M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mój Pies (marka)"

Kraj, 20 stycznia 2010

Namirum Investments przejmuje od AWR "Wprost" wydawanie "Mojego Psa"

Namirum Investments przejęła od AWR "Wprost" magazyn "Mój Pies" oraz dwa serwisy tematycznie związane z tytułem - www.psy.pl i www.koty.pl....

Kraj, 23 października 2009

AWR "Wprost" podnosi cenę "Mojego Psa"

AWR "Wprost" od najbliższego wydania podniesie cenę miesięcznika "Mój Pies". Jest to związane m.in. z polepszeniem wyglądu pisma np. poprzez...

Kraj, 3 lipca 2009

Pedigree zachęca do dbania o zęby czworonogów

Ruszyła kampania edukacyjna Pedigree "Miesiąc zdrowych zębów". W ramach akcji przez cały lipiec w wybranych klinikach weterynaryjnych w kraju przeprowadzane...

Kraj, 17 grudnia 2008

AWR "Wprost" odświeża miesięcznik "Mój Pies"

Wydawnictwo AWR "Wprost" odświeżyło wygląd miesięcznika "Mój Pies". Zmianie uległ logotyp pisma. To kolejna po majowych zmiana wyglądu magazynu. Magazyn...

Kraj, 21 lipca 2008

AWR "Wprost" przebudowało serwis społecznościowy www.koty.pl

AWR "Wprost" odświeżyło swój serwis społecznościowy www.koty.pl adresowany do właścicieli i miłośników kotów. Według danych od wydawcy przed przebudową serwis...

Kraj, 23 kwietnia 2008

"Mój Pies" zmienia szatę graficzną i inwestuje w reklamę

Wydanie jubileuszowego 200. numeru miesięcznika "Mój Pies" wydawca AWR "Wprost" wspiera kampanią reklamową. Działania obejmują: TV Biznes, RMF FM, sieć...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Katarzyna Socha zastępcą dyrektora marketingu AWR "Wprost"

Katarzyna Socha została zastępcą dyrektora ds. marketingu tygodnika "Wprost" i magazynu "Mój Pies" (AWR "Wprost"). Jest to nowe stanowisko w...

Kraj, 11 marca 2008

Wybór inwestora dla AWR "Wprost" powinien nastąpić do końca II kwartału br.

Amadeusz Król, wiceprezes i dyrektor generalny AWR "Wprost", wydawcy tygodnika "Wprost", potwierdził doniesienia mediowe o poszukiwaniach inwestora. Przyznał, że są...

Kraj, 27 września 2007

"Mój Pies" inauguruje serię happeningów na rzecz psów łańcuchowych

Miesięcznik "Mój Pies" (AWR "Wprost") organizuje w ostatni dzień września serię happeningów "Zerwijmy łańcuchy", które mają nawiązywać do akcji Chain...

Kraj, 30 listopada 2006

"Wprost" z dodatkami, "Mój Pies" z kalendarzem, zmiany w prezentacji programu TV w "WiK-u"

AWR "Wprost" przygotowało dodatki świąteczno-noworoczne do tygodnika "Wprost" i miesięcznika "Mój Pies". Aktualny numer "Wprost" ukazał się z 68-stronicową publikacją...

Kraj, 5 października 2006

Elżbieta Leszczyńska nowym PR managerem AWR "Wprost"

Elżbieta Leszczyńska została PR managerem wydawnictwa AWR "Wprost" i odpowiada za działania public relations jego magazynów: "Wprost", "WiK Wprost i...

Kraj, 21 kwietnia 2006

AWR Wprost wróciła do współpracy z CR Media Consulting

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) ponownie nawiązała współpracę z CR Media Consulting, brokerem reklamowym. Do zawieszenia kontaktów doszło w 2004...

Kraj, 16 grudnia 2005

AWR Wprost zamyka "BusinessWeeka"

Polska edycja magazynu "BusinessWeek" zostaje zamknięta. Ostatni numer dwutygodnika ukazuje się w grudniu. Jego wydawca AWR Wprost planował jeszcze niedawno...

Kraj, 16 grudnia 2005

AWR Wprost zamyka "BusinessWeeka"

Polska edycja magazynu "BusinessWeek" zostaje zamknięta. Ostatni numer dwutygodnika ukazuje się w grudniu. Jego wydawca AWR Wprost planował jeszcze niedawno...

Kraj, 31 marca 2005

Masterfoods Polska wprowadza Pedigree w saszetkach, zrealizuje kampanię

Firma Masterfoods Polska wprowadza na rynek karmę dla psów Pedigree po raz pierwszy w saszetkach 100-gramowych (w cenie 1,40 zł...

