M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Minimax (firma)"

Kraj, 23 kwietnia 2009

Chellomedia ujednolica portfolio TV i działania w Europie Środkowej

Chellomedia, dział Liberty Global Inc. odpowiadający za zawartość programową stacji TV, reorganizuje portfolio kanałów tematycznych i działania w Europie Środkowej....

Kraj, 14 października 2005

Kanał ZigZap nominowano do nagrody Hot BirdTM TV Awards 2005

Polski kanał telewizyjny ZigZap został nominowany do nagrody Hot BirdTM TV Awards 2005 dla najlepszego kanału dziecięcego w Europie, przyznawanej...

Kraj, 7 września 2005

Planete wprowadza pasmo dokumentalne dla dzieci

Kanał dokumentalny Planete wprowadza od 5 listopada specjalne pasmo weekendowe zawierające filmy dokumentalne dla dzieci. To pierwsze tego typu pasmo...

Kraj, 3 czerwca 2005

Lindner i Karasińska zajmą się marketingiem kanałów Zone Vision Networks

Krzysztof Lindner został marketing managerem w firmie Zone Vision Networks, która jest właścicielem i dystrybutorem telewizyjnych stacji tematycznych. Lindner będzie...

Kraj, 25 kwietnia 2005

Czwarta kampania marki Pysio w tym roku w telewizji

Wystartowała czwarta w tym roku kampania reklamowa marki soków Pysio (Agros Nova) w telewizji. Potrwa ona 5 tygodni, a swoim...

Kraj, 5 listopada 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek makarony Lubelli dla dzieci

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wprowadzajacą na rynek nową linię makaronów Lubella dla dzieci. Na kampanię trwającą od...

Kraj, 21 września 2004

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w kanale ZigZap

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w nowym kanale telewizyjnym ZigZap produkowanym przez spółkę Canal Plus Cyfrowy. Broker obsługuje już...

Kraj, 15 września 2004

Star Foods wspiera kampanią nową promocję

Rozpoczęła się nowa promocja konsumencka chrupek kukurydzianych Mr Snaki produkowanych przez Star Foods. Promocję pod nazwą "Mania Strachachania" przygotowała i...

Kraj, 13 września 2004

Canal Plus Cyfrowy uruchomi jesienią kanał telewizyjny dla młodzieży

Spółka Canal Plus Cyfrowy uruchomi w październiku br. kanał telewizyjny dla młodzieży - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły na temat projektu...

Kraj, 9 września 2004

Gruppa 66/Ogilvy przygotowała promocję dla Star Foods

Ruszyła nowa promocja konsumencka Star Chips X-Promo przygotowana i realizowana dla Star Foods przez agencję Gruppa 66/Ogilvy. Tematem przewodnim kampanii...

Kraj, 1 września 2004

Jacques Aymar de Roquefeuil nowym COO spółki Canal Plus Cyfrowy

Jacques Aymar de Roquefeuil objął dzisiaj stanowisko Chief Operating Officera spółki Canal Plus Cyfrowy. Od kwietnia br. stanowisko to nie...

Kraj, 30 sierpnia 2004

Lego Polska wspiera kampanią launch serii zabawek Lego Kingths Kingdom, w planach kolejne kampanie

Lego Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową serię zabawek Lego Knigths Kingdom. Kreacja przygotowana została centralnie, a...

Kraj, 23 sierpnia 2004

McDonald's zareklamuje nowy Happy Meal i zorganizuje Dzień Otwartych Drzwi

McDonald's Polska rozpocznie pod koniec sierpnia br. program Happy Meal Crayola. "Celem akcji, która potrwa do 23 września br., będzie...

Kraj, 9 lipca 2004

Kampania Publicis dla wody Nestle Aquarel

Wystartowała nowa kampania reklamowa wody Nestle Aquarel przygotowana przez Publicis. Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wody wprowadzonej na...

Kraj, 17 czerwca 2004

Canal Plus wprowadzi ograniczenia w reklamach w kanale MiniMini

Canal Plus przygotował "Kartę zasad przyjmowania do emisji reklam adresowanych do dzieci", w której określono warunki emisji reklam w kanale...

Kraj, 16 czerwca 2004

Dorota Żurkowska-Bytner ad sales directorem Discovery Networks Polska

Dorota Żurkowska-Bytner awansowała w strukturach Discovery Networks Polska na stanowisko ad sales directora. Dotychczas pełniła funkcję ad sales managera. Jest...

Kraj, 15 czerwca 2004

Cyfra Plus i Canal Plus przygotowały letnie edycje działań reklamowych

Cyfra Plus przygotowała specjalną kampanię wizerunkową skierowaną do młodych widzów i ich rodziców. Jej celem jest wsparcie wizerunku marki jako...

