarzyszyć młodym konsumentom w letnich podbojach świata.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Virgin Mobile zachęca do zmiany operatora komórkowego

Rusza kampania "Przenieś numer do Virgin Mobile z palcem...".

Kraj, 21 kwietnia 2016

Tiger zaprasza do "przeakcji"

Marka Maspeksu rusza z konkursem.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Tymbark Owoce Świata tworzy nadrzeczywistość

Marka zaprezentowała najbardziej zaawansowany technologicznie spot 360 stopni. Przy jego tworzeniu pracowała agencja reklamowa DDB & Tribal. Postprodukcją zajęli się Platige Image i Juice.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Peppermint dla Kupca

Agencja startuje z wiosenną komunikacją dla marki żywności funkcjonalnej.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Przeludzie w kampanii marki Tiger

Startuje nowa odsłona działań dla marki energetyku z portfolio Maspeksu.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Arkadiusz Milik wspiera projekty Tymbarku

Wystartowała kampania promująca turniej "Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku". Za kreację odpowiada Scholz & Friends, za zakup i planowanie mediów Mindshare.

Kraj, 6 kwietnia 2016

Mlekołaki startują z kampanią

Marka płatków śniadaniowych Maspeksu poleca się na śniadanie dla dzieci.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Malma z kampanią internetową

Marka z portfolio Maspeksu podkreśla jakość.

Kraj, 30 marca 2016

Kubuś promuje nowość - ciastka

Marka Maspeksu startuje z kolejną kampanią.

Kraj, 24 marca 2016

Polskie domy mediowe z GroupM mogą korzystać z technologii LemonPi

Ma ona pozwalać w czasie rzeczywistym aktualizować dane w kreacji.

Kraj, 23 marca 2016

TK Maxx z surrealistyczną kampanią

Działania reklamowe pod hasłem "Szalone możliwości" startują na czterech rynkach jednocześnie.

Kraj, 18 marca 2016

MBank kusi zwrotem 500 zł dla posiadaczy nowych kont

Projekt reklamowy przygotowały: Grey, Film Produkcja i Mindshare.

Kraj, 17 marca 2016

Lubella Pełne Ziarno poleca się na obiad

Marka Maspeksu zapowiada obiad pełen energii.

Kraj, 15 marca 2016

Krakus częstuje żurkiem

W nowej kampanii marka przekonuje, że jedna porcja żurku na święta to za mało.

Kraj, 15 marca 2016

Łowicz zachęca do pomidorowej

Nowa "bohaterka" kampanii marki Maspeksu to zupa.

Przetargi, 15 marca 2016

RECMA: Sieć Mindshare najskuteczniejsza w nowym biznesie

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".

Przetargi, 15 marca 2016

OS3 obsłuży Knorra

Agencja wygrała przetarg na obsługę nowej linii produktów Naturalnie smaczne.

Kraj, 26 lutego 2016

Vitamini z nową kampanią sponsoringową

Marka Maspeksu rusza z kolejnym wsparciem swojego brandu. Za kreację kampanii odpowiada Brainbox, a za zakup mediów - Mindshare.

Kraj, 26 lutego 2016

RECMA: zmiany w czołówce domów mediowych

Starcom i ZOG wymieniają się wcześniejszymi pozycjami, a na pozycję piątą awansuje Mindshare.

Zagranica, 26 lutego 2016

Kellogg ogłasza przetarg na obsługę w Europie

Carat i Isobar w gotowości.

Kraj, 25 lutego 2016

Sodexo z kampanią na Wielkanoc

Firma zachęca do świątecznego obdarowywania pracowników.

Kraj, 24 lutego 2016

GroupM kupuje The Exchange Lab

Dzięki temu wzmocni kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

Zagranica, 18 lutego 2016

Havas Media International wygrywa przetarg Vita Coco Euro

W rejonie EMEA dom mediowy będzie promował markę All Market.

Kraj, 17 lutego 2016

Startuje kampania makaronów Lubella, która potrwa prawie rok

Marka makaronów z portfolio Maspeksu podsuwa pomysły na niebanalne obiady. Za kreację kampanii odpowiada GPD Agency. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Kraj, 9 lutego 2016

Dżemy Łowicz polecają się na śniadanie

Startuje kampania dżemów i konfitur z portfolio Łowicza. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.

Kraj, 2 lutego 2016

Mali testerzy sprawdzają "czystość" soku Kubuś

Maspex ponownie wspiera markę dla dzieci.

Kraj, 1 lutego 2016

Uzupełnienie: Gorący Kubek w nowej odsłonie

Flagowy produkt Knorra dostanie wsparcie w wielu mediach.

Kraj, 1 lutego 2016

Virgin Mobile: nie zwolnimy tempa

Wirtualny operator komórkowy, który w ub.r. wydał na reklamy ponad 50 mln zł, najwięcej w swojej czteroletniej historii, zapowiada w br. utrzymanie takiej samej aktywności reklamowej.