M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nałęczowianka (marka)"

Kraj, 28 września 2015

Z Nałęczowianką można wyskoczyć z kapci

Rusza nowa kampania wspierająca markę.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Rusza pierwszy etap kampanii Nałęczowianki [wideo]

Kolejny rozpocznie się w maju.

Kraj, 19 marca 2013

Michał Skubis odchodzi z Nestle Waters

Z firmą żegna się marketing manager.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią Nałęczowianki [wideo]

Marketer wykorzysta wprowadzoną rok temu platformę komunikacyjną marki.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Nestle Waters zlikwidowało stanowisko dyrektora marketingu

Po odejściu Joanny Ulanowskiej-Tabały zreorganizowano dział marketingu.

Kraj, 7 marca 2012

Żywiec Zdrój zmienia nazwę na Żywioł

Marketer wprowadza wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie.

Kraj, 30 listopada 2011

Cisowianka pierwszą wodą mineralną w puszce

Polskie Zdroje wprowadzą produkt na rynek na początku 2012 roku.

Kraj, 21 października 2011

Wydatki na reklamę wody wzrosły latem o ponad 30 proc.

Rynek wody mineralnej zwiększył wartość o niespełna 1 proc.

Kraj, 5 października 2011

Coca-Cola z nową kampanią Kropli Beskidu [WIDEO]

Marketer wspiera reklamą w mediach rebranding marki.

Kraj, 25 maja 2011

Dwie wersje spotów w kampanii Nałęczowianki [WIDEO]

Nestle Waters promuje markę wody jako idealną do codziennego nawadniania organizmu.

Kraj, 9 maja 2011

Edyta Herbuś twarzą marki Veroni Mineral

Zbyszko stawia na produkty funkcjonalne w kategorii wody.

Kraj, 6 maja 2011

Nestle z Tesco w akcji partnerskiej

Rusza IV edycja ogólnopolskiej akcji związanej ze zdrowym odżywianiem. Nestlé promuje sprzedaż swoich marek w sieci Tesco.

Kraj, 29 marca 2011

Red8 rośnie w równym tempie

Agencja może pochwalić się prawie 10-proc. wzrostem przychodów. To zasługa nowych klientów i pogłębienia współpracy z długofalowymi.

Kraj, 7 października 2010

Nowe osoby i awanse w Twenty Four Seven PR

Agencja zwiększa zatrudnienie, bo realizuje coraz więcej projektów public relations.

Kraj, 1 lipca 2010

Cisowianka w wielkim mieście

W nowej kampanii marketer odchodzi od tradycyjnie wykorzystywanych w spotach wód argumentów przemawiających za piciem wody.

Przetargi, 4 maja 2010

Nestle wybiera Red8

Red8 wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Nałęczowianki.

Kraj, 31 marca 2009

Hoop wprowadza limitowanego grejpfrutowego Arctica

Hoop Polska, producent napojów, wprowadza do sprzedaży limitowaną wersję niegazowanej smakowej wody Arctic. Będzie to woda o smaku grejpfrutowym -...

Kraj, 25 marca 2009

Nałęczowianka rozszerza portfolio o wariant dla dzieci

Nestle Waters Polska wprowadziła nowy wariant Nałęczowianki - Nałęczowiankę Junior przygotowaną z myślą o dzieciach. Do picia wody mają je...

Kraj, 3 marca 2009

PepsiCo wprowadza na rynek markę wody Górska Natura

PepsiCo w połowie kwietnia br. ruszy z intensywną kampanią reklamową wspierającą debiut Górskiej Natury, nowej marki wody mineralnej - dowiedzieliśmy...

Kraj, 11 lutego 2009

Nałęczowianka prowadzi promocję z wykorzystaniem znanego ze spotów TV łosia

Ruszyła akcja promocyjna Nałęczowianki (Nestle Waters Polska) "Złap łosia i zabierz go na Kretę". Udział w niej może wziąć każdy...

Kraj, 12 listopada 2008

Nałęczowianka rusza z kampanią w punktach sprzedaży

Z początkiem grudnia br. wystartuje ogólnopolska kampania reklamowa Nałęczowianki (Nestle Waters Polska) pod hasłem "Pić się chce". Materiały POS (m.in.:...

