M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MPG Media Planning (firma)"

Kraj, 22 grudnia 2008

Alternatywna metoda rozwiązywania konfliktów w kampanii

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii prasowej dla Centrum Mediacji "Partners Polska". Kampania ma na celu promowanie mediacji jako...

Kraj, 25 marca 2008

Euro RSCG Warsaw i MPG realizują projekt dla Amazonek

Federacja Stowarzyszeń "Amazonki" niestandardową kampanią zachęca kobiety do badań profilaktycznych. Kampania obejmuje billboardy na nośnikach firmy reklamy zewnętrznej AMS. Na...

Kraj, 5 listopada 2007

Heads Advertising i MPG odpowiadają za kampanię wizerunkową Polskiej Grupy Energetycznej

Polska Grupa Energetyczna - PGE rozpoczęła kampanię wizerunkową wprowadzającą markę PGE na rynek. Jej celem jest budowa świadomości nowej marki...

Kraj, 24 sierpnia 2007

Egmont wprowadza czasopismo dla dzieci z kursem angielskiego

Egmont Polska wprowadza nowy, edukacyjny tytuł dla dzieci. "Angielski jest super!" będzie się ukazywał co dwa miesiące z dwiema płytami...

Kraj, 11 maja 2007

Kuchnia.tv chce dotrzeć poprzez kampanię do mieszkańców dużych miast

W połowie maja ruszy nowa kampania reklamowa Kuchnia.tv, polskiego kanału kulinarnego z portfolio spółki Canal Plus Cyfrowy. Celem kampanii jest...

Kraj, 30 marca 2007

Prymat startuje z kampanią reklamową zup Kucharek

Rozpoczęła się telewizyjna kampania zup Kucharek (Prymat). Sponsoring telewizyjny wspierany jest kampanią billboardową w wybranych regionach Polski (Podlasie, Lublin, Kraków,...

Kraj, 25 stycznia 2007

Bank Nordea ponownie się reklamuje, wspierając się skandynawskimi markami

Nordea Bank Polska rozpoczął drugi etap działań wizerunkowo-produktowych. W filmie reklamowym, który jest emitowany w TVN24 i Discovery, występuje Toni...

Przetargi, 23 stycznia 2007

Trzy domy mediowe walczą o budżet Eurobanku

O budżet mediowy Eurobanku walczą trzy domy mediowe: Optimum Media OMD, czyli dotychczasowy dom mediowy banku, oraz Brand Connection i...

Kraj, 22 stycznia 2007

Prymat wchodzi z marką Kucharek w nowy segment: zup w proszku

Firma Prymat rozpoczyna ekspansję w nowym segmencie - rynku zup w proszku. Począwszy od stycznia br., oferuje sześć najpopularniejszych smaków...

Przetargi, 20 grudnia 2006

MPG prawdopodobnie zachowa obsługę mediową Link4

Według naszych informacji Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Link4" negocjuje kontrakt na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym MPG...

Przetargi, 19 grudnia 2006

Telefonia Dialog rozpoczyna otwarty przetarg strategiczno-kreatywny

Telefonia Dialog rozpocznie niebawem przetarg strategiczno-kreatywny. Operator kończy przygotowania specyfikacji przetargowej i wkrótce ogłosi rozpoczęcie przetargu. Zaproszenia nie będą wysyłane...

Kraj, 14 grudnia 2006

Frosta wspiera marketingowo Złote Paluszki Rybne

Reklamy telewizyjne i promocja konsumencka wspierają produkty rybne Frosty, głównie lidera tej kategorii markę Złote Paluszki Rybne. Spoty przygotowane przez...

Przetargi, 14 grudnia 2006

Prymat rozpisał przetarg na obsługę full service i analizuje koszty mediowe

PPH Prymat, producent przypraw marek Prymat i Kucharek, rozpisał przetarg na obsługę fullservice'ową swojego budżetu reklamowego. Marketer nie ujawnia nazw...

Zagranica, 14 grudnia 2006

MPG wygrał przetarg mediowy ING Direct

Dom mediowy MPG Media Planning wygrał wart 20 mln euro kontrakt na obsługę mediową włoskiego oddziału Banku ING Direct. Do...

Przetargi, 12 grudnia 2006

Zdrovit wybiera agencję i dom mediowy

Firma farmaceutyczna Zdrovit wybiera agencję reklamową i dom mediowy, które przygotują kampanię reklamową marki Uronat. Przetarg zostanie rozstrzygnięty do końca...

Kraj, 11 grudnia 2006

Nordea wykorzysta w reklamach bohatera programu "Europa da się lubić"

Nordea Bank Polska rozpoczęła promocję marki i produktów finansowych w kampanii reklamowej, w której wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena, znanego z...

