M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Morrisons (firma)"

Zagranica, 19 listopada 2015

Po raz pierwszy Aldi i Lidl zagarnęły łącznie 10 proc. brytyjskiego rynku

Według najnowszej analizy Kantar Worldpanel po raz pierwszy w historii połączone udziały niemieckich sieci Aldi i Lidl uzyskały ponad 10 proc. rynkowych udziałów w brytyjskim rynku detalicznym. Lidl także po raz pierwszy w historii został dostawcą brytyjskiego związku piłki nożnej.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Zagranica, 26 lutego 2015

David Potts odchodzi z Tesco

Teraz talenty byłego szefa Asian Business Tesco będzie wykorzystywała sieć Morrisons na stanowisku dyrektora generalnego.

Zagranica, 18 marca 2014

Na brytyjskim rynku debiutuje miesięcznik "Forever Sports"

Wydawcą jest Haymarket Media Group (właściciel m.in. serwisu branżowego MediaWeek.co.uk.). Według deklaracji wydawcy będzie to największy na Wyspach debiut w obszarze męskich magazynów od dziesięciu lat.

Zagranica, 3 grudnia 2013

Morrisons wybiera Tribal Worldwide

Agencja zajmie się m.in. pierwszym serwisem e-commerce sieci.

Zagranica, 30 lipca 2013

Sainsbury's vs. Tesco w Wielkiej Brytanii

Sainsbury's uznał reklamy Tesco porównujące cenowo produkty z konkurencyjnych sieci za wprowadzające w błąd.

Zagranica, 12 marca 2013

Gadające FMCG w reklamie Tesco

Na Wyspach niskie ceny promują warzywa i owoce na taśmach przy kasie.

Zagranica, 15 stycznia 2013

Tesco rozszerza asortyment o Loves Baby

Tesco zdecydowało się na rozszerzenie własnego asortymentu o kolejną kategorię. Loves Baby będzie od tej pory brandem parasolowym, pod którym brytyjski marketer zamierza sprzedawać wszystkie produkty skierowane do dzieci.

Zagranica, 4 września 2012

Facebook zapowiada likwidację fałszywych "like'ów"

W ten sposób portal chce markom udowodnić autentyczność swojej relacji z użytkownikami.

Zagranica, 27 marca 2012

Giganci podpisują porozumienie

Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.

Zagranica, 22 lutego 2012

Ford, Tesco i Morrisons w "Sun on Sunday"

Po zamknięciu "News of the World" News International wystartuje z nowym tytułem.

Zagranica, 6 lutego 2012

Brytyjskie hipermarkety testują Wi-Fi

Detaliści wprowadzą bezprzewodowy internet w ciągu 12 miesięcy.

Zagranica, 19 stycznia 2012

Tesco znowu oferuje kupony rabatowe

Kiepskie wyniki sprzedażowe w czasie świąt zmuszają sieć do promocji w postaci voucherów o wartości 5 funtów.

Zagranica, 4 stycznia 2012

Wielkie noworoczne promocje

Brytyjskie sieci handlowe wabią konsumentów atrakcyjnymi promocjami. W ten sposób chcą zwiększyć zaufanie konsumenta do sytuacji ekonomicznej.

Zagranica, 21 kwietnia 2011

Marki nie skorzystają na królewskim weselu

Wyniki sondażu JWT London wskazują, że marki zaangażowane w ślub Williama i Kate nie zarobią na konsumentach.

Zagranica, 9 lutego 2010

Fairy wraca z białą butelką na 50-lecie marki

Fairy, marka płynu do zmywania naczyń należąca do Procter & Gamble, wraca na rynek z białą plastikową butelką, by świętować...

Zagranica, 21 sierpnia 2007

Izba Gmin krytykuje sieci handlowe za niskie ceny alkoholu

Brytyjska Izba Gmin krytykuje sieci handlowe za niskie ceny alkoholu. Podczas ostatniego posiedzenia wielu parlamentarzystów było zdania, że obniżki cen...

Kraj, 11 czerwca 2007

Żywiec chce sprzedawać więcej w Wielkiej Brytanii w kanale HoReCa

Grupa Żywiec chce sprzedawać więcej piwa w Wielkiej Brytanii w kanale HoReCa. - Sprzedaż w barach i restauracjach jest dla...

Zagranica, 5 września 2006

Brytyjscy producenci chcą innego niż rząd oznaczania żywności

Pięciu wiodących producentów żywności w Wielkiej Brytanii: Kellogg's, Nestle, Danone, Kraft oraz PepsiCo, rozpoczęło wspólnie kampanię reklamową promującą nowy system...