M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mini Max (firma)"

Kraj, 4 listopada 2004

Mediaedge:cia przygotował kampanię kremów czekoladowych Terravita

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kremów czekoladowych marki Terravita produkowanych przez firmę Eurovita. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom...

Kraj, 14 października 2004

Maspex rozpoczął relaunchową kampanię telewizyjną Mlekołaków

Wystartowała kampania telewizyjna związana z relaunchem Mlekołaków (Grupa Maspex Wadowice). Najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję Euro RSCG Warsaw wykorzystuje...

Kraj, 18 lipca 2003

McDonald's rozpoczyna kolejną promocję zestawów Happy Meal

W restauracjach McDonald's na terenie całego kraju po raz kolejny pojawią się interaktywne zabawki z serii Action Man i Dr....

Kraj, 28 kwietnia 2003

Discovery Polska zapowiada zmiany w strategii obsługiwanych kanałów

Firma Discovery Polska, broker reklam w telewizyjnych kanałach tematycznych, zapowiada wprowadzenie nowej strategii sprzedaży w obsługiwanych kanałach. W portfolio tego...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Cartoon Network rozpoczyna współpracę z Discovery Polska

Polski Cartoon Network, telewizyjny kanał dla dzieci należący do koncernu AOL Time Warner Company, od początku maja br. będzie miał...

Kraj, 26 marca 2003

Mini Max rozwija ofertę interaktywną dla młodych widzów

Kanał telewizyjny Mini Max zamierza sukcesywnie rozwijać ofertę interaktywną skierowaną do młodego widza. W ramach tej strategii organizuje m.in. konkurs...

Kraj, 16 stycznia 2003

Kierownictwo Discovery Networks Europe przedstawia zarys strategii

Kierownictwo Discovery Networks Europe, właściciela telewizyjnych kanałów tematycznych, przedstawiając zarys nowej strategii związanej z polskim rynkiem, podkreśliło, że Polska jest...

Kraj, 22 lutego 2002

Cartoon Network nie znika z pakietu dziecięcego At Media.

Cartoon Network nie znika z oferty brokera reklam telewizyjnych At Media. "Część klientów dzwoniła do nas z niepokojem po informacji,...