M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mini (marka)"

Kraj, 23 lipca 2015

Katarzyna Smarczewska w White Paper Agency

Przeszła z domu mediowego Initiative Media.

Kraj, 12 maja 2015

Engine wiodącą agencją dla Mini w Polsce

Agencji został powierzony pełen zakres działań marketingowych, obejmujący komunikację ATL, BTL, online oraz działania w salonach dilerskich.

Kraj, 9 lutego 2015

Unique One dla Puriny

Agencja zorganizowała konkurs dla kociej marki z portfolio Nestle.

Zagranica, 7 sierpnia 2014

Duże zyski BMW po II kwartale br.

Zysk netto BMW w II kwartale br. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. wzrósł o 27 proc. i wyniósł 1,77 mld euro. Tak spektakularny wzrost zyskowności był możliwy przede wszystkim dzięki gwałtownie rosnącemu popytowi na auta tej marki w Chinach.

Zagranica, 9 lipca 2014

Rolls-Royce z sukcesem na rynku chińskim

Sprzedaż samochodów na świecie w ciągu pół roku zanotowała 33-proc. wzrost, liderem jest rynek chiński, na którym sprzedaż wyprzedziła USA i Niemcy.

Kraj, 4 lipca 2014

Totalizator Sportowy rusza z Loteriadą i kampanią

Akcja wspiera sprzedaż produktów operatora gier liczbowych. Kampanię reklamową wykorzystującą m.in. spot TV, radio i reklamę zewnętrzną przygotowała agencja FCB.

Zagranica, 17 lutego 2014

Mini przegląda propozycje agencji

Marka będąca własnością BMW przygląda się możliwościom agencji, ale oficjalnie przetargu na obsługę nie prowadzi.

Zagranica, 17 stycznia 2014

Uwe Dreher dyrektorem marketingu BMW w Wielkiej Brytanii

Marka chce wzmocnić wizerunek i poszerzyć gamę samochodów.

Kraj, 5 lutego 2013

Initiative powiększa zespół

Do domu mediowego dołączył nowy media planner/buyer.

Zagranica, 2 października 2012

Mini ruszyło z kampanią w mediach

Marketer zaznacza, że samochodowi daleko do "normalności".

Kraj, 20 lipca 2012

BMW Financial Services rozpoczyna działalność

Firma będzie oferować kredyty, leasing i ubezpieczenia.

Kraj, 8 marca 2012

Powstaje Red8 Events

Grupa przejmuje agencję Unlimited Events.

Przetargi, 25 stycznia 2012

Hypermedia Isobar pracuje dla Inchcape Motor Polska

Agencja zajmie się m.in. działaniami SEM i social media.

Zagranica, 23 lutego 2011

Mini a podświadomość

Kampania marki aut nie pokazuje wprost reklamowanego produktu.

Kraj, 22 lutego 2011

Zmiany personalne w Engine

Marek Cherek dołącza do Engine, Grzegorz Majewski awansuje.

Artykuły weekendowe, 28 stycznia 2011

Tippingpoint wiesza Mini

BMW chce przekonać, że nawet kultowe Mini może mieć napęd na cztery koła.

Artykuły weekendowe, 26 listopada 2010

Niepewne czasy

Marcin Gieracz, partner & strategic director Rubikom Strategy Consultants, pisze o potrzebie reorientacji rynkowej firm i strategicznej randze zmian.

Kraj, 9 listopada 2010

Nagrody za 12 mln zł w McDonald's

Sieć restauracji po raz pierwszy organizuje wielką loterię promocyjną. To pierwszy tego rodzaju projekt tego marketera w Polsce.

Kraj, 18 maja 2010

Wymiana starego auta na nowe BMW

W Warszawie i we Wrocławiu trwa kampania zachęcająca do wymiany samochodu dowolnej marki na BMW lub Mini.

