M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Na żywo (marka)"

Kraj, 26 października 2012

Waleńko dołączyła do BR Bauera

Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.

Kraj, 4 sierpnia 2010

Bauer odświeża tytuły yellow

Trzy największe tytuły yellow przechodzą wakacyjną metamorfozę. Zyskują na objętości, a "Życie na Gorąco" promowane będzie w telewizji.

Kraj, 23 lutego 2009

Bauer łączy działy reklamy tytułów kobiecych

Wydawnictwo Bauer stworzyło nowy dział reklamy magazynów kobiecych, który powstał z połączenia dwóch teamów czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych. Nową strukturą...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 1 września 2008

RMF Maxxx wprowadza nowości do jesiennej ramówki

Nowością w jesiennej ramówce RMF Maxxx (Broker FM) jest program "Maxxx na żywo" współtworzony przez redakcję RMF Maxxx i tygodnik...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Nazarewicz-Sosińska naczelną nowego serwisu plotkarskiego Kulisy.pl

Platforma Mediowa "Point Group" uruchomiła nowy serwis internetowy Kulisy.pl. Wortal ma charakter plotkarski. Redaktorem naczelnym serwisu została Katarzyna Nazarewicz-Sosińska, wcześniej...

Kraj, 14 maja 2008

Magdalena Filipowicz przechodzi z Y&R do Bauera

Magdalena Filipowicz objęła stanowisko product managera tytułów poradniczo-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer. Ostatnio związana była z agencją reklamową Young & Rubicam...

Kraj, 28 marca 2008

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska zastępcą naczelnego "Machiny"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika "Machina" (Media Point Group). Jest jednym z dwóch, obok Sławomira Beliny, zastępców...

Kraj, 18 marca 2008

Około 5 mln zł brutto na kampanię odnowionego "Bingo"

Magazyn shoppingowy "Bingo" wydawnictwa Axel Springer Polska od 17 kwietnia będzie miesięcznikiem. Dotychczas, od kwietnia 2007 r., ukazywał się nieregularnie...

Kraj, 17 stycznia 2008

"Na żywo" po powrocie na rynek osiągnęło średnią sprzedaż ok. 235 tys.

Tygodnik "Na żywo", który wrócił na rynek w połowie listopada ub.r. wprowadzony przez Wydawnictwo Bauer, osiągnął średnią sprzedaż trzech pierwszych...

Kraj, 10 maja 2007

Marta Bratkowska dyrektorem informacji w RMF FM

Marta Bratkowska obejmie stanowisko dyrektora informacji radia RMF FM. Zastąpi Jacka Stawiskiego, który po ośmiu latach współpracy odchodzi. Bratkowska będzie...

Kraj, 20 września 2006

Springer zamyka "Na żywo" i wycofuje się z segmentu magazynów people

Miesięcznik "Na żywo" przestaje się ukazywać i Axel Springer Polska wycofuje się z segmentu czasopism people. Florian Fels, prezes zarządu...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Malek Sano nowym dyrektorem biura reklamy "Sukcesu"

Malek Sano został nowym dyrektorem biura reklamy miesięcznika "Sukces" (Multico Press). Zastąpił na tym stanowisku Marka Glenca, który odszedł z...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska nową naczelną tygodnika "Naj"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska 18 kwietnia obejmie stanowisko redaktora naczelnego tygodnika "Naj" (G+J Polska). Zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Hennig-Rosiecką, która po...

Kraj, 21 listopada 2005

Procter & Gamble poszerza linię farb do włosów Safira i reklamuje nowe kosmetyki

Koncern Procter & Gamble wprowadził nową serię kosmetyków do trwałej koloryzacji włosów Magiczne Fiolety marki Safira. W skład linii wchodzą...

Kraj, 23 grudnia 2004

Marta Bratkowska nową redaktor naczelną "Na żywo", Nazarewicz odchodzi z Axla

Marta Bratkowska, zastępca redaktora naczelnego dziennika "Fakt", została nową redaktor naczelną tygodnika "Na żywo" (oba tytuły wydaje Axel Springer Polska)....

Kraj, 27 września 2004

"Fakt dla niej" - magazyn kobiecy "Faktu"

"Fakt dla niej" będzie po raz pierwszy dołączony do dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska) 1 października. W formie magazynu wielkości...

Kraj, 6 września 2004

Axel Springer Polska wprowadza zmiany na szczeblach menedżerskich

Florian Fels, dotychczasowy dyrektor generalny i członek zarządu Axel Springer Polska, objął funkcję wiceprezesa zarządu spółki. Od 1993 r. jest...

Kraj, 24 czerwca 2004

PepsiCo reklamuje nowe napoje Toma Active

Nowe napoje Toma Active, produkowane przez PepsiCo, wspierane są kampanią w prasie, telewizji oraz materiałami POS i akcjami degustacyjnymi w...

Kraj, 23 czerwca 2004

Marcin Biegluk poszerza kompetencje w Axel Springer Polska

Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów młodzieżowych w Axel Springer Polska, został jednocześnie zastępcą dyrektora wydawniczego tytułów kobiecych w wydawnictwie, czyli...

