M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mountain Dew (marka)"

Zagranica, 19 października 2016

PepsiCo ogłasza globalny cel

Wśród problemów, jakie stoją przed marketerami na świecie, gigant wymienia konieczność redukcji cukru w napojach jako elementu walki z otyłością dzieci i konieczność zmian związanych z wpływem na środowisko.

Przetargi, 29 stycznia 2016

PepsiCo wybrało agencje do obsługi PR

Współpracę z firmą kontynuuje Questia, a nową agencją jest Partner of Promotion.

Kraj, 21 października 2015

Pepsi wraca w oldskulowej odsłonie

Limitowana edycja Pepsi w odsłonie z lat 80. trafia na sklepowe półki i będzie wspierana promocją konsumencką.

Kraj, 20 maja 2015

Launch marki Orangina; będzie kampania TV

Orangina Schweppes Polska wprowadza napój gazowany pozycjonowany na krótkiej na razie półce premium.

Zagranica, 15 kwietnia 2015

PepsiCo nowym sponsorem NBA

Coca-Cola po 28 latach bycia sponsorem najlepszej koszykarskiej ligi świata National Basketball Association ustąpiła miejsca swemu odwiecznemu rywalowi koncernowi PepsiCo. Warunków finansowych nie ujawniono.

Kraj, 19 marca 2015

Pepsi z nową odsłoną kampanii "Wyzwanie Pepsi"

Marka zaprasza do współpracy gwiazdy światowego formatu.

Zagranica, 17 września 2014

Coca-Cola wznawia produkcję Surge

Według oświadczeń koncernu główny wpływ na tę decyzję miały prośby konsumentów. Koncern z Atlanty, przychylając się do nich, po 12 latach przerwy wznawia produkcję napoju Surge - odpowiednika Mountain Dew wytwarzanego przez głównego konkurenta - PepsiCo.

Przetargi, 26 sierpnia 2014

Questia wygrywa przetarg PepsiCo

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę PR wszystkich marek napojów gazowanych z portfolio marketera.

Kraj, 22 kwietnia 2014

Startuje piłkarska kampania Pepsi Funball [wideo]

Projekt 360 stopni wykorzystuje wizerunek Leo Messiego.

Zagranica, 19 marca 2014

Mountain Dew i Robert Rodriguez szukają pasjonatów filmu

Rozpoczynają się działania o charakterze crowdfoundingowym.

Kraj, 28 stycznia 2014

Startuje multibrandowa promocja Pepsi-Cola GB

Marketer uczy konsumentów, jak mieszać napoje, zarówno w wersji z alkoholem, jak i bez niego.

Kraj, 10 grudnia 2013

Kolejna promocja Pepsi wzbudza krytykę konsumentów

Szybkie wyczerpanie nagród w akcji Zakrętkobranie wywołało ostre protesty w Facebooku.

Zagranica, 14 czerwca 2013

Mentoring jako narzędzie marketingowe Coca-Coli

Koncern z Atlanty wokół brandu Glacéau Vitaminwater zatrudnia do współpracy przedsiębiorców zajmujących się kulturą - mają oni pomóc rozwijać kreatywność branży.

Kraj, 12 czerwca 2013

San Markos ma nowego dyrektora kreatywnego

Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategy directora.

Zagranica, 6 maja 2013

Ruszyła nowa platforma internetowa Mountain Dew

Marka czerpie z popkultury.

Kraj, 25 stycznia 2013

Digital One dla PepsiCo

Agencja przygotowała dla PepsiCo Polska projekty online związane z promocją opartą na pomyśle miksowania napojów z portfolio firmy.

Zagranica, 19 maja 2010

Mountain Dew tylko w społecznościach

PepsiCo wprowadzi markę wyłącznie za pomocą social mediów.

Zagranica, 18 marca 2010

Branded content w internecie wart w USA 306 mln dol.

Branded content w internecie był wart w USA w ub.r. 306 mln dol. - wynika z analizy firmy PQ Media....

Kraj, 29 stycznia 2010

Pepsi odświeży opakowania całego portfolio napojów gazowanych

Pepsi Cola General Bottlers w ciągu najbliższych miesięcy odświeży opakowania całego portfolio napojów gazowanych. Są to marki: 7Up, Mirinda i...

Zagranica, 19 czerwca 2009

Styl retro w amerykańskich reklamach P&G, Unilevera i Pepsi

W amerykańskich reklamach największych marketerów coraz częściej pojawia się styl retro lub nawet nawiązania do reklam z poprzednich dekad. Procter...