Kraj, 7 maja 2010

Mini wjechał do Krakowa

W Krakowie trwa kampania outdoorowa promująca otwarcie pierwszego w tym mieście salonu samochodowego marki Mini.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Hyundai wypełnia wakat

Producent aut ma nowego kierownika marketingu i PR – Piotra Ziarkowskiego.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Tippingpoint wzmacnia dział accountów

Maja Karcz dołącza do zespołu obsługi klienta Tippingpoint.

Kraj, 5 marca 2010

BMW startuje z kampanią promocyjną Mini

"Wszyscy kochamy się w Mini" - pod tym wieloznacznym hasłem wystartowała kampania promocyjna przygotowana przez BMW Polska. Celem akcji jest...

Kraj, 28 stycznia 2010

Wiesława Vonau szefową finansów Universala i Initiative

Wiesława Vonau dołączyła do Interpublic Group, gdzie sprawuje funkcję szefowej finansów domów mediowych Universal McCann i Initiative. To stanowisko wspólne...

Przetargi, 23 grudnia 2009

Initiative przejmie obsługę BMW i Mini

Initiative najprawdopodobniej przejmie obsługę mediową BMW i Mini. Jak wynika z naszych informacji, w przetargu marketera brały udział Vizeum, który...

Przetargi, 13 listopada 2009

BMW prowadzi przetarg mediowy

BMW, właściciel marek BMW i Mini, przegląda oferty domów mediowych w regionie - wynika z nieoficjalnych informacji. Przedstawiciele BMW nie...

Kraj, 4 listopada 2009

Adam Szczepocki head of design w Fat Baby

Do agencji reklamowej Fat Baby dołączył Adam Szczepocki, który objął stanowisko head of design i odpowiada za rozwój designerskich kompetencji...

Kraj, 13 października 2009

Inchcape Motor startuje z pierwszą kampanią wizerunkową

Inchcape Motor Polska, diler marek BMW i Mini, rozpoczął swoją pierwszą w naszym kraju kampanię wizerunkową. "To ważne..." - takie...

Zagranica, 29 września 2009

IPhone odebrał Aston Martinowi tytuł marki najbardziej "cool"

Po trzech latach bycia marką najbardziej "cool" w badaniu CoolBrands Aston Martin w tym roku musiał uznać wyższość iPhone'a Apple....

Kraj, 14 września 2009

Jakub Barzak odpowiada w Tippingpoint za obsługę BMW

Jakub Barzak został account managerem w agencji reklamowej Tippingpoint. Odpowiada za współpracę z BMW Polska i opiekę nad projektami komunikacyjnymi...

Zagranica, 6 sierpnia 2009

Jeremy Clarkson skrytykowany za żart o Polsce

Jeremy Clarkson prowadzący program "Top Gear" w BBC został oskarżony przez widzów o ksenofobię. Chodzi o jedno z ostatnich wydań...

Kraj, 27 lipca 2009

Tippingpoint agencją reklamową BMW

Agencja Tippingpoint (grupa TBWA) będzie pracować dla BMW w Polsce (marki BMW i Mini). O tym, że jedna ze spółek...

Zagranica, 25 marca 2009

Mini startuje z pierwszą globalną kampanią

Należąca do koncernu BMW marka samochodów Mini startuje z pierwszą w historii globalną kampanią reklamową. Będzie promować model Mini Cabrio....

Kraj, 12 marca 2009

Toyota iQ mała ciałem, ale wielka duchem

Toyota Motor Poland wprowadza właśnie na polski rynek najmniejszy w swojej gamie model samochodu - Toyotę iQ. Jak mówi Robert...

Zagranica, 5 lutego 2009

Citroen pokaże nowe logo i linię nowych samochodów

Firma motoryzacyjna Citroen zaprezentuje dzisiaj nowe logo i nową linię aut inspirowanych kultowym modelem DS, którym jeździł w latach 50....