Przetargi, 8 grudnia 2006

Agencja Media Contacts wygrała przetarg na obsługę reklamową kosmetyków Pierre Fabre

Agencja Media Contacts zajmie się obsługą internetowych kampanii reklamowych producenta dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, firmy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique...

Przetargi, 6 grudnia 2006

Red Bull prowadzi przetarg mediowy w Polsce i na rynkach nadbałtyckich

Red Bull zaprasza domy mediowe do przetargu na obsługę budżetu na rynkach polskim i w republikach nadbałtyckich, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Przetargi, 5 grudnia 2006

Zenithmedia zwycięzcą w przetargu mediowym Reckitt Benckisera

Zenithmedia zwyciężył w przetargu mediowym na obsługę Reckitt Benckisera, producenta detergentów i leków OTC. Biznes straci Mediaedge:cia, który od kilku...

Przetargi, 4 grudnia 2006

Scholz & Friends i Zenithmedia będą obsługiwały PKO BP

Największy bank detaliczny PKO BP rozstrzygnął przetarg i do obsługi swojego budżetu reklamowego wybrał agencję Scholz & Friends Warszawa i...

Przetargi, 1 grudnia 2006

MPG Media Planning obronił budżet Pierre Fabre

MPG Media Planning zwyciężył w przetargu na obsługę Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska. Producent dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała zaprosił...

Kraj, 30 listopada 2006

Canal Plus startuje z kampanią wizerunkową podkreślającą walory HDTV

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię wizerunkową informującą o wprowadzeniu przez stację Canal Plus technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). Spot telewizyjny...

Kraj, 27 listopada 2006

Egmont wprowadza nowy tytuł z rodziny "W.I.T.C.H." i planuje promocję

"Styl W.I.T.C.H." jest nowym miesięcznikiem dla dziewczynek w wieku 10-13 lat wydawnictwa Egmont Polska. Jego regularne wprowadzenie na rynek poprzedził...

Kraj, 21 listopada 2006

Mokate powraca do wspierania reklamowego marki NYCoffee

Mokate SA rozpoczęło po kilkuletniej przerwie komunikację marki NYCoffee. Miks rozpuszczalny 3w1 NYCoffee ma trafić do młodych konsumentów w wieku...

Kraj, 21 listopada 2006

ZOG pierwszy w rankingu Recmy, za nim MEC i Starcom

ZenithOptimedia Group z oceną A+ prowadzi w rankingu Recmy opisującym okres od stycznia 2005 r. do lipca 2006 r. na...

Kraj, 10 listopada 2006

Paweł Korzeniowski będzie reklamował internet Dialogu

Telefonia Dialog rozpocznie w najbliższą niedzielę kampanię wizerunkowo-produktową promującą ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu, której twarzą będzie Paweł Korzeniowski, aktualny...

Przetargi, 9 listopada 2006

PKO BP finalizuje swój przetarg - rozstrzygnięcie w przyszłym tygodniu

Bank PKO BP finalizuje swój przetarg fullservice'owy. Jak powiedział nam Marek Kłuciński, dyrektor departamentu komunikacji i promocji banku, propozycje agencji...

Przetargi, 8 listopada 2006

Sześć domów walczy o budżet mediowy Link4

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Link4 rozpisało przetarg mediowy, do którego zaprosiło sześć domów mediowych: MPG Media Planning, z którym obecnie współpracuje, Initiative...

Kraj, 8 listopada 2006

Joanna Okła account managerem w MediaComie Warszawa

Joanna Okła dołączyła do zespołu obsługującego Danone'a w domu mediowym MediaCom Warszawa. Objęła stanowisko account managera. Wcześniej Joanna Okła pracowała...

Kraj, 6 listopada 2006

Creative po raz pierwszy tak silnie reklamuje markę Zen w telewizji

Polski oddział Creative Labs, producenta elektroniki użytkowej, zaplanował intensywną dwumiesięczną kampanię reklamową odtwarzaczy marki Zen. Potrwa ona do końca roku,...

Kraj, 2 listopada 2006

MediaCom Warszawa obronił budżet mediowy Danone'a

MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Danone'a. Pokonał Optimum Media OMD i MPG Media Planning. MediaCom Warszawa pracuje...

Kraj, 24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

Kraj, 23 października 2006

Dialog wydał ok. 2 mln zł na prawa do sponsorowania pływaków, w listopadzie kampania z Pawłem Korzeniowskim

Telefonia Dialog będzie do końca br. sponsorem generalnym, a w latach 2007-2009 sponsorem oficjalnym Polskiego Związku Pływackiego (PZP) i polskiej...

