M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MindShare (firma)"

Przetargi, 1 czerwca 2017

Mindshare wygrywa przetarg Nokii

Globalny konkurs dotyczył także Polski - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 30 maja 2017

DDB & Tribal autorem nowej kampanii Big Milk [wideo]

Agencja przygotowała dwie odsłony spotów.

Kraj, 30 maja 2017

Maspex promuje wodę Kubuś Waterrr w nowej kampanii telewizyjnej

Reklamowy projekt przygotowały: agencja Brasil i dom mediowy Mindshare.

Kraj, 23 maja 2017

Tymbark w rozszerzonej rzeczywistości

Aplikacja do robienia śmiesznych filmików wykorzystująca augmented reality.

Kraj, 17 maja 2017

Nowa kampania keczupów Kotlin

Przygotowały ją agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare.

Kraj, 15 maja 2017

Nowa odsłona kampanii TK Maxx [wideo]

Działania prowadzone się pod hasłem "Szalone możliwości".

Kraj, 4 maja 2017

Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli

Producent makaronów z kolejną odsłoną kampanii autorstwa GPD i Mindshare.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Paweł Piekarczyk i Michał Jabłoński w Reprise Media

Agencja zatrudnia senior SEM specialist i senior graphic designera.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Maspex promuje koncentraty Krakusa w płynie

Telewizyjną kampanię przygotowały Brasil i Mindshare.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Maspex reklamuje Kubusia Waterrr

Korek niekapek jako atrybut przewagi konkurencyjnej.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Wiosenna kampania wizerunkowa Tymbarku

"Szklanka soku codziennie" to projekt reklamowy autorstwa agencji Bardzo i domu mediowego Mindshare.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Lubella na rodzinny obiad

Producent makaronów kontynuuje kampanię "Lubella i 1000 pomysłów" autorstwa agencji GPD i domu mediowego Mindshare.

Kraj, 4 kwietnia 2017

Brasil dla marki Łowicz [wideo]

Marka kontynuuje kampanię pt. "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!".

Kraj, 4 kwietnia 2017

RECMA: Starcom, MediaCom i Havas Media na szczycie raportu Qualitative Evaluation 2017

W kategorii "vitality" najwięcej punktów otrzymał Havas Media i Vizeum (po 9).

Kraj, 14 marca 2017

MBank w konwencji musicalu

Kampanię programu rabatowego mOkazje, która potrwa dwa miesiące, przygotowały: Grey Group, Tango Production i Mindshare.

Kraj, 14 marca 2017

Lufthansa promuje azjatyckie kierunki

Obniżkę cen biletów do Azji i na Daleki Wschód wspiera kampania online i w radiu.

Kraj, 7 marca 2017

Nat Geo Wild promuje "Miesiąc z wielkimi kotami"

To największa kampania marketingowa stacji.

Kraj, 2 marca 2017

Volvo promuje model V90 Cross Country [wideo]

Wielokanałową kampanię zaplanował i kupił Mindshare.

Kraj, 1 marca 2017

Lubella z kampanią

Marka Maspeksu podsuwa konsumentom tysiąc pomysłów na makaronowe dania.

Kraj, 21 lutego 2017

Rama daje się smakować

Wystartowała nowa kampania komunikacyjna marki z portfolio Unilevera.

Kraj, 20 lutego 2017

Faster & Better realizuje kampanię dla Maspeksu

Wsparcie dotyczy marki Krakus.

Zagranica, 16 lutego 2017

Jaguar Land Rover ogłasza globalny przetarg na media

Producent wznawia emisję swoich reklam po tym, jak komunikaty pojawiały się obok filmów wspierających organizacje terrorystyczne.

Kraj, 15 lutego 2017

Kubuś zachęca do zimowych aktywności

Marka Maspeksu zachęca do picia Kubusia.

Kraj, 15 lutego 2017

Knorr z aktywacją konsumencką

Marka Unilevera zachęca do jedzenia pieczonego kurczaka przygotowanego z przyprawami marki.

Kraj, 3 lutego 2017

Łowicz stawia na dobroczynność owoców

Maspex kontynuuje wsparcie dla marki dżemów Łowicz.

