M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mitsubishi (firma)"

Kraj, 5 listopada 2015

Mitsubishi powiększa zespół marketingu i PR

Do teamu dołączają Jakub Zborowski i Piotr Osiński. Awansuje Małgorzata Kardynia.

Kraj, 27 października 2015

Imagine wspiera launch nowego Mitsubishi

Agencja przygotowała kampanię internetową.

Kraj, 15 listopada 2013

Imagine dla nowego Mitsubishi Outlander

Agencja realizuje działania w internecie dla nowego modelu.

Kraj, 20 września 2013

Gong zatrudnia nowy team kreatywny

W agencji pracę zaczynają Dariusz Palarczyk i Michał Sadowski.

Kraj, 5 lipca 2013

Maja Biniewicz dyrektorem strategii w K2 Media

Będzie odpowiadać za budowanie i wdrażanie strategii kluczowych klientów, optymalizację procesów biznesowych, a także wspomagać kompetencje RTB.

Kraj, 26 lutego 2013

Mitsubishi reklamuje zimową wyprzedaż

Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Digital Sunset oraz Starcom.

Kraj, 18 października 2012

Mitsubishi promuje nowego Outlandera

Kampanię przygotowały Schulz Brand Friendly i Starcom.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Mitsubishi inwestuje w kampanię SEM

Za przeprowadzenie akcji odpowiada agencja Bluerank.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Nowi pracownicy w 180heartbeats + Jung von Matt

Agencja kreatywna ma dwóch nowych concept directorów.

Kraj, 23 maja 2012

VivaKi wprowadza audience on demand

Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie rozwiązanie AOD.

Kraj, 11 października 2011

Mitsubishi wspiera sprzedaż Lancera

Schulz Brand Friendly zrealizował reklamę w telewizji, radiu i prasie.

Zagranica, 19 sierpnia 2011

Zmarł Alex Melvin, twórca 180 Amsterdam

Dzięki niemu Amsterdam stał się centrum światowej reklamy.

Kraj, 6 grudnia 2010

Mitsubishi wspiera wyprzedaż rocznika 2010

Schulz Brand Friendly przygotowała kampanię reklamową komunikującą m.in. atrakcyjne systemy kredytowania.

Kraj, 28 października 2010

Nowy dyrektor strategiczny w S4

Robert Michalik zastąpił Marcina Samka.

Kraj, 5 sierpnia 2010

Kornelia Radzięta strategic plannerem w agencji Schulz

Do jej zadań będzie należało samodzielne prowadzenie projektów przetargowych.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Nowi ludzie w Schulz Brand Friendly

Agencja Schulz Brand Friendly wzmocniła działy kreacji i obsługi klienta.

Kraj, 12 stycznia 2010

OS3 Multimedia szuka inwestora - powołuje radę nadzorczą, ma nowego prezesa

Po 13 latach Tomasz Pruszczyński przekazał funkcję prezesa zarządu agencji interaktywnej OS3 Multimedia Damianowi Rutkowskiemu, dotychczasowemu wiceprezesowi ds. finansowych. Od...

Kraj, 18 listopada 2009

Sequence Media realizuje pierwsze kampanie na mobilskyboardzie na terenie Czech

Sequence Media, firma OOH, prowadzi kampanię dla Mitsubishi na terenie Czech. Akcja jest realizowana na mobilskyboardzie (mobilnym nośniku reklamy zewnętrznej),...

Przetargi, 9 listopada 2009

MPG zdobywa budżet Hyundaia i Kii

MPG wygrał międzynarodowy przetarg mediowy Kii i Hyundaia. Obecnie Hyundaia i Kię m.in. w Wielkiej Brytanii i Polsce obsługują odpowiednio...

Kraj, 9 lipca 2009

Grzegorz Jamróz i Krzysztof Galicki startują ze studiem interaktywnym Eico.

Na polskim rynku rozpoczęło działalność studio interaktywne Eico. Założyli je Grzegorz Jamróz i Krzysztof Galicki. Jak mówią założyciele firmy, studio...

Kraj, 4 czerwca 2009

Robert Michalik dyrektorem działu analiz i planowania strategicznego Demo

Robert Michalik został dyrektorem działu analiz i planowania strategicznego w agencji reklamowej Demo Effective Launching. Zastąpił na tym stanowisku Macieja...

Kraj, 12 grudnia 2008

Zuzanna Matyjek specjalistą ds. marketingu w Mitsubishi

Zuzanna Matyjek rozpoczęła pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu w polskim oddziale Mitsubishi. Wspiera działania marketingowe prowadzone dla marki Mitsubishi...

Kraj, 3 grudnia 2008

Agnieszka Koźmic art directorem w S4

Agnieszka Koźmic objęła nowo utworzone stanowisko art directora w agencji reklamowej S4. Dotychczas związana była z agencją Schulz, gdzie realizowała...

Kraj, 15 kwietnia 2008

Mitsubishi rozpoczyna kampanię wspierającą Lancer Sedan

MMC Car Poland, polski przedstawiciel koncernu Mitsubishi, rozpoczyna kampanię reklamową nowego modelu Lancer Sedan. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości...

Kraj, 29 stycznia 2008

Mitsubishi realizuje projekt online dla Lancer Evolution

Powstała polska wersja multimedialnej strony internetowej Mitsubishi poświęconej modelowi samochodu Lancer Evolution, który zadebiutuje w Polsce w połowie br. Witryna...

Przetargi, 6 września 2007

Schulz wygrał budżet kreatywny Mitsubishi

Agencja reklamowa Schulz zwyciężyła w przetargu kreatywnym na obsługę wszystkich brandów Mitsubishi na rynku polskim. Będzie pracowała dla Mitsubishi w...