M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Mintel (firma)"

Kraj, 12 grudnia 2018

Badacze Mintela uznali markę Bakoma Senior Active za wyznaczającą trend

Raport "Global Food Drink Trends 2019" zwraca uwagę na grupę 55 plus.

Zagranica, 28 sierpnia 2018

Mintel: nowe pokolenie użytkowników kosmetyków to AVID

Zdaniem firmy rynek kosmetyków dla tej grupy, której nie należy mylić z milenialsami, jest dużo wart.

Zagranica, 8 maja 2018

Rekordowa inwestycja w park rozrywki Universalu w Pekinie

Deweloperzy podnieśli budżet inwestycji do 6,5 mld dol. zachęceni sukcesem parku Disneya w Szanghaju.

Zagranica, 14 listopada 2017

Kawa mrożona coraz popularniejsza w amerykańskich sklepach

Chłodzone napoje kawowe w rozmaitych wariantach - frappe, mocha i cold brew - są chętnie wybierane zwłaszcza przez milenialsów.

Zagranica, 8 listopada 2017

Boom na sieci kawowe w USA kończy się

Kawiarnie odczuwają coraz silniejszą presję ze strony sieci fast food, sklepów spożywczych i stacji benzynowych, które wydatnie poszerzyły ofertę kaw i napojów kawowych.

Zagranica, 14 czerwca 2017

Beefeater z wyrazistym odświeżeniem marki

Marka ginu wyraźnie się odmłodziła i wystartowała z kampanią po raz pierwszy od 12 lat.

Kraj, 19 lipca 2016

Polacy coraz chętniej jedzą lody

Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.

Zagranica, 26 stycznia 2016

Mobilne technologie podwoiły sprzedaż w ubiegłym roku

Urządzenia fitness i smartwatche na Wyspach cieszą się rosnącą popularnością.

Zagranica, 14 kwietnia 2014

Wielka przyszłość produktów hybrydowych

Pojawia się co raz więcej zaskakujących produktów, których nie sposób przyporządkować do konkretnego segmentu rynku. Zdaniem Iana Hare'a, analityka trendów z firmy doradczej Mintel, tzw. kategoria rozmycia może otworzyć przed producentami wiele możliwości.

Zagranica, 20 stycznia 2014

King of Shaves rusza z "elegancką" kampanią

Celem nowej kampanii jest skupienie uwagi młodszej grupy docelowej.

Zagranica, 24 maja 2012

Private labels wprowadziły w Wielkiej Brytanii więcej nowości niż brandy

Po raz pierwszy w historii marki własne są bardziej aktywne niż tradycyjne brandy.

Zagranica, 26 listopada 2009

Według Mintela liczba innowacji marketingowych spadnie w 2010 r.

Jak szacuje firma Mintel, liczba innowacji produktowych w 2010 r. będzie mniejsza niż dotychczas. Marketerzy skupią się raczej na poprawie...

Zagranica, 28 lipca 2009

Ekspansja private label w USA

Prawie 1,8 tys. produktów pod markami własnymi zostało wprowadzonych na amerykański rynek spożywczy w tym roku. Powiększa się zakres tych,...

Zagranica, 4 maja 2009

Spada liczba innowacji produktowych w USA

Liczba debiutów produktów w kategorii żywność i napoje spadła w USA o 51 proc. w I kwartale br. - poinformowała...

Zagranica, 7 kwietnia 2009

Mintel wskazuje na wzrost popytu na etyczną odzież

Według firmy badawczej Mintel tylko w Wielkiej Brytanii w ciągu ostatnich pięciu lat popyt na odzież etyczną wzrósł ponadczterokrotnie. Jego...

Zagranica, 2 kwietnia 2009

Według Mintela spada konsumpcja soft drinków

Firma badawcza Mintel opublikowała raport, z którego wynika, że w Stanach Zjednoczonych spada konsumpcja soft drinków. Grupa 68 proc. respondentów...

Zagranica, 13 marca 2008

Celebrity coraz mniej działają na Brytyjki

Ostatnie badania firmy Mintel przeprowadzone na Brytyjkach pokazują, że mieszkanki Wysp coraz mniej chętnie wydają duże pieniądze na markowe torebki...

Zagranica, 25 lutego 2008

Infomacje o recyklingu opakowań ważniejsze niż kalorie

Informacje o możliwości recyklingu są dla brytyjskich konsumentów ważniejsze niż dane żywieniowe umieszczone na opakowaniach - wynika z badań firmy...

Zagranica, 26 sierpnia 2004

Nescafe rozszerza markę o kawę Half Caff z obniżoną zawartością kofeiny

Koncern Nestle wprowadza na rynek Wielkiej Brytanii kawę Half Caff z obniżoną zawartością kofeiny. Wartość kampanii szacuje się na 6...