M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "National Geographic Polska (marka)"

Kraj, 16 stycznia 2014

Marta Grzesik dołączyła do BR "Zwierciadła"

Wydawca m.in. "Zwierciadła" zatrudnił specjalistę z zespołu reklamowego G+J.

Kraj, 30 października 2013

Dariusz Zieliński przechodzi z G+J do Ringiera

Wydawnictwo tworzy nowe stanowisko dyrektora zarządzającego "Newsweeka".

Kraj, 12 sierpnia 2013

Wystawa Martyny Wojciechowskiej w centrach Carrefour

Fotografie z podróży naczelnej "National Geographic Polska".

Kraj, 29 sierpnia 2012

Zmiany w makiecie "National Geographic"

Od września miesięcznik odświeży kontent i grafikę.

Kraj, 18 października 2011

Łukasz Załuski redaktorem naczelnym "Sekretów Nauki"

Ukazanie się drugiego numeru magazynu wspiera kampania promocyjna.

Kraj, 19 września 2011

"Sekrety Nauki" nowym tytułem w portfolio G+J

Wydawnictwo odpowiada na trend subsegmentacji widoczny w grupie magazynów popularnonaukowych.

Kraj, 24 sierpnia 2011

Dariusz Zieliński new business managerem G+J

Odpowiadać będzie za sprzedaż akcji specjalnych pod markami: "National Geographic Polska", "NG Traveler" oraz "Focus" i "Focus Historia".

Kraj, 2 grudnia 2010

Anna Piszczadowska senior brand managerem grupy "Focus"

Awans w strukturach marketingowych G+J.

Kraj, 28 października 2010

Reklama w National-Geographic.pl sprzedawana na wyłączność

G+J wprowadza nowy system sprzedaży reklam w serwisie National-Geographic.pl. W przyszłości takie rozwiązanie obejmie także serwis "Gali".

Kraj, 11 marca 2010

Bulera zakłada własną firmę, G+J zleca obsługę PR-ową zewnętrznej agencji

Magdalena Bulera, PR manager G+J Polska, rozstaje się z wydawnictwem i otwiera własną spółkę. PR-em wydawnictwa zajmuje się obecnie agencja...

Kraj, 1 grudnia 2009

Dominik Wroński brand managerem pism "National Geographic Polska" i "Traveler"

Do zespołu marketingu pism "National Geographic Polska" i "Traveler" wydawnictwa G+J Polska dołączył Dominik Wroński. Objął stanowisko brand managera obydwu...

Kraj, 7 listopada 2008

Jacek Paciorek odpowiada za strategię National Geographic Polska

Do zespołu marketingu National Geographic Polska (wydawnictwo G+J RBA) dołączył Jacek Paciorek, który jako senior brand manager będzie odpowiadał za...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Nowe projekty podróżniczo-przygodowe "National Geographic Polska" i "National Geographic Traveler"

Magazyn "National Geographic Polska" (G+J Polska) we współpracy z Empikiem rozpocznie 22 kwietnia br. cykl spotkań otwartych pod szyldem Klub...

Kraj, 1 kwietnia 2008

"National Geographic" inwestuje w reklamę rocznej prenumeraty

"National Geographic Polska" ("NG") wydawnictwa G+J Polska rozpoczyna dziś kampanię reklamową pod hasłem "Odkryj świat z National Geographic". Celem działań...

Kraj, 9 stycznia 2008

Karol Brzozowski założył firmę Marketing Zone

Karol Brzozowski, od lat związany z rynkiem prasy, założył firmę Marketing Zone - agencję zajmującą się doradztwem w zakresie marketingu...

Kraj, 2 stycznia 2008

"National" wprowadza zmiany od aktualnego, jubileuszowego, setnego wydania

Ukazał się właśnie jubileuszowy setny numer "National Geographic Polska" (G+J RBA). Przy tej okazji wprowadzono w tytule liczne zmiany odświeżające...

Kraj, 31 października 2007

"National Geographic" wsparty kampanią, z kalendarzem

Listopadowemu wydaniu "National Geographic Polska" (G+J Polska) towarzyszy kampania reklamowa. Wykorzystywane są wybrane magazyny ("Newsweek", "Forbes", "Logo", "Foto", "Fotografia Cyfrowa",...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Mobil 1 głównym sponsorem wyprawy szlakiem Benedykta Polaka

Marka Mobil 1 została głównym sponsorem wyprawy szlakiem średniowiecznego podróżnika Benedykta Polaka. Wśród sponsorów projektu znalazły się też marki: Nissan,...

Kraj, 18 maja 2007

Play głównym partnerem konkursu fotografii "National Geographic"

Play został głównym partnerem magazynu "National Geographic Polska" (G+J RBA) przy okazji edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego. Głównym partnerem rok temu...