Kraj, 18 maja 2004

Oferta Canal Plus Cyfrowy dostępna w sieci sklepów Vobis

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozwija współpracę z sieciami handlowymi. Firma podpisała w tej sprawie umowę z siecią sklepów Vobis oferującą...

Kraj, 14 maja 2004

Canal Plus Cyfrowy pracuje nad ofertą dla dorosłych

Canal Plus Cyfrowy pracuje nad ofertą dla dorosłej widowni. Nie będzie to jednak oddzielny kanał produkowany i nadawany przez spółkę,...

Kraj, 5 maja 2004

Mieszko SA chce umocnić pozycję lidera kategorii cukierków musujących, rusza kampania Zozoli

Mieszko SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową cukierków musujących Zozole. Kampania potrwa do 20 czerwca i obejmie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN,...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Toruń-Pacyfic wspiera w TV "piłkarską" promocję płatków śniadaniowych

Cereal Partner Poland Toruń-Pacyfic Sp. z o.o., producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé, przygotował ich promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami...

Kraj, 19 kwietnia 2004

Goldfinger zrealizowała kampanię żelków Haribo

Firma Haribo rozpoczyna kampanię reklamową żelków marki Haribo. "Naszym celem jest przypomnienie konsumentom o naszych produktach, jak również przedstawienie im...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kolejny etap kampanii wizerunkowej Maspeksu

Grupa Maspex Wadowice, producent m.in. soków marchwiowo-owocowych Kubuś kierowanych głównie do dzieci w wieku 4-12 lat, rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię...

Kraj, 29 marca 2004

Promocja nowego zestawu Happy Meal została powiązana z filmem "Gdzie jest Nemo"

Koncern McDonald's Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowego zestawu Happy Meal związanego z filmem "Gdzie jest Nemo". Film został właśnie wydany...

Kraj, 16 marca 2004

Kanał Minimax zmieni układ ramówki i stronę internetową

W ciągu najbliższych tygodni kanał telewizyjny dla dzieci Minimax zmieni układ ramówki i stronę internetową. Zmiany w pasmach programowych związane...

Kraj, 16 marca 2004

Kanał Minimax zmieni układ ramówki i stronę internetową

W ciągu najbliższych tygodni kanał telewizyjny dla dzieci Minimax zmieni układ ramówki i stronę internetową. Zmiany w pasmach programowych związane...

Kraj, 15 marca 2004

Canal Plus Cyfrowy zmienia nazwy i identyfikację swoich kanałów

Canal Plus Cyfrowy zmienia identyfikację wizualną swoich kanałów. Wprowadzono też nowe nazwy poszczególnych stacji. Canal Plus Żółty to teraz Canal...

Kraj, 27 stycznia 2004

Maspex wspiera reklamowo i promocyjnie markę soków Kubuś

Maspex Wadowice prowadzi akcję pod hasłem "Kubuś dla Odkrywców" promującą soki marki Kubuś. Wczoraj ruszyła wspierająca ją telewizyjna kampania reklamowa....

Kraj, 27 stycznia 2004

McDonald's Polska rozpoczyna promocję Happy Meal - "Mój brat niedźwiedź"

McDonald's Polska rozpoczyna promocję kolejnego zestawu Happy Meal - "Mój brat niedźwiedź". Potrwa ona do 19 lutego, a jej grupą...

Kraj, 31 grudnia 2003

Na przełomie I i II kwartału 2004 r. zmiany w paśmie w Minimaksie

Na przełomie I i II kwartału 2004 r. Canal Plus Cyfrowy, właściciel kanału dla dzieci Minimax, wprowadzi zmiany w paśmie...

Kraj, 11 grudnia 2003

Minimini organizuje grupę ekspercką zajmującą się reklamą dla dzieci

Nowy dziecięcy kanał telewizyjny Minimini, który rozpocznie nadawanie 20 grudnia, organizuje grupę ekspercką, która będzie zajmować się opracowaniem standardów reklamy...

Kraj, 4 grudnia 2003

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię nowego kanału Minimini

5 grudnia Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię nowego kanału telewizyjnego dla dzieci Minimini. Działania reklamowe stacji, która wystartuje 20 grudnia,...

Kraj, 1 grudnia 2003

Kanał Minimini rozpocznie nadawanie 20 grudnia br.

Kanał telewizyjny dla dzieci Minimini, którego producentem jest Canal Plus Cyfrowy, rozpocznie nadawanie 20 grudnia br. Kanał kierowany jest do...

Kraj, 7 października 2003

Agros Fortuna reklamuje soki Pysio

Agros Fortuna uruchomił kampanię reklamową soków Pysio. Celem kampanii jest promocja nowego zestawu gier i zabaw wprowadzonych na opakowaniu soku...

