M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Multikino (firma)"

Kraj, 9 lutego 2016

Lech Poznań z kampanią wizerunkową

Klub chce zaktywizować kibiców przed startem wiosennej rundy (w nadchodzący weekend) rozgrywek Ekstraklasy.

Kraj, 8 lutego 2016

Hochland rozgrzewa kina

Firma zorganizowała akcję degustacyjną marki Na Gorąco w multipleksach.

Kraj, 29 stycznia 2016

Visa szeroko reklamuje swój program lojalnościowo-rabatowy Visa Oferty

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 26 stycznia 2016

Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia - nowa kampania Nationale-Nederlanden

Za realizację projektu odpowiadają: Scholz & Friends, Papaya, Brasil, MEC oraz Value Media. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Kraj, 19 stycznia 2016

IRCenter przygląda się smudze "Gwiezdnych wojen"

Firma opracowała insight związany z ostatnią premierą gwiezdnej sagi.

Kraj, 11 stycznia 2016

Hochland startuje z kampanią wspierającą sery do zapiekania

Startują intensywne działania wielokanałowe dla nowej linii w portfolio marketera.

Kraj, 7 stycznia 2016

Pizza Dominium zmienia nazwę na Gusto Dominium

Rusza rebranding i kampania.

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 18 listopada 2015

Multikino debiutuje w Instagramie

Sieć zadowolona z popularności w Facebooku wchodzi na kolejny portal społecznościowy. Za obsługę w Instagramie będzie odpowiadała agencja Grandes Kochonos Digital.

Kraj, 16 listopada 2015

Sieć restauracji Sphinx promuje się w kinach

Sieć zarządzana przez Sfinks Polska rusza z kampanią reklamową w sieci Multikino.

Kraj, 12 listopada 2015

Payback i BP we wspólnej kampanii

Kampania zachęca do zbierania punktów na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube. Za projekt odpowiadają m.in. agencja Kineskop (kreacja), dom produkcyjny High Noon (produkcja) i Performance Media (internet).

Kraj, 2 listopada 2015

Radio Zet startuje z kampanią

Dzisiaj rozpoczną się wielokanałowe działania stacji, a hasło przewodnie to "Radio Zet się udziela".

Kraj, 28 października 2015

Darmowe bilety do kina od Blika

PSP nawiązał współpracę z Multikinem i Heliosem.

Kraj, 9 września 2015

White Paper Agency autorem jesiennej kampanii szkieł okularowych Crizal

Dorota Gardias ambasadorką marki z portfolio Essilor Polonia.

Kraj, 7 września 2015

Wystartował kolejny etap kampanii "Zawód naukowiec"

Tym razem działania reklamowe oprócz internetu będą prowadzone także w wybranych kinach w największych miastach w Polsce.

Kraj, 1 września 2015

Ruszyła animowana kampania marki Triumph [wideo]

Działania reklamowe realizuje Carat.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 24 lipca 2015

Druga odsłona kampanii PZU "Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym" [wideo]

Koncepcją kampanii i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland.

Kraj, 23 lipca 2015

Multikino wykorzystuje aplikację Qpony oraz beacony

Operator sieci kin testuje nowe rozwiązania mobile.

Kraj, 17 lipca 2015

Promocja Arli i Multikina

Za zakup dwóch produktów marki Ciocio konsumenci mogą kupić bilet do kina za 10 zł.

Kraj, 6 lipca 2015

Tymbark na srebrnym ekranie

Maspex promuje napój w upalne dni również w sieci multipleksów.

Kraj, 12 czerwca 2015

Multikino Media realizuje kampanię wizerunkową

Trwają działania pod hasłem "Reklama Movie". Za kreację kampanii odpowiada agencja Martis.

Kraj, 30 kwietnia 2015

Za kapsle Somersby zniżka na bilety do Multikina we wtorek

Są "Środy z Orange", a teraz mamy też "Wtorki z Somersby".

Kraj, 29 kwietnia 2015

Startuje nowa kampania reklamowa MiniMini+

Do wspólnej zabawy zaprasza dzieci Żółwik Sammy.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Bank Pekao partnerem transmisji Ligi Mistrzów UEFA w Multikinie

Podobnie jak rok temu kibice będą mogli zobaczyć wszystkie mecze, począwszy od jednej ósmej finału.

Kraj, 31 marca 2015

Zniżki w Multikinie w zamian za płatność w usłudze V.me by Visa

Specjalna promocja potrwa do końca kwietnia br.

