M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nasza-klasa.pl (firma)"

Kraj, 23 kwietnia 2010

Grupa Gazeta.pl wyprzedziła WP

Grupa Gazeta.pl zajęła kosztem Wirtualnej Polski czwartą pozycję w lutowym zestawieniu Megapanel PBI/Gemius.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Kredyt Bank reklamuje szybki kredyt hipoteczny

Kredyt w 2 dni i 2 tygodnie ma wyróżnić ofertę Kredyt Banku na tle konkurencji.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 25 marca 2010

Największym grupom witryn przybyło w styczniu użytkowników

Prawie wszystkie najpopularniejsze grupy witryn zanotowały w styczniu br. wzrost liczby użytkowników w porównaniu z grudniem 2009 r. - wynika...

Kraj, 1 marca 2010

Ale Kino! wzmacnia działania marketingowe

Kanał filmowy Ale Kino! wzmacnia działania marketingowe. Do końca marca prowadzone będą dwie kampanie - promująca cykl "Ale kino! vs....

Kraj, 23 lutego 2010

MRM realizuje kampanię internetową "Duetów" Wedla

Agencja interaktywna MRM Worldwide z Grupy McCann realizuje kampanię internetową czekolad dwusmakowych "Duety" marki Wedel (o wprowadzeniu produktu na rynek...

Kraj, 1 grudnia 2009

PKO BP prowadzi kampanię i rozdaje samochody

PKO Bank Polski przygotował kampanię promującą ofertę depozytową w formie konkursu, w którym do wygrania jest pięć samochodów osobowych Ford...

Kraj, 17 listopada 2009

KFC "odświeża" Świętego Mikołaja

AmRest, operator sieci restauracji pod marką KFC, rozpoczyna telewizyjną kampanię świąteczną. Towarzyszyć jej będzie konkurs konsumencki "Odśwież Mikołaja", w którym...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 4 listopada 2009

Samsung reklamuje pierwszy aparat z dwoma wyświetlaczami

Samsung Electronics Polska przygotował kampanię reklamową w mediach (prasa, internet), w której promuje nowy model cyfrowego aparatu fotograficznego ST550, pierwszego...

Kraj, 26 października 2009

Według Megapanelu Interia.pl zmniejszyła stratę do Wirtualnej Polski

Według rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych Megapanel PBI/Gemius dotyczącym sierpnia br. najwięcej użytkowników miała grupa Google - 15,4 mln...

Kraj, 15 października 2009

HBO Polska promuje serial "Czysta krew"

W portalu społecznościowym Nasza-klasa.pl rozpoczęła się kampania promująca drugi sezon serialu telewizyjnego "Czysta krew" emitowanego w polskim HBO. Na potrzeby...

Kraj, 5 października 2009

Cyfra Plus rusza z projektem sprzedażowym

Rusza nowa sprzedażowa kampania reklamowa platformy Cyfra Plus. Na jej potrzeby został zrealizowany 30-sekundowy spot pt. "Tunel", komunikujący nową promocyjną...

Kraj, 24 września 2009

Według Megapanelu w lipcu br. prawie wszyscy stracili użytkowników

W lipcu br. Grupa Google miała najwięcej - 15,6 mln - użytkowników w rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych -...

Kraj, 29 lipca 2009

Allegro wyprzedziło Interię w majowym rankingu najpopularniejszych witryn

Serwis Allegro.pl wrócił na piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn internetowych w maju br. - wynika z najnowszego badania Megapanel...

Kraj, 24 lipca 2009

Heyah wprowadza ofertę "Telefon bez związku"; marka w segmencie post-paid

Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza ofertę "Telefon bez związku" w Heyah, w ramach której klient będzie mógł otrzymać telefon w promocyjnej...

Kraj, 24 czerwca 2009

Interia.pl wyprzedziła w kwietniu Allegro.pl

Portal Interia.pl zajął kosztem serwisu Allegro.pl piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn internetowych w Polsce w kwietniu br. - wynika...

