M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Moje Mieszkanie (marka)"

Kraj, 17 marca 2015

Alicja Strzelczak dyrektorem marketingu tytułów wnętrzarskich ZPR Media

Będzie odpowiadać za działania marketingowe miesięczników "Dobre Wnętrze", "Moje Mieszkanie" i "M jak Mieszkanie".

Kraj, 23 lutego 2015

Karolina Kucharska-Sieniła wesprze dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło

Odpowiadać będzie i za sam miesięcznik, i za wydania specjalne pisma.

Kraj, 4 czerwca 2014

Fakro rusza z kampanią

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Kraj, 25 lipca 2013

Zmiana zakresu obowiązków w marketingu Muratora

Irena Walczak i Michał Bąk mają nowe kompetencje.

Kraj, 16 kwietnia 2013

Dygasiewicz i Pierzchała z większymi kompetencjami w Muratorze

Wydawca zwiększa zakres obowiązków dwóch menedżerów.

Kraj, 17 lipca 2012

Jaworska szefową redakcji "Moje Mieszkanie"

Dorota Jaworska awansowała na redaktora naczelnego miesięcznika.

Kraj, 5 grudnia 2011

Praktiker promuje zachowania proekologiczne

Marketer odwołuje się w komunikacji do idei CSR.

Kraj, 9 sierpnia 2011

Ochnio-Przylipiak w Muratorze, Olech w VFP

Miesięcznik "M jak Mieszkanie" ma nową dyrektor artystyczną. W VFP Communications zastąpił ją Rafał Olech.

Kraj, 3 sierpnia 2011

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc pokieruje "M jak Mieszkanie"

Po dwuletniej przerwie wraca do Muratora i pokieruje redakcją miesięcznika "M jak Mieszkanie".

Kraj, 16 marca 2011

Murator SA z nowym pakietem reklamowym

Składają się na niego tytuły: "Murator", "M jak Mieszkanie", "Moje Mieszkanie", "Podróże" i "Żagle".

Kraj, 8 lutego 2011

Murator wyda pismo dla Leroy Merlin

Na rynku ukaże się pierwszy numer magazynu "Dom z Pomysłem".

Kraj, 18 stycznia 2010

Murator wspiera swoje tytuły wnętrzarskie w telewizji

Wydawnictwo Murator rozpoczyna kampanię telewizyjną swoich dwóch magazynów wnętrzarskich - "M jak mieszkanie" i "Moje Mieszkanie". Działania prowadzone będą do...

Kraj, 21 maja 2009

Śnieżka wspiera Barwy Natury kampanią w trzech krajach

FFiL Śnieżka prowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Barwy Natury - Piękno na dłużej", której celem jest wzmocnienie ogólnego wizerunku marki...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Roca zakomunikuje inspirujące motywy swoich produktów

Roca Polska rusza na początku maja br. z kampanią reklamową. Ma podkreślić inspirujący charakter produktów firmy, które projektują światowej klasy...

Kraj, 24 marca 2009

Karolina Kucharska-Sieniła dołączyła do działu marketingu Stroera

Do działu marketingu Grupy Stroer dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła, która objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu. Odpowiada m.in. za: monitoring konkurencji, badania...

Kraj, 12 lutego 2009

Tomasz Miler został doradcą ds. mediów w Muratorze

Tomasz Miler objął nowe stanowisko doradcy ds. mediów w dziale agencyjnym wydawnictwa Murator. Do jego obowiązków należy obsługa klientów m.in....

Kraj, 12 lutego 2009

FagorMastercook promuje nową płytę indukcyjną

FagorMastercook Polska rozpoczął działania promujące nową płytę indukcyjną IDI64 S z innowacyjną funkcją Cyclic. Oryginalne rozwiązanie, wzorowane na iPodzie, umożliwia...

Kraj, 3 lutego 2009

Nowe pakiety Muratora tańsze o kilkadziesiąt procent od reklam w poszczególnych tytułach

Murator SA wprowadził do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: Target On i Target Ona (informowaliśmy o tym we wczorajszym wydaniu...

Kraj, 8 października 2008

Murator zatrudnia dwóch nowych zastępców naczelnej magazynów wnętrzarskich

Wydawnictwo Murator SA utworzyło dwa nowe stanowiska zastępców Małgorzaty Tomczyk, redaktor naczelnej magazynów wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak mieszkanie", "Moje...

