M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mój Piękny Ogród (marka)"

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 5 maja 2011

Husqvarna reklamuje sprzęt w TV i prasie [WIDEO]

Producent sprzętu do pielęgnacji zieleni inwestuje w reklamę wykaszarek.

Kraj, 2 listopada 2010

Ciosek i Staszewski w zespole reklamy Burdy

Zespół biura reklamy tytułów Burdy powiększa zespół.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Pierwsza kampania Briggs & Stratton

Amerykański producent silników do kosiarek rozpoczął ogólnopolskie działania reklamowe.

Kraj, 17 marca 2010

Awanse w pionie wydawniczym i reklamowym Burdy

Iwona Ziętkowska, dotychczas redaktor naczelna tytułów ogrodniczych: "Mój Piękny Ogród", "Kalendarz Ogrodniczy" oraz "Mój Piękny Ogród Wydania Specjalne", została dyrektorem...

Kraj, 11 marca 2010

Nowe tytuły Burdy bazują na pomyśle "Przyślij przepis"

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe tytuły - "Moje Zwierzenia" i "Przepis na Ogród". O planowanym rozszerzeniu portfolio...

Kraj, 2 lipca 2009

Burda wprowadza pakietowe oferty na sezon jesienno-zimowy

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało ofertę pakietową "Superoferta". Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 r. będzie można wybrać...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Agnieszka Świderska awansuje w biurze reklamy Burdy

Agnieszka Świderska awansowała na stanowisko account executive w zespole reklamy living & garden wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za...

Kraj, 16 kwietnia 2008

Dwa awanse w dziale reklamy Burda Media Polska

W biurze reklamy Burda Media Polska awansowano dwie osoby. Agnieszka Borkowska, do tej pory odpowiedzialna za tytuł "Mój Piękny Ogród",...

Kraj, 2 października 2007

Burda Verlag Osteuropa przejmuje brakujące udziały w HFBP

Burda Verlag Osteuropa GmbH przejmie brakujące 49 proc. udziałów w polskiej firmie-córce Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Tym samym stanie...

Kraj, 18 września 2006

Ewa Wituszyńska przechodzi z HFBP do Bauera

Ewa Wituszyńska na początku listopada br. obejmie funkcję dyrektora działu reklamy pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer. Obecnie jest head group...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Kraj, 14 czerwca 2006

Burda promuje jubileusz miesięcznika "Mój Piękny Ogród"

Miesięcznik "Mój Piękny Ogród" (wydawnictwo Burda Polska) obchodzi w lipcu br. jubileusz. Magazyn świętuje 10-lecie obecności na rynku, pierwszy numer...

Kraj, 23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

Kraj, 11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

Kraj, 5 stycznia 2006

"Dobre Rady" i "Mój Piękny Dom" podnoszą ceny reklam

"Dobre Rady", miesięcznik Burdy Polska dla pań, podniósł ceny reklam. Cała prawa strona magazynu kosztuje teraz według cennika 43 tys....

Kraj, 28 lutego 2005

Burda wyda "Mój Piękny Dom"

Na 24 kwietnia zaplanowany jest debiut nowego tytułu wydawnictwa Burda Polska Sp. z o.o. - "Mój Piękny Dom". Będzie to...

Kraj, 14 maja 2004

PZU rusza z kampanią produktową Bezpieczny Dom

PZU rozpocznie w poniedziałek kampanię produktową Bezpieczny Dom. Potrwa ona do końca lipca i towarzyszyć będzie specjalnej ofercie PZU SA,...

Kraj, 21 stycznia 2004

"Mój Piękny Ogród" Burdy bardziej praktyczny i rozbudowany

Od numeru marcowego wzrośnie znaczenie praktyczne miesięcznika "Mój Piękny Ogród" wydawnictwa Burda Polska. Dotychczas krótkie tematyczne informacje ilustrowane małymi zdjęciami...