M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Minimini (firma)"

Kraj, 8 października 2015

Rybka MiniMini edukuje w kwestii diety

Celem akcji "Gotuj zdrowo z Rybką MiniMini" jest promocja zbilansowanej diety maluchów.

Kraj, 13 czerwca 2014

Rybka MiniMini zaprasza do zabawy

Dostępny jest już pakiet interaktywnych gier edukacyjnych dla dzieci.

Kraj, 7 lutego 2012

Profil małego internauty

Ponad połowa najmłodszych badanych użytkowników sieci (7-14 lat) buszuje w niej codziennie, a ponad 80 proc. dzieci przynajmniej kilka razy w tygodniu.

Kraj, 14 czerwca 2011

Kubuś funduje wyjazdy do Hiszpanii

Maspex wspiera markę akcją promocyjną, w której wykorzystuje fluoklejki.

Kraj, 22 lutego 2011

Aktorzy czytają dzieciom w MiniMini

MiniMini rozpocznie emisję drugiej serii programu autorskiego "Czytanki Rybki MiniMini".

Przetargi, 24 września 2010

Canal Plus szuka agencji dla stacji tematycznych

Nadawca prowadzi przetarg na długofalową współpracę przy obsłudze kanałów tematycznych.

Kraj, 10 sierpnia 2010

MiniMini odświeży logotyp

Stacja telewizyjna adresowana do dzieci przygotowuje się do zmian logo.

Kraj, 13 maja 2010

Bezpieczny Tymbark dla dzieci

Maspex promuje kartoniki Tymbarku z postaciami z Kubusia Puchatka.

Kraj, 12 maja 2010

CBeebies w At Mediach

Od czerwca br. broker rozpoczyna sprzedaż reklam w kolejnej dziecięcej stacji telewizyjnej.

Kraj, 20 kwietnia 2010

At Media rozpoczynają sprzedaż Polsat JimJam

Stacja jest już szóstą w portfolio brokera, która jest kierowana do dzieci.

Kraj, 5 marca 2010

Hyper zmienia oprawę i wzbogaca ofertę programową

Od kwietnia kanał Hyper (nadawany u nas jako blok programowy po emisji ZigZapa) zmienia oprawę, wzbogaca zawartość i wydłuża czas...

Kraj, 12 lutego 2010

Info-TV-FM obniża ceny za telewizję mobilną

Info-TV-FM, spółka, która wdraża projekt telewizji mobilnej DVB-H, zmodyfikowała ofertę cenową. Info-TV-FM jest operatorem hurtowym i nie może świadczyć tej...

Kraj, 23 grudnia 2009

Egmont wprowadza "Dobranocny Ogród" dla maluchów

Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek tytuł "Dobranocny Ogród", który powstał na bazie serialu emitowanego w kanale CBeebies (twórcami bajki są...

Kraj, 3 grudnia 2009

At Media promuje nową ofertę handlową

At Media od początku przyszłego roku wprowadza nową politykę handlową. Broker deklaruje, że postawił m.in. na wygodę współpracy i przejrzystość...

Kraj, 15 października 2009

Katarzyna Cichopek reklamuje Barbie

Katarzyna Cichopek, aktorka znana m.in. z serialu "M jak miłość", została bohaterką tegorocznej kampanii reklamowej zabawek z serii "Barbie i...

Kraj, 6 października 2009

Skromniejsza reprezentacja Polski na targach MIPCOM 2009

W Cannes rozpoczęły się 25. międzynarodowe targi telewizyjne MIPCOM 2009. W tym roku reprezentacja polskiego rynku jest skromniejsza niż przed...

Kraj, 30 września 2009

Info-TV-FM liczy, że z telewizji komórkowej skorzysta kilkaset tysięcy odbiorców

Info-TV-FM, które wygrało przetarg UKE na rezerwację częstotliwości na telewizję mobilną DVB-H (do oglądania w telefonach komórkowych), zaprezentowało wczoraj komercyjną...

Kraj, 4 września 2009

ZigZap rusza z nową ramówką i rozpoczyna współpracę z Jerzym Owsiakiem

Kanał młodzieżowy ZigZap, nadawany przez Canal Plus Cyfrowy, poszerza ofertę programową. W ramówce pojawią się nowe programy cykliczne, a na...