Zagranica, 19 listopada 2008

BBDO po 48 latach traci obsługę Pepsi w USA na rzecz TBWA/Chiat/Day

PepsiCo po 48 latach współpracy z agencją BBDO postanowiło przesunąć na rynku amerykańskim wart 60 mln dol. budżet marki Pepsi...

Zagranica, 16 października 2008

PepsiCo zainwestuje 1,2 mld dol. w odświeżenie swoich marek

PepsiCo zainwestuje 1,2 mld dol. w odświeżenie swoich marek. Program jest rozłożony na trzy lata i w pierwszej fazie obejmie...

Kraj, 8 sierpnia 2008

Pepsi-Cola prowadzi prosprzedażową promocję multibrandową w Tesco

Pepsi-Cola General Bottlers prowadzi promocję multibrandową. Akcja realizowana jest na zasadach wyłączności w sieci Tesco i ma na celu wsparcie...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Magoch i Spława-Neyman w dziale obsługi klienta Brainshop U-Boot

Brainshop U-Boot, firma specjalizująca się w niestandardowych projektach komunikacyjnych, zatrudnił nowe osoby w dziale obsługi klienta. Na stanowiskach junior account...

Kraj, 25 stycznia 2006

Jet Line wchodzi w segment reklamy mobilnej, wprowadzi dywizję Outform, planuje 20-proc. wzrost przychodów

Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, w najbliższych tygodniach wprowadzi na rynek mobilne tablice 6x3. W przeciwieństwie do oferowanych na rynku...

Kraj, 10 października 2005

Saatchi ratuje honor Polski w Portorożu

Saatchi & Saatchi uratowała honor Polski, zdobywając dla nas jedyną w głównym konkursie Nowej Europy w Portorożu nagrodę - Brązowy...

Kraj, 6 maja 2005

Seria juwenaliowych eventów Pepsi przygotowana przez BTL Point Group

Akcja promocyjna Pepsi odbywać się będzie podczas Juwenaliów 2005 w ośmiu największych miastach kraju. W specjalnie powstałych Miasteczkach Pepsi nie...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Janusz Klakla new business representative w PRO Media House

Janusz Klakla dołączył do zespołu PRO Media House, domu wyspecjalizowanego w planowaniu i zakupie prasy, radia oraz outdooru. Jako new...

Zagranica, 24 lipca 2003

Mountain Dew wykorzystał w reklamie materiał z BBC "Blue Planet"

W amerykańskich stacjach telewizyjnych emitowana jest reklama napoju Mountain Dew (PepsiCo), która pokazuje wieloryba połykającego mężczyznę pływającego w kajaku. Spot...

Zagranica, 11 lipca 2003

BBDO wygrała budżet wody Aquafina produkowanej przez Pepsi

Koncern Pepsi Cola North America wybrał należącą do grupy Omnicom agencję reklamową BBDO Worldwide z Nowego Jorku do obsługi wartego...

Kraj, 27 sierpnia 2002

Niedobry kotek Mountain Dew trafia do hiphopowej myjni

Napój Mountain Dew jest sponsorem serii imprez hiphopowych, które odbędą się w kilku polskich miastach i będą towarzyszyć premierze komedii...

Kraj, 15 lipca 2002

Reality show "Tenbit.pl Klub Przygód" startuje w TVN Siedem

Telewizja TVN Siedem rozpoczyna nadawanie programu reality show "Tenbit.pl Klub Przygód". Głównym sponsorem programu został Mountain Dew, marka napoju wprowadzonego...

Kraj, 3 czerwca 2002

Wyjaśnienie

W informacji zamieszczonej w DS "MiMP" 24 maja br. i dotyczącej kampanii reklamowej wprowadzanego na polski rynek napoju Mountain Dew,...

Kraj, 24 maja 2002

NoS/BBDO przygotowała kampanię wprowadzającą napój Mountain Dew

Agencja reklamowa NoS/BBDO przygotowuje kreację na potrzeby kampanii reklamowej napoju Mountain Dew, produktu wprowadzonego w maju br. na polski rynek...

Zagranica, 15 lutego 2001

DIETETYCZNA WERSJA SIERRA MIST

W tym roku PepsiCo. wypuści na rynek dietetyczną wersję swojego nowego gazowanego napoju cytrynowo-limonkowego Sierra Mist. Nie wiadomo, czy napój...