M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mocne (marka)"

Kraj, 5 marca 2013

Dyrektor marketingu Imperial Tobacco Polska odchodzi

Waldemar Zegar po roku pracy żegna się z firmą.

Kraj, 19 kwietnia 2012

Waldemar Zegar nowym dyr. marketingu Imperial Tobacco

Odpowiada zarówno za marketing konsumencki, jak i handlowy.

Kraj, 18 czerwca 2009

Imperial wprowadza markę West w wersji super slim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco wprowadziła do sprzedaży papierosy marki West w wersji super slim. W tej wersji dostępne są dwa...

Kraj, 15 stycznia 2009

Dominic Brisby pokieruje Imperial Tobacco Polska

Dominic Brisby został nowym prezesem spółki Imperial Tobacco Polska. Zastąpił Detlefa Moedego, który odszedł z firmy. Brisby z Imperial Tobacco...

Kraj, 22 maja 2006

Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska

Agencja Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska mający na celu poprawę ekspozycji i zwiększenie obrotu papierosów marek:...

Kraj, 25 maja 2005

Imperial Tobacco wspiera akcją promocyjną markę Mocne

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA przygotowała wsparcie marki papierosów Mocne w postaci konkursu konsumenckiego pod hasłem "Mocne na lato",...

Kraj, 9 maja 2005

Paramount - nowa marka papierosów Imperial Tobacco

Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...

Kraj, 4 maja 2005

Wojciech Usak jest nowym dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska

Wojciech Usak został nowym dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska SA. Zastąpił na tym stanowisku Carmen Zieringer, która kierowała...

Kraj, 22 listopada 2004

Imperial Tobacco wprowadza markę papierosów Maxim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Maxim w dwóch wariantach: Original (full flavour)...

Kraj, 8 marca 2004

Philip Morris prowadzi 4. edycję programu lojalnościowego dla L&M

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA prowadzi czwartą edycję programu lojalnościowego skierowanego do palaczy papierosów marki L&M o nazwie "Transglobe...

Kraj, 6 stycznia 2004

Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska

Koncern tytoniowy Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska. Nowa nazwa jest związana z przejęciem w maju 2002 niemieckiej...

Kraj, 3 września 2003

Jacek Jurek został prezesem zarządu agencji reklamowej Just

Jacek Jurek został prezesem zarządu agencji reklamowej Just. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Suchanka. Jurek pełnił dotąd funkcję dyrektora kreatywnego,...

Kraj, 7 marca 2002

Browar Belgia wprowadza na rynek piwo Wojak

Browar Belgia z Kielc wprowadza na rynek nowe piwo o nazwie Wojak. Jest to produkt tani (od 1,37 do 2,18...