Kraj, 25 maja 2009

Wszyscy z pierwszej dziesiątki zyskali użytkowników - podaje Megapanel PBI/Gemius

Wszystkie serwisy z pierwszej dziesiątki zyskały w marcu br. użytkowników - wynika z najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius. Google tradycyjnie lideruje...

Kraj, 12 maja 2009

Chipita Poland promuje nowy 7 Days Max

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days - "7 Days Max" (Chipita Poland). Sprzedawany jest on w dwóch wariantach...

Kraj, 6 maja 2009

MultiBank promuje konta osobiste pod Godłem Jakości

MultiBank rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową rachunków osobistych dla klientów indywidualnych. Kampania obejmie: radio, internet, outdoor oraz reklamy na witrynach w...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Sante wystartowało z największą w swej historii kampanią

Wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, producenta żywności funkcjonalnej. Działania będą miały charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. Są to pierwsze aktywności...

Kraj, 31 marca 2009

Ecco w wiosennej kampanii obecne m.in. w portalach społecznościowych

Firma Ecco Shoes Poland rozpoczęła pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" kampanię wizerunkowo-produktową marki Ecco. Działania obejmują: telewizję...

Kraj, 23 marca 2009

Mąka prowadzi bloga, a rogaliki 7days dyskutują w sieciach społecznościowych

Rogaliki 7days z portfolio Chipita Poland promują się w sieciach społecznościowych. Wirtualne profile rogalików zostały utworzone w najpopularniejszych portalach, m.in.:...

Kraj, 16 marca 2009

Robert Biegaj będzie dyrektorem handlowym Interia.pl

Robert Biegaj w kwietniu br. obejmie stanowisko dyrektora działu handlowego portalu Interia.pl. Będzie odpowiedzialny za całość działań sprzedażowych spółki. Biegaj...

Kraj, 16 marca 2009

Hallmark we współpracy z Naszą Klasą promuje kryminalne wieczory

Kanał telewizyjny Hallmark Channel rozpoczyna działania promujące cykl wieczorów kryminalnych pod hasłem "Mamy "Punkt krytyczny". To, czego potrzebujemy, to ty!"....

Kraj, 9 marca 2009

Hallmark wspiera reklamowo wieczory kryminalne

Hallmark Channel startuje z działaniami promującymi cykl wieczorów kryminalnych pod hasłem "Mamy punkt krytyczny. To, czego potrzebujemy, to Ty!". Kampania...

Kraj, 3 marca 2009

Sieć DB Kredyt prowadzi projekt "Spotkanie po ratach"

Deutsche Bank PBC SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową kredytu konsolidacyjnego w ramach swojej sieci pożyczkowej DB Kredyt. Nowy spot telewizyjny,...

Kraj, 16 lutego 2009

Rochstar i Nasza-klasa.pl pracują nad wspólnym formatem TV

Firma Rochstar, producent programów telewizyjnych, rozpoczęła współpracę z serwisem społecznościowym Nasza-klasa.pl. Partnerstwo dotyczy wspólnego telewizyjnego formatu rozrywkowego. Strony nie podają...

Kraj, 19 stycznia 2009

Reklama nowego modelu Kia Soul ma trafić do czterech grup docelowych

Agencja Paralotna przygotowała kampanię launchową nowego modelu z portfolio Kia Motors Polska - Kii Soul. Komunikacja jest wynikiem opracowanej przez...

Kraj, 23 grudnia 2008

Google wciąż najpopularniejszy w polskiej sieci

Google z wynikiem prawie 13,5 mln wciąż ma najwięcej użytkowników w polskim internecie - wynika z ostatniej fali badania Megapanel...

Kraj, 9 grudnia 2008

Dominik Kaznowski doradza Naszej Klasie

Dominik Kaznowski, prezes Xevin Consulting, rozpoczął współpracę z portalem Nasza-klasa.pl. Zajmie się rozwojem biznesu portalu. We współpracy z nowo powstałym...

Kraj, 4 grudnia 2008

Hypermedia odpowiada za projekt wsparcia aplikacji Ipla

Agencja interaktywna Hypermedia przygotowała internetową kampanię promocyjną interaktywnej aplikacji rozrywkowej Polsatu - Ipli. Akcja pod hasłem "Do zobaczenia w Ipla!"...

