M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mini Media (firma)"

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 6 lutego 2014

Prawie 85 tys. nośników OOH, liderem AMS

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje raport.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 21 czerwca 2011

IGRZ ma nowe władze; Cityboard rezygnuje z członkostwa

Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 31 marca 2011

Marcin Czubak nowym szefem sprzedaży Mini Media

Zmiana personalna w zespole firmy oznacza koniec jej współpracy z brokerem Media Shop.

Kraj, 3 listopada 2010

Media Shop rozpoczyna sprzedaż zimowej oferty

Jednocześnie zespół agencji wzmocniła Magdalena Wiśniewska jako sales manager.

Kraj, 5 sierpnia 2010

Mini Media i Publiprox z wyłącznym brokerem

Media Shop poszerza ofertę o nośniki firm Mini Media i Publiprox.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 14 kwietnia 2008

AMS może przejąć firmę reklamy zewnętrznej Mini Media

AMS, największa polska firma outdoorowa, może przejąć Mini Media, właściciela m.in. sieci miniboardów. Według nieoficjalnych informacji przedstawiciele obu spółek prowadzą...

Kraj, 18 lutego 2008

Agnieszka Staszewska kierownikiem sprzedaży w Headz Marketing Services

Agnieszka Staszewska z początkiem marca obejmie stanowisko kierownika sprzedaży w Headz Marketing Services, agencji zajmującej się m.in. reklamą zewnętrzną i...

Kraj, 15 lutego 2008

O 10 proc. zmniejszyła się w ub.r. liczba standardowych frontlightów - dane IGRZ

Łączna liczba nośników reklamy zewnętrznej wyniosła w ub.r. 114 504 szt. - wynika z zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ)....

Kraj, 6 listopada 2006

Mini Media podnosi ceny nośników sezonowych o 10 proc.

Mini Media podniosła ceny katalogowe sezonowych nośników o 10 proc. Chodzi o miniboardy oraz kasetony na latarniach miejskich i wyciągach...

Kraj, 25 stycznia 2006

Wydawnictwo Te-Jot reklamuje w górskich kurortach miesięczniki "Weranda" i "Wróżka"

Wydawnictwo Te-Jot rozpoczęło kampanię reklamową miesięczników "Weranda" i "Wróżka". Działania promocyjne prowadzone są w wybranych miejscowościach górskich na citylightach należących...

Kraj, 8 grudnia 2005

Mini Media reklamuje zimową ofertę nośników

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media prowadzi kampanię BtoB swojej zimowej oferty nośników reklamy zewnętrznej. Tablice Mini Media zapewniają dotarcie do...

Kraj, 8 grudnia 2005

Izabela Miłosz szefową działu sprzedaży w Mini Media

Izabela Miłosz objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w firmie Mini Media działającej na rynku reklamy zewnętrznej. Przejęła obowiązki Dominika Damaziaka, który...

Kraj, 28 września 2004

Mini Media zwiększa ofertę zimową o trzy pakiety i rozszerza zasięg kasetonów na wyciągach

Mini Media uruchamia sprzedaż oferty zimowej na najbliższy sezon. Znalazło się w niej siedem pakietów, czyli o trzy więcej niż...

Kraj, 7 lipca 2004

Toyota startuje ze swoją największą kampanią sezonową

Toyota Motor Poland rozpoczyna kolejną akcję reklamową mającą na celu przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w miejscach, gdzie spędzają wakacje. Jest...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Unilever wspiera kostki rosołowe Amino

Unilever Polska SA ze swoją tańszą marką kulinarną Amino wchodzi w segment kostek rosołowych. Do sprzedaży trafiły właśnie buliony -...

Kraj, 18 lutego 2004

Mini Media przygotowała letnie pakiety na 2004 r.

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media przygotowała pakiety letnie mające obowiązywać w tym roku. Jest ich sześć, o dwa więcej niż...

Kraj, 28 stycznia 2004

Ströer ma najwięcej tablic tradycyjnych 5,04x2,38 - prawie 18 tys.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przygotowała najnowszy raport ilościowy. Jest on podstawowym narzędziem opisu polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Z raportu wynika,...

Kraj, 21 stycznia 2004

Mini Media rozszerza ofertę o możliwość druku plakatów

Spółka reklamy zewnętrznej Mini Media włączyła do swojej standardowej oferty także możliwość zlecania przez nią druku plakatów. "Ten krok to...

Kraj, 7 listopada 2003

Nowa oferta sezonowa Mini Media, nowością są nośniki na wyciągach narciarskich

Firma Mini Media przygotowała nową ofertę sezonową w zimowych kurortach wypoczynkowych. Będzie ona obowiązywać od 15 grudnia br. do końca...

Kraj, 22 października 2003

Mini Media zaktualizowała swoją witrynę internetową

(Mini Media) Firma reklamy zewnętrznej Mini Media zaktualizowała swoją witrynę internetową minimedia.com.pl. Wprowadzono nowy, klarowny system nawigacji umożliwiający szybkie przeszukiwanie...

Kraj, 15 kwietnia 2003

SKOK rozpoczęły kampanię reklamową na nośnikach Mini Media i w prasie

Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe rozpoczęły kampanię na nośnikach firmy reklamy zewnętrznej Mini Media i w prasie. "Grupą docelową kampanii są obecni...

Kraj, 3 lutego 2003

Publiprox Polska buduje sieć nośników dla producentów farmaceutyków

Firma reklamowa Publiprox Polska, zajmująca się tworzeniem systemów reklamowych zlokalizowanych w miejscach sprzedaży, buduje sieć nośników przeznaczonych dla reklamodawców z...

Kraj, 13 listopada 2002

Udziałowcy Mini Media zostali współwłaścicielami Publiprox Polska

Jan Kozłowski i Marcin Gromnicki, do których należy firma reklamy zewnętrznej Mini Media, kupili pakiet 70 proc. udziałów w innej...

Kraj, 7 listopada 2002

Mini Media przejmuje firmę reklamy zewnętrznej Publiprox Polska

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media, specjalizująca się w rozwijaniu i sprzedaży sieci małoformatowych nośników tego medium, finalizuje zakup firmy Publiprox...

Kraj, 21 marca 2002

Lech Kaczoń nowym szefem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Walne zebranie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wybrało nowe władze tej organizacji. Członkami Rady Izby drugiej kadencji, która potrwa cztery...

Kraj, 11 lutego 2002

Mini Media wprowadzają badania do swojej oferty

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media, dysponująca w Polsce siecią tzw. miniboardów (tablice o formacie 252 x 119 cm), zaczęła wykorzystywać...

Kraj, 1 października 2001

ZIMOWE NOŚNIKI MINI MEDIA

Agencja reklamy zewnętrznej Mini Media, oferująca nośniki małego formatu w miastach powiatowych, wprowadzi zimą możliwość reklamy na kasetonach na latarniach...

Kraj, 9 stycznia 2001

MARCIN GROMNICKI ROZPOCZYNA PRACĘ W MINI MEDIA

Marcin Gromnicki objął funkcję członka zarządu w firmie reklamy zewnętrznej Mini Media. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój produktów znajdujących...