M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mokate SA (firma)"

Przetargi, 9 stycznia 2012

Mokate wejdzie na rynek z nowym produktem

Przetarg na obsługę kreatywną nowej marki herbaty wygrała agencja Schulz Brand Friendly.

Kraj, 6 grudnia 2011

Lavazza zwiększyła sprzedaż pod skrzydłami Mokate

Marka podwoiła udziały rynkowe.

Kraj, 29 stycznia 2008

Mokate, wspierając Minutkę, inwestuje w sponsoring

Pod hasłem "Minutka - Twoja chwila przyjemności" wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Minutka - herbaty z portfolio spółki Mokate....

Przetargi, 6 września 2007

Mokate szuka agencji do realizacji kampanii promocyjnej Cappuccino

Mokate, producent kawy, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do realizacji kampanii promocyjnej dotyczącej marki Cappuccino. Do zadań agencji...

Kraj, 13 lutego 2007

Michał Jung został dyrektorem marketingu Podravka Polska

Michał Jung został dyrektorem marketingu firmy Podravka Polska. Przez ostatnie dwa lata za realizację strategii marek Podravka i Vegeta odpowiadał...

Kraj, 21 listopada 2006

Mokate powraca do wspierania reklamowego marki NYCoffee

Mokate SA rozpoczęło po kilkuletniej przerwie komunikację marki NYCoffee. Miks rozpuszczalny 3w1 NYCoffee ma trafić do młodych konsumentów w wieku...

Przetargi, 20 września 2006

Testardo Red Cell obsłuży całe portfolio Mokate

Mokate, producent kawy, wybrał agencję Testardo Red Cell do obsługi wszystkich marek ze swojego portfolio. Pierwsza kampania zrealizowana przez agencję...

Kraj, 11 września 2006

Michał Jung ma przestać pełnić funkcję dyr. marketingu Mokate

W firmie Mokate SA, spółce specjalizującej się w produkcji kawy, dojdzie w najbliższym czasie do zmiany na stanowisku dyr. marketingu,...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Mokate Cafe po raz pierwszy w telewizji

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa kawy rozpuszczalnej Mokate Cafe - marki firmy Mokate Sp. z o.o. Działania obejmują emisję billboardu sponsorskiego...

Kraj, 7 lipca 2006

Soul and Mind Opakowania działa jako niezależna spółka

Firma Soul and Mind Opakowania rozpoczęła działalność jako samodzielna spółka wydzielona z Soul and Mind Group. Jej prezesem został Bartłomiej...

Przetargi, 3 lipca 2006

Mokate prowadzi konkurs reklamowy

Mokate, producent kawy, wybiera agencję do przygotowania kampanii reklamowej. Według nieoficjalnych informacji przetarg dotyczy realizacji kampanii promującej kilka brandów producenta....

Kraj, 8 lutego 2006

Nestle wraca na rynek cappuccino z Nescafe Cappuccino

Nestle Polska po kilkuletniej nieobecności wraca na rynek kaw cappuccino, proponując klientom nowy produkt - Nescafe Cappuccino. W sprzedaży pojawią...

Kraj, 3 lutego 2006

Mokate wchodzi w segment kawy rozpuszczalnej

Mokate SA wprowadza na rynek kawę rozpuszczalną Mokate Cafe liofilizowaną (granulowaną pod ciśnieniem na zimno). Produkt ma charakter premium, słoik...

Kraj, 26 stycznia 2006

Krzysztof Brzozowski dyr. handlowym spółek Jutrzenka, Ziołopex i Kaliszanka

Krzysztof Brzozowski objął stanowisko dyrektora handlowego w spółkach Jutrzenka SA (producent słodyczy), Ziołopex (producent przypraw i mieszanek przyprawowych) oraz Kaliszanka...

Kraj, 16 listopada 2005

Cytryna zrealizowała kolejny spot dla Mokate Cappuccino z udziałem Paolo Cozzy

Firma Mokate SA wystartowała z intensywną kampanią wizerunkową kawy Mokate Cappuccino. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki poprzez podkreślenie, że...

Kraj, 30 maja 2005

Soul and Mind Group odświeża wizerunek kawy Mokate 3in1

Producent kawy, firma Mokate, podjął decyzję o odświeżeniu wizerunku opakowania jednej ze swoich podstawowych marek - kawy Mokate 3in1. Opakowanie...

Kraj, 29 listopada 2004

Publicis Groupe utworzy w Polsce spółkę mediową ZenithOptimedia

Pomiędzy menedżerami agencji reklamowych Publicis i Saatchi & Saatchi oraz domów mediowych Zenith Media i Optimedia Poland prowadzone są obecnie...

