M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Morliny (firma)"

Kraj, 19 czerwca 2008

Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu Siemens

Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu Siemens Computers przy kompleksowej obsłudze 10. edycji ogólnopolskiego programu Cyberbonus. Jest to program...

Kraj, 14 czerwca 2007

Michał Dominik dyrektorem generalnym w Browarze Belgia

Michał Dominik został nowym dyrektorem generalnym Browaru Belgia. Z wykształcenia jest magistrem inżynierem chemii, a większość swojego życia zawodowego spędził,...

Kraj, 9 lutego 2007

Walery Lach pokieruje marketingiem Almarai w Arabii Saudyjskiej

Walery Lach obejmie stanowisko dyrektora marketingu produktów mleczarskich w firmie Almarai w Arabii Saudyjskiej. Będzie odpowiedzialny za region Półwyspu Arabskiego....

Kraj, 4 września 2006

Michał Dominik, szef sprzedaży i marketingu Animeksu, odszedł z firmy

Michał Dominik, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu spółki Animex, odszedł z firmy. Jak przekazał Dominik, powodem jego...

Kraj, 29 maja 2006

Wilk Studio przygotowało nową identyfikację wizualną Animeksu

Grupa Animex przeprowadziła zmianę identyfikacji wizualnej. Wieńczy ona proces konsolidacji firm Animex i Morliny SA. Dotychczasowe logo Animeksu pochodziło z...

Kraj, 4 listopada 2005

Katarzyna Dragović, dyr. kreacji, odchodzi z Euro RSCG Warsaw

Katarzyna Dragović od niemal dwóch lat pełniąca funkcję dyrektora kreacji Euro RSCG Warsaw, odchodzi z agencji. Dragović prawdopodobnie planuje w...

Kraj, 12 października 2005

Adam Bartoszewski i Renata Langner rozbudują dział marketingu Woseby

Adam Bartoszewski objął stanowisko trade marketing managera z odpowiedzialnością za brand, a Renata Langner zostanie brand managerem w firmie PPUH...

Kraj, 15 września 2005

Mediaedge:cia zakończył restrukturyzację po sukcesach new business

Mediaedge:cia zakończył rozbudowę i restrukturyzację zespołu związaną z dynamicznym rozwojem firmy po paśmie zwycięstw nowobiznesowych. W trzech kwartałach br. agencja...

Kraj, 14 września 2005

Ewa Michalak odeszła z działu marketingu grupy Animex

Ewa Michalak, marketing manager w dziale marketingu grupy Animex, odeszła z firmy. Decyzję podjęła z powodów osobistych. Obecnie poszukiwany jest...

Przetargi, 9 sierpnia 2005

Dom mediowy Mediaedge:cia zdobył budżet mediowy grupy Animex

Grupa Animex rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swojego budżetu i powierzyła budżet domowi mediowemu Mediaedge:cia. W ostatnim etapie przetargu brała...

Kraj, 9 czerwca 2005

Agnieszka Skomro w Great Open House

Agnieszka Skomro dołączyła do zespołu działu obsługi klienta w agencji Great Open House na stanowisko junior account executive. Dotychczas pracowała...

Kraj, 21 marca 2005

ACNielsen rozpocznie na zlecenie Grupy Animex audyt sklepów tradycyjnych

Grupa Animex, największy w Polsce producent mięsa i przetworów mięsnych, rozpocznie w kwietniu audyt tradycyjnych punktów sprzedaży pod kątem sprzedaży...

Kraj, 13 grudnia 2004

Animex i Morliny pracują nad strukturą portfela produktów

Animex Sp. z o.o. i Morliny SA są w trakcie procesu łączenia struktur obu firm w związku z przejęciem Morlin...

Kraj, 23 listopada 2004

Kampania PZL dla Żubra najlepsza w konkursie Effie 2004

Agencja reklamowa PZL otrzymała Grand Prix oraz złotą statuetkę za kampanię reklamową piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) pod tytułem "Mruczando"...

Kraj, 29 października 2004

Morliny wprowadzają nowy produkt i zapowiadają intensywne działania reklamowe w 2005 roku

Morliny SA prowadzą działania marketing services związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek - parówek Morlinki o smaku indyka. Za...

