M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MTV Networks Polska (firma)"

Kraj, 15 grudnia 2015

Antyradio ma nowego music programmera

Marcin Bąkiewicz zastępuje Michała Żołądkowskiego.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Głuchowska odchodzi z 4Fun Media

Nadawca stacji muzycznych bez PR managera.

Kraj, 8 marca 2013

Tele5 ma nowego szefa dystrybucji

Arkadiusz Taciak w Polcast Television.

Kraj, 25 stycznia 2013

Tele5 i Polonia 1 mają nowego dyrektora programowego

Stanowisko zajął Jarosław Burdek.

Kraj, 30 listopada 2012

Chojnacka odchodzi z Viacomu

Kilka miesięcy po awansie z firmą rozstaje się Monika Chojnacka.

Kraj, 1 czerwca 2012

Międzynarodowy awans Chojnackiej

W wyniku awansu Monika Chojnacka będzie odpowiedzialna za rozwój marki Comedy Central na świecie oraz za ekspansję kanałów na kolejne rynki.

Kraj, 28 maja 2012

Zmiany personalne w dziale komercyjnym Viacomu

Do firmy dołączył Marek Myślicki, a Julia Kruk awansowała.

Kraj, 9 maja 2012

Gudowicz wprowadza nową organizację w BR TVP

Po kilku miesiącach pracy nowy szef BR TVP zmienia strukturę, do zespołu dołączają nowe osoby.

Kraj, 15 lutego 2012

Agnieszka Gajzler odchodzi z Viacomu

Z naszych doniesień wynika, że z firmą rozstaje się commercial partnership director.

Kraj, 19 grudnia 2011

Broszkiewicz przeszła z MTV do Fox

Do działu dystrybucji Fox International Channels Poland (FIC) dołączyła Marta Broszkiewicz, która objęła stanowisko menedżera ds. dystrybucji i marketingu BtoB.

Kraj, 25 listopada 2011

MTV na razie nie szuka następcy Kutaka

Obecnie funkcją wiceprezesa ds. komercyjnych w stacji nie będzie obsadzona.

Kraj, 17 listopada 2011

Justyna Tomczakowska i Tomasz Kospian w zespole 4Fun Media

Spółka inwestuje w team nowego kanału TV.Disco.

Kraj, 3 listopada 2011

Coke Zero z "Pimp My Ride" i Euro 2012

Coca-Cola Zero realizuje kolejny etap kampanii związanej z programem MTV; w Polsce nie pojawi się platforma komunikacyjna "Mission Impossible 4".

Kraj, 2 listopada 2011

Korycka odchodzi z MTV

Z MTV odchodzi sales manager.

Kraj, 7 października 2011

K2 promuje nowe seriale MTV

Młodzieżowe seriale reklamowane są na nośnikach OOH oraz w internecie.

Kraj, 5 października 2011

Aleksandra Głuchowska przechodzi do 4Fun Media

W związku z uruchomieniem nowej stacji TV.Disco spółka powołała stanowisko PR managera.

Kraj, 7 września 2011

Jarosław Burdek pracuje nad TV.Disco

Były menedżer Dody nadal pracuje dla 4Fun Media i współpracuje nad nowym projektem telewizyjnym.

Kraj, 6 września 2011

Coke Zero odpicuje z Facebooka

Dodatkowy casting do "Pimp My Ride by Coca-Cola Zero" prowadzony jest w internecie.

Kraj, 1 września 2011

Viva promuje najnowszy program "Łowy Króla Disco"

Stacja muzyczna przez cały wrzesień reklamuje swój najnowszy reality show.

Kraj, 3 sierpnia 2011

Anita Rochalska w zespole MTV

W ramach struktur firmy stworzono nowe stanowisko brand managera entertainment.

Kraj, 27 lipca 2011

MTV i Gadu Gadu tworzą pakiet

Po raz pierwszy MTV zdecydowało się na współpracę z innym medium w zakresie wspólnej oferty marketingowo-reklamowej.

Kraj, 27 lipca 2011

Z Reckitta na swoje

Jan Brynczak założył własną działalność.

Przetargi, 26 lipca 2011

Dobra Communications agencją MTV

Po rozstaniu się kilka dni temu z 4Fun Media agencja od sierpnia br. zacznie obsługiwać grupę kanałów MTV.

Kraj, 6 lipca 2011

Atmedia rusza ze sprzedażą reklam w Viacom Blink

Kobiecy kanał telewizyjny z portfolio MTV Networks Polska rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego, za którą będzie odpowiadać Atmedia.

Kraj, 2 czerwca 2011

BrainJuice Group dla MTV Networks Polska

Grupa marketingowa zrealizowała projekt wspierający promocję letniego Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę Dance Edition 2011.

Kraj, 26 maja 2011

Bargiel przeszedł z TVP do Bauera

Do biura reklamy Bauera dołączył analityk z Telewizji Polskiej.