Kraj, 6 maja 2008

Nestlé Waters chce dotrzeć z Nałęczowianką do młodszych konsumentów

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (Nestlé Waters Polska). Głównym celem działań jest zbudowanie emocjonalnej relacji z konsumentem,...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Cisowianka zmienia etykietę i planuje wsparcie reklamowe

Nałęczów Zdrój, właściciel marki wody mineralnej Cisowianka, podjął decyzję o zmianie opakowania produktu (etykieta i nakrętka) oraz planuje wsparcie komunikacyjne....

Kraj, 19 lutego 2008

Marcin Skowron pokieruje sprzedażą Nestle Waters Polska

Marcin Skowron objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Nestle Waters Polska. Zastąpił Tomasza Rasztawickiego, który rozstał się z firmą. Skowron jest...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Cisowianka wiceliderem rynku wód, wyprzedza Nałęczowiankę i Kroplę Beskidu

W lipcu udział ilościowy w segmencie wody marki Cisowianka wzrósł do 6,8 proc. - wynika z danych Nielsena. Dzięki temu...

Kraj, 13 czerwca 2007

DDB ma pracować dla Nestle Waters Polska, choć Publicis wygrała przetarg

Agencja reklamowa DDB Warszawa, a nie Publicis, przygotuje najnowszy projekt komunikacyjny marki wody mineralnej Nałęczowianka z portfolio Nestle Waters Polska,...

Kraj, 29 maja 2007

Joanna Ulanowska-Tabała dyr. marketingu Nestle Waters Polska

Joanna Ulanowska-Tabała objęła stanowisko dyrektora marketingu w Nestle Waters Polska SA, gdzie będzie odpowiedzialna za wody butelkowane takich marek, jak:...

Kraj, 5 kwietnia 2007

M5 Studio Filmowe - nowa firma Mariusza Pietkiewicza

Mariusz Pietkiewicz, wcześniej związany ze studiem filmowym Odeon Rybarczyk Productions (pracował tam przez 5,5 roku, przez ostatnie 2 lata na...

Kraj, 16 lutego 2007

Dragon Rouge przygotowała nową szatę graficzną Nałęczowianki

Agencja designerska Dragon Rouge opracowała nowę szatę graficzną wody mineralnej Nałęczowianka należącej do firmy Nestle Waters. Zmiana etykiety dotyczy opakowań...

Przetargi, 9 lutego 2007

Trzy agencje w przetargu Nałęczowianki

Potwierdziły się wcześniejsze doniesienia dotyczące planowanego przez Nestle Waters Polska SA przetargu reklamowego pod kątem dalszej obsługi marki wody mineralnej...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Szybki wzrost świadomości i sprzedaży marki Kropla Beskidu

Według najnowszych badań firmy Synovate prowadzonych na zlecenie Coca-Cola Poland marka wody źródlanej Kropla Beskidu odnotowała znaczący wzrost świadomości. Wspomagana...

Kraj, 6 lipca 2006

Ruszyła kampania wizerunkowa Nałęczowianki ze Smakiem

Nestlé Waters Polska SA ruszyła wczoraj z kampanią telewizyjną Nałęczowianki ze Smakiem - nowości w portfolio Nałęczowianki. Kampania potrwa do...

Kraj, 19 czerwca 2006

Nałęczowianka poszerza portfolio o wody smakowe

Nałęczowianka poszerzyła portfolio produktów, wprowadzając subbrand Nałęczowianka ze Smakiem. W linii tej znajdują wody smakowe w dwóch wariantach - cytrynowo-grejpfrutowym...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Nestle Waters Polska wspiera reklamą sprzedaż Nałęczowianki Sprint

Nestle Waters Polska realizuje w 14 największych miastach Polski (m.in.: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Lublinie i Trójmieście) kampanię reklamową...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Katarzyna Masewicz dołączyła do działu strategii McCann Erickson Polska

Do działu strategii McCann Erickson Polska dołączyła Katarzyna Masewicz, która zajęła stanowisko brand planning directora. Masewicz rozpocznie pracę w czteroosobowym...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Cisowianka chce zwiększyć sprzedaż, którą wspiera spot Macieja Dejczera

Nałęczów Zdrój zaplanował na tegoroczny sezon wiosenno-letni silne wsparcie flagowego produktu, wody mineralnej Cisowianka. Kampania reklamowa "Wszyscy mówią Cii..." rozpocznie...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Nestle Waters Polska wspiera sprzedaż wśród hurtowników

Nestle Waters Polska, dystrybutor wody Nałęczowianka, rozpoczął działania promocyjne adresowane do dystrybucji, których celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki...

