M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "money.pl (marka)"

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Kraj, 17 czerwca 2015

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Kraj, 19 stycznia 2015

WP integruje redakcję ekonomiczną z Money.pl

Grupa stawia na markę Money.pl; połączoną redakcją pokieruje Tomasz Grynkiewicz.

Kraj, 2 grudnia 2014

Grupa WP kupuje Grupę Money

Po O2 Wirtualna Polska wybrała się na kolejne zakupy.

Kraj, 12 lutego 2014

Połączony Deutsche Bank Polska inwestuje w kampanię wizerunkową

Bank pokazuje się jako silna, wiarygodna instytucja o uniwersalnym charakterze.

Kraj, 28 stycznia 2014

Krzysztof Studziński w zespole LeadR

Agencja zatrudnia project managera.

Kraj, 16 lipca 2013

Sharp promuje duże telewizory - od 50 do 90 cali

Marketer rozda 1,2 tys. nagród za blisko 890 tys. zł.

Kraj, 18 maja 2012

Japońska precyzja w kampanii Mazdy 6

Importer w reklamach nawiązuje do rankingu magazynu "Motor". Kampanię przygotowała agencja JWT.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Spadki w Megapanelu

Kolejna fala badania nie przynosi niespodzianek, Facebook traci.

Kraj, 31 stycznia 2012

BAN wprowadza gallery board

Format pozwala czytelnikowi na interakcję z reklamowaną marką.

Kraj, 3 stycznia 2012

Dorota Ceranka-Czajkowska przeszła do BAN-a

Będzie odpowiadać za marketing i rozwój sieci reklamy w serwisach premium biznes.

Kraj, 30 listopada 2011

Union Investment cytuje w reklamie Benjamina Franklina

Marketer promuje nowy produkt finansowy i chce kreować wizerunek aktywnego i profesjonalnego TFI.

Kraj, 29 listopada 2011

Liberty Direct promuje się w internecie i komisach

Firma specjalizująca się w sprzedaży ubezpieczeń direct promuje się w internecie i komisach samochodowych.

Kraj, 25 października 2011

Ubezpieczenie gratis do leasingu

EFL promuje ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej.

Kraj, 13 września 2011

Solorz-Żak biznesmenem z największym potencjałem reklamowym

Ekwiwalent reklamowy publikacji o nowym właścicielu Polkomtela wyniósł niemal 2 mln zł - podaje Press-Service Monitoring Mediów.

Kraj, 6 września 2011

Zespół Zanoksu większy o dziesięć osób

Polski oddział zatrudnia obecnie 15 pracowników.

Kraj, 30 czerwca 2011

Pkt.pl reklamuje Biznes.Finder.pl

Kampania online skierowana jest do menedżerów.

Kraj, 14 kwietnia 2011

EFL poszerza ofertę o pożyczki

Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) kieruje działania zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów oraz oferuje nowy produkt - pożyczki.

Kraj, 5 kwietnia 2011

UPC promuje ofertę dla biznesu

UPC Polska przez 3 tygodnie będzie reklamowała kompleksową ofertę dla klientów biznesowych.

Kraj, 31 marca 2011

Ciszewski Financial Communications wzmacnia zespół

Agencja PR wyspecjalizowana w usługach dla branży finansowej, nieruchomości i prawniczej ma trzech nowych konsultantów.

Kraj, 27 grudnia 2010

Diners Club rusza z urodzinową loterią

Agencja marketing zintegrowanego Business Tank opracowała loterię z okazji 60-lecia Diners Club.

Kraj, 25 listopada 2010

Nescafe po raz pierwszy w serwisie lite

Nestle promuje ekspres do kawy za pomocą mobile marketingu.

Kraj, 7 października 2010

UPC wspiera sprzedaż usług dla biznesu [WIDEO]

To pierwsza kampania reklamowa operatora skierowana do tej grupy docelowej.