Kraj, 20 sierpnia 2009

MiniMini ruszy we wrześniu z kampanią internetową

7 września rozpocznie się kampania internetowa dziecięcego kanału MiniMini. Potrwa ona do końca roku. Kampania zostanie przeprowadzona w portalach o...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Agnieszka Pieńczykowska pokieruje komunikacją stacji: ZigZap, MiniMini i Hyper

Agnieszka Pieńczykowska będzie odpowiedzialna za komunikację public relations stacji tematycznych: ZigZap, MiniMini i Hyper. Obejmie stanowisko specjalisty ds. PR i...

Kraj, 24 lipca 2009

UPC jeszcze latem poszerzy ofertę kanałów tematycznych

Oferta telewizyjna UPC Polska niebawem zostanie poszerzona. Obecnie operator prowadzi m.in. testy stacji The Fishing & Hunting Channel, poświęconej wędkarstwu...

Kraj, 16 czerwca 2009

Kampania TV promuje nowe opakowania Tymbarku

Grupa Maspex Wadowice wystartowała z kampanią telewizyjną Kartoonków Tymbarku. Spot zatytułowany "Tęczowa przygoda" ma na celu zaprezentowanie nowego opakowania Kartoonków...

Kraj, 10 czerwca 2009

Według MB SMG/KRC dzieci w wolnym czasie najczęściej oglądają telewizję

Oglądanie telewizji dzieci ze wszystkich grup wiekowych najczęściej wskazują jako aktywność realizowaną w czasie wolnym. Firma Millward Brown SMG/KRC zebrała...

Kraj, 1 czerwca 2009

MiniMini wykorzystuje w kampanii motywy z bajek

Dziecięcy kanał MiniMini otrzyma wsparcie w postaci kampanii reklamowej prowadzonej m.in. w prasie dziecięcej i internecie (m.in.: WP.pl, Interia.pl, Dziecko.pl,...

Kraj, 30 kwietnia 2009

UPC przygotowało akcję lojalnościową "3x3"

UPC Polska rozpoczęło nowy program lojalnościowy pod hasłem "3x3". Akcję adresuje do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z...

Kraj, 10 kwietnia 2009

At Media powiększa portfolio witryn dziecięcych

Witryny MiniMini i ZigZap dołączyły do portfolio witryn stacji dziecięcych obsługiwanych na wyłączność przez At Media. Witryny stacji należących do...

Kraj, 9 kwietnia 2009

Maspex promuje w telewizji napoje Figo dla dzieci

Maspex Wadowice ruszył z kampanią reklamową promującą napoje Figo dla dzieci. Działania prowadzone są pod hasłem "Figo i Przyjaciele". Animowany...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Jupik Aqua startuje z wiosenną kampanią w telewizji

4 kwietnia br. startuje kampania telewizyjna Jupik Aqua (Hoop Polska), wody smakowej dla dzieci. Będzie prowadzona głównie w stacjach dziecięcych,...

Kraj, 13 lutego 2009

Altea i ITC przygotowały nową reklamę marki Haribo

Haribo Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową opartą na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie "Oblicza radości". Film reklamowy - inspirowany sześcioma...

Kraj, 30 grudnia 2008

Nickelodeon w ofercie analogowej Aster

Od końca grudnia 2008 roku do telewizyjnej oferty analogowej Aster dołącza dziecięcy kanał Nickelodeon Polska. Od lipca br. był on...

Kraj, 19 września 2008

Katarzyna Glinka będzie promować nowy produkt marki Barbie

Aktorka Katarzyna Glinka weźmie udział w kampanii reklamowej zabawek związanych z wprowadzanym do sprzedaży DVD filmem "Barbie i Diamentowy Pałac"....

Kraj, 4 września 2008

Media Service Zawada wprowadza magazyn "Świnka Peppa"

Wydawnictwo Media Service Zawada (MSZ) wprowadza kolejną nowość - magazyn "Świnka Peppa". Tytuł skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym i...

Kraj, 3 września 2008

Bauer, MediaWay i Canal Plus Cyfrowy przygotowały miesięcznik dla dzieci

Canal Plus Cyfrowy, spółka, do której należy kanał dziecięcy MiniMini, wraz z wydawnictwami Bauer i MediaWay wprowadzają na rynek nowy...

