M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Naj (marka)"

Kraj, 13 maja 2015

A+E Networks przygotowuje drugi sezon serii "Polskie prywatne zbrodnie"

Emisji nowej produkcji towarzyszyć będzie kampania reklamowa zaplanowana przez Media Direction OMD.

Kraj, 3 marca 2015

Gatta wprowadza innowacyjne rajstopy BB

Firma wprowadza nowość i wspiera ją kampanią, którą zaplanował Starcom.

Kraj, 9 lipca 2013

"Olivia" w nowym layoucie i z nową naczelną ma być bardziej "premium"

Odświeżenie miesięcznika wesprze silna kampania reklamowa. Pochłonie 3,5 mln zł do końca br.

Kraj, 14 czerwca 2013

Samsung kończy z rozmrażaniem

Ruszyła kampania promocyjna lodówek Samsung Cool.

Kraj, 22 maja 2013

Samsung jest cool. Jak lodówka bez rozmrażania

Koreańska firma promuje swoje urządzenia z systemem No Frost.

Kraj, 5 lutego 2013

Małgorzata Kaferska-Łysek awansowała na szefa redakcji "Naj"

Dwutygodnik Bauera ma nową redaktor naczelną.

Kraj, 26 października 2012

Waleńko dołączyła do BR Bauera

Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.

Kraj, 21 sierpnia 2012

"Naj" sprzedało ponad 400 tys. egz.

Bauer podaje wyniki pierwszego po relaunchu numeru tytułu.

Kraj, 16 lipca 2012

Bauer wyda ponad 6 mln zł na promocję "Naj"

Wydawca wprowadza nowy dwutygodnik "Naj". Jego debiut wesprze kampanią wartą 6,6 mln zł.

Kraj, 14 marca 2012

"Naj" dwutygodnikiem, a "Olivia" bardziej poradnikowa

Po ostatnich zakupach wydawca ujawnia strategię dla nowych poradników.

Kraj, 19 października 2011

Z Bauera do G+J

Agnieszka Gronowska w G+J nowym szefem ds. sprzedaży odpowiedzialnym za GroupM.

Kraj, 5 września 2011

Dwie osoby odchodzą z biura reklamy "Naj"

Z działem sprzedaży magazynu rozstają się Monika Klimiuk i Joanna Otulak.

Kraj, 17 czerwca 2011

Mały "Naj" na wakacje

G+J na wakacje wydaje kieszonkową wersję "Naj Magazynu".

Kraj, 24 maja 2011

W czerwcu silne działania marki Gerber

Nestle szeroką kampanią będzie promować nowości produktowe.

Kraj, 5 maja 2011

Rusza AllLive.pl, projekt transmisji teatralnych na żywo

Menedżerowie wcześniej związani z marketingiem i reklamą rozwijają start-up związany z tematyką teatralną.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 15 października 2010

ZT Kruszwica wspiera sprzedaż margaryny

Marketer rozpoczął kampanię reklamową margaryn do wypieków.

Kraj, 14 września 2010

Radio Zet inwestuje w zmianę wizerunku

Nadawca chce za pomocą kampanii reklamowej zmienić pozycjonowanie i postrzeganie marki.

Kraj, 18 sierpnia 2010

"Naj" sprzedaje ponad 200 tys. egzemplarzy

Po przejściu na miesięczny cykl wydawniczy "Naj" dwa pierwsze wydania sprzedały się w nakładzie odpowiednio 215 tys. egz. i ok. 245 tys. egz. Większość tytułów z tego segmentu notuje jednak znacznie wyższą sprzedaż.

Kraj, 9 czerwca 2010

Kolejny gracz wychodzi z segmentu tygodników poradnikowych

"Pani Domu" to kolejny tygodnik, który zmienia cykliczność. W segmencie zostaje już tylko "Chwila dla Ciebie" Bauera.

Kraj, 20 maja 2010

G+J Polska stawia na produktową komunikację "Naj"

W pierwszej połowie czerwca br. na rynku zadebiutuje "Naj" po zmianie na miesięcznik. Jego komunikacja będzie mocno produktowa.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Garnier kontra zmarszczki

Kampania reklamowa kremu UltraLift z Pro-Retinolem marki Garnier.

Kraj, 19 kwietnia 2010

Edipresse nie zmieni cyklu wydawania

Wydawca dwutygodnika "Przyjaciółka" i tygodnika "Pani Domu" nadal widzi uzasadnienie biznesowe dla takich cykliczności i na razie nie planuje zmian.

Kraj, 16 kwietnia 2010

"Claudia" luksusowa, "Naj" masowe

Dalsze wydawanie tygodnika poradnikowego jest według G+J nieopłacalne. "Naj" zamiast tygodnika ma być ekspresowym miesięcznikiem dla młodych kobiet.

