M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mój Piękny Dom (marka)"

Kraj, 5 grudnia 2011

Praktiker promuje zachowania proekologiczne

Marketer odwołuje się w komunikacji do idei CSR.

Kraj, 13 października 2011

Zmiany personalne w strukturach "Zwierciadła"

Zofia Fabjanowska-Micyk nową szefową działu kultury w "Zwierciadle", Jolanta Marcinkowska-Bierzońska nowym dyrektorem artystycznym "Sensu" i "Zwierciadła".

Kraj, 2 listopada 2010

Ciosek i Staszewski w zespole reklamy Burdy

Zespół biura reklamy tytułów Burdy powiększa zespół.

Kraj, 2 lipca 2009

Burda wprowadza pakietowe oferty na sezon jesienno-zimowy

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało ofertę pakietową "Superoferta". Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 r. będzie można wybrać...

Kraj, 12 lutego 2009

FagorMastercook promuje nową płytę indukcyjną

FagorMastercook Polska rozpoczął działania promujące nową płytę indukcyjną IDI64 S z innowacyjną funkcją Cyclic. Oryginalne rozwiązanie, wzorowane na iPodzie, umożliwia...

Kraj, 1 grudnia 2008

Burda zwalnia i łączy stanowiska szefów redakcji tytułów grupy living

Grupa Hubert Burda Media zlikwiduje 20 stanowisk we wszystkich trzech spółkach, które wchodzą w jej skład: Burda Media Polska, Burda...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 15 kwietnia 2008

"Mój Piękny Dom" rozpoczyna konkurs dla firm wnętrzarskich

Burda Media Polska i magazyn "Mój Piękny Dom" po raz pierwszy organizują konkurs na produkty do wyposażenia wnętrz. Plebiscyt będzie...

Kraj, 1 lutego 2008

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniła nazwę

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...

Kraj, 8 stycznia 2008

HFBP zwiększa objętość "Mojego Pięknego Domu"

Hachette Filipacchi Burda Polska od wydania marcowego zwiększy objętość miesięcznika "Mój Piękny Dom". Objętość pisma wzrośnie do 100 stron (do...

Kraj, 2 października 2007

Burda Verlag Osteuropa przejmuje brakujące udziały w HFBP

Burda Verlag Osteuropa GmbH przejmie brakujące 49 proc. udziałów w polskiej firmie-córce Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Tym samym stanie...

Kraj, 18 września 2006

Ewa Wituszyńska przechodzi z HFBP do Bauera

Ewa Wituszyńska na początku listopada br. obejmie funkcję dyrektora działu reklamy pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer. Obecnie jest head group...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Kraj, 23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

Kraj, 11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

Kraj, 5 stycznia 2006

"Dobre Rady" i "Mój Piękny Dom" podnoszą ceny reklam

"Dobre Rady", miesięcznik Burdy Polska dla pań, podniósł ceny reklam. Cała prawa strona magazynu kosztuje teraz według cennika 43 tys....

Kraj, 5 stycznia 2006

Hachette Filipacchi Medias i Hubert Burda Media stworzą w Polsce jedną spółkę

Hachette Filipacchi Medias, właściciel wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, oraz koncern Hubert Burda Media, do którego należy firma Burda Polska, podjęły...

Kraj, 14 grudnia 2005

Burda Polska przekształca "Mój Piękny Dom" w miesięcznik

Wydawnictwo Burda Polska podjęło decyzję o zwiększeniu częstotliwości ukazywania się dwumiesięcznika "Mój Piękny Dom". Od lutego 2006 r. magazyn stanie...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Burda Polska wprowadza na początku maja "Mój Piękny Dom"

Burda Polska wprowadzi na rynek 6 maja br. nowy tytuł "Mój Piękny Dom". Poświęcony będzie przede wszystkim poradnictwu w zakresie...

Kraj, 28 lutego 2005

Burda wyda "Mój Piękny Dom"

Na 24 kwietnia zaplanowany jest debiut nowego tytułu wydawnictwa Burda Polska Sp. z o.o. - "Mój Piękny Dom". Będzie to...