M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Moje Gotowanie (marka)"

Kraj, 5 września 2014

Tarczyński wprowadza do oferty kabanosy dla koneserów

Nowością firmy jest wariant premium - Select przeznaczony do konsumpcji m.in. z winem i serami.

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 13 czerwca 2014

Samsung mnoży przez dzielenie

Rusza kampania piekarników Samsunga, które umożliwiają upieczenie dwóch różnych potraw w jednym piekarniku. Za kreację odpowiada agencja Cheil, a media kupuje Starcom.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Burda ma zgodę na przejęcie G+J

UOKiK zezwala na połączenie wydawnictw.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 8 listopada 2012

Drągowska i Kalisz w marketingu G+J

"Glamour", "Claudia" i "Moje Gotowanie" mają nowych brand managerów.

Kraj, 7 marca 2012

Z G+J odchodzi Agnieszka Doleżych

Po niedawnej sprzedaży "Naj Magazynu" w strukturach wydawnictwa nie znalazło się już miejsce dla wydawcy tego tytułu.

Kraj, 19 października 2011

Z Bauera do G+J

Agnieszka Gronowska w G+J nowym szefem ds. sprzedaży odpowiedzialnym za GroupM.

Kraj, 22 lipca 2011

"Smaczna Kuchnia" ma sprzedawać ponad 25 tys. egz.

Edipresse wprowadzi pierwsze wydanie nowego tytułu w połowie sierpnia br.

Kraj, 17 czerwca 2011

Mały "Naj" na wakacje

G+J na wakacje wydaje kieszonkową wersję "Naj Magazynu".

Kraj, 7 czerwca 2011

Żywiec Zdrój chce zwiększyć sprzedaż Smako-Łyka

Zachęca do picia wody w ramach codziennych posiłków.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Wilk zastąpi Gwiazdę w G+J

Była menedżer Marquarda teraz zajmie się dwutygodnikiem "Gala".

Kraj, 4 kwietnia 2011

Bakalland i masy krówkowe

Marketer przygotował działania komunikacyjne związane ze świętami wielkanocnymi.

Kraj, 10 marca 2011

G+J poszerza platformę kulinarną

10 marca br. na rynku prasowym pojawi się miesięcznik "Bistro".

Kraj, 25 lutego 2011

G+J tworzy kulinarną platformę reklamową

Tytuły i serwisy o gotowaniu tworzą nową ofertę wydawnictwa dla reklamodawców.

Kraj, 9 lutego 2010

G+J po odejściu Anny Niewodzkiej reorganizuje biuro reklamy

Anna Niewodzka, dyrektor reklamy "Glamour", odchodzi z G+J Polska. W związku z tym wydawnictwo zreorganizowało struktury biura reklamy. Obowiązki Niewodzkiej...

Kraj, 1 lutego 2010

Agnieszka Kozak przechodzi z G+J do Zwierciadła

Agnieszka Kozak, dyrektor promocji i wydawniczy magazynów "Gala" i "Glamour" (G+J Polska), przechodzi do Wydawnictwa Zwierciadło. Nie wiadomo, jakie obejmie...

Kraj, 20 stycznia 2010

Burda reorganizuje team tytułów poradniczych w biurze reklamy, zatrudnia Renatę Gietko

Renata Gietko dołączyła do zespołu biura reklamy tytułów poradniczych wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie pełnić funkcję senior account executive, zastępując...

Kraj, 17 sierpnia 2009

G+J inwestuje w multimedialne platformy tematyczne

Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Burda oskarża G+J i jego "Mój Przepis" o plagiat

Wydawnictwo Burda Publishing Polska wniosło do Sądu Koleżeńskiego Izby Wydawców Prasy skargę na G+J Polska. Chodzi o wprowadzenie na rynek...

Kraj, 15 kwietnia 2009

G+J Polska reklamuje odświeżone "Moje Gotowanie"

Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło kampanię reklamową odświeżonego miesięcznika "Moje Gotowanie". Pismo zmieniło się od strony graficznej, wprowadzono także nowe rubryki....

Kraj, 7 kwietnia 2009

G+J będzie wydawać "Mój Przepis", tytuł zainspirowany serwisem internetowym

G+J Polska uruchamia nowy tytuł kulinarny. Jego inspiracją ma być serwis internetowy Mojegotowanie.pl. Jak mówi Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy G+J...

Kraj, 11 lutego 2009

Zielewska czasowo pokieruje redakcją "Rodziców", Muraszew awansuje w dziale marketingu

Joanna Zielewska, dotychczas z-ca redaktora naczelnego magazynu "Rodzice" (G+J Polska), czasowo obejmie stanowisko szefa redakcji tego pisma. Tym samym przejmie...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 29 grudnia 2008

G+J Polska redukuje zespół; łączy redakcje i marketing

G+J Polska zredukowało zespół i zwolniło kilkadziesiąt osób. Liczba ta nie przekroczyła jednak 10 proc. ogółu zatrudnienia. Do tej pory...

Kraj, 8 października 2008

Murator zatrudnia dwóch nowych zastępców naczelnej magazynów wnętrzarskich

Wydawnictwo Murator SA utworzyło dwa nowe stanowiska zastępców Małgorzaty Tomczyk, redaktor naczelnej magazynów wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak mieszkanie", "Moje...

Kraj, 12 września 2008

"Kobieta i Życie" wraca na rynek, ponad 5 mln zł na promocję

Wydawnictwo Bauer w październiku br. wprowadzi na rynek miesięcznik "Kobieta i Życie". Magazyn ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych...

Kraj, 4 lipca 2008

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz odeszła z G+J Polska

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca pism popularnonaukowych oraz książek, rozstała się z wydawnictwem G+J Polska. Powody jej odejścia nie są znane. Z...

