M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nałęczów Zdrój (firma)"

Kraj, 4 czerwca 2012

Edyta Górniak reklamuje ING Bank [wideo]

Bank postanowił włączyć się w klimat piłkarskich reklam, a do występu zatrudnił Edytę Górniak. Hymn w jej wykonaniu podczas mundialu w 2002 r. przeszedł do historii.

Kraj, 21 października 2011

Wydatki na reklamę wody wzrosły latem o ponad 30 proc.

Rynek wody mineralnej zwiększył wartość o niespełna 1 proc.

Kraj, 28 czerwca 2010

Cisowianka lada chwila z nową kampanią

Producent wody mineralnej Cisowianka w czerwcu ruszy z nową kampanią telewizyjną.

Kraj, 14 czerwca 2010

PepsiCo zmieniło strategię komunikacji dla Górskiej Natury

Budżet reklamowy rozciągnięty w czasie i obejmuje inne obszary.

Kraj, 2 kwietnia 2010

"Chopinowska" woda mineralna na ekranach

Cisowianka reklamuje wodę Perlage z Chopinem w telewizji.

Kraj, 31 marca 2010

Andrzej Pągowski autorem etykiet Cisowianki z Fryderykiem Chopinem

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka, jest partnerem strategicznym obchodów Roku Chopinowskiego i z tej okazji wprowadzi na rynek wodę...

Kraj, 11 maja 2009

W czerwcu ruszy kampania Cisowianki przygotowana wewnętrznie

Z początkiem czerwca marka Cisowianka (Nałęczów Zdrój) wystartuje z kampanią reklamową, która prowadzona będzie pod hasłem "Cisowianka - mój sekret",...

Kraj, 8 stycznia 2009

Fundacja Dajesz Pracę PL przeprowadzi kampanię "Bądźmy dumni z polskich produktów"

W I kwartale br. ruszy ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Dajesz Pracę PL i agencji Demo Effective Launching. Celami działań prowadzonych...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Cisowianka zmienia etykietę i planuje wsparcie reklamowe

Nałęczów Zdrój, właściciel marki wody mineralnej Cisowianka, podjął decyzję o zmianie opakowania produktu (etykieta i nakrętka) oraz planuje wsparcie komunikacyjne....

Kraj, 13 lutego 2008

Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju wystąpi w kampanii Banku Millennium

Branża reklamowa pokochała kabarety. Mumio już od dwóch lat występuje w reklamach Plusa (Polkomtel), a zespół Kabaretu Moralnego Niepokoju występował...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Cisowianka wiceliderem rynku wód, wyprzedza Nałęczowiankę i Kroplę Beskidu

W lipcu udział ilościowy w segmencie wody marki Cisowianka wzrósł do 6,8 proc. - wynika z danych Nielsena. Dzięki temu...

Kraj, 18 grudnia 2006

Telecom Media oferuje pierwsze na rynku multimedialne reklamy na komórki

Telecom Media, sprzedająca mobilny kontent multimedialny (tapety, wygaszacze, gry Java, filmiki itp.), jako pierwsza na rynku wprowadza multimedialne reklamy w...

Kraj, 10 lipca 2006

Hoop SA wprowadza do portfolio wodę mineralną Nałęczów Zdrój

Producent napojów Hoop SA rozpoczął sprzedaż nowej marki wody mineralnej Nałęczów Zdrój. Hoop podpisał ze spółką Nałęczów Zdrój (jest producentem...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Cisowianka chce zwiększyć sprzedaż, którą wspiera spot Macieja Dejczera

Nałęczów Zdrój zaplanował na tegoroczny sezon wiosenno-letni silne wsparcie flagowego produktu, wody mineralnej Cisowianka. Kampania reklamowa "Wszyscy mówią Cii..." rozpocznie...

Kraj, 22 września 2004

Cisowianka sprzedaje więcej wody butelkowanej niż Arctic

Według najnowszego badania ACNielsen za sierpień br. rynku wód butelkowanych w Polsce marka Cisowianka produkowana przez firmę Nałęczów Zdrój Sp....

Kraj, 23 lipca 2004

Chłodne lato nie sprzyja producentom wód mineralnych, spadają udziały pierwszej trójki

Z najnowszych danych ACNielsen dotyczących wielkości sprzedaży wód butelkowanych na polskim rynku wynika, że kiepska pogoda w maju i czerwcu...

Kraj, 24 czerwca 2004

Ruszyła outdoorowa kampania Cisowianki z Edytą Górniak

Nałęczów Zdrój Sp. z o.o. reklamuje swój sztandarowy produkt - wodę mineralną Cisowianka. Na nośnikach reklamy zewnętrznej (ok. 1,5 tys....