Zagranica, 9 października 2006

MPG zdobył budżet Danone'a w Ameryce Północnej

Danone Company rozstrzygnął przetarg mediowy na obsługę budżetów marek Dannon i Danone w Ameryce Północnej. Przejmie ich obsługę od MediaComu...

Przetargi, 3 października 2006

Dialog przygotowuje nowy przetarg ATL

Dialog unieważnił prowadzony od sierpnia br. przetarg ATL-owy (startowało w nim siedem agencji). Najbliższą kampanię reklamową promującą ofertę szerokopasmowego internetu...

Kraj, 21 września 2006

Kuchnia.TV wprowadzi pasma telesprzedażowe nawiązujące do emitowanych formatów

Canal Plus Cyfrowy 30 września uruchomi kanał kulinarny Kuchnia.TV. - Analizowaliśmy wyniki badań, które potwierdziły, że polski widz czeka na...

Przetargi, 20 września 2006

Testardo Red Cell obsłuży całe portfolio Mokate

Mokate, producent kawy, wybrał agencję Testardo Red Cell do obsługi wszystkich marek ze swojego portfolio. Pierwsza kampania zrealizowana przez agencję...

Kraj, 13 września 2006

MPG przejmuje od Optimum Media OMD obsługę Prymatu, pod koniec roku przetarg

MPG Media Planning przejmuje od Optimum Media OMD obsługę budżetu mediowego PPH Prymat, producenta przypraw. Przekazanie budżetu odbyło się podczas...

Przetargi, 8 września 2006

MPG Media Planning przejął od Media Direction OMD obsługę Link4, wkrótce przetarg

MPG Media Planning przejął obsługę mediową Link4, towarzystwa ubezpieczeniowego. Marketer rozstał się z Media Direction OMD, który obsługiwał jego budżet...

Przetargi, 7 września 2006

Trzy domy mediowe walczą o budżet Danone'a

Danone rozpoczął w Polsce przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni MediaCom Warszawa, w przetargu startują też Optimum Media OMD i...

Kraj, 1 września 2006

Clarks Polska promuje się w TVN Turbo

Dystrybutor obuwia Clarks Polska ruszy na początku września ze specjalną akcją promocyjną w TVN Turbo. W paśmie ogłoszenie płatne przy...

Kraj, 31 sierpnia 2006

Monika Kochanowska group account directorem w PanMedia Western

Monika Kochanowska dołączy do zespołu domu mediowego PanMedia Western. Jako group account director będzie odpowiadała za obsługę ING, największego klienta...

Kraj, 23 sierpnia 2006

Marek Staniszewski szefem strategii w Young & Rubicam

Marek Staniszewski objął stanowisko szefa strategii w agencji reklamowej Young & Rubicam. Prawdopodobnie będzie także pracował dla innych podmiotów działających...

Kraj, 9 sierpnia 2006

MPG i AMC nadal będą pracować dla marki Halogotówka

Sygma Bank, który pod marką Halogotówka oferuje pożyczki gotówkowe typu direct (czyli przez telefon), zapowiada stałą obecność w mediach, szuka...

Przetargi, 4 sierpnia 2006

Mitsubishi finalizuje rozmowy z agencją

Mitsubishi Motors Company Car Poland rozstrzygnął przetarg reklamowy, w którym uczestniczyły cztery agencje. Marketer prowadzi rozmowy z jedną z nich,...

Przetargi, 4 sierpnia 2006

Siedem agencji powalczy o budżet kreatywny Dialogu

Należący do KGHM Polska Miedź operator telekomunikacyjny Dialog planuje na jesień ogólnopolską kampanię produktową i rozpisał przetarg na kreację ATL...

Kraj, 21 lipca 2006

Sieci Geant i Leader Price nie rezygnują z inwestycji w marketing

Sieci handlowe Geant i Leader Price nie zaprzestaną swoich działań promocyjnych w najbliższych miesiącach. Obie marki należące wcześniej do grupy...

Kraj, 13 lipca 2006

Canal Plus promuje ofertę sportową przed startem Orange Ekstraklasy

Canal Plus rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową promującą ofertę sportową tuż przed startem nowego sezonu rozgrywek piłkarskich Orange Ekstraklasy. Canal Plus...

Przetargi, 7 lipca 2006

LPP szuka domu mediowego do obsługi w regionie CEE

LPP, właściciel marek Reserved i Cropp Town, prowadzi przetarg na obsługę budżetu mediowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wybierze dom mediowy, który...

Kraj, 4 lipca 2006

Marek Staniszewski communication planning directorem w MPG

Marek Staniszewski, do niedawna dyrektor strategii Euro RSCG Warsaw (o jego odejściu informowaliśmy w DS "MMP" 5 czerwca), od 7...