M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MRM/Momentum (firma)"

Kraj, 20 sierpnia 2008

Magdalena Brejnak będzie zarządzać Change Connections

Magdalena Brejnak prawdopodobnie została dyrektorem zarządzającym Change Connections, spółki należącej do grupy Change Integrated - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do czasu...

Przetargi, 4 lutego 2008

Kilka agencji w przetargu Polpharmy dotyczącym Etopiryny

Firma Polpharma zaprosiła sześć lub siedem agencji do przetargu, który ma wyłonić agencję do strategiczno-kreatywnej obsługi marki Etopiryna - dowiedzieliśmy...

Kraj, 19 czerwca 2007

Monika Mielczarczyk client service directorem w DFF

Monika Mielczarczyk awansowała na stanowisko dyrektora działu obsługi klienta w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Będzie nadzorowała pracę ośmioosobowego zespołu oraz...

Kraj, 20 grudnia 2006

MRM/Momentum zmienia się w Momentum Worldwide, więcej klientów sieciowych

Należąca do McCann WorldGroup agencja marketing services MRM/Momentum od nowego roku będzie funkcjonować pod nazwą Momentum Worldwide. Pozycjonowanie i zakres...

Kraj, 18 grudnia 2006

McCann WorldGroup likwiduje markę Zentropy; rozdziela MRM i Momentum

Grupa reklamowa McCann WorldGroup wprowadza zmiany w organizacji struktur i zakresach kompetencyjnych poszczególnych spółek. Agencja interaktywna Zentropy Partners przekształci się...

Przetargi, 29 listopada 2006

Polymus wygrywa przetarg na przygotowanie nowego katalogu Premium Club

Agencja reklamowa Polymus wygrała przetarg na przygotowanie nowego katalogu programu lojalnościowego Premium Club. Polymus współpracował już z tym klientem w...

Kraj, 8 listopada 2006

Magdalena Brejnak dyr. zarządzającym oddziału warszawskiego Great Open House

Magdalena Brejnak została dyrektorem zarządzającym oddziału warszawskiego agencji marketing services Great Open House. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy....

Kraj, 10 października 2006

Grupa McCann realizuje promocję dla posiadaczy kart Maestro

Grupa McCann realizuje promocję dla posiadaczy kart Maestro. Akcja ma na celu zachęcenie do płacenia za drobne zakupy nie gotówką,...

Kraj, 6 października 2006

Kraft będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide

Kraft Foods będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide. W wyniku paneuropejskiego przetargu Kraft wybrał te dwie...

Kraj, 7 września 2006

MRM/Momentum prowadzi dla Opla promocję zakupu akcesoriów

Agencja marketingu bezpośredniego MRM/Momentum przygotowała dla Opla kampanię wspierającą sprzedaż oryginalnych akcesoriów do samochodów tej marki. Promocja oparta na systemie...

Przetargi, 19 lipca 2006

McCann Worldgroup zajmie się obsługą nowej marki Herbapolu

Herbapol Lublin SA, producent herbat i syropów ziołowo-owocowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową swojej nowej marki (jej nazwa utrzymywana jest...

Kraj, 22 czerwca 2006

Grand Prix Golden Arrow dla Euro RSCG Marketing House za projekt "Farmaceuta XXI wieku" dla Polfy Kutno Ivax

Grand Prix konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za pracę dla Polfy Kutno Ivax pt....

Kraj, 20 czerwca 2006

L'Oreal reklamuje markę Maybelline New York

Agencja McCann Erickson przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Maybelline New York (L'Oreal Polska). Emisja 25-sekundowego spotu rozpoczęła się wczoraj...

Kraj, 1 czerwca 2006

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji w jury Golden Arrow

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow - konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli...

Kraj, 25 maja 2006

Polpharma zmienia hasło w reklamach Etopiryny z Tomaszem Kłosem

Firma farmaceutyczna Polpharma wprowadziła zmiany do reklam prasowych leku przeciwbólowego Etopiryna, po tym jak jej bohater piłkarz Tomasz Kłos nie...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Tomasz Kłos wystąpi w reklamach Etopiryny z portfolio Polpharmy

Tomasz Kłos, piłkarz Wisły Kraków i reprezentacji Polski, wystąpi w reklamach leku przeciwbólowego Etopiryna z portfolio firmy farmaceutycznej Polpharma. Spoty...

