M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "N-Gine (marka)"

Kraj, 27 sierpnia 2013

Ambasador marki Black wydaje oświadczenie

Podczas konferencji prasowej Mike Tyson przyznał, że jest alkoholikiem i narkomanem.

Kraj, 1 marca 2013

FoodCare podsumowuje wyniki za 2012 rok

Obroty firmy uplasowały się na poziomie 652,5 mln zł, co stanowiło wzrost o ponad 35 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Kraj, 14 sierpnia 2012

FoodCare wchodzi na rynek RTD

Prezes Włodarski liczy, że do końca br. sprzeda 10 mln butelek Buddhy.

Kraj, 10 sierpnia 2012

FoodCare w nowym segmencie rynku

Debiutują lody Black Energy.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Z Danone Polska do FoodCare

Piotr Midor odpowiada za eksport marek FC.

Kraj, 19 kwietnia 2012

Mike Tyson twarzą Blacka

FoodCare z kolejnym bokserem.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Energetyki wyhamowały sprzedażowo i reklamowo

W ub.r. spadła sprzedaż napojów energetycznych i wydatki na ich reklamę.

Kraj, 21 marca 2012

Paulina Włodarska dyr. marketingu FoodCare

Córka prezesa spółki awansowała w firmie, gdyż "była merytorycznie najlepsza".

Kraj, 23 stycznia 2012

Hoop rezygnuje z energetyków

Wycofuje z rynku markę R20, tłumacząc to deprecjacją cen na konkurencyjnym rynku, gdzie coraz lepiej radzą sobie marki własne.

Kraj, 6 grudnia 2011

Tiger ma 12 proc. udziału w rynku energetyków

Maspeksowi udało się zbudować pozycję marki mimo dość wysokiej ceny.

Kraj, 21 listopada 2011

N-Gine zmienia strategię

FoodCare rozważa m.in. zmianę ceny produktu.

Kraj, 21 listopada 2011

Były szef marketingu FoodCare poza branżą

Konrad Suszczyński otworzył własne przedszkole.

Kraj, 7 listopada 2011

Porsche nagrodą w promocji Blacka

FoodCare rusza z promocją konsumencką swojego energetyku.

Kraj, 8 września 2011

FoodCare zakończył współpracę z Ad Rem PR

Wkrótce marketer rozpocznie pracę z nową agencją.

Kraj, 25 sierpnia 2011

Wyjazd na grand prix F1 w promocji N-Gine

FoodCare wspiera sprzedaż energetyku promocją konsumencką.

Kraj, 22 lipca 2011

FoodCare przypomina, że Black ma smak Tigera

Marketer używa w kampanii reklamowej znaku towarowego, do którego nie ma prawa.

Kraj, 30 czerwca 2011

FoodCare donosi na Michalczewskiego do prokuratury

Sportowiec stawiane mu zarzuty uważa za bezpodstawne.

Kraj, 20 czerwca 2011

Kubica może pojawić się w reklamach Lotto

Totalizator kontynuuje współpracę sponsoringową z kierowcą F1.

Kraj, 15 czerwca 2011

Energetyk od Helleny

Jutrzenka na razie buduje dystrybucję produktu, nie zdradza planów wsparcia marketingowego.

Kraj, 6 czerwca 2011

Karolina Kowalczyk dyr. marketingu w Rokket Music

Odpowiada za całość działań marketingowych wytwórni.

Kraj, 31 maja 2011

FoodCare szuka brand managera marki Frugo

Mało prawdopodobne, by kultowa marka wróciła na sklepowe półki jeszcze przed wakacjami.

Kraj, 25 maja 2011

FoodCare kończy walkę z Maspeksem o prawa do Tigera

Firma podjęła taką decyzję prawdopodobnie dlatego, że negatywnie oceniła swoje szanse na korzystne rozstrzygnięcie sporu w sądzie.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Tiger Energy Drink stracił połowę rynku

Na zawirowaniach wokół lidera energetyków skorzystali jego bezpośredni konkurenci.

Kraj, 16 marca 2011

Z IQ Marketing do FoodCare

Yossarian Malewski dołączył do działu marketingu producenta m.in. Tiger Energy Drink.

Kraj, 15 lutego 2011

Aimcomms zadba o PR FoodCare

Agencja Jacka Łęskiego i Marcina Cioka odpowiada za PR korporacyjny marketera.

Przetargi, 9 lutego 2011

FoodCare wybrał Mindshare

Equinox nie obronił budżetu.