Kraj, 23 września 2004

Animex i Morliny połączą działy marketingu i wydatki reklamowe

W przyszłym roku działy marketingu Grupy Animex i Morlin SA będą połączone. Stanie się tak w związku z przejęciem firmy...

Kraj, 15 września 2004

Morliny zmieniają opakowanie i pozycjonowanie produktów dla dzieci Morlinki

Morliny SA zmieniły opakowania produktów dla dzieci Morlinki. Autorem kreacji nowych opakowań jest szwajcarska agencja CB'A. Jednocześnie wprowadzono także nowe...

Kraj, 10 września 2004

Morliny rozpoczną telewizyjną kampanię Berlinek. Celem jest 30-proc. wzrost sprzedaży

Morliny SA przeprowadzą kampanię reklamową parówek Berlinki. Kampania rozpocznie się 13 września br. i ma na celu wzrost znajomości marki...

Kraj, 22 lipca 2004

Menedżerzy agencji reklamowej Capitol założyli firmę Wakeupjohnny

Na rynku pojawiła się nowa firma reklamowa o nazwie Wakeupjohnny Sp. z o.o., która wyodrębniła się ze struktur agencji reklamowej...

Kraj, 22 lipca 2004

Great Open House został nowym klientem firmy MagnifiCo

Great Open House, agencja marketingu bezpośredniego, dołączył do grona klientów firmy public relations MagnifiCo. Głównym zadaniem agencji jest zbudowanie pozytywnych...

Kraj, 14 czerwca 2004

Dyliński szefem zespołu obsługi Żywca w agencji Just

Do zespołu obsługującego markę piwa Żywiec w agencji reklamowej Just dołączyły dwie nowe osoby: Bartek Dyliński i Aldona Berdyszak. Dyliński,...

Kraj, 9 czerwca 2004

Suchanek odsprzedaje udziały w Just i rozstaje się z firmą

Piotr Suchanek odsprzedał swoje udziały w agencji reklamowej Just pozostałym właścicielom firmy: Jackowi Jurkowi, Maciejowi Korbaczowi i Dominikowi Pijańskiemu, i...

Kraj, 11 maja 2004

Katarzyna Dragović została drugim dyr. kreatywnym w Euro RSCG Warsaw

Katarzyna Dragović objęła dziś stanowisko dyr. kreatywnego agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw. Będzie pełnić tę funkcję równolegle z Jackiem Maciejewskim,...

Kraj, 4 maja 2004

Nestle Polska likwiduje stanowisko culinary marketing managera

Monika Jusińska-Zbiegniewska, marketing manager w Nestle Polska, przejęła obowiązki culinary marketing managera w firmie. Koncern zdecydował się zlikwidować odrębne stanowisko...

Kraj, 16 lutego 2004

Morliny będą reklamować markę Indicco w telewizji

Producent wędlin Morliny SA przygotowuje dwumiesięczną kampanię reklamową wprowadzonej w październiku ub.r. marki Indicco (wędliny z indyka w czterech smakach)....

Kraj, 22 stycznia 2004

Morliny będą reklamować Morlinki w telewizji

Morliny SA przeprowadzą kampanię reklamową produktów dla dzieci Morlinki. Jak powiedział Walery Lach, dyr. marketingu w Morlinach SA, najbliższe działania...

Kraj, 8 grudnia 2003

Agencja Corporate Profiles DDB zmienia nazwę na DDB Warszawa

Począwszy od 1 stycznia 2004 r., agencja reklamowa Corporate Profiles DDB zmieni nazwę na DDB Warszawa. Jest to wynik decyzji...

Kraj, 27 listopada 2003

Zwycięzcy plebiscytu czytelników "Mojego Gotowania" - Rarytas 2003

(G+J Polska) Pierwsza edycja plebiscytu czytelników miesięcznika "Moje Gotowanie" na najlepszy produkt spożywczy Rarytas Roku 2003 zakończyła się zwycięstwem Majonezu...