Kraj, 1 lutego 2006

SMB uruchamia Szkołę Marketingu Bezpośredniego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) razem z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie uruchamia Szkołę Marketingu Bezpośredniego....

Kraj, 27 stycznia 2006

Agnieszka Wardzała dyrektorem planowania strategicznego w Proximity Poland

Agnieszka Wardzała została dyrektorem planowania strategicznego w Proximity Poland (grupa BBDO). Z branżą reklamową i agencjami BTL związana jest od...

Kraj, 11 października 2005

General Motors Polska wspiera launch Opla Zafiry działaniami field-marketingowymi

Agencja MRM/Momentum na zlecenie General Motors Polska prowadzi działania wspierające wprowadzenie na rynek polski nowego Opla Zafira. Akcja jest prowadzona...

Kraj, 21 września 2005

Dariusz Samul copywriterem w Polymusie

Do działu kreacji agencji Polymus dołączył Dariusz Samul, obejmując stanowisko copywritera. Przeszedł do agencji z MRM/Momentum, gdzie pracował m.in. dla...

Kraj, 19 września 2005

Cezary Zieliński został senior copywriterem w MRM/Momentum

Do działu kreacji firmy marketing services MRM/Momentum dołączył Cezary Zieliński. Obejmie stanowisko senior copywritera. Jest wielokrotnym laureatem konkursów Złota Strzała...

Kraj, 14 września 2005

Anna Pasińska ponownie dyr. strategicznym MRM/Momentum

Anna Pasińska jest ponownie dyr. strategicznym w agencji marketing services MRM/Momentum. Z agencji z powodów osobistych odeszła w kwietniu br.,...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Derych zastępcą dyrektora generalnego ds. rozwoju McCann-Erickson Polska

Oskar Derych, wcześniej na stanowisku deputy client service directora w agencji reklamowej McCann-Erickson Polska, został oddelegowany do pełnienia nowej funkcji....

Kraj, 26 kwietnia 2005

Aldona Borecka awansowała w MRM/Momentum

Aldona Borecka objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju MRM/Momentum, które w połowie kwietnia br. zwolniła zajmująca je wcześniej Anna Pasińska (patrz...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Anna Pasińska odeszła z MRM/Momentum

Anna Pasińska, dyrektor ds. rozwoju w agencji marketing services MRM/Momentum, rozstała się z firmą. Nie udało nam się skontaktować z...

Kraj, 25 marca 2005

Nestle i MRM/Momentum rozdały 1,2 mln kubków kawy - największy sampling w Polsce

Firma Nestle i agencja marketing services MRM/Momentum rozdały w zakończonej właśnie akcji samplingowej około 1,2 mln kubków kawy Nescafe Classic....

Kraj, 25 marca 2005

EventLab zdobyła budżet Inchcape Motor, do agencji dołączył Michał Maciątek

Agencja EventLab zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu reklamowego Inchcape Motor, dealera samochodów (w Polsce pracuje dla BMW i Mini)....

Kraj, 25 lutego 2005

Nowe Gauloises wspiera kampania w wykonaniu Men at Work

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza do sprzedaży nowy, trzeci z kolei, wariant papierosów Gauloises o zawartości substancji smolistych 4...

Kraj, 21 lutego 2005

Magdalena Brejnak account directorem w MRM/Momentum

Magdalena Brejnak jest nowym account directorem w agencji marketing services MRM/Momentum. Będzie odpowiedzialna za obsługę firm: Polkomtel, BSH (Bosch/Siemens), ExxonMobil...

Przetargi, 27 stycznia 2005

Men at Work wygrywa przetarg na obsługę Altadisa

Agencja marketing services Men at Work wygrała przetarg na obsługę full service firmy tytoniowej Altadis. Dotychczas, od marca 2003 r.,...

Kraj, 27 stycznia 2005

"Walking fingers" w reklamach Polskich Książek Telefonicznych

W tym tygodniu na tablicach outdoorowych pojawiło się "rozwiązanie" teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych, wydawcy katalogów teleadresowych pod tą...

Kraj, 26 stycznia 2005

Wielki sampling Nestle, firma rozda 7 mln próbek kawy Nescafe Classic

Nestle rozda około 7 mln próbek kawy Nescafe Classic. Jest to prawdopodobnie największy sampling w historii tej marki w Polsce....

Kraj, 25 stycznia 2005

Obcokrajowcy w składzie jury drugiej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy. Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design,...