Kraj, 30 marca 2007

"National" i "Traveler" wprowadzają zmiany pod kierunkiem Martyny Wojciechowskiej

Najnowsze wydania "National Geographic Polska" i "National Geographic Traveler" (G+J Polska) są pierwszymi w całości przygotowanymi przez ich nową naczelną...

Kraj, 14 marca 2007

"Logo" wsparte reklamą, akcentuje zawartość lifestyle'ową

"Logo" (Agora SA) wzmocni sprzedaż wydania kwietniowego (na rynku ukaże się 30 marca br.) działaniami reklamowymi w mediach. Kampanię przygotował...

Kraj, 23 listopada 2005

Oliver Voigt odchodzi z G+J Polska, Malicka prezesem wydawnictwa

Oliver Voigt, obecnie prezes zarządu wydawnictwa G+J Polska, odejdzie z firmy. Swoje stanowisko będzie zajmował do końca br. Funkcję prezesa...

Kraj, 26 października 2005

Planowana rozbudowa personalna w Prószyński Media, rosnące wyniki "Tak mieszkam"

Wydawnictwo Prószyński Media przygotowuje się do rozbudowy personalnej działów reklamy i promocji. - Poszerzamy zespoły w związku z planami wydawniczymi....

Kraj, 27 września 2005

Prawie 50 tys. zdjęć nadesłano na Wielki Konkurs Fotograficzny "National Geographic Polska"

Prawie 50 tys. zdjęć nadesłano na pierwszą edycję Wielkiego Konkursu Fotograficznego magazynu "National Geographic Polska" w ciągu trzech miesięcy od...

Kraj, 18 sierpnia 2005

Dariusz Raczko będzie redaktorem naczelnym "Wiedzy i Życia"

Dariusz Raczko obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Wiedza i Życie" wydawanego przez Prószyński Media. Zastąpi on Irenę Szymczak, która wyjeżdża...

Kraj, 31 maja 2005

Redd's i Nikon sponsorują I edycję konkursu fotograficznego "National Geographic"

Kompania Piwowarska z marką Redd's została sponsorem głównym, a Nikon Polska - fundatorem nagród I edycji konkursu fotograficznego zorganizowanego przez...

Kraj, 5 maja 2005

G+J Polska i Motor-Presse Polska planują wspólne działania wspierające

W najbliższych tygodniach dojdzie do rozmów kierownictw G+J Polska i Motor-Presse Polska odnośnie do pomysłów na wzajemne działania wspierające w...

Kraj, 27 grudnia 2004

Polska edycja "Travelera" będzie wydawana w blisko 100-tys. nakładzie

W około 100-tysięcznym nakładzie ukaże się "Traveler", planowany na cały 2005 r. jako wydanie specjalne miesięcznika "National Geographic Polska" (wydawca:...

Kraj, 10 listopada 2004

Możliwe przejęcie Motor-Presse Polska przez G+J Polska?

Wydawnictwo Motor-Verlage prowadzi negocjacje z wydawnictwem G+J w sprawie sprzedaży firmy lub części jej udziałów. Doniesienia o trwających rozmowach potwierdziła...

Kraj, 29 października 2004

"National Geographic" wyda książkową trylogię polskich autorów z okazji pięciolecia tytułu

Ukazała się właśnie książka "Świat na talerzu", trzecia pozycja "National Geographic Polska" (wydawnictwo G+J RBA) z zaplanowanej na ten rok...

Kraj, 14 września 2004

G+J RBA publikuje drugi numer magazynu "National Geographic Kids"

Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego G+J RBA wydało drugi numer "National Geographic Kids". Jest to dwujęzyczny (polsko-angielski) magazyn dla dzieci...

Kraj, 17 czerwca 2004

Rozważana jest opcja comiesięcznego "National Geographic Kids"

"National Geographic Kids", wydanie specjalne magazynu "National Geographic Polska" (G+J RBA), które ukazało się na początku czerwca, może mieć comiesięczny...

Kraj, 5 lutego 2004

II edycja konkursu Chimera o międzynarodowym zasięgu

VFP Communications rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Tegoroczna edycja pod nazwą Chimera - New Europe...

Kraj, 6 stycznia 2004

G+J Polska odnotowuje wzrost sprzedaży swoich tytułów luksusowych

(G+J Polska) Według przedstawicieli wydawnictwa G+J Polska grupa należących do niego magazynów luksusowych udowadnia, że jakość pism oddawanych w ręce...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Magazyn "Między nami cafe" otrzymał Grand Prix konkursu Chimera

Magazyn "Między nami cafe" otrzymał Grand Prix I edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera" organizowanego przez magazyn "Media i Marketing Polska"....