Kraj, 23 czerwca 2008

Jurajska prowadzi loterię "Zasmakuj natury z Jurajską"

Marka Jurajska rozpoczęła loterię promocyjną "Zasmakuj natury z Jurajską" organizowaną wspólnie z magazynem "Claudia". Promocją konsumencką objęto cztery produkty, w...

Kraj, 11 czerwca 2008

G+J Polska rozwija serię wydań specjalnych "Rodziców " i "Mojego Gotowania"

G+J Polska będzie inwestował w brand extention zmienionych niedawno magazynów - "Rodziców" i "Mojego Gotowania". Zaplanowane są wydania specjalne obu...

Kraj, 6 czerwca 2008

G+J, Radio Zet i Polsat organizują Przebojowe Lato 2008

W 20 miastach Polski odbędzie się cykl imprez plenerowych pod wspólnym hasłem "Przebojowe lato - Bijemy rekordy z siłą muzyki",...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Wyraźne zmiany w "Moim Gotowaniu": nowe logo, okładka, rubryki, wsparte kampanią

"Moje Gotowanie", miesięcznik kulinarny G+J Polska, zmienił logo, okładkę, wprowadził nowe rubryki i odświeżył layout. Zmiany mają służyć unowocześnieniu wyglądu...

Kraj, 27 lutego 2008

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek odchodzi z G+J Polska

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska, z końcem lutego br. odchodzi z wydawnictwa. Powodem rozstania jest reorganizacja struktury działu marketingu....

Kraj, 5 lutego 2008

G+J realizuje projekt komunikacyjny magazynu "Rodzice"

G+J Polska inwestuje w kampanię promującą marcowe wydanie miesięcznika "Rodzice". Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniu br. kampanii informującej o zmianach...

Kraj, 1 lutego 2008

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

Kraj, 14 grudnia 2007

Shade Design realizuje projekt reklamowy Srebrnej Łyżeczki

Pod hasłem "Zawsze udane wypieki" rozpoczęła się świąteczna kampania Cukru Drobnego marki Srebrna Łyżeczka z portfolio British Sugar Overseas Polska....

Kraj, 6 listopada 2007

Nowe osoby w redakcji "Dobrego Wnętrza"

W redakcji "Dobrego Wnętrza" rozpoczynają pracę trzy nowe osoby. Iwona Ławecka-Marczewska objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Ostatnio (od...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Robert Sowa promuje markę przypraw Prymat w "Dzień dobry TVN"

Prymat, producent przypraw, zainicjował nowy projekt - "Studio promocyjne Roberta Sowy i Prymatu". Kącik kulinarny Prymatu, prowadzony przez popularnego kucharza...

Kraj, 12 grudnia 2006

G7 autorem multimedialnego projektu wsparcia sprzedaży ryb norweskich

G7 przygotowała kampanię reklamową promującą ryby marki Norge. Składają się na nią trzy elementy komunikacyjne. Pierwszym są pocztówki z przepisami...

Kraj, 11 grudnia 2006

Nowa struktura G+J; nowe osoby w I kwartale 2007: Doleżych, Sykłowski, Bulera

G+J Polska od Nowego Roku zmienia strukturę. Magdalenie Malickiej, prezes wydawnictwa, będzie odtąd podlegać 9 pionów kierowanych przez: dyr. HR,...

Kraj, 1 grudnia 2006

Małgorzata Jarosz została dyr. wydawniczym "Claudii"

Małgorzata Jarosz objęła funkcję dyrektora wydawniczego "Claudii" należącej do G+J Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach wydawnictwa. Dotychczas Jarosz...

Kraj, 13 lipca 2006

Pawłowska-Babut szefem reklamy "National Geographic", Teodorowicz oficjalnie w G+J

Małgorzata Pawłowska-Babut objęła stanowisko dyrektora reklamy miesięcznika "National Geographic" (G+J RBA). Dotychczas pełniła funkcję senior advertising brand managera w dziale...

Kraj, 3 lipca 2006

Awans Małgorzaty Jarosz w G+J Polska na stanowisko dyr. wydawniczego

Małgorzata Jarosz została dyrektorem wydawniczym tytułów "Moje Gotowanie", "Moje Mieszkanie", "Rodzice" w wydawnictwie G+J Polska. Przez dłuższy czas stanowisko to...

Kraj, 20 marca 2006

Rieber Foods przeznaczy 3 mln zł na wsparcie reklamowe Delecty

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia...

Kraj, 31 stycznia 2006

G+J przeznaczy część przychodów ze sprzedaży na pomoc rodzinom ofiar katastrofy w Chorzowie

Wydawnictwo G+J Polska przeznaczy część przychodów ze sprzedaży swoich aktualnych wydań na rzecz pomocy rodzinom ofiar i poszkodowanym w katastrofie...

Kraj, 2 grudnia 2005

Rieber Foods Polska kreuje oryginalne kanały dotarcia dla marki Delecta

Rieber Foods Polska SA, właściciel marki Delecta, zaplanował w okresie przedświątecznym wsparcie reklamowe marki. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości Delecty...

Kraj, 18 listopada 2005

Unilever wprowadza nowe kostki i zupy Knorr i wspiera je reklamowo

Unilever Polska, właściciel m.in. marki Knorr, wprowadza pod nią na rynek kostki przyprawowe i zupy w kartonikach i wspiera te...

Kraj, 12 października 2005

Knorr wprowadza na rynek nowe przyprawy i informuje o tym w kampanii

Agencja JWT przygotowała kampanię reklamową dla nowej przyprawy Knorr. Na kampanię, która ruszyła w połowie września, składają się reklama telewizjna...