Kraj, 25 listopada 2004

"Życie Warszawy" chce wydać na reklamę dodatków blisko 1,3 mln zł

Dom Prasowy Sp. z o.o., wydawca dziennika "Życie Warszawy", rozpoczął przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących kreacji kampanii reklamowych trzech dodatków...

Przetargi, 24 listopada 2004

MRM/Momentum wygrała przetarg Polskich Książek Telefonicznych

Agencja MRM/Momentum należąca do grupy Interpublic wygrała przetarg zorganizowany przez spółkę Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. (PKT), wydawcę katalogów...

Przetargi, 29 października 2004

Polskie Książki Telefoniczne rozstrzygną przetarg w połowie listopada br.

Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. (PKT), wydawca katalogów teleadresowych o tej samej nazwie, szuka agencji reklamowej, która opracuje kreację...

Przetargi, 18 października 2004

Altadis Polska szuka agencji do obsługi całego portfolio produktów

Firma tytoniowa Altadis Polska prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi całego portfolio produktów firmy (m.in. są...

Kraj, 29 września 2004

Storck promuje cukierki w loterii Storckoloto

Storck Polska prowadzi loterię konsumencką Storckoloto. Jej celem jest zwiększenie sprzedaży i wzrost zainteresowania produktami firmy takimi jak cukierki: Nimm2,...

Kraj, 27 września 2004

MRM/Momentum zmienia agencję PR

Agencja Marketing & Communications Consultants obsługuje agencję marketing services MRM/Momentum w zakresie public relations. Współpraca obejmuje komunikację z mediami, przede...

Kraj, 13 września 2004

Kampania "Życia Warszawy" może się przesunąć na przyszły rok

Dom Prasowy Sp. z o.o., wydawca dziennika "Życie Warszawy", może przesunąć termin kampanii reklamowej gazety z jesieni tego roku na...

Kraj, 8 września 2004

Altadis wprowadza na rynek markę Fortuna

Altadis Polska wprowadza na rynek markę papierosów Fortuna w odmianach Full Flavour i Lights. Jest to produkt z segmentu king...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Redan SA uruchamia nowy kanał sprzedaży odzieży sygnowanej markami Adesso i Happy Kids

Redan SA, producent odzieży, poszerza kanały dystrybucji dla dwóch swoich marek - Adesso Fashion i Happy Kids. Jest to odzież...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Redan planuje na jesień kampanię marki Adesso wprowadzonej na rynek wiosną

Redan SA, producent odzieży, planuje na jesień kampanię swojej najmłodszej marki - Adesso, wprowadzonej na rynek wiosną br. Wtedy podstawą...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Kodeks praktyk nowobiznesowych SMB po wakacjach

Przygotowywany przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) kodeks etyczny regulujący praktyki przetargowe ma być ostatecznie zaakceptowany we wrześniu. Obecnie trwają konsultacje...

Kraj, 9 lipca 2004

Studio P, Tuba i MRM/Momentum na short-liście przetargu "Życia Warszawy"

Do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. zakwalifikowały się trzy...

Kraj, 14 czerwca 2004

Promocja Gauloises; spadek sprzedaży Altadis w Polsce

Firma tytoniowa Altadis Polska SA we współpracy z firmami reklamowymi z grupy McCann-Erickson realizuje akcję marketingową wspierającą strategiczną w międzynarodowym...

Kraj, 4 maja 2004

Love Warsaw rozpoczął współpracę z agencją DNA Communications

Dom produkcyjny Love Warsaw, część europejskiej sieci Loveurope, rozpoczął realizację pierwszych projektów dla agencji reklamowej DNA Communications. "Chodzi o usługi...

Kraj, 16 kwietnia 2004

MRM/Momentum przygotowała akcję fieldmarketingową dla MasterCard

Agencja marketing services MRM/Momentum realizuje dla MasterCard promocję fieldmarketingową, której celem jest zainteresowanie marką potencjalnych klientów, zwiększenie liczby zgloszeń do...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Firmy marketing services rozważają opcję przyłączenia się do SAR-u

Przedstawiciele firm marketing services zastanawiają się nad stworzeniem własnej reprezentacji w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Zdaniem Igora Kaleńskiego, managing...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Redan rozpocznie kampanię nowej kolekcji ubrań Top Secret

Redan SA uruchomi w nadchodzącym tygodniu kampanię swojej flagowej marki odzieży Top Secret. Kampania będzie wykorzystywać przede wszystkim telewizję (TVP,...