Kraj, 25 listopada 2008

Google najpopularniejszy w polskiej sieci - wrześniowa fala Megapanelu

Jak wynika z ostatniej fali badania Megapanel PBI/Gemius, najpopularniejsze witryny internetowe we wrześniu to Google z wynikiem 13,4 mln real...

Kraj, 24 października 2008

Prima Finezja funduje spotkania w Naszej Klasie

Prima Finezja funduje spotkania użytkowników portalu Nasza Klasa. Akcja "Prima z klasą" oparta jest na platformie komunikacyjnej "Gdzie Prima, tam...

Kraj, 3 września 2008

Optimus promuje komputery wśród młodych odbiorców

"Sprzęt na 5+ = Optimus" - pod takim hasłem firma Optimus rozpoczyna kampanię promocyjną. Jej celem jest zachęcenie do zapoznawania...

Kraj, 24 lipca 2008

MySpace stawia na kulturę i rozrywkę - w Polsce liczy na kilka milionów użytkowników

Jak informowaliśmy we wczorajszym DS "MMP", jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych MySpace należący do Fox Interactive Media (News...

Kraj, 22 lipca 2008

Nowa reklama BZ WBK z Johnem Cleese'em powstanie w Warszawie

Bank Zachodni WBK szykuje nową kampanię reklamową z udziałem Johna Cleese'a, brytyjskiego aktora i komika, znanego m.in. z "Latającego Cyrku...

Kraj, 12 czerwca 2008

Byli menedżerowie Interii mają tworzyć biuro reklamy Naszej-Klasy.pl

Menedżerowie kierujący dotąd sprzedażą w portalu Interia.pl mają zorganizować biuro reklamy serwisu społecznościowego Nasza-Klasa.pl, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przypomnijmy,...

Kraj, 27 maja 2008

Saatchi & Saatchi autorem kampanii Ptasiego Mleczka w poręcznym formacie

Cadbury Wedel rozszerzyło ofertę Ptasiego Mleczka o nowy format produktu - dwa paluszki. - Nowość kierujemy do konsumentów produktów impulsowych....

Kraj, 26 marca 2008

Ad.net ma wyłączność na sprzedaż agencyjną w Naszej-klasie.pl

Ad.net, sieć reklamy internetowej, obsługuje na wyłączność serwis Nasza-klasa.pl w zakresie sprzedaży reklam klientom agencyjnym. Pod względem zasięgu jest to...

Kraj, 18 lutego 2008

Agora promuje serwis Gazeta.pl

Agora SA rozpoczęła kampanię portalu Gazeta.pl, której celem jest budowanie wizerunku marki jako otwartej i skierowanej do wszystkich użytkowników internetu....

Kraj, 12 lutego 2008

Właściciel Ściąga.pl uruchamia konkurencję dla Naszej-klasy

Spółka Freshmind, właściciel portalu Ściąga.pl, uruchomiła serwis społecznościowy Klasografia.pl przeznaczony dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich. - Ma to...

Kraj, 4 lutego 2008

Jeż Jerzy bohaterem projektu komunikacyjnego marki Plusssz

Polski Lek, spółka należąca do Maspeksu Wadowice, uruchomiła dla marki preparatu witaminowego Plusssz Active serwis internetowy www.sesjanajezonaprzeszkodami.pl. Serwis jest internetowym...

Kraj, 1 lutego 2008

Gorący Kubek z portfolio Unilevera w portalu Nasza-klasa.pl

Unilever promuje w internecie markę Gorący Kubek. W ramach kampanii "Tego mi trzeba" agencja Artegence zbudowała site www.tegomitrzeba.pl, którego główną...

Kraj, 28 stycznia 2008

Onet.pl, Nasza-klasa.pl i Fotka.pl miały najwięcej użytkowników wg ostatnich badań Megapanel

Według najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius za listopad 2007 r. pierwsze miejsce wśród społeczności pod względem liczby użytkowników miał Onet.pl-Społeczności z...