M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MTV Polska (firma)"

Kraj, 15 kwietnia 2015

"Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" otrzymuje wsparcie reklamowe

Działania reklamowe prowadzone są głównie w internecie, za które odpowiada SMG i należąca do niej agencja Next.

Kraj, 6 lutego 2015

Gong powiększa client service

Dwóch project managerów dołącza do agencji.

Kraj, 22 grudnia 2014

Kolejny konkurs Asusa i MTV Polska

To już druga aktywność Asusa we współpracy z tą stacją.

Kraj, 22 września 2014

Kamila Windak w zespole TVN Media

Przez wiele lat związana była z obecną NC+.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 10 września 2013

MTV rusza z kampanią kolejnego sezonu "Innej"

Stacja promuje jedną ze swoich pozycji programowych.

Kraj, 8 lipca 2013

MTV Polska chwali się wynikami

Stacja uważa, że wzrosty są efektem dobrego programmingu i ostatniej kampanii marketingowej.

Kraj, 25 stycznia 2013

MTV promuje serial "Niskozatrudnieni"

Kampania potrwa do 3 lutego.

Kraj, 19 września 2012

Sphinx promuje się w telewizji [wideo]

Ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Radio PiN wzmacnia zespół

We wrześniu w rozgłośni pojawią się nowe osoby.

Kraj, 14 marca 2011

TP poszerza ofertę telewizyjną

Kilkanaście nowych kanałów pojawiło się w podstawowym pakiecie operatora.

Kraj, 11 października 2010

MTV Polska postawiło na plotki

Nadawca wprowadza do ramówki program o celebrytach.

Kraj, 24 lutego 2010

Comedy Central testowo przez trzy miesiące dla wszystkich w Cyfrowym Polsacie

Do 15 maja w ramach okna otwartego kanał komediowy Comedy Central Polska będzie udostępniony wszystkim abonentom Cyfrowego Polsatu. Comedy Central...

Kraj, 23 grudnia 2009

O2 przejmuje od ARBOmedia obsługę serwisów MTV Networks Polska

Grupa O2 zajmie się obsługą reklamową serwisów internetowych z portfolio MTV Networks Polska. Wcześniej nadawca współpracował z ARBOmedia. Sprzedaż reklam...

Kraj, 3 grudnia 2009

At Media promuje nową ofertę handlową

At Media od początku przyszłego roku wprowadza nową politykę handlową. Broker deklaruje, że postawił m.in. na wygodę współpracy i przejrzystość...

Kraj, 30 września 2009

Info-TV-FM liczy, że z telewizji komórkowej skorzysta kilkaset tysięcy odbiorców

Info-TV-FM, które wygrało przetarg UKE na rezerwację częstotliwości na telewizję mobilną DVB-H (do oglądania w telefonach komórkowych), zaprezentowało wczoraj komercyjną...

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 29 lipca 2009

MTV Networks uruchomi zegar czasu reklam w kolejnej stacji

Viva Polska, wzorem dwóch innych stacji z portfolio MTV Networks Polska - MTV Polska i Comedy Central Polska, wprowadza na...

Kraj, 25 maja 2009

MTV i Gadu-Gadu uruchamiają projekt radiowy

MTV Networks Polska i GG Network SA uruchomiły wspólny projekt interaktywny. Jest nim internetowe Radio MTV w Open.FM. Radio MTV...

Kraj, 30 kwietnia 2009

UPC przygotowało akcję lojalnościową "3x3"

UPC Polska rozpoczęło nowy program lojalnościowy pod hasłem "3x3". Akcję adresuje do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Wirtualna Cherry Girl wesprze akcję MTV

W dniu obchodów Światowego Dnia Ziemi MTV przedstawiło nową wirtualną postać - Cherry Girl, która w niestandardowy sposób ma zachęcać...

Kraj, 27 lutego 2009

Publicis przygotował reklamę MTV na Europę i Amerykę Południową

Przygotowana przez warszawski oddział agencji reklamowej Publicis reklama stacji muzycznej MTV Polska będzie emitowana w całej Europie, Ameryce Południowej i...

