M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Moet & Chandon (marka)"

Kraj, 17 listopada 2015

Magdalena Hayder w zespole Procontent Communication

Ostatnio pracowała dla Louis Vuitton Moët Hennessy, a wcześniej w agencji ComPress.

Artykuły weekendowe, 14 października 2011

Kolebka Belvedere otwarta

Louis Vuitton Moët Hennessy po raz pierwszy udostępni zwiedzającym destylarnię w Żyrardowie.

Zagranica, 7 czerwca 2010

Globalny przetarg na Moet & Chandon

LVMH szuka agencji, która opracuje strategię wsparcia sprzedaży szampanów w mediach cyfrowych.

Kraj, 2 kwietnia 2010

Z Moet Hennessy do Polbanku

Rafał Dmowski przeszedł do Polbanku, a na jego miejsce w Moet Hennessy Polska - Joanna Nowakowska.

Kraj, 30 grudnia 2009

Według Moet Hennessy sprzedaż szampana wzrośnie o około 30 proc.

Sprzedaż szampana wzrośnie w br. o około 30 proc. w stosunku do roku 2008 - wynika z szacunków największego dostawcy...

Kraj, 25 maja 2009

Scarlett Johansson w komunikacji Moet & Chandon w Polsce

Wizerunek Scarlett Johansson będzie wykorzystywany w działaniach komunikacyjnych marki szampana Moet & Chandon w Polsce. Od niedawna popularna aktorka jest...

Zagranica, 23 kwietnia 2009

Diageo chce przejąć gros udziałów w LVMH

Diageo zaoferował 12 mld euro za 66 proc. udziałów w należącej do LVMH winno-spirytusowej dywizji Moet Hennessy, która ma w...

Zagranica, 30 marca 2009

Scarlett Johansson ambasadorem marki Moet & Chandon

Amerykańska aktorka Scarlett Johansson została ambasadorem marki szampanów Moet & Chandon podczas gali filmowej w Londynie. Reprezentowała brand podczas imprezy...

Kraj, 9 października 2006

EventLab i Goodwill PR Services realizują projekt dla Diageo Polska

Firma alkoholowa Diageo Polska powierzyła agencjom EventLab i Goodwill PR Services należącym do grupy Mothership obsługę imprez mających na celu...

Kraj, 2 października 2003

Euro RSCG Marketing House obsłuży program lojalnościowy Diageo

Agencja Euro RSCG Marketing House została wybrana przez Diageo Polska do obsługi programu lojalnościowego, który zostanie wkrótce wdrożony dla jednej...

Zagranica, 6 sierpnia 2003

Diageo wybrał agencje do obsługi dwóch swoich budżetów

Koncern spirytusowy Diageo zdecydował się na konsolidację swoich budżetów reklamowych na tzw. działania marketingowe za przyzwoleniem, których obsługę powierzył agencji...