Kraj, 7 lutego 2011

FoodCare obniża cenę N-Gine

Napój ma kosztować w detalu niecałe dwa złote.

Kraj, 27 stycznia 2011

N-Gine już bez Kubicy?

Dotychczasowa umowa sponsorska wygasła, a nowej na razie nie zawarto.

Kraj, 20 stycznia 2011

Wkrótce nowy energetyk na rynku

Już w przyszłym tygodniu trafi na półki sklepowe nowy produkt z tego popularnego ostatnio segmentu.

Kraj, 21 grudnia 2010

Barbara Bielówka awansowała w FoodCare

Została R&D dyrektorem.

Kraj, 2 grudnia 2010

Karolina Karolczak odpowiada za marketing napojów FoodCare w Polsce i za granicą

Objęła funkcję international category brand managera.

Przetargi, 15 listopada 2010

FoodCare jak burza

Short-listy w przetargach FoodCare: mediowym, interaktywnym i PR.

Przetargi, 9 listopada 2010

FoodCare szuka domu mediowego, agencji interaktywnej i public relations

Marketer zamierza podpisać umowy z nowymi agencjami na rok.

Kraj, 21 października 2010

Konrad Suszczyński nie jest już szefem marketingu FoodCare

Jego obowiązki przejęli brand managerowie poszczególnych marek z portfolio.

Kraj, 30 września 2010

5 mln euro na promocję N-Gine

FoodCare będzie kontynuować współpracę z Kubicą.

Kraj, 29 września 2010

Polska rynkiem debiutu Red Bulla w butelce PET

Czy nowe opakowanie pomoże marce odzyskać pozycję lidera?

Kraj, 15 września 2010

Karolina Kowalczyk w marketingu FoodCare

Odpowiada m.in. za współpracę marketera z domem mediowym.

Kraj, 20 sierpnia 2010

Z FoodCare do Certusa

Były dyr. marketingu FoodCare dyr. zarządzającym w Certusie.

Kraj, 30 lipca 2010

PepsiCo debiutuje z energetykiem

Marketer inwestuje w rosnącej wciąż kategorii w markę Adrenaline Mountain Dew.

Kraj, 26 lipca 2010

FoodCare inwestuje w dział trade marketingu

Marketer zatrudnił nową osobę w dziale wspierającym sprzedaż.

Artykuły weekendowe, 23 lipca 2010

Kubicę kochają tłumy

Wizyta kierowcy Formuły 1 Roberta Kubicy na poznańskim torze przyciągnęła rekordową liczbę osób.

Artykuły weekendowe, 11 czerwca 2010

Formuła 1 na poznańskim torze

W lipcu Robert Kubica pojedzie swoim bolidem na torze wyścigowym w Polsce.

Kraj, 1 czerwca 2010

N-Gine wzmaga energię

FoodCare startuje z kampanią telewizyjną nowego napoju energetyzującego.

Kraj, 28 maja 2010

FoodCare z agencją PR

TBWA/PR wspiera komunikację marek: Gellwe, Fitella, Tiger, N-Gine i 4Move.

Kraj, 11 maja 2010

Totalizator sponsorem Kubicy

Polski kierowca Formuły 1 w barwach Totalizatora Sportowego.

Kraj, 11 maja 2010

Kubica z N-Gine na billboardach

Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego N-Gine.

Artykuły weekendowe, 9 kwietnia 2010

Ryk, dym, moc i rywalizacja

Ryk silników, światła, dym, rywalizacja i dobra zabawa towarzyszyły imprezie firmowej pracowników FoodCare.

Kraj, 23 marca 2010

Pentagon Research: w pierwszym wyścigu Kubica pozwolił zarobić Renault 1,2 mln zł


Inaugurujący sezon Formuły 1 wyścig w Bahrajnie (14 marca br.), który był debiutem Roberta Kubicy w teamie Renault, był udany...

Kraj, 22 marca 2010

FoodCare promuje N-Gine, produkt, którego nie ma na rynku

FoodCare, właściciel marki napoju energetycznego Tiger, w pierwszym tygodniu marca br. poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej marki energetyka -...

Kraj, 10 marca 2010

X-Trade Brokers sponsoruje zespół Formuły 1 Vodafone McLaren Mercedes

Potwierdziły się nasze nieoficjalne informacje (patrz DS "MMP" z 8 marca br.) - dom maklerski X-Trade Brokers został sponsorem jednego...