Kraj, 7 listopada 2003

Sukces kampanii serwisu Dzieci.morliny.pl

(Morliny) W październiku zakończyła się dwutygodniowa kampania internetowa promująca serwis dedykowany najmłodszym internautom - Dzieci.morliny.pl. Kampania adresowana była do dwóch...

Kraj, 29 października 2003

Intendo przygotowała program motywacyjny dla Morlin SA

Agencja reklamowa Intendo stworzyła logotyp, projekty graficzne oraz zajęła się wykonaniem materiałów drukowanych na potrzeby programu motywacyjnego o nazwie Morliny...

Kraj, 23 października 2003

GPD wprowadza do oferty nowy system badawczy - Adwise

Agencja reklamowa GPD wprowadza do swojej oferty autorski system badawczy pod nazwą Adwise. "Chodzi nam przede wszystkim o usprawnienie działań...

Kraj, 23 lipca 2003

Tomasz Kupczyk został dyrektorem ds. rozwoju Morlin SA

Tomasz Kupczyk awansował ze stanowiska dyrektora marketingu firmy Morliny SA na stanowisko dyrektora ds. rozwoju. Kupczyk będzie m.in. odpowiedzilany za...

Kraj, 16 lipca 2003

Barbara Czapla została strategic BTL managerem agencji GPD

W agencji reklamowej GPD zostało stworzone stanowisko strategic BTL managera. Objęła je Barbara Czapla. "Funkcja ta powstała w związku z...

Kraj, 14 lipca 2003

GPD reorganizuje swoje struktury, Mariusz Radecki dyrektorem generalnym i kreatywnym

Agencja reklamowa GPD zakończyła proces przebudowy struktury wewnętrznej organizacji. "Celem tych działań jest podniesienie efektywności naszych działań i zwiększenie satysfakcji...

Kraj, 30 maja 2003

Morliny prowadzą w internecie działania kierowane do dzieci

Morliny SA uruchomią 1 czerwca serwis internetowy kierowany do dzieci w wieku 4-12 lat (www.dzieci.morliny.pl). Założeniem serwisu jest zapewnienie młodym...

Kraj, 7 października 2002

OgilvyOne jednak bez Agnieszki Beliniak

Agnieszka Beliniak, dyrektor zarządzający OgilvyOne, od 4 października nie pełni już tej funkcji. Pierwsze zapowiedzi jej rezygnacji miały miejsce ponad...

Kraj, 24 września 2002

Agnieszka Beliniak rozstaje się z agencją Ogilvy One

Agnieszka Beliniak, dyrektor generalny agencji marketing services Ogilvy One (Grupa Ogilvy), rozstaje się z firmą - wynika z nieoficjalnych źródeł....

Kraj, 20 września 2002

Agencje reklamowe PZL i KID rozpoczną obsługę budżetu Smakusia

Firma Krynica Zdrój Sp. z o.o. rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki Smakuś. Zwycięskimi agencjami zostały PZL, która...

Kraj, 27 maja 2002

Morliny rozpoczynają kampanię wizerunkowo-produktową

Morliny SA, producent mięsa i przetworów miesnych, rozpoczynają intensywną kampanię reklamową związaną ze zmianą wizerunku firmy oraz wprowadzeniem nowej linii...

Kraj, 15 listopada 2001

Animex poszerza ofertę i zmienia wizerunek swoich wyrobów

Grupa Animex, krajowy producent mięsa i wędlin, przygotowuje nową strategię marketingową dla swoich kluczowych marek: Krakus, Yano i PEK. W...

Kraj, 6 kwietnia 2001

OGILVY & MATHER WYGRAŁA BUDŻET MORLIN SA

Znane są już nieoficjalne wyniki przetargu, jaki ogłosiły Morliny SA na swój budżet reklamowy. Zwycięską agencją okazała się Ogilvy &...

Kraj, 21 grudnia 2000

CAPITOL NADAL BĘDZIE OBSŁUGIWAŁ MORLINY

Wygraną agencji Capitol zakończył się przetarg na obsługę budżetu ATL firmy Morliny SA, którego wartość szacowana jest na mniej więcej...