M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Money.pl (firma)"

Kraj, 19 czerwca 2015

Tomasz Bonek na czele połączonych newsroomów biznesowych Onet-RASP

Po 11 latach w Money.pl pokieruje połączonymi newsroomami i redakcjami serwisów biznesowych Grupy Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 3 czerwca 2015

Anna Szczepańska dołącza do Click Republic

Przed podjęciem pracy w Click Republic związana była z Grupą Interia.

Kraj, 4 lutego 2014

Tomasz Kabarowski nowym prezesem Neo24.pl

Zastąpił Tomasza Stankiewicza, który rozstał się z firmą.

Kraj, 14 stycznia 2014

Rafał Stańczak przeszedł z Motor-Presse do Money.pl

Biuro reklamy Money.pl ma nowego menedżera.

Kraj, 6 grudnia 2013

CupoNation z Money.pl

Portal biznesowy będzie oferował zniżki na zakupy online.

Kraj, 18 listopada 2013

Alina Stahl przeszła do Casus Finanse

Poprzednio zajmowała stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej i PR Money.pl.

Kraj, 21 października 2013

Nowe propozycje reklamowe Money.pl

W serwisach grupy pojawią się trzy formaty rich media.

Kraj, 9 sierpnia 2013

Mexad powiększa zespół i przenosi się na Kruczą

Emil Sobkowicz w agencji objął stanowisko performance directora.

Kraj, 22 marca 2013

Money.pl reklamuje swoje serwisy

Wsparcie reklamowe otrzymały witryny iWoman.pl i MenStream.pl.

Kraj, 4 stycznia 2013

Nowa aplikacja mobilna grupy Money.pl

WinSpiracje to aplikacja, która umożliwia wybór wina w miejscu jego zakupu. Program powiązany jest z jednym z serwisów lifestyle’owych grupy - Platine.pl.

Kraj, 7 grudnia 2012

Gwiazdkowa kampania Komputronika

Przed świętami największy komputerowy sklep internetowy reklamuje się na outdoorze, w prasie, radiu i online.

Kraj, 5 października 2012

Credit Agricole reklamuje w mediach nową ofertę kont osobistych

Zachęcać będzie do nich Juliette Binoche.

Kraj, 11 września 2012

Joanna Gajewska kieruje marketingiem Money.pl

Portal ma nową menadżerkę.

Kraj, 3 sierpnia 2012

Marcin Czajka new business managerem w Business Ad Network

Do sieci reklamowej przeszedł z Goldenline.

Kraj, 26 stycznia 2012

Kredyt Bank dla zamożnych

Bank reklamuje ofertę skierowaną do bogatych klientów.

Kraj, 26 stycznia 2012

Serwisy Motor-Presse Polska w BAN

Business Ad Network będzie obsługiwał m.in. serwisy "Men's Health" i "Runners' World".

Kraj, 1 sierpnia 2011

Money.pl rusza z kampanią offline'ową

Grupa chce promować trzy swoje serwisy lifestyle'owe.

Kraj, 16 maja 2011

Wedel szuka ambasadorów Fabryki Przyjemności [WIDEO]

Z okazji 160. urodzin Wedel startuje z ciekawą akcją.

Kraj, 18 marca 2011

Goodyear z wiosenną kampanią sieci Premio

Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki.

Kraj, 4 listopada 2010

Hestia reklamuje się w internecie

Ubezpieczyciel reklamuje swoją ofertę i nowe logo w kampanii online.

Kraj, 23 lipca 2010

Money.pl tworzy stanowisko dyr. marketingu

Grupa serwisów finansowych i biznesowych wyodrębnia struktury marketingowe.

Kraj, 26 maja 2010

Serwisy Polskapresse w BusinessClicku

Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick zajmie się sprzedażą reklam w serwisach Polskapresse.

Kraj, 20 maja 2010

BRE chwali się, jaki jest duży

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

Kraj, 11 maja 2010

Warta powalczy o klientów PZU

Warta znacznie zwiększa swój budżet reklamowy i rzuca wyzwanie PZU w assistance.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Agora inwestuje w biznesową sieć

Wydawca "Gazety Wyborczej" objął połowę udziałów w sieci reklamowej Business Ad Network należącej do Money.pl.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 9 marca 2010

FM Bank startuje z pierwszą kampanią reklamową

FM Bank, najmłodszy w sektorze bank, powstały na bazie Funduszu Mikro specjalizującego się w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP),...

Kraj, 17 lutego 2010

Lukas Bank promuje kredyty bez prowizji

Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 18 listopada 2009

Fundusze inwestycyjne wracają z reklamą do mediów

Po ponadrocznej bessie i zapaści na giełdzie towarzystwa funduszy inwestycyjnych powracają pomału z reklamami do mediów. Na razie nieliczni i...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 27 października 2009

Kampania KBC Securities informuje o dwóch nowych platformach inwestycyjnych

Wczoraj KBC Securities rozpoczął kampanię reklamową informującą o dwóch nowych platformach inwestycyjnych - KBCmakler oraz KBCtrader. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna...

