Zastępuje Krzysztofa Komara, który odchodzi z wydawnictwa.
Wydawca awansował byłego szefa sprzedaży grupy pism lifestyle na dyrektora sprzedaży.
Wrocławski wydawca rozwija działalność.
Wydawca zatrudnił menedżera z doświadczeniem internetowym jako szefa sprzedaży całej firmy.
Wydawnictwo planuje rozwinięcie platformy motoryzacyjnej, wzmacnia ją przez zakup serwisu należącego do Grupy Allegro.
Jacek Ociepko będzie kierował dwiema redakcjami motoryzacyjnymi magazynów Motor-Presse Polska.
Business Ad Network będzie obsługiwał m.in. serwisy "Men's Health" i "Runners' World".
Motor-Presse Polska zamierza do końca tego roku i na początku przyszłego uruchomić serwisy internetowe dla magazynów "Runner's World" i "Motocykl"....
Przemysław Saleta, utytułowany polski bokser wagi ciężkiej, został ambasadorem marki Suzuki B-King, nowej marki motocykli, która pojawi się na polskim...
Jacek Ociepko objął stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Motocykl" wydawanego przez Motor-Presse Polska. Do tej pory szefem redakcji był Imre Paulovits,...
Wydawnictwo Motor Presse Polska rezygnuje z warszawskiego biura, w którym wydawano magazyn "Maxi Tuning". Redakcja tego pisma zostanie przeniesiona do...
W najbliższych tygodniach dojdzie do rozmów kierownictw G+J Polska i Motor-Presse Polska odnośnie do pomysłów na wzajemne działania wspierające w...
Wydawnictwo Motor-Verlage prowadzi negocjacje z wydawnictwem G+J w sprawie sprzedaży firmy lub części jej udziałów. Doniesienia o trwających rozmowach potwierdziła...
W nawiązaniu do ostatnich informacji publikowanych w DS "MMP" informujemy, że wydawnictwo Motor-Presse Polska ma w swoim portfolio cztery tytuły...