Kraj, 18 stycznia 2017

Grupa Netsprint przebudowuje dział sprzedaży

W grupie pojawiają się nowi dyrektorzy sprzedaży performance oraz strategii.

Kraj, 4 stycznia 2017

Flora w nowym opakowaniu

Marka Unilevera wystartowała z kampanią.

Kraj, 4 stycznia 2017

Kubuś poleca się na zdrowie i dla babć

Wystartowała nowa kampania napoju.

Kraj, 4 stycznia 2017

Małgorzata Majewska została dyr. ds. rozwoju K2 Media

Poprzednio związana z Value Media.

Przetargi, 6 grudnia 2016

Tymbark wybrał agencję Bardzo

Warszawska agencja będzie obsługiwać Tymbark w zakresie kreacji ATL-owej oraz digitalu.

Kraj, 2 grudnia 2016

Świąteczna kampania Tymbarku z ubiegłorocznym spotem

Marka Maspeksu zachęca do sprawiania sobie małych radości.

Kraj, 29 listopada 2016

Mbank po raz kolejny zwraca uwagę na bezpieczeństwo w sieci

Realizacja autorstwa Brand New Heaven, Floty Filmowej i Mindshare.

Kraj, 22 listopada 2016

GigaGigaNet od Virgin Mobile

Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, kinie, radiu i mediach online.

Kraj, 17 listopada 2016

Tiger z kampanią outdoorową i konkursem

Marka energetyka Maspeksu poszerza portfolio i zachęca do korzystania z energii napoju.

Kraj, 15 listopada 2016

Krakus "koncentruje się" na święta

Marka z portfolio Maspeksu promuje koncentraty bulionów.

Kraj, 8 listopada 2016

Łowicz promuje dżemy prozdrowotne

Nowa linia dżemów z intensywną kampanią.

Kraj, 8 listopada 2016

Nietypowy launch nowego Forda Edge

Mads Mikkelsen w roli płatnego zabójcy.

Kraj, 28 października 2016

Zysk mBanku mocno w dół

"Wyniki odzwierciedlają trudne warunki operacyjne, które są wyzwaniem dla polskich instytucji finansowych" - komentuje zarząd. Pozytywny jest natomiast wzrost dochodów gospodarstw domowych w związku ze wzrostem płac.

Kraj, 27 października 2016

Sebastian Olszowy nowym client service directorem Communication Unlimited

Były marketing & new business director Leo Burnett na nowym stanowisku.

Kraj, 18 października 2016

Zboże może w kampanii Lubelli

Marka Maspeksu startuje z kampanią telewizyjną.

Kraj, 12 października 2016

DDB & Tribal autorem nowej kampanii dla Axe [wideo]

Spot został wyprodukowany przez Papayę.

Kraj, 5 października 2016

Lubella zachęca do udziału w loterii

Marka z portfolio Maspeksu zaprasza do zabaw w kuchni.

Kraj, 20 września 2016

Tymbark ogłasza nadejście jesieni

Marka Maspeksu promuje soki jabłkowe "tłoczone z uczuciem".

Kraj, 14 września 2016

Balety motocyklowe w nowej kampanii TK Maxx

W jesiennych odsłonach kampanii sieć ponownie o "szalonych możliwościach".

Przetargi, 6 września 2016

MBank wybrał agencje

Mindshare, VML, Grey oraz Brand New Heaven będą obsługiwać mBank przez kolejne trzy lata.

Kraj, 2 września 2016

Łowicz rusza z łowczą kampanią

Startuje drugi etap komunikacji marki.

Kraj, 2 września 2016

Mazda rusza z pierwszą dużą kampanią

Reklamy w TV, prasie, internecie i na outdoorze. Działania zaplanowane na cztery miesiące.

Kraj, 18 sierpnia 2016

Fireball i Mindshare dla Grupy Eurocash

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, prasie oraz internecie.

Kraj, 3 sierpnia 2016

MBank się odmładza

"Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.

Kraj, 15 lipca 2016

PHD Media Direction zaprasza do Rywalizacji na Maxa

Agencja zbiera środki na kosztowną operację, która może uratować życie i w pełni przywrócić zdrowie Maxa - małego synka firmowej koleżanki Ewy.