Kraj, 4 listopada 2004

Mokate poszerza linię kawy 3w1 NYCoffee

Mokate wprowadza na rynek nowy wariant kawy typu 3w1 (kawa rozpuszczalna z cukrem i śmietanką) NYCoffee latte - kawę z...

Kraj, 26 października 2004

Mokate wprowadza na rynek kawę instant z alkoholem

Kawa Mokate Cafe Liquerino to według jej producenta pierwszy tego typu produkt nie tylko na polskim rynku, ale również w...

Przetargi, 21 września 2004

Agencja reklamowa Cytryna wygrała przetarg na obsługę Mokate Cappuccino

Producent kawy Mokate SA wybrał agencję reklamową Cytryna do obsługi marki Mokate Cappuccino. Nazwy i liczba zaproszonych do przetargu agencji...

Przetargi, 20 września 2004

EquinoxMedia wygrał przetarg na obsługę kampanii Mokate Cappuccino

Firma Mokate rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowej kawy Mokate Cappuccino. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, planowaniem i zakupem mediów...

Przetargi, 8 września 2004

Rozstrzygnięcie przetargu Mokate SA w przyszłym tygodniu

Mokate SA, producent kaw, przewiduje na przyszły tydzień rozstrzygnięcie przetargu na obsługę marki Mokate Cappuccino (wstępnie informowaliśmy o przetargu w...

Przetargi, 1 września 2004

Mokate SA szuka agencji do obsługi Mokate Cappuccino

Firma Mokate SA, producent kaw, rozpisała przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi marki Mokate Cappuccino. Planowana jest...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Promocja konsumencka herbaty Saga - "Weź misiaka do plecaka"

Unilever Polska rozpoczyna promocję konsumencką herbat Saga - "Weź misiaka do plecaka". Jej celem jest budowanie lojalności konsumenckiej, a także...

Kraj, 2 kwietnia 2004

Tchibo wprowadza markę Family na szybko rosnący rynek napojów kawowych 3 w 1

Tchibo Warszawa będzie oferować pierwszy produkt z szybko rozwijającej się kategorii 3 w 1 (połączenie kawy instant, cukru i mleka)....

Kraj, 31 marca 2004

Mokate wprowadza nową linię cappuccino, jesienią planowana kampania ATL-owa

Mokate SA, producent kaw, wprowadza do sprzedaży nową linię produktów Mokate Vitale Cappuccino, którą prozycjonuje jako napoje funkcjonalne. Wspiera je...

Przetargi, 11 marca 2004

Mokate wybiera short-listę dla NYCoffee, wprowadza nową linię kaw

Firma Mokate wybrała już short-listę agencji reklamowych, którym zleciła brief kreatywno-strategiczny dotyczący marki kawy NYCoffee. Nie ujawniono jednak nazw agencji,...

Kraj, 17 lutego 2004

Odważna kreacja w telewizyjnej kampanii marki MacCoffee Strong

Firma Future Enterprises PTE Ltd. (FES) rozpocznie wkrótce telewizyjną kampanię reklamową kawy marki MacCoffee Strong, produktu wprowadzonego na rynek pod...

Przetargi, 2 lutego 2004

Mokate planuje przetarg na obsługę kreatywną kampanii NYCoffee

Firma Mokate zamierza zorganizować przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną zaplanowanej na marzec br. kampanii reklamowej marki kawy NYCoffee. Wysokość budżetu nie...

Kraj, 4 grudnia 2003

Mokate odświeża markę kawy rozpuszczalnej

Firma Mokate SA wprowadza na rynek odświeżoną markę granulowanej kawy rozpuszczalnej Mokate Caffe Classic. Mokate ma najsilniejszą pozycję w segmencie...

Kraj, 6 października 2003

Mokate rozpoczęła kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej

Firma Mokate SA rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonego w lipcu br. nowego produktu kawy NYCoffee (połączenie kawy rozpuszczalnej ze śmietanką i...

Kraj, 10 lipca 2003

Mokate wprowadziło do sprzedaży nowy produkt NYCoffee, kampania po wakacjach

Mokate SA, producent kawy, wprowadziło do swojej oferty nowy produkt: NYCoffee - kawę rozpuszczalną ze śmietanką i cukrem sprzedawaną w...

Kraj, 13 maja 2002

Mokate wspiera reklamą sprzedaż kaw rozpuszczalnych

Mokate SA, dotychczas producent tylko kaw cappuccino, wspiera kampanią reklamową wprowadzenie na rynek rozpuszczalnych kaw naturalnych "Mokate Cafe". Kampania, zarówno...

Kraj, 5 września 2001

TCHIBO UTRZYMUJE POZYCJĘ LIDERA RYNKU KAWY PALONEJ W POLSCE

Producent kawy Tchibo jest nadal liderem rynku kawy palonej w Polsce. Według ostatnich badań firmy AC Nielsen w okresie czerwiec-lipiec...