M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Motor (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 6 listopada 2012

Ruszył serwis Magazynauto.pl

Redaktorem prowadzącym serwisu jest Marcin Sobolewski.

Kraj, 18 maja 2012

Japońska precyzja w kampanii Mazdy 6

Importer w reklamach nawiązuje do rankingu magazynu "Motor". Kampanię przygotowała agencja JWT.

Kraj, 19 października 2011

Z Bauera do G+J

Agnieszka Gronowska w G+J nowym szefem ds. sprzedaży odpowiedzialnym za GroupM.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Krzysztof Pietrasik dyrektorem artystycznym "Cars"

Najmłodszy tytuł Wydawnictwa Zwierciadło ma nowego dyrektora artystycznego.

Kraj, 29 października 2010

Bauer zmienia cennik pod konkurencję

Nowy cennik reklam w magazynach Bauera ma być dopasowany do konkurencji. Tylko brutto.

Kraj, 21 września 2010

Gronowska pokieruje reklamą tytułów moto Bauera

Były menedżer "Top Geara" przechodzi do konkurencji.

Kraj, 11 maja 2010

Burmajster kieruje dwoma tytułami w Bauerze

Naczelny "Motoru" przejął także kierownictwo redakcji "Auto Moto".

Artykuły weekendowe, 16 kwietnia 2010

Zwierciadło spróbuje sił w motoryzacji

Jarosław Maznas, Maciej Struk, Wojciech Jakóbczyk to tylko kilka osób, które Wydawnictwo Zwierciadło przejęło do nowego projektu pisma motoryzacyjnego. Miesięcznik ma się pojawić w tym roku. Sukces pisma będzie testem także dla nowego prezesa.

Kraj, 16 kwietnia 2010

Wyciek z Bauera

Marcin Warych, dotychczas w Bauerze, ma być jedną z osób odpowiedzialnych za reklamę nowego projektu motoryzacyjnego Zwierciadła.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Warych odchodzi z Bauera

Z biura reklamy wydawnictwa Bauer odchodzi szef moto.

Kraj, 27 października 2009

Sylwia Olszanka dołączyła do działu reklamy "Top Gear"

Sylwia Olszanka dołączyła do działu reklamy magazynu motoryzacyjnego "Top Gear" (Hubert Burda Media Polska). Objęła stanowisko senior account executive. Olszanka...

Kraj, 5 października 2009

Załoga Orlen Team reklamuje oleje Platinum

Orlen Oil, spółka należąca do PKN Orlen zajmująca się sprzedażą olejów silnikowych marki Platinum, przygotowała intensywną miesięczną kampanię reklamową tej...

Kraj, 30 marca 2009

Lotos SA startuje z promocją olejów Lotos Thermal Control

Lotos przygotował promocję olejów Lotos Thermal Control adresowaną do kierowców. Od 30 marca do 29 maja br. na uczestników czeka...

Kraj, 15 października 2008

Zimowa kampania Goodyear i Dunlop

Grupa Goodyear rozpoczyna w Polsce zimową kampanię marek Goodyear i Dunlop. Kampania obejmie media drukowane i internet. Głównym elementem będzie...

Kraj, 30 września 2008

Orlen kontynuuje wsparcie marki olejów Platinum z udziałem Wisławskiego

W październiku wystartuje najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum (Orlen Oil) pod hasłem "Wymieniany przez ekspertów". Jest to kontynuacja wiosennych...

Kraj, 11 września 2008

RMF FM wesprze kampanią jesienną ramówkę

W połowie września wystartuje kampania wizerunkowa radia RMF FM (Broker FM) pod hasłem "RMF FM. Najlepsza muzyka". Działania promujące jesienną...

Kraj, 1 kwietnia 2008

Maciej Wisławski w reklamach olejów Platinum

Orlen Oil realizuje nową kampanię reklamową olejów silnikowych marki Platinum pod hasłem "Wymień olej! Na Platinum". Projekt jest kontynuacją długofalowej...

Kraj, 27 lutego 2008

Krzysztof Burmajster wraca do redakcji "Motoru"

Krzysztof Burmajster został ponownie redaktorem naczelnym tygodnika "Motor" należącego do Wydawnictwa Bauer. Zastąpił na tym stanowisku Łukasza Bąka, który rozstaje...

Kraj, 29 stycznia 2008

RMF FM i tygodnik "Motor" prowadzą projekt "Swoją drogą"

Wystartowała zimowa edycja akcji RMF FM i tygodnika "Motor" - "Swoją drogą". Sponsorem akcji jest Seat. W ramach projektu dziennikarze...