Kraj, 21 lipca 2010

Polskapresse i Grupa Money.pl współpracują reklamowo

Ogłoszenia Gratka.pl w serwisach Money.pl

Kraj, 10 czerwca 2010

BRE Bank promuje rozwiązania dla MŚP

Ruszyła biznesowa część kampanii reklamowej BRE Banku, której głównym celem jest promowanie rozwiązań dla małych i średnich firm.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Debiut giełdowy Kulczyk Oil Ventures wspiera kampania

Trwa kampania wspierająca debiut firmy Kulczyk Oil Ventures na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Ubezpieczyciele dbają o swój wizerunek (w reklamach)

Równolegle ruszają kampanie wizerunkowe dwóch firm ubezpieczeniowych: ING i Axa. Pierwsza potrwa do końca maja, a druga tydzień dłużej.

Kraj, 13 października 2009

Volvo buduje w kampanii świadomość modelu V50

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada...

Kraj, 28 marca 2008

Betlej & Partners i MediaCom autorami kampanii Husqvarny z Kubicą seniorem

Ruszyła kampania reklamowa producenta sprzętu ogrodniczego Husqvarna z udziałem Artura Kubicy, ojca Roberta Kubicy, polskiego zawodnika startującego w wyścigach Formuły...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Frima Icos przejmie portal Signs.pl, zapowiada rozwój witryny

Firma Icos przejmie od Ekspo-Marketu portal Signs.pl. Portal ten poświęcony jest polskiej reklamie wizualnej. Nie widadomo, jakie nowości pojawią się...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Wortal turystyczny VTrip.pl ruszył z promocją "Zwiedzamy Europę" i wspiera ją e-kampanią

"Zwiedzamy Europę" - pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa portalu turystycznego VTrip.pl. Propaguje ona pomysły na spędzenie wolnego czasu w...

Kraj, 28 czerwca 2005

Centralwings nawiązują do reklam konkurenta - WizzAir

Tanie linie lotnicze Centralwings, należące do PLL LOT SA, w swojej najnowszej internetowej kampanii reklamowej nawiązują do reklam swojego konkurenta...

Kraj, 21 czerwca 2005

Bank Millennium reklamuje pierwszą w Polsce aukcję lokat online

Bank Millennium SA przygotował dla klientów bankowości internetowej Millenet nowatorską na polskim rynku ofertę aukcji internetowej lokat terminowych. Jak twierdzą...

Kraj, 6 kwietnia 2005

MBank najwyżej oceniany przez internautów

Portal finansowy Money.pl zorganizował ranking internetowych kont bankowych. Powstaje on na podstawie badania zarówno użytkowników Money.pl, jak i losowo wybranych...

Kraj, 10 września 2003

ING Bank Śląski promuje kredyty hipoteczne

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię promującą kredyty hipoteczne. Kampania potrwa do połowy października, przygotowana została przez agencję reklamową McCann-Erickson Polska...

Kraj, 24 czerwca 2003

BRE Leasing promuje usługi leasingowe dla MŚP

Do końca czerwca potrwa kampania reklamowa BRE Leasing. Jej celem jest zwiększenie liczby transakcji w zakresie usługi BRELeasing48h kierowanej do...

Kraj, 12 czerwca 2003

Diners Club zorganizował akcję reklamową swoich kart

Firma Diners Club przygotowała kampanię reklamową kart płatniczych swojej marki, która potrwa do końca czerwca br. Według Magdy Kupidłowskiej z...

Kraj, 14 listopada 2002

Money.pl uruchomił wspólnie z mBankiem projekt edukacyjny

Wortal finansowy Money.pl uruchomił wspólnie z mBankiem projekt edukacyjny dotowany przez Narodowy Bank Polski (NBP), który ma propagować wiedzę dotyczącą...

Kraj, 27 maja 2002

Kampania wizerunkowa Mercedesa klasy E

Agencja interaktywna digital One i broker CR Media przygotowały dla DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) kampanię internetową promującą nowy model Mercedesa...

Kraj, 15 maja 2002

W internecie ruszyła kampania reklamowa nowego modelu BMW

Na zlecenie P.H. Smorawiński i Spółka, przedstawiciela koncernu BMW w Polsce, poznańska firma Stanimex (provider ISP) przygotowała kampanię internetową modelu...

Kraj, 22 sierpnia 2001

NETIA WYKORZYSTUJE NOWY INTERNETOWY NOŚNIK REKLAMOWY

Firma telekomunikacyjna Netia zorganizowała dwutygodniową internetowa kampanię reklamową wykorzystująca nowy nośnik reklamowy Poltergeist. Celem kampanii jest reklama prefiksu w połączeniach...