Kraj, 4 maja 2004

Ruszy kampania sosów Knorra w prasie

Unilever Polska SA kontynuuje wsparcie nowej kategorii w swoim portfolio - wprowadzonych na rynek w marcu br. gotowych sosów do...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Zmiany w wyglądzie i zawartości dwutygodnika "Na żywo"

"Na żywo", dwutygodnik o ludziach Axel Springer Polska, od wydania 10. (na rynku od 23 kwietnia) będzie ukazywał się w...

Kraj, 11 grudnia 2003

Axel Springer pracuje nad strategią promocji dwutygodnika "Na żywo"

Axel Springer Polska pracuje nad strategią promocji swego dwutygodnika o ludziach "Na żywo", która ma być oparta na niekonwencjonalnych środkach...

Kraj, 27 listopada 2003

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Provident Polska SA

(Hill & Knowlton) Provident Polska rozpoczął piątą i największą w tym roku kompleksową kampanię reklamową. W kampanii został wykorzystany spot...

Kraj, 3 września 2003

Zmiany w strukturze Biura Reklamy ASP

Z dniem 1 września stanowisko dyrektora Biura Reklamy Axel Springer Polska objęła Agnieszka Kostka, która pełniła do tej pory funkcję...

Kraj, 24 lipca 2003

"Gala" coraz bliżej "Vivy"

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) po dwóch latach od debiutu na polskim rynku umacnia pozycję w segmencie "people". Z danych ZKDP...

Kraj, 13 czerwca 2003

Wprowadzanie gazet do wtórnego obiegu ukarane

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy 22 maja br. wydał wyrok w sprawie przedsiębiorcy, który w listopadzie 2001 roku wprowadzał do...

Kraj, 28 marca 2003

Kamis poszerza ofertę przypraw i planuje kampanię wizerunkowo-produktową

Kamis Przyprawy SA wprowadza do sprzedaży nową Przyprawę do jajek, w najbliższych miesiącach producent zapowiada również premierę kolejnych dwóch nowych...

Kraj, 6 grudnia 2002

Jolanta Sagańska odpowiada za tytuły kobiece w Axel Springer Polska

Jolanta Sagańska została zastępcą dyrektora ds. wydawniczych tytułów kobiecych w wydawnictwie Axel Springer Polska. To nowo utworzone stanowisko objęła na...

Kraj, 24 września 2002

Ruszyła druga w tym roku ogólnopolska promocja przypraw Kamis

Kamis, producent przypraw, rozpoczął drugą w tym roku ogólnopolską promocję swoich wyrobów. Promocja pod nazwą "Kamis życie ze smakiem: i...

Kraj, 22 sierpnia 2002

Haribo przygotowuje kampanię reklamową żelków

We wrześniu br. rusza czteromiesięczna ogólnopolska kampania reklamowa żelków Haribo. Głównym celem komunikacyjnym jest podtrzymanie pożądanego wizerunku marki Haribo wśród...

Kraj, 30 lipca 2002

Bożena Kowszewicz-Pirko nowym zastępcą redaktor naczelnej "Na żywo"

1 lipca br. stanowisko zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika "Na żywo" objęła Bożena Kowszewicz-Pirko. Od 1999 r. pełniła funkcję kierownika działu...

Kraj, 29 lipca 2002

Resich-Modlińska wydawcą "Gali", Brzozowicz - naczelnym tygodnika

Alicja Resich-Modlińska, dotychczasowa naczelna tygodnika o gwiazdach "Gala" (wydawca: G+J Polska), awansowała na stanowisko wydawcy tego tytułu. Jednocześnie weszła do...

Kraj, 17 czerwca 2002

Promocja dezodorantów Be Free

Agencja reklamowa Yellow promotion z Poznania przygotowała kampanię reklamową dezodorantów Be Free, produkowanych przez firmę Dramers SA. Jej celem jest...

Kraj, 19 marca 2002

Publicis przygotował kampanię reklamową pieprzu Kamis

W połowie marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa pieprzu firmy Kamis - Przyprawy SA przygotowana przez agencję Publicis. Skierowana jest...

Kraj, 12 marca 2002

Rozbudowa struktur wydawnictwa G+J Polska

G+J Polska tworzy grupy wydawnicze, rozbudowuje struktury wydawnicze i redakcyjne. W związku z rozwojem zatrudnia nowych specjalistów. Dyrektorem wydawniczym grupy...

Kraj, 27 sierpnia 2001

GREY PRZYGOTOWAŁ KAMPANIĘ PROMOCYJNĄ KAWY PRIMA

Agencja reklamowa Grey Warszawa jest odpowiedzialna za strategię i kreację promocyjnej kampanii reklamowej kawy Prima, która rozpocznie się 15 września...

Kraj, 18 maja 2001

NOVARTIS WSPIERA SPRZEDAŻ LEKU NA ŻYLAKI

Novartis zdecydował się na przeprowadzenie kampanii produktowo-wizerunkowej Venorutonu, leku na żylaki. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki, odświeżenie wizerunku (nowe...

Kraj, 14 lutego 2001

TRZEJ DYREKTORZY WYDAWNICZY W AXEL SPRINGER POLSKA

Axel Springer Polska zmienia swoje struktury. Od 1 marca br. zaczną pracować powołani właśnie trzej dyrektorzy wydawniczy. Są nimi: Małgorzata...