Kraj, 29 sierpnia 2008

Murator debiutuje z własną edycją zakupionego pisma wnętrzarskiego i wspiera je kampanią

Na rynek trafia wrześniowe wydanie miesięcznika "Moje Mieszkanie". To pierwszy numer przygotowany przez wydawnictwo Murator. W br. wydawca zakupił tytuł...

Kraj, 14 maja 2008

Murator kupuje od G+J magazyn "Moje Mieszkanie"

Wydawnictwo G+J Polska sprzedaje miesięcznik "Moje Mieszkanie" wydawnictwu Murator. Umowa wejdzie w życie 16 czerwca br. W ramach kontraktu nowy...

Kraj, 21 marca 2008

G+J uruchamia serwis www.domy.mojemieszkanie.pl

Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nowy serwis specjalistyczny pod marką magazynu "Moje Mieszkanie" - www.domy.mojemieszkanie.pl. Za jego pośrednictwem użytkownicy będą mogli...

Kraj, 27 lutego 2008

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek odchodzi z G+J Polska

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska, z końcem lutego br. odchodzi z wydawnictwa. Powodem rozstania jest reorganizacja struktury działu marketingu....

Kraj, 1 lutego 2008

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

Kraj, 2 października 2007

Velvet w opakowaniach projektowanych przez czytelniczki tytułów G+J

W listopadzie br. pojawi się w sprzedaży limitowana seria chusteczek marki Velvet z portfolio Kimberly-Clark. Będą dostępne w specjalnych opakowaniach-pudełkach...

Kraj, 29 czerwca 2007

Grupa Paradyż prowadzi kampanię wizerunkową, wcześniej unieważniła przetarg kreatywny

"Czy wszystko już było?" - to hasło przewodnie najnowszej kampanii wizerunkowej Grupy Paradyż, producenta płytek ceramicznych z Tomaszowa Mazowieckiego. Kampania...

Kraj, 28 czerwca 2007

G+J Polska inwestuje w projekt telekomunikacyjny

Wydawnictwo G+J Polska we współpracy z GTS Energis uruchamia pod marką Halo.pl usługę tanich połączeń międzynarodowych. Usługa ta realizowana jest...

Kraj, 11 grudnia 2006

Nowa struktura G+J; nowe osoby w I kwartale 2007: Doleżych, Sykłowski, Bulera

G+J Polska od Nowego Roku zmienia strukturę. Magdalenie Malickiej, prezes wydawnictwa, będzie odtąd podlegać 9 pionów kierowanych przez: dyr. HR,...

Kraj, 1 grudnia 2006

Małgorzata Jarosz została dyr. wydawniczym "Claudii"

Małgorzata Jarosz objęła funkcję dyrektora wydawniczego "Claudii" należącej do G+J Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach wydawnictwa. Dotychczas Jarosz...

Kraj, 3 lipca 2006

Awans Małgorzaty Jarosz w G+J Polska na stanowisko dyr. wydawniczego

Małgorzata Jarosz została dyrektorem wydawniczym tytułów "Moje Gotowanie", "Moje Mieszkanie", "Rodzice" w wydawnictwie G+J Polska. Przez dłuższy czas stanowisko to...

Kraj, 31 stycznia 2006

G+J przeznaczy część przychodów ze sprzedaży na pomoc rodzinom ofiar katastrofy w Chorzowie

Wydawnictwo G+J Polska przeznaczy część przychodów ze sprzedaży swoich aktualnych wydań na rzecz pomocy rodzinom ofiar i poszkodowanym w katastrofie...

Kraj, 10 stycznia 2006

Aldona Rochman odeszła ze stanowiska redaktora naczelnego "Mojego Mieszkania"

Aldona Rochman, redaktor naczelna magazynu "Moje Mieszkanie" (G+J Polska), odeszła z wydawnictwa. Powód jej rozstania nie został ujawniony. Z G+J...

Kraj, 19 grudnia 2005

"Moje Mieszkanie" obniża cenę, zwiększa objętość, wprowadza nowy layout

Miesięcznik "Moje Mieszkanie" (G+J Polska) od wydania styczniowego (od dziś na rynku) obniża cenę z 5,99 zł do 3,90 zł....

Kraj, 24 listopada 2005

G+J Polska wprowadzi w przyszłym roku luksusowy magazyn dla kobiet

Wydawnictwo G+J Polska planuje jesienią 2006 roku wprowadzenie na rynek ekskluzywnego magazynu dla kobiet. Jak przekazała Magda Malicka, która od...

Kraj, 21 października 2005

Małgorzata Nocuń nowym brand managerem w G+J Polska

Małgorzata Nocuń objęła funkcję brand managera magazynów "Moje Mieszkanie" i "Feniks" w wydawnictwie G+J Polska. Dotychczas na tym stanowisku był...

