M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nasonex (marka)"

Zagranica, 22 sierpnia 2011

Międzynarodowy przetarg kreatywny Mercka

Globalne wydatki reklamowe firmy farmaceutycznej wynoszą ponad miliard dolarów.

Zagranica, 10 stycznia 2005

Wart 400 mln dol. budżet Schering-Plough trafił do Omnicomu i Publicis Groupe

Koncern Schering-Plough wybrał po przeglądzie ofert agencje reklamowe BBDO (Omnicom) i Publicis do obsługi swoich marek. Przegląd agencji Schering-Plough prowadził...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Schering-Plough skonsoliduje globalny budżet marketingowy

Firma farmaceutyczna Schering-Plough poinformowała, że prowadzi rozmowy z grupami reklamowymi Havas, Omnicom, Publicis Groupe i WPP Group na temat konsolidacji...

Zagranica, 8 marca 2004

Agencja BBDO Worldwide wygrała budżet leku Nasonex

Agencja BBDO Worldwide z Nowego Jorku (Omnicom Group) wygrała przetarg na budżet leku Nasonex - sprayu na alergię. Brand należy...

Zagranica, 23 marca 2001

BUDŻET SCHERING-PLOUGH WART 170 MLN DOL. CZEKA NA AGENCJĘ

Koncern farmaceutyczny Schering-Plough Corp. rozpoczął przygotowania do przetargu na budżet mediowy swoich leków przeciwalergicznych - Claritin i Nasonex. Wysokość budżetu...