Kraj, 11 marca 2015

Fiat promuje się przy cyklach Multikina

Media dla Fiata planuje i kupuje dom mediowy Maxus.

Kraj, 9 marca 2015

Konkurs Jeepa i Multikina

Widzowie mają szansę wygrać Jeepa Renegade.

Kraj, 3 marca 2015

Startuje nowa kampania Radia Vox FM

Towarzyszy jej nowa zabawa antenowa "Łowcy hitów".

Kraj, 26 lutego 2015

Princessa Zebra z kampanią

Wafelek Nestle osładza dni przedwiośnia. Autorem pomysłu kreatywnego kampanii jest agencja Lemon Sky JWT, za zakup mediów odpowiada MEC.

Kraj, 26 stycznia 2015

W konkursie Renault można wygrać samochód. Na weekend

Konkurs realizowany jest w ramach "Zawrotnych wieczorów filmowych" organizowanych przez Multikino.

Kraj, 7 stycznia 2015

Ryszard Rynkowski i Krzysztof Krawczyk w kampanii Radia Zet Gold

Komunikacja promująca stację połączona jest z akcją antenową, w której słuchacze mogą wygrać prywatny koncert.

Kraj, 4 grudnia 2014

HBO promuje własne seriale

Kampania obejmuje telewizję, radio, internet oraz kino i wspiera takie produkcje jak "Gra o tron", "Detektyw", "Zakazane imperium" i "Dziewczyny".

Kraj, 21 października 2014

Onet startuje z kampanią wizerunkową

Wystartowały działania promocyjne pod hasłem "Każdy ma swój Onet". Koncept i kreacje do kampanii przygotowała agencja Open.

Kraj, 21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

Kraj, 16 października 2014

Żabka z nowym programem lojalnościowym

Startuje projekt "Codzienne korzyści".

Kraj, 30 września 2014

Credit Agricole znów rozdaje pieniądze za założenie konta

Aktywnym klientom, którzy będą przelewali na jego konto pensję, bank obiecuje nawet 1 tys. zł premii.

Kraj, 29 września 2014

Interia rusza z jesiennym wsparciem [wideo]

Łączny budżet kampanii w mediach to ok. 15 mln zł.

Kraj, 25 września 2014

Piotr Cyrwus w reklamie Agito.pl [wideo]

Sklep internetowy z grupy Allegro prowadzi kampanię. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad produkcją odpowiada agencja The Digitals. Za zakup mediów Universal McCann.

Kraj, 8 września 2014

Startuje druga odsłona kampanii Radia Zet

Flagowa stacja Grupy Eurozet przystępuje do drugiej odsłony kampanii promocyjnej.

Kraj, 2 września 2014

Dziewięć kolejnych sal w ofercie Multikino Media

Po poszerzeniu oferty Multikino Media będzie reprezentować 52 kina, w tym 32 sieci Multikino.

Kraj, 1 września 2014

WP zmienia stronę główną, logo i rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Kampanię przygotowała nowa agencja Wirtualnej Polski - Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Red Bull i PGE wspierają reklamowo zawody hard enduro

Kampanię przygotowały K2 i ZOG.

Kraj, 7 sierpnia 2014

Ciufcia.pl patronem "Poranków dla dzieci" w Multikinie

Serwis wesprze akcję Multikina i sam będzie promował się w multipleksach.

Kraj, 30 lipca 2014

Sprite i Multikino organizują transmisję "League of Legends"

Marka z portfolio Coca-Coli rusza z kolejnym projektem związanym z cyfrowym światem.

Kraj, 23 lipca 2014

Platforma NC+ dla kinomaniaków

Platforma wprowadza kartę "Multikino Unlimited".

Kraj, 18 lipca 2014

Kino Luna w ofercie Multikino Media

Broker powiększa zasięg o kolejne sale kinowe.

Kraj, 4 lipca 2014

GG wskazuje miliony powodów do kontaktu

Wystartowały działania promocyjne aplikacji mobilnej komunikatora GG.

Kraj, 1 lipca 2014

Startuje "Wakacyjna rodzina do kina"

Multikino będzie promować akcję w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych.

Kraj, 16 czerwca 2014

Multikino rusza z akcją "Jedenastopak"

Specjalna oferta będzie promowana w internecie, TV i prasie. Za projekty graficzne odpowiada agencja Plej.