Kraj, 25 maja 2011

Mariusz Wyglądała przeszedł z Bauera do MTV

Zatrudnienie tego menedżera jest kolejnym efektem procesu reorganizacji struktur firmy, jakie wprowadzono w lutym br.

Kraj, 20 maja 2011

MTV poszerza ofertę dla maluchów

Nick Jr. to nowy kanał dla najmłodszych widzów. Polska jest pierwszym rynkiem w regionie, na którym debiutuje stacja.

Kraj, 9 maja 2011

Polska pierwszym rynkiem z Viacom Blink!

Latem br. zadebiutuje nowy kanał dla kobiet. Będzie to konkurencja dla m.in. TVN Style, Polsat Cafe czy TLC.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Coca-Cola Zero z MTV

Marka napoju została partnerem pierwszej polskiej edycji programu "Pimp My Ride".

Kraj, 11 kwietnia 2011

Beata Pawłowska nie zarządza już Browarami Regionalnymi Łomża

Spółką kieruje obecnie dwuosobowy zarząd związany z Van Purem.

Kraj, 5 kwietnia 2011

Wituszyńska w zespołe MTV Networks Polska

Była menedżer Loyalty Partner będzie teraz odpowiedzialna za realizację kompleksowej oferty marketingowej i reklamowej MTV.

Kraj, 21 marca 2011

Dadacz i Major w teamie Fox International Channels

Firma wzmocniła struktury marketingowe i programmingowe dzięki nowym specjalistom.

Kraj, 10 marca 2011

K2 ponownie dla MTV Polska

Agencja zrealizowała dla stacji muzycznej kampanię polskiej edycji reality show "Polowanie na singla". To drugi projekt agencji dla tego nadawcy.

Kraj, 7 lutego 2011

Kolejne stacje MTV w Cyfrowym Polsacie

Comedy Central Family dołączył do oferty Cyfrowego Polsatu, a VH1 European zastąpił stację VH1 Polska.

Kraj, 4 lutego 2011

Debiutuje Comedy Central Family

Kolejny kanał z rodziny Comedy Central wszedł na polski rynek. MTV utrzyma stacje VH1.

Kraj, 2 lutego 2011

MTV reorganizuje struktury

Polski oddział MTV tworzy nowe zespoły. Z firmy odchodzą Robert Cieśluk i Tomasz Bruss. Do zespołu dołączyła Agnieszka Gajzler.

Kraj, 28 stycznia 2011

K2 globalnie dla MTVNHD

Kampania angażuje użytkownika, który może stać się bohaterem filmu muzycznego.

Kraj, 12 stycznia 2011

MTV chce podwoić oglądalność swoich kanałów

W ciągu trzech najbliższych lat MTV chce mieć 7 proc. udziału w rynku widowni 16-49 lat.

Kraj, 10 stycznia 2011

MTV przymierza się do kanału dla kobiet, rozbuduje rodzinę Nickelodeon

W tym roku portfolio MTV Networks Polska może powiększyć się nie tylko o kanał Spike, ale także o nową stację dla kobiet oraz nowe kanały Nick Jr. i Nickelodeon HD.

Kraj, 3 stycznia 2011

MTV będzie promować i sprzedawać swoją ofertę internetową

Firma w ciągu najbliższych tygodni ruszy z akcją promocyjną swojej internetowej oferty reklamowej. Sprzedażą reklam MTV zajmie się we własnym zakresie.

Kraj, 3 grudnia 2010

Korycka przeszła z Discovery do MTV

Sylwia Korycka jest kolejną osobą w MTV, która przeszła z Discovery.

Kraj, 2 grudnia 2010

Magdalena Zdunikowska strategiem w MTV

Nadawca zatrudnił programming strategy managera.

Przetargi, 25 listopada 2010

MEC przejmie od ZOG-u budżet MTV

MEC wygrał przetarg na obsługę mediową kanałów telewizyjnych MTV.

Przetargi, 22 października 2010

MTV szuka domu mediowego

Osiem domów mediowych zaproszono do przetargu na obsługę przyszłorocznego budżetu.

Artykuły weekendowe, 22 października 2010

Kanały tematyczne nie tracą impetu

Na przyszły rok już zapowiada się kilka nowych kanałów tematycznych. Patrząc na przekrój uczestników tegorocznej PIKE, widać, jak poważny jest to biznes i konkurent dla stacji ogólnopolskich.

Kraj, 1 października 2010

Kutak wiceprezesem w MTV

Były menedżer grupy Bauer oficjalnie dołączył do struktur MTV.

Kraj, 3 września 2010

SpongeBob zadba o dzieciaki

"Bezpieczna droga z radami SpongeBoba" to akcja, której pomysł powstał w agencji reklamowej Change Integrated.

Kraj, 1 września 2010

At Media poszerza ofertę wideo w internecie o MTV

Reklamy wideo będą teraz dostępne na stronach należących do MTV.

Kraj, 26 sierpnia 2010

MTV poszerza kontent w internecie

Nowy serial stacji po raz pierwszy premierowo pokazano w internecie.