Kraj, 13 stycznia 2009

Sare obsługuje MTV w zakresie e-mail marketingu

Firma Sare specjalizująca się w e-mail marketingu rozpoczęła współpracę z MTV Networks Polska. Sare odpowiada za kompleksowe działania e-mailmarketingowe, wdrożenie...

Kraj, 12 stycznia 2009

Laboratory & Co. realizuje badanie neuromarketingowe dla MTV Networks Polska

MTV Networks Polska nawiązała współpracę z firmą badawczą Laboratory & Co. specjalizującą się w projektach neuromarketingowych. Efekty współpracy mają zostać...

Kraj, 25 sierpnia 2008

Twórca globalnej reklamy Toyoty reżyserem nowego spotu telewizji N

Wystartowała nowa kampania promocyjna telewizji nowej generacji N (ITI Neovision) pod hasłem "Kto ma pilota, ten ma władzę". Do wyreżyserowania...

Kraj, 8 sierpnia 2008

MTV Networks Polska oraz At Media ruszają z konkursem Spoters

MTV Networks Polska oraz At Media rozpoczęły pierwszą edycję konkursu na najbardziej lubiane spoty reklamowe Spoters 2008. Wyboru dokonają widzowie...

Kraj, 9 lipca 2008

Maspex prowadzi kampanię napojów Tymbark "Zawsze tam, gdzie twoje pragnienia"

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napojów owocowych Tymbark firmy Maspex Wadowice. Spot "Zawsze tam, gdzie twoje pragnienia" pokazuje, że marka Tymbark...

Kraj, 7 lipca 2008

Era i Tak Tak ruszają z cyklem imprez w nadmorskich miejscowościach

Ruszyła trzecia wakacyjna trasa marek Ery i Tak Tak (Polska Telefonia Cyfrowa). Hasło tegorocznej edycji to “Era Rytmu z MTV"....

Kraj, 28 lutego 2008

MTV Polska wprowadzi kontent poświęcony tematyce gejowskiej

MTV Polska sfinalizowała zakup kreskówki o przygodach pary homoseksualnej Ricka i Steve`a. Serial pojawi się w ramówce MTV Polska od...

Kraj, 19 lutego 2008

W kwietniu rusza kampania wspierająca polską edycję "MTV Cribs"

Agencja DougFaberFamily na zlecenie MTV Networks Polska przygotowuje koncepcję pozycjonowania i komunikację wprowadzającą polską edycję popularnego programu "MTV Cribs" na...

Kraj, 16 stycznia 2008

Papaya wyprodukowała polską wersję "Penetratorów" dla MTV

MTV Polska włączy do wiosennej ramówki polską wersję formatu rozrywkowego "Penetratorzy". Program zostanie pokazany w MTV Polska i MTV European....

Kraj, 11 stycznia 2008

MTV Polska i VH1 Polska wprowadzają nowości do ramówek

Stacje MTV Polska i VH1 Polska wprowadzają do ramówek nowe programy. W nowej ofercie MTV są m.in. format reality show...

Kraj, 11 stycznia 2008

Starcom odnotował 30-procentowy wzrost przychodów w 2007 r.

Dom mediowy Starcom w 2007 r. odnotował blisko 30-procentowy wzrost wartości netto obsługiwanych budżetów reklamowych. Przychody agencji rosły w podobnym...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Andrzej Ochmański i Wojciech Walczak w zespole Discovery Historia

Do zespołu stacji Discovery Historia dołączyły dwie osoby: Andrzej Ochmański na stanowisko programme buyera oraz Wojciech Walczak jako on-air producer....

Kraj, 6 lipca 2007

Marka Tak Tak wiąże komunikację z eventami muzycznymi

Marka Tak Tak (Polska Telefonia Cyfrowa) we współpracy z MTV Polska rozpoczyna cykl imprez muzycznych "MTV Tak Tak Atak". To...