Kraj, 25 czerwca 2007

Doda w letniej ramówce RMF FM

Z wakacyjnej ramówki RMF FM znikają codzienne rozmowy z gośćmi "Kontrwywiad" nadawane tuż po "Faktach" o 8 oraz sobotni "Kontrapunkt"...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Leszek Kuzaj firmuje swoim wizerunkiem oleje Castrol

Leszek Kuzaj, rajdowy mistrz Polski, użyczył swojego wizerunku rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej olejów Castrol Edge. Ogólnopolska kampania pod hasłem "Castrol...

Kraj, 3 kwietnia 2007

Aneta Piekarczyk kierownikiem reklamy pism moto w Bauerze

Aneta Piekarczyk zostanie kierownikiem działu reklamy pism motoryzacyjnych w Wydawnictwie Bauer ("Motor", "Auto Moto"). Ostatnio była kierownikiem grupy w biurze...

Kraj, 8 grudnia 2006

Wydawnictwo Bauer tworzy pakiet reklamowy Bauer Man

Wydawnictwo Bauer wprowadziło do swojej oferty reklamowej pakiet Bauer Man. Opiera się on na magazynach: "Auto Moto", "Motor", "PC Format",...

Kraj, 5 września 2006

Aleksandra Koziejowska została dyrektorem marketingu i sprzedaży w Migut Media

Aleksandra Koziejowska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Migut Media SA. Będzie zajmowała się nowymi tytułami prasowymi,...

Kraj, 14 czerwca 2006

Krzysztof Burmajster i Joanna Winkler naczelnymi w pismach Vogla

Krzysztof Burmajster objął funkcję redaktora naczelnego magazynu "Enter" wydawanego przez Vogel Burda Communications. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Pająka, który...

Kraj, 11 kwietnia 2006

TBWA/Warszawa odpowiada za wsparcie reklamowe modelu Nissan X-Trail Columbia

Wystartowała kampania reklamowa samochodu Nissan X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA/Warszawa. Reklama ma na celu zaprezentowanie marki jako łączącej w sobie...

Kraj, 7 kwietnia 2006

JWT i MediaCom autorami kampanii Shell Polska

Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym....

Kraj, 17 marca 2006

Nissan launchuje model Note, najważniejszą tegoroczną premierę koncernu

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) rozpoczął kampanię promującą nowy rodzinny samochód Nissan Note. Kampania obecna będzie w telewizji,...

Kraj, 13 grudnia 2005

"Motor" liderem za trzy kwartały, Bauer prognozuje utrzymanie tej pozycji

Wydawnictwo Bauer, wydawca m.in. tygodnika "Motor", w odpowiedzi na informację prasową Axel Springer Polska na temat sukcesu sprzedażowego we wrześniu...

Kraj, 12 grudnia 2005

"Auto Świat" po zmianach osiągnął wyższą sprzedaż od "Motoru"

Axel Springer Polska poinformował o sukcesie tygodnika "Auto Świat", który po zmianie formuły, we wrześniu br., osiągnął sprzedaż ponad 140...

Kraj, 27 października 2005

Wydawca "Giełdy Samochodowej" publikuje autorską serię Ryszarda Turskiego o samochodach

Agencja Akwizycji Commercial Travellers, wydawca dziennika "Giełda Samochodowa", uruchomiła nowy cykl magazynów kolorowych poświęcony konkretnym markom samochodów. Pomysłodawcą i redaktorem...

Kraj, 31 sierpnia 2005

"TopSpeed" - będzie nowy magazyn o Formule 1 i sportach motorowych

Orange Media, wydawca magazynu muzycznego "Teraz Rock", wprowadzi nowy tytuł do segmentu miesięczników motoryzacyjnych. 22 września ma wejść na rynek...

Kraj, 9 maja 2005

Bauer najlepiej zarabiającym na reklamie wydawnictwem magazynowym w I kwartale br.

