M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Motorola Polska (firma)"

Kraj, 8 kwietnia 2010

Krok milowy Motoroli

Motorola powalczy o polskiego konsumenta, rusza z wiosenną kampanią Milestone.

Kraj, 22 grudnia 2008

Agnieszka Nowaczkiewicz odchodzi z Motoroli

Agnieszka Nowaczkiewicz, communications & public affairs manager, po ośmiu latach pracy rozstaje się z Motorolą Polska. Rozpocznie własną działalność m.in....

Kraj, 4 sierpnia 2008

Diana Wasilewska marketing managerem Motoroli w Polsce; Małgorzata Matusiewicz awansuje w regionie

Diana Wasilewska, dotychczas account director w agencji Gruppa66 Ogilvy, przechodzi do Motorola Polska (agencja pracuje dla tego klienta), gdzie obejmie...

Kraj, 19 lutego 2008

Ogilvy Action poszerza dział obsługi klientów

Zespół Ogilvy Action powiększył się o nowe osoby. Karolina Abramowicz objęła stanowisko account managera i będzie odpowiedzialna za koordynację projektów...

Kraj, 21 maja 2007

Motorola zaprezentowała nowe portfolio telefonów na ten rok

Motorola Polska zaprezentowała cztery nowe telefony, w tym oczekiwaną Razr2, następcę popularnego modelu Razr. Jest jeszcze bardziej płaski niż jego...

Kraj, 23 października 2006

Motorola wprowadza Krzr - najważniejszy model na najbliższe pół roku, następcę V3

Motorola Polska Sp. z o.o. wprowadza nowy telefon o nazwie Krzr. Ma to być następca hitu sprzedażowego V3 Razr i...

Kraj, 27 czerwca 2006

Motorola kończy współpracę z Gruppą 66 Ogilvy, od 1 lipca zaczyna z BBDO Warszawa

Motorola Polska kończy współpracę z Gruppą 66 Ogilvy, od 1 lipca zaczyna współpracę z BBDO Warszawa. Przesunięcie budżetu jest wynikiem...

Kraj, 9 lutego 2006

Motorola uznała Polskę za rynek kluczowy i zamierza zwiększyć wydatki na marketing

Polska uzyskała w koncernie Motorola status jednego z europejskich rynków strategicznych. - To przekłada się bezpośrednio na naszą strategię i...

Kraj, 30 listopada 2005

Motorola wprowadzi na rynek telefon muzyczny z softwarem iPoda

Motorola Polska wprowadzi na rynek jeszcze w tym roku telefon muzyczny, który jest następcą modelu E398, jednego z hitów sprzedażowych...

Kraj, 21 listopada 2005

Motorola wprowadzi nową linię telefonów, najważniejszy debiut w 2006 r.

Motorola wprowadzi od stycznia br. do Polski nową linię telefonów komórkowych oznaczoną symbolami zaczynającymi się od litery "L". Jak zapowiada...

Kraj, 6 września 2005

Motorola wspiera kampanią model V3 Razr, designerski produkt z portfolio

Motorola Polska rozpoczyna kampanię wspierającą tegoroczny okręt flagowy - telefon V3 Razr. Jest to kontynuacja działań z początku br., kiedy...

Przetargi, 29 czerwca 2005

Polskie agencje zakończyły prezentacje w globalnym przetargu mediowym Motoroli

Koncern Motorola rozpisał globalny przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Informację potwierdziła Małgorzata Matusiewicz, regionalny dyrektor marketingu Motoroli Polska. Prezentacje...

Przetargi, 21 marca 2005

Motorola przeprowadzi globalny przegląd budżetu reklamowego

Jak podaje brytyjski serwis informacyjny "BrandRepublic", Motorola zamierza przeprowadzić przegląd swojego globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 100...

Kraj, 24 września 2004

Motorola wprowadza na rynek telefon muzyczny E398, kampania w telewizji i prasie

Motorola Polska rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy telefon - model E398. Jak mówi Joanna Lewandowska, dyrektor ds. kluczowych klientów...

Kraj, 24 maja 2004

MediaCom Warszawa zwyciężył podczas warsztatów radiowych Brokera FM

Zespół domu mediowego MediaCom Warszawa w składzie: Ewa Osińska, radio buying manager, Katarzyna Kozłowska, media planner/buyer, Agnieszka Garsztka, media planner/buyer,...

Kraj, 30 kwietnia 2004

Jerzy Braun szefem działu sprzedaży akcesoriów w Motoroli

Jerzy Braun został mianowany na stanowisko szefa działu sprzedaży akcesoriów do telefonów komórkowych w Motorola Polska Sp. z o.o. i...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Motorola przygotowuje premierę dwóch "lomomotyw sprzedażowych" - C650 i V220

Motorola Polska planuje wprowadzenie na polski rynek w najbliższym czasie dwóch modeli telefonów pozycjonowanych jako masowe. Premiera obu aparatów -...

Kraj, 18 lipca 2003

MTV Polska wzbogaca letnią ramówkę i planuje program na jesień br.

Stacja muzyczna MTV Polska wzbogaca swoją letnią ramówkę o nową pozycję programową. Kanał rozpoczyna emisję cyklicznego programu "MTV Mash". Program...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Motorola i Plus promują nową serię telefonów C-333

Na zlecenie Motorola Polska i firmy Polkomtel, operatora sieci Plus, agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy McCann Universal przygotowały...

Kraj, 29 listopada 2002

Motorola prowadzi kampanię nowego modelu telefonu

Motorola Polska wprowadza na polski rynek swój nowy telefon - model T720 z kolorowym ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. Launchowi towarzyszy kampania reklamowa...