Kraj, 9 września 2005

Nowa struktura wydawnicza G+J Polska, Izabela Zaleska dołączy do zespołu

Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło nową strukturę wydawniczą. Stworzono trzy grupy wydawnicze: poradnikowe magazyny kobiece ("Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Mieszkanie", "Moje...

Kraj, 5 maja 2005

G+J Polska i Motor-Presse Polska planują wspólne działania wspierające

W najbliższych tygodniach dojdzie do rozmów kierownictw G+J Polska i Motor-Presse Polska odnośnie do pomysłów na wzajemne działania wspierające w...

Kraj, 22 marca 2005

"Naj" wdraża nową inicjatywę G+J Polska dołączania CD z nagranymi książkami

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) testuje nową inicjatywę na polskim rynku wydawniczym, jaką jest dołączanie do prasy CD-ROM-ów z nagranymi książkami....

Kraj, 10 listopada 2004

Możliwe przejęcie Motor-Presse Polska przez G+J Polska?

Wydawnictwo Motor-Verlage prowadzi negocjacje z wydawnictwem G+J w sprawie sprzedaży firmy lub części jej udziałów. Doniesienia o trwających rozmowach potwierdziła...

Kraj, 21 października 2004

ING Bank Śląski promuje kredyty w prasie i internecie

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię kredytów hipotecznych i budowlano-hipotecznych. Jej celem jest poinformowanie o promocyjnej ofercie kredytu oraz zaprezentowanie korzyści...

Kraj, 20 października 2004

Wydanie specjalne "Mojego Mieszkania" wspiera spot telewizyjny

Miesięcznik "Moje Mieszkanie" (G+J Polska) wydał wydanie specjalne "Metamorfoza mieszkania". Publikacji towarzyszy kampania reklamowa w TVP, TVP3, TVN-ie, TVN Siedem...

Kraj, 31 sierpnia 2004

G+J powołało czteroosobowy management team i dwie grupy wydawnicze

Wydawnictwo G+J Polska stworzyło nową strukturę. Celem zmian jest ulepszanie pracy wydawnictwa i jego szybszy rozwój. Aktualne zmiany kontynuują proces...

Kraj, 27 sierpnia 2004

Forte przeprowadzi kampanię reklamową mebli

Fabryka Mebli "Forte" SA we wrześniu br. ruszy z kampanią reklamową, której celem jest odświeżenie wizerunku marki Forte. Jest to...

Kraj, 19 sierpnia 2004

Trzecie w tym roku wydanie tematyczne "Mojego Mieszkania" - "W kuchni"

"Moje Mieszkanie", magazyn o wnętrzach wydawnictwa G+J Polska, wprowadził na rynek trzecie w tym roku tematyczne wydanie specjalne - "W...

Kraj, 14 maja 2004

PZU rusza z kampanią produktową Bezpieczny Dom

PZU rozpocznie w poniedziałek kampanię produktową Bezpieczny Dom. Potrwa ona do końca lipca i towarzyszyć będzie specjalnej ofercie PZU SA,...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Firma Fonko rozpoczęła sezonową kampanię

Ruszyła ogólnopolska kampania firmy Fonko (sprzedaż, montaż i serwis klimatyzatorów), dla której kreację przygotowała agencja reklamowa San Markos. Planowaniem i...

Kraj, 2 września 2003

Purmo inwestuje w sponsoring prognozy pogody w TVP1

Wczoraj rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa grzejników płytowych i łazienkowych marki Purmo (producent: Rettig Heating). Za całość działań reklamowych -...

Kraj, 20 sierpnia 2003

Magazyn "Moje Mieszkanie" zmienia formułę graficzną

Miesięcznik "Moje Mieszkanie" (G+J Polska) już od wrześniowego wydania będzie ukazywał się w zmienionej formie - wzbogaconej graficznie z poszerzonymi...

Kraj, 20 sierpnia 2003

Firma Plastmo Profile nawiązała współpracę z Tubą i Star Media

Koncern Plastmo produkujący profile okienne rozpoczyna prasową kampanię reklamową. Jej przygotowaniem firma zajęła się we współpracy z agencją reklamową Tuba....

Kraj, 14 sierpnia 2003

Corporate Profiles DDB przygotowała spoty reklamowe dla Opoczna SA

Po raz pierwszy w swojej 120-letniej historii marka Opoczno reklamuje się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampanię wizerunkową Opoczna SA przygotowała...