M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MTV (marka)"

Kraj, 8 września 2015

Małgorzata Perkowska dyrektorem ds. produkcji programów międzynarodowych w Endemol Shine

Będzie odpowiedzialna m.in. za wdrażanie formatów telewizyjnych na różnych rynkach.

Kraj, 13 lipca 2015

Frugo z nową komunikacją i kampanią

Marka z portfolio FoodCare robi "Frugolution".

Kraj, 5 maja 2015

Barbara Bilińska-Kępa dyrektorem ds. programowych i marketingu A+E Networks

Zespół programowy wzmocnią również Paweł Heba, Andrzej Ochmański i Krzysztof Górski.

Kraj, 20 marca 2015

Startuje Paramount Channel HD Polska

Początkowo kanał filmowy pojawi się w pakietach telewizyjnych takich operatorów platform cyfrowych i sieci kablowych jak: Cyfrowy Polsat, NC+, Multimedia Polska i Netia.

Kraj, 26 lutego 2015

Agnieszka Krakós-Gorący menedżerem ds. komunikacji w Viacomie

Będzie odpowiedzialna za wszystkie działania komunikacyjne - zarówno z obszaru korporacyjnego, jak i programowego.

Kraj, 21 stycznia 2015

Nestle wspiera kisiel kampanią

Marka kisielu instant Kaktus reklamuje się wielokanałowo.

Przetargi, 21 stycznia 2015

Viacom powierza budżet mediowy Starcomowi

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów 
do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Kraj, 17 grudnia 2014

Paramount Channel HD zastąpi Viacom Blink!

Debiut nowej stacji filmowej w marcu 2015 r.

Kraj, 5 grudnia 2014

Platforma NC+ wprowadza nowy serwis VoD

Stacje i kolekcje VoD mogą być dowolnie wybierane przez abonenta.

Kraj, 20 listopada 2014

Badanie Viacom: dzieci najlepiej zapamiętują reklamy TV

W ciągu tygodnia dzieci w wieku 6-13 lat - m.in. z Polski - spędzają średnio 210 min, korzystając z urządzeń ekranowych, a w weekendy nawet 4 godz.

Zagranica, 23 września 2014

Czeski oddział Atmediów będzie obsługiwał Nickelodeon

Należący do Viacom International Media Networks (VIMN) kanał dziecięcy Nickelodeon będzie w Czechach obsługiwany wyłącznie przez tamtejszy oddział Atmediów.

Kraj, 17 lipca 2014

Kinoplex.pl rusza z ogólnopolską kampanią

Kampania wizerunkowa serwisu wystartowała pod hasłem "Więcej filmów".

Kraj, 15 kwietnia 2014

Rusza wsparcie cyklu "Kino i wino" [wideo]

Sponsor wydarzenia - Jacob’s Creek - będzie je promował m.in. w TV i na outdoorze.

Kraj, 12 marca 2014

Onet i Viacom zacieśniają współpracę

Pierwszy odcinek nowej serii "Miłości na bogato" zostanie opublikowany na VoD.pl zaraz po telewizyjnej premierze i będzie dostępny przez miesiąc dla użytkowników.

Kraj, 20 grudnia 2013

Michał Sęk i Tomasz Bujok w DDB Warszawa

Nowy team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 6 listopada 2013

Play będzie oferował telewizję

Czwarty operator komórkowy zaproponuje usługi telewizyjne we współpracy z firmą Next Plus powiązaną z producentem Ryszardem Krajewskim.

Zagranica, 21 października 2013

Carat Global ma nowego dyrektora strategii

Sanjay Nazerali obejmuje kluczową funkcję w domu mediowym.

Kraj, 11 października 2013

MTV współpracuje z Twitterem

Reklamodawcy będą mogli pojawić się na MTV European Music Awards.

Kraj, 5 września 2013

MTV Mobile poniżej oczekiwań - 160 tys. klientów

Viacom ujawnił wyniki projektu telekomunikacyjnego z T-Mobile.

Kraj, 29 lipca 2013

MTV szykuje wiosną dwie polskie produkcje

Nadawca negocjuje z firmami produkcje dwóch lokalnych programów.

Kraj, 29 lipca 2013

Adidas ruszy z bardzo dużą kampanią marki Originals

Działania marketingowe wspierające kampanię w Polsce będą prowadzone w oparciu 
o zróżnicowane kanały komunikacji, jak prasa lifestyle'owa, telewizja, kino i internet, 
z naciskiem na kanały społecznościowe.

Przetargi, 26 kwietnia 2013

Initiative zdobył budżet Viacomu

Dom mediowy będzie obsługiwał właściciela kanałów MTV, Viva i Comedy Central.

Zagranica, 7 grudnia 2012

Patrick Alders general managerem Be Viacomu

Menedżer przejmuje obowiązki od Jin Choi.

Kraj, 27 sierpnia 2012

VIMN zamierza podwoić inwestycje na MTV

Stacja chce być kluczowym medium dla pokolenia milenijnego.

Kraj, 23 sierpnia 2012

MTV po raz pierwszy tak mocno promuje program

Pod koniec sierpnia rusza kampania MTV wspierająca drugi sezon serialu "Inna". Stacja chce wzmocnić swoją obecność w grupie 13-29 lat.