Kraj, 5 lipca 2007

W I półroczu TVN i Polsat zarobiły po ponad 1 mld zł, skok Polsatu Sport

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w I półroczu br. najwięcej na reklamach zarobiły TVN (1,05 mld zł,...

Kraj, 4 lipca 2007

Bruss dyrektorem reklamy, a Węgrzyn kierownikiem ds. serwisów MTV

Tomasz Bruss awansował na stanowisko dyrektora reklamy i sponsoringu MTV Networks Polska. Bruss odpowiada za sprzedaż reklam oraz sponsoring stacji...

Kraj, 27 czerwca 2007

Magdalena Adamska przeszła z Saatchi do MTV Polska

Magdalena Adamska rozpocznie pracę w dziale programmingu stacji muzycznej MTV Polska na stanowisku schedule managera. Wcześniej pracowała jako planner strategiczny...

Kraj, 19 czerwca 2007

Heineken Open'er Festival na antenie MTV Polska

MTV Polska będzie relacjonować Heineken Open'er Festival. W weekend 29 czerwca - 1 lipca br. na antenie stacji oprócz specjalnych...

Kraj, 28 marca 2007

MTV Polska wprowadza wiosenną ramówkę

Kanał muzyczny MTV Polska wprowadza nową ramówkę. Głównym punktem oferty muzycznej będzie sobotnie pasmo "MTV Masters", w którym co tydzień...

Kraj, 16 lutego 2007

MTV rusza z kampanią przeciw pijanym kierowcom

W najbliższą sobotę na antenie MTV Polska startuje ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem "MTV - pijanym idiotom stop!". Jej celem...

Kraj, 24 stycznia 2007

Karolina Zosicz będzie odpowiadać za współpracę At Media z MTV i VH1

Do zespołu domu sprzedaży mediów tematycznych At Media dołączyła Karolina Zosicz. Objęła stanowisko MTV accounta. Zosicz będzie odpowiadać za koordynację...

Kraj, 7 grudnia 2006

MTV we współpracy z Grupą MNI wprowadza nową platformę komunikacyjną

Rusza wspólny projekt Grupy MNI i MTV Polska. Jest to nowa platforma komunikacyjna, która umożliwia widzom stacji korzystanie z usługi...

Kraj, 9 października 2006

Agencja Zjednoczenie.com stworzyła serwisy internetowe dla marek Vistula i Wólczanka

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi dla marek Vistula i Wólczanka należących do spółki Vistula & Wólczanka...

Kraj, 9 października 2006

Procter & Gamble Prestige Products rozpoczyna wspólny projekt z MTV

Procter & Gamble Prestige Products, producent kosmetyków zapachowych Puma Create, rozpoczyna wspólny projekt z polskim oddziałem MTV - "MTV Start:...

Kraj, 14 września 2006

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Bis Polskie Radio startuje z kampanią wizerunkową

Pod hasłem "Bardzo inna stacja" ruszy 4 września br. ogólnopolska wizerunkowa kampania Bis Polskiego Radia. Spoty telewizyjne emitowane będą w...

Kraj, 19 lipca 2006

Browar Łomża po raz pierwszy inwestuje w reklamę telewizyjną

Lubelska agencja reklamowa Vena Art przygotowała strategię i kreację, a dom mediowy Media Group zaplanował i kupił media do rozpoczynającej...

Kraj, 10 lipca 2006

Reebok sponsorem magazynu muzycznego w MTV Polska

Marka Reebok została sponsorem magazynu muzycznego w MTV Polska. We współpracy ze sponsorem powstanie 36 kolejnych odcinków programu "Rap Pakamera"....

Kraj, 27 czerwca 2006

MTV Polska startuje z letnią promocją i ramówką

Kanał MTV Polska przygotował wakacyjne działania promocyjne. Promocja potrwa do 13 sierpnia i prowadzona będzie pod hasłem "100 proc. zabawy...