Wydawnictwo Bauer ogłosiło swoje wyniki po pierwszym kwartale br. Wynika z nich, na podstawie danych Expert Monitora (bez reklam własnych,...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Jacek Pieśniewski został nowym redaktorem naczelnym "Motoru"

Jacek Pieśniewski został nowym redaktorem naczelnym tygodnika "Motor" (Wydawnictwo Bauer). Dotychczas był zastępcą naczelnego w tym tytule. Na stanowisku naczelnego...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Citroen reklamuje oferty z odliczeniem VAT-u

Wystartowała multimedialna kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Citroen Xsara Picasso, Citroen Berlingo, Citroen C5 VAN pod hasłem...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Gruppa 66/Ogilvy zrealizuje nowy projekt dla Castrol Lubricants

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała kampanię prasową nowego oleju silnikowego Castrol GTX High Mileage dla Castrol Lubricants. Celem kampanii jest...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Orlen Oil reklamuje oleje Platinum

Orlen Oil rozpoczyna kampanię linii olejów Platinum. Kampania potrwa do 15 maja, kontynuowane są w niej założenia z kampanii ubiegłorocznej...

Kraj, 5 stycznia 2005

Publicis w "sensacyjnym" spocie reklamowym informuje o wyprzedaży Renault

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię reklamową, która towarzyszy wyprzedaży samochodów z 2004 r. w salonach Renault. Spot reklamowy jest utrzymany...

Kraj, 10 listopada 2004

Ruszyły kampanie reklamowe Mercedesa Sprintera i Vito oraz Chryslera Voyagera

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe swoich samochodów. Pierwsza z nich dotyczy samochodów dostawczych Mercedes Sprinter oraz...

Kraj, 21 października 2004

Tomasz Bitner dyrektorem wydawniczym tytułów motoryzacyjnych Bauera

Od początku listopada br. Tomasz Bitner będzie pełnił funkcję dyrektora wydawniczego magazynów motoryzacyjnych Wydawnictwa Bauer - "Motor" i "Auto Moto"....

Kraj, 1 października 2004

Kampania Volkswagena ma poszerzyć dotychczasowy target tej marki

Kulczyk Tradex rozpoczyna dzisiaj prosprzedażową kampanię reklamową promującą korzystną ofertę kredytową na samochody Volkswagen. - Próbujemy pozyskać ludzi, którzy dotychczas...

Kraj, 27 września 2004

Józef Szewczyk odchodzi z Axel Springer Polska

Józef Szewczyk, wydawca tytułów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska, rozstaje się z firmą. Jego odejście związane jest z reorganizacją struktur...

Kraj, 23 września 2004

Turski odchodzi z Bauera. Wydawnictwo inwestuje w sektor moto

Wydawnictwo Bauer po ogłoszonym wczoraj odejściu z firmy Ryszarda Turskiego, dyrektora wydawniczego odpowiedzialnego za pisma motoryzacyjne (tygodnik "Motor", miesięcznik "Auto...

Kraj, 3 września 2004

Wysoka sprzedaż "Motoru". Bauer wprowadza ofertę gwarantowaną

Według prognoz Wydawnictwa Bauer sprzedaż nowej wersji tygodnika motoryzacyjnego "Motor" przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy. W związku z tą prognozą nakład...

Kraj, 20 sierpnia 2004

Zmieniony tygodnik "Motor" Bauera wesprze intensywna kampania

Całkiem zmieniony tygodnik motoryzacyjny "Motor" jego wydawca Wydawnictwo Bauer wprowadzi na rynek w najbliższy poniedziałek, 23 sierpnia. Jak przekazał Ryszard...

Kraj, 12 marca 2004

Kampania reklamowa wesprze sprzedaż opon marki Pirelli

Wiosenna kampania promocyjna marki opon Pirelli rozpocznie się w połowie marca br. i potrwa dwa miesiące. Kampania ma na celu...

Kraj, 5 lutego 2004

Marcin Warych kierownikiem reklamy motoryzacyjnych pism Bauera

Marcin Warych awansował na stanowisko kierownika działu reklamy magazynów motoryzacyjnych Wydawnictwa Bauer (dwutygodnik "Auto Moto", tygodnik "Motor"). Do tej pory...

Kraj, 5 stycznia 2004

Robert Szczerbaniak odchodzi z magazynu "Auto Moto"

Robert Szczerbaniak, redaktor naczelny dwutygodnika "Auto Moto", rozstał się z Wydawnictwem Bauer. Powód tej decyzji nie został podany. Jego stanowisko...

Przetargi, 10 grudnia 2003

Bauer odkłada rozstrzygnięcie przetargu na kreację dla "Motoru"

Wydawnictwo Bauer przesuwa rozstrzygnięcie przetargu na obsługę kreatywną tygodnika "Motor". Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami przedstawicieli wydawnictwa miał on się zakończyć...