Kraj, 18 lipca 2012

Rusza kampania społeczna "Miłość. Lepiej na całe życie"

Kampanię dla Fundacji Mamy i Taty przygotowują agencje Telescope i Eura 7.

Kraj, 26 czerwca 2012

Viva Polska ponownie wybrała K2

Agencja wygrała przetarg i będzie kontynuować współpracę ze stacją telewizyjną.

Przetargi, 11 czerwca 2012

MSL Warsaw pracuje dla Viacomu

Agencja obsłuży m.in. takie marki, jak MTV czy Comedy Central.

Kraj, 5 marca 2012

Wysocka przejmuje nowe obowiązki w Viacomie

Monika Wysocka przejmuje koordynację nad projektami brand solutions realizowanymi w kanałach Viacom.

Kraj, 23 lutego 2012

Burger King konsekwentnie podkreśla smak swoich burgerów

Grill, ogień i wołowina niezmiennie w najnowszej kampanii sieci.

Kraj, 15 lutego 2012

Agnieszka Gajzler odchodzi z Viacomu

Z naszych doniesień wynika, że z firmą rozstaje się commercial partnership director.

Przetargi, 27 stycznia 2012

Viacom wybrał The Next Step

Agencja zajmie się obsługą serwisów internetowych grupy.

Kraj, 11 stycznia 2012

Ewa Tenczyńska dołączyła do Atmediów

Ma być odpowiedzialna za obsługę kanałów Viacom. W strukturach awansowała Katarzyna Wasiluk.

Zagranica, 3 stycznia 2012

Viacom z nowym menedżerem

Julia Phelps obejmie stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji korporacyjnej w Viacom International Media Networks.

Przetargi, 24 listopada 2011

Value Media będzie obsługiwać Viacom

Grupa telewizyjna zmienia dom mediowy z MEC na Value Media.

Kraj, 22 września 2011

Atmedia powiększa zespół działu obsługi

Magdalena Jagiełło i Maja Głódkowska dołączyły do działu obsługi kanałów telewizyjnych w Atmedia.

Kraj, 15 września 2011

Zmiany w "Gazecie Świątecznej"

Nowa makieta, przekrojowe treści, komentarze i analizy oraz obszerna część publicystyczna - to najważniejsze zmiany w sobotnim wydaniu "Gazety Wyborczej".

Zagranica, 7 września 2011

KidsCo po kilku miesiącach wymienia regionalnego szefa marketingu

Evę Dvorakovą na stanowisku marketing managera EMEA zastąpi Lisa Wakefield.

Przetargi, 26 lipca 2011

Dobra Communications agencją MTV

Po rozstaniu się kilka dni temu z 4Fun Media agencja od sierpnia br. zacznie obsługiwać grupę kanałów MTV.

Kraj, 6 lipca 2011

Atmedia rusza ze sprzedażą reklam w Viacom Blink

Kobiecy kanał telewizyjny z portfolio MTV Networks Polska rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego, za którą będzie odpowiadać Atmedia.

Kraj, 20 maja 2011

MTV poszerza ofertę dla maluchów

Nick Jr. to nowy kanał dla najmłodszych widzów. Polska jest pierwszym rynkiem w regionie, na którym debiutuje stacja.

Kraj, 6 maja 2011

Reklama w kanałach tematycznych zdobędzie 20 proc. udziałów

At Media szacują, że na koniec roku rynek stacji tematycznych zdobędzie jedną piątą całego tortu reklamy telewizyjnej. Dom sprzedaży właśnie rozpoczął sprzedaż na czerwiec.

Kraj, 4 maja 2011

BBC szykuje się do otwarcia polskiego oddziału

Pierwszym krokiem jest powołanie Jacka Koskowskiego na general managera BBC Worldwide Channels na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Cyfrowy Polsat wprowadza usługę catch-up tv

Oferta została wprowadzona pod nazwą "Strefa Wideo".

Kraj, 5 kwietnia 2011

Axe ma nową twarz i rozdaje bilety do kina [WIDEO]

Bohater kreskówki Jeż Jerzy zachęca do zakupu dezodorantu Axe. Borys Szyc nie traci jednak statusu ambasadora marki.

Kraj, 11 marca 2011

Netizens Peppermint zatrudnia w dziale obsługi klienta

Do warszawskiego zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby - Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowiska account managerów.

Kraj, 7 lutego 2011

Kolejne stacje MTV w Cyfrowym Polsacie

Comedy Central Family dołączył do oferty Cyfrowego Polsatu, a VH1 European zastąpił stację VH1 Polska.

Kraj, 20 stycznia 2011

Orange reklamuje telewizję w telefonie

Nowa kampania reklamowa Orange ma zwiększyć świadomość usługi mobilnej telewizji.

Kraj, 29 września 2010

Nowe logo MTVNHD, Nickelodeon HD w przyszłym roku

Warszawskie studio jest autorem nowego międzynarodowego logotypu MTVNHD.

Kraj, 8 września 2010

Więcej klientów, większe zatrudnienie

Agencja SoInteractive rozbudowuje dział kreacji.