M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mini Media/Publiprox (firma)"

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 22 października 2008

W III kwartale na outdoor wydano 158,6 mln zł

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....

Kraj, 24 stycznia 2008

Outdoor odnotował ok. 20-proc. wzrost przychodów w 2007 r.

Według raportu opublikowanego przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce (bez wydatków w reklamie...

Kraj, 20 lipca 2006

Reklama zewnętrzna odnotowała 17-proc. wzrost przychodów

Według danych zebranych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży wyniosła w drugim kwartale 2006 roku 152,4 mln zł...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Według IGRZ wydatki na outdoor w I kwartale br. wyniosły 112 mln zł

105,8 mln zł na kampanie outdoorowe i 6 mln zł na reklamę mobilną przeznaczyli reklamodawcy w I kwartale tego roku...

Kraj, 19 października 2005

III kwartał 2005 r. o prawie 30 proc. lepszy niż III kwartał 2004 wg raportu IGRZ

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane o wielkości sprzedaży za III kwartał br. Z wynikiem 121 mln zł trzeci...

Kraj, 20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Andersen Press promuje magazyn "Praca i życie za granicą"

Wydawnictwo Andersen Press prowadzi kampanię reklamową dwutygodnika "Praca i życie za granicą". Kreacja kampanii została przygotowana we własnym zakresie. W...

Kraj, 18 lipca 2005

Według IGRZ wpływy outdooru wzrosły w I półroczu br. o 21 proc.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała dane dotyczące wielkości sprzedaży branży w pierwszym półroczu 2005 r. W tym okresie wydatki...

Kraj, 7 kwietnia 2005

IGRZ i Media Point przygotowały akcję społeczną ku czci Jana Pawła II

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) podjęła decyzję o realizacji kampanii społecznej związanej ze śmiercią papieża Jana Pawła II. W Warszawie...

Kraj, 25 stycznia 2005

Według IGRZ wydatki na outdoor wyniosły w ub.r. blisko 376 mln zł

Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła w okresie całego 2004 roku...

Kraj, 16 lipca 2004

Firmy reklamy zewnętrznej odnotowały w 2004 r. wzrost netto o 20 proc.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała dane dotyczące wielkości sprzedaży tej branży w pierwszym półroczu 2004 r. Przychody netto w...

Kraj, 14 lipca 2004

Raport IGRZ wykazał diametralne różnice z danymi Media Watch

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała pierwszy raport o wielkości sprzedaży firm reklamy zewnętrznej w roku 2003. Według zebranych informacji...

Kraj, 4 września 2003

IGRZ przygotowuje ostateczny kształt raportu ilościowego

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) prowadzi prace nad ostatecznym kształtem raportu ilościowego, podstawowego narzędzia opisu polskiego rynku reklamy outdoorowej. We...