Kraj, 28 lutego 2005

Nowa komunikacja dla marki Pedigree

Agencja TBWA/Warszawa realizuje zaplanowaną do połowy czerwca intensywną kampanię reklamową marki karmy dla psów Pedigree należącej do Masterfoods Polska. Marketer...

Kraj, 21 stycznia 2005

Anna Gnoińska odpowiada za promocję miesięcznika "Pani"

Anna Gnoińska odpowiada za promocję miesięcznika "Pani" (AWR "Wprost"). Tym samym w dziale promocji wydawnictwa powstała wyodrębniona komórka zajmująca się...

Kraj, 20 lipca 2004

TBWA/Warszawa kampanią non profit wspiera dogoterapię

Agencja TBWA/Warszawa przygotowała projekt reklamy prasowej dla Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Przyjaciel" . Reklama ukazywać się będzie w prasie (m.in....

Kraj, 13 maja 2004

Czytelnicy magazynu "Mój Pies" przyznali nagrodę Serce dla Zwierząt

Miesięcznik "Mój Pies" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" - AWR "Wprost") po raz pierwszy wręczył nagrodę Serce dla Zwierząt. Jego laureatką została...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Grzegorz Roszkowski został senior TV buyerem w MindShare Polska

Do zespołu domu mediowego MindShare Polska dołączył Grzegorz Roszkowski, obejmując stanowisko senior TV buyera. Roszkowski będzie odpowiedzialny przede wszystkim za...

Kraj, 2 lutego 2004

"Wprost" aktywniej wykorzysta w tym roku promocję telewizyjną

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR "Wprost"), wydawca tygodnika "Wprost" oraz czterech miesięczników ("BusinessWeek", "Pani", "Mój Pies" i "Rejs"), przeznaczy 10-11 mln...

Kraj, 5 listopada 2003

Miesięcznik "Mój Pies" ułatwia rejestrację zwierząt egzotycznych

(AWR "Wprost") Miesięcznik "Mój Pies" wydawany przez AWR "Wprost" przetłumaczył na język polski nazwy gatunków zwierząt egzotycznych i jest to...

Kraj, 4 września 2003

Euro RSCG zrealizowała kampanię dla WWF

Od września do listopada potrwa przygotowana przez Euro RSCG New Europe kampania zrealizowana na zlecenie WWF (World Wildlife Fund). Celem...

Kraj, 28 sierpnia 2003

AWR "Wprost" przymierza się do nowego tytułu

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR "Wprost") rozpatruje szanse na poszerzenie swego portfolio (aktualnie: "Wprost", "BusinessWeek", "Mój Pies"). Jak przyznał Amadeusz Król,...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Nowa osoba i reorganizacja działu reklamy i marketingu AWR "Wprost"

W pierwszej połowie września br. do działu marketingu AWR "Wprost" dołączy Agnieszka Szlaska, która obejmie stanowisko z-cy dyrektora marketingu. Szlaska...

Kraj, 13 sierpnia 2003

Jeden duży dział marketingu i reklamy w AWR "Wprost"

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR "Wprost") skonsolidowała działy marketingu i reklamy swoich trzech tytułów, tj. tygodnika "Wprost", miesięcznika o gospodarce "BusinessWeek"...

Kraj, 7 sierpnia 2003

Nowa jakość "Mojego Psa", hobbystycznego tytułu AWR "Wprost"

"Mój Pies", trzeci obok "Wprost" i "BusinessWeeka" tytuł Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost", poprawił papier i wstępnie zmienił layout. "Naszym celem jest...

Kraj, 9 maja 2003

AWR "Wprost" centralizuje struktury, odchodzą Fudala i Sikorski

AWR "Wprost", wydawca pism "Wprost", "BusinessWeek" i "Mój Pies", rozpoczął proces centralizacji działów sprzedaży i marketingu poszczególnych tytułów. Jak powiedział...

Kraj, 5 maja 2003

Amadeusz Król zostanie dyrektorem generalnym AWR "Wprost"

Amadeusz Król awansował na stanowisko dyrektora generalnego wydawnictwa AWR "Wprost". Dotychczas zajmował stanowisko dyrektora wydawniczego polskiej edycji "BusinessWeeka" oraz był...

Kraj, 12 października 2001

BUDŻET DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH "WPROST" WYNIESIE 6 MLN ZŁ

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost", wydawca tygodnika "Wprost" oraz miesięczników "BusinessWeek" (edycja polska) i "Mój Pies", opracowała plan promocyjny swoich tytułów. Budżet...

Kraj, 16 sierpnia 2001

WKRÓTCE TRZY RAZY WIĘKSZY NAKŁAD "BUSINESS WEEK/POLSKA"

Miesięcznik ekonomiczny "Business Week/Polska" zwiększy nakład trzykrotnie od wydania październikowego - do 60 tys. egzemplarzy. Tytuł wydaje Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost"...