M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Naked (firma)"

Kraj, 13 grudnia 2011

Coca-Cola gotowa na Euro 2012

Marka rozpoczęła kolejne aktywności związane ze zbliżającą się imprezą piłkarską.

Zagranica, 25 października 2010

Z Naked do Coca-Coli

Ivan Pollard zostanie vice-president global connections w Coca-Coli.

Zagranica, 9 grudnia 2009

Anomaly przejmie od Fallon europejski budżet Sony

Sony Europe w wyniku przetargu przenosi obsługę reklamową wartą rocznie 50 mln funtów z agencji Fallon do Anomaly. Z konkursu,...

Zagranica, 17 listopada 2009

Fallon i Anomaly walczą o europejski budżet Sony

Koncern Sony wybrał agencje Fallon i Anomaly na tzw. krótką listę w przetargu na obsługę swojego europejskiego budżetu. Z konkursu,...

Zagranica, 18 lutego 2009

Drużyna Obamy najbardziej innowacyjną firmą świata

Drużyna Obamy (Team Obama), zespół pracujący przy kampanii prezydenckiej Baracka Obamy, to najbardziej innowacyjna firma świata. Team znalazł się na...

Zagranica, 15 października 2008

Nowy szef business planningu dla Forda w Mindshare

Gary Armitage, dyrektor strategii z Naked, przechodzi do Mindshare. Będzie dyrektorem odpowiedzialnym za business planning, ma obsługiwać budżet Forda, koordynując...

Zagranica, 22 sierpnia 2008

MindShare zatrudnia business planning directora na region EMEA

Andrew Qiun został business planning directorem w MindShare na region EMEA. Odpowiada za budżety Nike oraz Diesla. Qiun przechodzi do...

Zagranica, 18 stycznia 2008

Adam & Eve - nowa agencja na brytyjskim rynku

Były zespół menedżerski londyńskiej agencji Rainey Kelly Campbell Roalfe Y&R: James Murphy, Ben Priest i David Golding, oraz były szef...

Zagranica, 22 czerwca 2007

Logan Wilmont nowym executive creative directorem Draft FCB

Logan Wilmont obejmie stanowisko executive creative directora w sieci agencji reklamowych Draft FCB. Ostatnio pracował jako dyrektor kreatywny w Naked....

Zagranica, 1 czerwca 2006

Naked zajmie się obsługą reklamową sieci Gap w Europie

Agencja reklamowa Naked przygotuje strategię komunikacyjną marki Gap na rynku paneuropejskim. W zeszłym roku amerykański producent odzieży otworzył biuro w...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Naked zajmie się obsługą europejskiego budżetu lodów Magnum

Koncern Unilever wybrał agencję reklamową Naked do paneuropejskiej obsługi reklamowej lodów Magnum. Chodzi o obsługę reklamową marki w 2006 r....

Zagranica, 7 grudnia 2005

Londyński dom mediowy Naked otwiera biuro w Nowym Jorku

Londyński dom mediowy Naked, pozycjonujący się jako media neutral, uruchamia oddział w Nowym Jorku. Za jego działalność w Stanach Zjednoczonych...

Zagranica, 30 listopada 2004

Wieden & Kennedy przygotowała spot reklamujący Hondę FR-V

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy jest autorem spotu reklamowego promującego nowy model rodzinnego samochodu Honda FR-V. 60-sekundowy spot reklamowy emitowany...

Zagranica, 5 lutego 2004

BLM wygrał budżet mediowy Lastminute.com

Dom mediowy BLM wygrał przetarg na obsługę wartego 3 mln dol. budżetu mediów firmy Lastminute.com oferującej usługi turystyczne przez internet....

Zagranica, 16 grudnia 2003

Konsorcjum Mother wygrało budżet Boots oceniany na 90 mln funtów

Konsorcjum firm reklamowych kierowane przez Mother wygrało budżet marketingowy firmy Boots oceniany na 90 mln funtów. W skład konsorcjum występującego...

Zagranica, 2 września 2002

Londyńskie butiki obsłużą budżet Siemensa dla młodzieżowych telefonów

Niemiecki gigant telekomunikacyjno-elektroniczny Siemens AG wybrał dwie londyńskie agencje do obsługi swojego budżetu przeznaczonego dla nowej linii telefonów komórkowych. Są...