Kraj, 29 sierpnia 2008

Bauer wprowadzi wydanie specjalne "Mam dziecko" - miesięcznik dla najmłodszych "MiniMini"

Wydawnictwo Bauer poszerzy markę miesięcznika "Mam dziecko". Jako wydanie specjalne co miesiąc ukazywać się będzie samodzielna publikacja dla dzieci najmłodszych...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Haribo inwestuje w jesienny projekt wsparcia komunikacyjnego

Haribo rozpoczęło realizację jesiennej kampanii reklamowej marki gum Maoam opartej na nowym, tanecznym spocie "Maoam breakdance". Koncepcja filmu utrzymanego w...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Media Service Zawada debiutuje z "Ulubieńcami z Ekranu" dla młodszych dzieci

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza nowy magazyn dla młodszych dzieci. "Ulubieńców z Ekranu" wypełnią opowieści oraz proste elementy edukacyjne związane...

Kraj, 11 sierpnia 2008

Mamastudio i MPG pracują dla nowej stacji Canal Plus Cyfrowego

Agencja Mamastudio i dom mediowy MPG przygotują kampanię reklamową wspierającą start nowej stacji tematycznej z portfolio Canal Plus Cyfrowego -...

Przetargi, 28 lipca 2008

Salt & Pepper będzie pracować dla ZigZapa, Hyper i MiniMini

Agencja reklamowa Salt & Pepper rozpoczęła współpracę z kanałami tematycznymi: ZigZap, Hyper i MiniMini (z portfolio Canal Plus Cyfrowego). Ich...

Kraj, 10 lipca 2008

Ewa Bolesta-Zielińska marketing managerem kanałów NBC w Polsce

NBC Universal Global Networks powołało Ewę Bolestę-Zielińską na stanowisko menedżera marketingu i komunikacji kanałów tematycznych w Polsce. To nowe stanowisko...

Kraj, 4 lipca 2008

Nestle wspiera kampanią TV nową odmianę żelków Jojo

Agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała dla Nestle kampanię TV nowej wersji żelków Nestle Jojo - Jojo Moto. Przeprowadzi ją w...

Kraj, 21 maja 2008

Egmont będzie wydawał miesięcznik "Zozomix" dla Mieszka SA, producenta Zozoli

Wydawnictwo Egmont Polska powiększy swoje portfolio o dwa tytuły dla dzieci. Pierwszy z nich to miesięcznik pt. "Zozomix" (nakład 80...

Przetargi, 9 maja 2008

Canal Plus Cyfrowy rozmawia z pięcioma agencjami reklamowymi

Canal Plus Cyfrowy zaprosił do przeglądu ofert pięć agencji reklamowych. Brief dotyczy obsługi fullserwisowej siedmiu kanałów tematycznych zarówno w zakresie...

Przetargi, 17 kwietnia 2008

Canal Plus szuka agencji do obsługi kanałów tematycznych

Canal Plus Cyfrowy przegląda oferty wybranych agencji reklamowych, którym zamierza przesłać brief dotyczący obsługi fullserwisowej kanałów tematycznych zarówno w zakresie...

Kraj, 11 kwietnia 2008

"Strażak Sam" wzbogaca portfolio magazynów dla dzieci Egmontu

Egmont Polska wprowadza kolejny nowy tytuł dla najmłodszych. Tym razem jest to miesięcznik oparty na motywach popularnej bajki filmowej "Strażak...

Kraj, 21 marca 2008

Egmont wprowadza magazyn "Playhouse Disney"

"Playhouse Disney" jest nowym miesięcznikiem dla dzieci wydawnictwa Egmont Polska. Tytuł powstał na kanwie bloku programowego emitowanego na antenie Disney...

Kraj, 19 marca 2008

Kofola startuje z intensywną kampanią marki Jupik

22 marca rozpocznie się kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci Jupik (Kofola), która potrwa do 27 kwietnia. Składają się na...

Kraj, 3 marca 2008

"Rodzice" z ośmiotomową kolekcją o Franklinie

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) rozpoczyna kolekcję "Przygody Franklina", na którą złoży się osiem tomów książek z płytą VCD. Pierwszy tom...

Kraj, 5 lutego 2008

G+J realizuje projekt komunikacyjny magazynu "Rodzice"

G+J Polska inwestuje w kampanię promującą marcowe wydanie miesięcznika "Rodzice". Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniu br. kampanii informującej o zmianach...

Kraj, 21 stycznia 2008

Jetix miał największy udział w rynku widowni dziecięcej w 2007 r.

Według AGB Nielsen Media Research w 2007 r. największy udział w rynku widowni dziecięcej (4-15 lat) miał kanał Jetix (4,92...

Kraj, 14 stycznia 2008

Kanały z portfolio At Media osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc.

Według AGB Nielsen Media Research prezentowane przez At Media kanały osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc. w komercyjnej grupie...