M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MTV Polska (marka)"

Kraj, 20 października 2015

Ipla rozbudowuje ofertę

Z 36 do 47 zwiększa się liczba stacji oferowanych przez dostawcę internetowej telewizji. Bez zmiany cen. Aż 8 z 11 nowych kanałów to stacje Viacomu.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Mike Tyson zaprasza na film

Wystartowała kampania energetyków Black z portfolio FoodCare.

Kraj, 4 listopada 2014

Bartłomiej Grałek dołącza do działu programowego Telewizji Puls

Stacja ma nowego koordynatora ds. ramówki programowej Puls 2.

Kraj, 19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

Kraj, 20 marca 2014

MTV Polska pierwszym polskim kanałem z milionem fanów

W ubiegłym roku MTV Polska zdobyła ponad 300 tys. nowych fanów w Facebooku.

Przetargi, 15 stycznia 2014

Charyzma zdobyła budżet PR Viacom

Nowy klient agencji.

Kraj, 9 września 2013

Edipresse reklamuje akcję promocyjną "Flesza"

Dwutygodnik rusza z akcją rabatową dla swoich czytelników. Jej zasięg ma zwiększyć kampania reklamowa.

Kraj, 26 września 2012

Jawo po raz pierwszy z tak silną kampanią w telewizji

Marketer rusza z działaniami w związku z 20-leciem istnienia firmy.

Kraj, 19 grudnia 2011

Broszkiewicz przeszła z MTV do Fox

Do działu dystrybucji Fox International Channels Poland (FIC) dołączyła Marta Broszkiewicz, która objęła stanowisko menedżera ds. dystrybucji i marketingu BtoB.

Kraj, 19 października 2011

"Party" wsparte kampanią

Wydanie z Dodą na okładce promowane jest reklamami w telewizji.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Coca-Cola Zero z MTV

Marka napoju została partnerem pierwszej polskiej edycji programu "Pimp My Ride".

Kraj, 28 lutego 2011

MTV promuje "Polowanie na singla" [WIDEO]

Stacja telewizyjna rozpoczęła kampanię najnowszego programu w wiosennej ramówce.

Kraj, 7 lutego 2011

Kolejne stacje MTV w Cyfrowym Polsacie

Comedy Central Family dołączył do oferty Cyfrowego Polsatu, a VH1 European zastąpił stację VH1 Polska.

Kraj, 1 września 2010

At Media poszerza ofertę wideo w internecie o MTV

Reklamy wideo będą teraz dostępne na stronach należących do MTV.

Kraj, 27 sierpnia 2009

MTV planuje nowości i kolejne serie sprawdzonych programów

Jesienią br. w ramówkach stacji należących do MTV Networks Polska - MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska, Nickelodeon Polska, Comedy...

Kraj, 17 listopada 2008

Piotr Urbanowski network development directorem w MTV

Piotr Urbanowski dołączył do działu dystrybucji MTV Networks Polska, gdzie objął stanowisko network development directora. Na nowym stanowisku Urbanowski będzie...

Kraj, 14 maja 2008

Singh jako prezes wykonawczy MTV nadal nadzoruje Polskę

Bhavneet Singh, dotychczas pełniący obowiązki starszy wiceprezes i dyrektor zarządzający, awansował na stanowisko prezesa wykonawczego i dyrektora zarządzającego MTV Emerging...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Chojnacka odpowiada za politykę programową MTV Networks Polska, nowe osoby w dziale programmingu

Monika Chojnacka, dotychczas programme development & on-air manager MTV Networks Polska, awansowała na stanowisko head of programming & production. Chojnacka...

Kraj, 6 stycznia 2005

Tomasz Bruss sales & sponsorship managerem w MTV

Tomasz Bruss objął stanowisko sales & sponsorship managera w polskim oddziale MTV. Bruss przeszedł do MTV z domu mediowego Starcom,...

Kraj, 12 maja 2004

Sieć kin Cinema City rozpoczęła największą w swojej historii akcję autoreklamową

Sieć kin Cinema City rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową. "Celem tej akcji jest zwiększenie sprzedaży biletów w kinach...