Kraj, 13 sierpnia 2009

BizOn zabiera Ad.netowi pozostałe serwisy Money.pl

Sieć BizOn Media rozpoczęła współpracę z Grupą Money.pl. Umowa dotyczy sprzedaży i emisji reklam w całej grupie - przede wszystkim...

Kraj, 28 maja 2009

Porsche wspiera Cayenne Diesel w internecie

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała internetową kampanię samochodu Porsche pt. "Nowy Cayenne Diesel - inne paliwo. Ten sam duch". Celem działań...

Kraj, 3 marca 2009

Ideacto pracuje dla Lasów Państwowych

Agencja interaktywna Ideacto specjalizująca się w projektach z zakresu użyteczności i strategii internetowej rozpoczęła współpracę z organizacją Lasy Państwowe. Odpowiada...

Kraj, 19 stycznia 2009

Ludmiła Król szefem sprzedaży w sieci BusinessClick

Ludmiła Król, do niedawna dyrektor zarządzający Ad.netu, została dyrektorem sprzedaży w spółce BusinessClick. Jest ona właścicielem sieci reklamy kontekstowej BusinessClick....

Kraj, 15 stycznia 2009

Money.pl objął 70 proc. udziałów w Interaktywnie.com

Money.pl kupił 70 proc. udziałów w serwisie Interaktywnie.com. Udziały w powołanej na potrzeby współpracy strategicznej spółce obok Money.pl objęli Krzysztof...

Kraj, 17 grudnia 2008

GazetaPraca.pl i Jobspot.pl współpracują z serwisem TFI.pl

Jobspot.pl oraz GazetaPraca.pl, rekrutacyjne serwisy Agory, nawiązały współpracę z serwisem TFI.pl. Ma ona na celu zwiększenie efektywności ogłoszeniowej oraz wzmocnienie...

Kraj, 15 grudnia 2008

Money.pl sprzedaje e-książki

Ponad dwa tysiące książek i opracowań udostępnił w plikach PDF portal Money.pl. we współpracy z Digital All - spółką zależną...

Kraj, 5 grudnia 2008

Agora współpracuje z portalem biznesowym Nowoczesna Firma

Agora i portal Nowoczesna Firma, jeden z największych portali biznesowych w Polsce, nawiązały współpracę, w ramach której ogłoszenia z serwisów...

Kraj, 10 października 2008

Media Direction OMD pracuje przy kampanii Finamo

Dom mediowy Media Direction OMD pracuje z Finamo, firmą doradztwa finansowego. Marketer latem szukał domu mediowego i agencji reklamowej. Obecnie...

Kraj, 19 września 2008

Digital All uruchamia serwis Zixo.pl z ofertą elektronicznych książek

Krakowska spółka Digital All uruchamia serwis internetowy Zixo.pl, który sprzedaje książki i publikacje, np. do nauki języków obcych, w formacie...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Bank HSBC inwestuje w wizerunek - zadebiutuje z reklamą w TV

Polski oddział brytyjskiego banku HSBC rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową promującą nową międzynarodową usługę dla klientów indywidualnych - HSBC Premier (to usługa...

Kraj, 24 lipca 2008

Dwa nowe serwisy w sieci reklamowej Budownictwoonline

Tematyczna sieć reklamowa Budownictwoonline zarządzana przez dom mediowy Cormedia rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi serwisami internetowymi - Dom.Money.pl i Taniachata.pl....

Kraj, 17 lipca 2008

Cormedia wyodrębniły segmenty w ramach BudownictwoOnline, wprowadza pakiety reklamowe

Internetowy dom mediowy Cormedia wyodrębnił cztery segmenty w ramach swojej sieci tematycznej BudownictwoOnline (budownictwo, nieruchomości i ogłoszenia, instalacje i usługi,...

Kraj, 10 lipca 2008

Bank HSBC prowadzi kampanię wizerunkową w internecie

HSBC rozpoczął kampanię promującą w internecie ofertę tego banku. Specjalnie przygotowana strona WWW jest poświęcona usłudze HSBC Premier - globalnej...

Kraj, 28 maja 2008

Money.pl kupiło sieć reklamy na blogach

Spółka Money.pl objęła 70 proc. udziałów w nowo utworzonej spółce Brand New Media specjalizującej się w dystrybucji reklam na blogach....

Kraj, 4 marca 2008

Money.pl uruchamia serwis społecznościowy MyStock.pl

Portal finansowy Money.pl uruchomił, na razie w testowej wersji, pierwszy w Polsce serwis społecznościowy dla inwestorów giełdowych pod nazwą MyStock.pl....

Kraj, 31 stycznia 2008

Money.pl tworzy społeczność dla inwestorów giełdowych

W przyszłym tygodniu ruszy wersja testowa serwisu społecznościowego MyStock.pl spółki Money.pl (operatora portalu Money.pl). - Pomysł na stworzenie społeczności podsunęli...