Kraj, 7 września 2005

Nestle Waters promuje Nałęczowiankę za pomocą konkursu

Ruszyła akcja konsumencka Nestle Waters o nazwie "Pożegnaj lato w SPA Nałęczów" dotycząca Nałęczowianki. Agencja V&P przygotowała kreację i produkcję...

Kraj, 2 września 2005

Nestle reklamuje Nałęczowiankę na outdoorze

Wczoraj w 23 największych miastach Polski ruszyła kampania outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej (Nestle Waters Polska). Celem kampanii jest budowanie wśród...

Kraj, 22 sierpnia 2005

Kampania znacznie zwiększyła świadomość marki Cisowianka i jej sprzedaż

Znajomość reklamy wody mineralnej Cisowianka zadeklarowało w lipcu br. 15 proc. badanych Polaków. W tym samym czasie Nałęczowianka i nowo...

Kraj, 6 maja 2005

Nestle Waters Polska startuje z pierwszą w tym roku kampanią Nałęczowianki

Pierwsza w tym roku kampania reklamowa marki Nałęczowianka (Nestle Waters Polska) zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi potrwa przez cały...

Przetargi, 22 lutego 2005

Saatchi & Saatchi będzie obsługiwać Nałęczowiankę

Firma Nestle Waters rozstrzygnęła przetarg, którego celem było wybranie agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi wody mineralnej marki Nałęczowianka, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 2 listopada 2004

ESI reklamuje wodę Dar Natury

Na zlecenie należącej do koncernu Nestle firmy ESI Polska, producenta i dystrybutora wody naturalnej Dar Natury (sprzedawanej w 5-galonowych baniakach),...

Kraj, 22 września 2004

Cisowianka sprzedaje więcej wody butelkowanej niż Arctic

Według najnowszego badania ACNielsen za sierpień br. rynku wód butelkowanych w Polsce marka Cisowianka produkowana przez firmę Nałęczów Zdrój Sp....

Kraj, 12 sierpnia 2004

Option One zrealizował ogólnopolską akcję sprzedażową dla ESI Polska

Firma marketing services Option One przeprowadziła dla ESI Polska ogólnopolską akcję marketingową dla detalistów. Jej celem było dotarcie do jak...

Kraj, 23 lipca 2004

Chłodne lato nie sprzyja producentom wód mineralnych, spadają udziały pierwszej trójki

Z najnowszych danych ACNielsen dotyczących wielkości sprzedaży wód butelkowanych na polskim rynku wynika, że kiepska pogoda w maju i czerwcu...

Kraj, 7 czerwca 2004

Ruszyła kampania wody Nałęczowianka Sprint na outdoorze

Rozpoczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka Sprint produkowanej przez spółkę ESI Polska należącą do koncernu Nestlé, która ma miejsce...

Kraj, 21 maja 2004

Agencja Carre Noir odświeżyła etykiety wód Żywiec Zdrój

Agencja Carre Noir specjalizująca się w strategicznym designie odświeżyła wizerunek wód marki Żywiec Zdrój. Agencja przygotowała nowe etykiety całego portfela...

Kraj, 14 maja 2004

Gruppa 66/Ogilvy i Starcom przygotują kampanię launchową wody Kropla Beskidu

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy Starcom przygotują kampanię reklamową nowej marki wody źródlanej Kropla Beskidu wprowadzanej na rynek...

Kraj, 5 maja 2004

Studziński przechodzi z Leo Burnett Warszawa do Grey Worldwide

Jacek Studziński dołączył do zespołu planowania strategicznego Grey Worldwide prowadzonego przez Macieja Tesławskiego, dyr. strategicznego. Objął stanowisko planera strategicznego. W...