Do redakcji, 15 kwietnia 2010

"Pani Domu" także tygodnikiem

Sprostowanie

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 30 marca 2010

Salt & Pepper autorem kampanii promocyjnej narzędzi Bosch

Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną ogrodowych elektronarzędzi marki Bosch pod hasłem "14 dni kuszenia". W sklepach Castorama pojawiły...

Kraj, 12 marca 2010

D'aucy promuje w prasie nowe serie warzyw mrożonych

D'aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych - Heat &...

Kraj, 9 lutego 2010

G+J po odejściu Anny Niewodzkiej reorganizuje biuro reklamy

Anna Niewodzka, dyrektor reklamy "Glamour", odchodzi z G+J Polska. W związku z tym wydawnictwo zreorganizowało struktury biura reklamy. Obowiązki Niewodzkiej...

Kraj, 9 lutego 2010

Nowa "Pani Domu" będzie kosztowała mniej niż 90 groszy

Edipresse Polska 10 lutego br. wprowadzi do sprzedaży odświeżony tygodnik "Pani Domu". Magazyn ukaże się w promocyjnej cenie 89 gr...

Kraj, 1 lutego 2010

Agnieszka Kozak przechodzi z G+J do Zwierciadła

Agnieszka Kozak, dyrektor promocji i wydawniczy magazynów "Gala" i "Glamour" (G+J Polska), przechodzi do Wydawnictwa Zwierciadło. Nie wiadomo, jakie obejmie...

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 10 września 2009

TVP rozpoczyna kampanię promującą "Dom nad rozlewiskiem"

W najbliższy poniedziałek rusza kolejna odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem: "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została...

Kraj, 9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

Kraj, 8 września 2009

"Naj" szykuje specjalne akcje na swoje 15-lecie

G+J Polska w związku z 15-leciem istnienia magazynu "Naj" przeprowadzi kilka niestandardowych działań promocyjnych. Jak podkreśla Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy...

Kraj, 17 sierpnia 2009

G+J inwestuje w multimedialne platformy tematyczne

Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...

Kraj, 16 czerwca 2009

W drugiej połowie br. Gerber wystartuje z kampanią wizerunkową

Nestle Nutrition silnie wesprze w drugiej połowie br. markę Gerber. Planowana jest dla niej kampania wizerunkowa wykorzystująca prasę i telewizję....

Kraj, 6 maja 2009

"Tina" śladem "Przyjaciółki"

Wydawnictwo Bauer zmienia cykl wydawania magazynu "Tina" z tygodniowego na dwutygodniowy. W uzasadnieniu powołuje się na wyniki sprzedażowe dwóch połączonych...

Kraj, 7 kwietnia 2009

TVP zgodziła się na emisję niezmienionego spotu "Wyhamuj w porę!"

Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych uzyskała akceptację TVP spotu w kampanii "Wyhamuj w porę!". Początkowo telewizja warunkowała jego emisję wprowadzeniem...

Kraj, 7 kwietnia 2009

G+J będzie wydawać "Mój Przepis", tytuł zainspirowany serwisem internetowym

G+J Polska uruchamia nowy tytuł kulinarny. Jego inspiracją ma być serwis internetowy Mojegotowanie.pl. Jak mówi Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy G+J...

Kraj, 13 marca 2009

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

Kraj, 11 marca 2009

Jelfa SA na wiosnę mocno wspiera sprzedaż Vitaralu

"Vitaral - dobry znajomy rodziny" to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny, produkowanego przez Przedsiębiorstwo...

Kraj, 25 lutego 2009

Ha-Pantoten z Banah Group

Agencja Banah Group zaczęła pracować dla marki Ha-Pantoten, suplementu diety z portfolio firmy Axellus. Zadaniem agencji było stworzenie layoutu prasowego...

Kraj, 24 lutego 2009

Królik w nowej odsłonie reklam Fisielu zyskał nową twarz

Wczoraj wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisielu, linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z portfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 11 lutego 2009

Zielewska czasowo pokieruje redakcją "Rodziców", Muraszew awansuje w dziale marketingu

Joanna Zielewska, dotychczas z-ca redaktora naczelnego magazynu "Rodzice" (G+J Polska), czasowo obejmie stanowisko szefa redakcji tego pisma. Tym samym przejmie...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 13 stycznia 2009

Coca-Cola promuje system oznaczeń GDA

Coca-Cola Poland Services prowadzi akcję informacyjną na temat systemu GDA (ang. Guideline Daily Amount) - wskazanego dziennego spożycia. Głównym elementem...

Kraj, 29 grudnia 2008

G+J Polska redukuje zespół; łączy redakcje i marketing

G+J Polska zredukowało zespół i zwolniło kilkadziesiąt osób. Liczba ta nie przekroczyła jednak 10 proc. ogółu zatrudnienia. Do tej pory...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...