Zagranica, 16 stycznia 2009

BMW szuka agencji do globalnej obsługi Mini

Koncern BMW rozpoczął przetarg na obsługę budżetu reklamowego modelu Mini. Jego wartość szacowana jest na 70 mln funtów. Do konkursu...

Kraj, 4 listopada 2008

Promocja Kinder Bueno we współpracy z Levi'sem

Ferrero Polska i Levi's przeprowadzą wspólną kampanię promocyjną autorstwa agencji reklamowej Kid & Young. Za pięć opakowań batonów Kinder Bueno...

Zagranica, 1 października 2008

BMW repozycjonuje markę Mini

Koncern BMW rozpoczął proces repozycjonowania marki Mini, dotąd postrzeganej jako zabawny samochód. Przedstawiciele BMW chcą, by marka była kojarzona także...

Kraj, 9 września 2008

Grzegorz Szczypior generalnym menedżerem Centrum Infiniti Warszawa

Grzegorz Szczypior pełni funkcję generalnego menedżera Centrum Infiniti Warszawa (Polska Grupa Dealerów), które pod koniec października br. wystartuje ze sprzedażą...

Zagranica, 12 czerwca 2008

Giuseppe Mastromatteo kreatywnym w Armando Testa

Giuseppe Mastromatteo objął stanowisko executive creative directora w agencji reklamowej Armando Testa w Mediolanie. Mastromatteo jest jednym z najbardziej uznanych...

Kraj, 6 listopada 2006

EventLab zmienia pozycjonowanie i nazwę na EMLab

EventLab, agencja experiential marketingu należąca do grupy Mothership, zmienia nazwę na EMLab. Nowa nazwa i logo mają bezpośrednio komunikować zakres...

Przetargi, 12 stycznia 2006

DFF i Vizeum Polska przejmą obsługę marki BMW w Polsce

BMW Polska rozstrzygnęło przetargi na obsługę strategiczno-kreatywną i mediową. Obsługą w zakresie strategii i kreacji marki BMW zajmie się agencja...

Przetargi, 29 marca 2005

2 PR wygrała przetarg na obsługę BMW

Agencja 2 PR zwyciężyła w przetargu na obsługę public relations marki BMW i obsługę prasową marki Mini. W przetargu rywalizowała...

Kraj, 6 stycznia 2005

Podbielski i Książek wzmacniają kreację agencji Scholz & Friends

W ramach rozbudowy działu kreacji do agencji Scholz & Friends dołączyły dwie nowe osoby: Krzysztof Podbielski na stanowisku senior art...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Kraj, 27 kwietnia 2004

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi Smarta ForFour i wesprze go kampanią

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi na polski rynek Smarta ForFour i przeprowadzi kampanię reklamową. Samochód zostanie oficjalnie zaprezentowany 30 kwietnia na...

Kraj, 9 marca 2004

BMW Polska wykorzysta Mini w wersji cabrio do budowania wizerunku marki

BMW Polska wprowadzi w tym roku na polski rynek Mini w wersji cabrio. Nie zapadła jeszcze decyzja, kiedy dokładnie te...

Kraj, 5 lutego 2004

Mini będzie przez cały rok reklamowany w prasie lifestyle'owej

BMW Group Polska będzie przez cały rok reklamował w prasie wizerunek marki Mini. Kampania reklamowa rozpocznie się pod koniec lutego....

Kraj, 27 stycznia 2004

BMW rozpoczyna kampanię reklamową BMW X3

Spółka BMW Group Polska rozpoczyna kampanię reklamową modelu X3. Potrwa ona przez cały luty i obejmie telewizje tematyczne, prasę i...

Kraj, 29 października 2003

Agencja DougFaberFamily wzmacnia dział kreatywny

Agencja reklamowa DougFaberFamily powiększyła dział kreacji do 9 osób. Nowy team kreatywny tworzą Przemysław Słodkowski i Rafał Forkasiewicz. Pierwszy z...