Kraj, 29 września 2003

Hyper przygotował jesienną ofertę programową

Jesienią br. Hyper, blok programowy poświęcony grom komputerowym i multimediom, pokaże relacje z najważniejszych imprez branży komputerowej oraz nowe reportaże...

Kraj, 5 września 2003

MiniMax wprowadza nową oprawę graficzną stacji

Od 1 września br. przez sześć kolejnych tygodni na antenę MiniMaksa będą wprowadzane nowe elementy graficzne stacji. Sześć postaci kanału...

Kraj, 2 września 2003

MiniMax rozpoczyna emisję nowego programu "Gra w gwiazdy"

MiniMax organizuje konkurs dla widzów "Gra w gwiazdy" i zapowiada nowy program o tej samej nazwie. Nagrodą główną jest możliwość...

Kraj, 1 września 2003

"Maqlatura" - nowy program na antenie MiniMaksa

"Maqlatura" to nowy program, który od września pojawi się na antenie telewizyjnego kanału dla dzieci MiniMax. Program będzie miał charakter...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Dr. Oetker przeprowadzi kampanię reklamową budyniów i kisieli

Koncern Dr. Oetker przeprowadzi jesienią kampanię reklamową budyniów i kisieli związaną z promocją konsumencką. Przygotowana przez agencję reklamową NoS/BBDO kampania...

Kraj, 2 lipca 2003

MiniMax został patronem medialnym akcji "Pij mleko, będziesz wielki"

Dziecięcy kanał MiniMax został patronem medialnym ogólnopolskiej akcji "Pij mleko, będziesz wielki". 1 lipca br. na antenie kanału ruszyła społeczna...

Kraj, 27 czerwca 2003

Discovery poszerza portfolio obsługiwanych stacji TV w Polsce

Discovery Networks Europe poinformowało o rozszerzeniu działalności związanej ze sprzedażą czasu reklamowego w Polsce. Wszystkie kanały tematyczne obsługiwane przez Discovery...

Kraj, 27 czerwca 2003

Minimax podjął się produkcji filmu krótkometrażowego

Kanał dziecięcy Minimax wyprodukował film krótkometrażowy na podstawie scenariusza Piotra Kuświka, laureata konkursu na scenariusz organizowanego przez stację. Widzowie kanału...

Kraj, 23 czerwca 2003

McDonald's reklamuje interaktywne zabawki w zestawach Happy Meal

McDonald's w ramach promocji dołączył do każdego zestawu Happy Meal jedną z 6 interaktywnych zabawek. Zabawki - bohaterowie filmów Disneya...

Kraj, 11 czerwca 2003

Discovery Polska powołuje podmiot do obsługi wybranych kanałów TV

Broker czasu reklamowego w telewizjach tematycznych Discovery Polska powołał podmiot Discovery Media Polska do obsługi wybranych kanałów telewizyjnych ze swojego...

Kraj, 22 maja 2003

Kanał Minimax patronem filmu "Pinokio" na Dzień Dziecka

Minimax został patronem medialnym filmu "Pinokio". Z tej okazji organizuje konkurs telefoniczny nawiązujący do filmu. Od 1 czerwca br. przez...

Kraj, 7 maja 2003

MiniMax rozpoczął zbiórkę prezentów dla dzieci z domów dziecka

W maju br. kanał telewizyjny dla dzieci MiniMax prowadzi zbiórkę prezentów dla dzieci z domów dziecka pod hasłem "Minigest -...

Kraj, 5 maja 2003

Finał konkursu "Bezpieczeństwo dla wszystkich" wyemituje Minimax

Kanał Minimax wyemituje 11 maja br. relację z ogólnopolskiego finału Międzynarodowego Konkursu "Bezpieczeństwo dla wszystkich". Kanał po raz drugi był...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Nowy dyrektor wykonawczy pionu programowego Cyfry Plus

Beata Ryczkowska objęła 1 kwietnia br. funkcję dyrektora wykonawczego pionu programowego Cyfry Plus. Podlegają jej kanały tworzone przez Canal Plus...

Kraj, 14 marca 2003

Specjalna oferta programowa kanału MiniMax przed Wielkanocą

Telewizyjny kanał dla dzieci MiniMax planuje wprowadzenie specjalnej oferty programowej związanej z Wielkanocą. "Cykl dodatkowych programów świątecznych będzie emitowany przez...

Kraj, 23 grudnia 2002

Renault rozpoczyna 3. edycję programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich"

Rozpoczęła się 3. edycja programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich" - bezpłatne pakiety edukacyjne zostaną rozesłane przez Renault Polska do 1389 szkół...