M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "National Geographic Traveler (marka)"

Kraj, 19 października 2015

Purina rusza z kolejnym konkursem dla wielbicieli czworonogów

Konkurs marki pod hasłem "Wasze niezwykłe chwile" przygotowała agencja Unique One.

Kraj, 26 lutego 2015

National Geographic z Nagrodą Travelerów

W konkursie do wygrania crossovery Fiat 500X na weekend oraz inne nagrody.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Anita Szarlik przeszła z "NGT" do "Wprost"

Tygodnik ma nowego sekretarza redakcji.

Kraj, 18 czerwca 2012

Stochmiałek-Osękowska w Yellow Hat

Agencja marketingu mobilnego zatrudnia key account managera.

Kraj, 9 listopada 2011

"National Geographic Traveler" z dodatkiem shoppingowym

Magazyn zaprezentuje teksty zwycięzców konkursu "Zostań reporterem Travelera".

Kraj, 29 września 2011

"National Geographic" z książką Piotra Kraśki

Wydawca postanowił powtórzyć akcję zachęcony sukcesem sprzedażowym lipcowego wydania, do którego dołączono książkę Beaty Pawlikowskiej "Blondynka w Amazonii".

Kraj, 23 marca 2011

"Focus" z artykułami z "New Scientist"

Wydanie kwietniowe magazynu wzbogacono o 36-stronicowy dodatek z artykułami z pisma "New Scientist".

Kraj, 2 września 2010

De Dietrich stawia na luksusowe AGD

Marketer koncentruje się na działaniach, które mają doprowadzić do wzrostu wskaźników rozpoznawalności marki na polskim rynku.

Kraj, 14 stycznia 2010

"Kaleidoscope" do czasu znalezienia nowego wydawcy zniknie z rynku

PLL LOT do pierwszych dni lutego br. czeka na zgłoszenia firm, które chcą wziąć udział w przetargu na wydawanie magazynu...

Kraj, 12 stycznia 2010

"National Geographic" i "Focus" w samolotach LOT-u, G+J walczy o "Kaleidoscope"

PLL LOT wraz z wydawnictwem G+J realizują wspólną akcję promocyjną, w ramach której na wszystkich rejsach rozkładowych w lutym i...

Kraj, 17 sierpnia 2009

G+J inwestuje w multimedialne platformy tematyczne

Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...

Kraj, 19 stycznia 2009

Reklama nowego modelu Kia Soul ma trafić do czterech grup docelowych

Agencja Paralotna przygotowała kampanię launchową nowego modelu z portfolio Kia Motors Polska - Kii Soul. Komunikacja jest wynikiem opracowanej przez...

Kraj, 7 listopada 2008

Jacek Paciorek odpowiada za strategię National Geographic Polska

Do zespołu marketingu National Geographic Polska (wydawnictwo G+J RBA) dołączył Jacek Paciorek, który jako senior brand manager będzie odpowiadał za...

Kraj, 3 września 2008

Dwa awanse i dwie nowe osoby w G+J Polska

G+J Polska wprowadziło od początku września kilka zmian personalnych. Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager, awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Walkowska-Geyderowicz dyrektorem wydawniczym w Bauerze

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz obejmuje stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu premium TV w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiadać za magazyny telewizyjne z segmentu premium...

Kraj, 4 lipca 2008

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz odeszła z G+J Polska

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca pism popularnonaukowych oraz książek, rozstała się z wydawnictwem G+J Polska. Powody jej odejścia nie są znane. Z...

Kraj, 29 maja 2008

Dariusz Raczko kieruje zmienionym "Poznaj świat"

"Poznaj świat", magazyn podróżniczo-geograficzny wydawany przez Wydawnictwo Bernardinum, od numeru czerwcowego przejdzie gruntowne przeobrażenie. Celem zmian jest podniesienie sprzedaży tytułu....

Kraj, 10 kwietnia 2008

Nowe projekty podróżniczo-przygodowe "National Geographic Polska" i "National Geographic Traveler"

Magazyn "National Geographic Polska" (G+J Polska) we współpracy z Empikiem rozpocznie 22 kwietnia br. cykl spotkań otwartych pod szyldem Klub...

Kraj, 30 marca 2007

"National" i "Traveler" wprowadzają zmiany pod kierunkiem Martyny Wojciechowskiej

Najnowsze wydania "National Geographic Polska" i "National Geographic Traveler" (G+J Polska) są pierwszymi w całości przygotowanymi przez ich nową naczelną...

Kraj, 11 grudnia 2006

"Traveler" z przewodnikiem po narciarskich kurortach

"National Geographic Traveler" (G+J Polska) ukazał się z przewodnikiem po narciarskich kurortach. Wydanie w cenie 9,95 zł wspiera promocja przygotowana...

Kraj, 23 listopada 2006

Martyna Wojciechowska naczelną "Nationala" i "Travelera"

Martyna Wojciechowska, podróżniczka i dziennikarka telewizyjna, zostanie nową redaktor naczelną polskiej edycji magazynów "National Geographic" oraz "National Geographic Traveler" (G+J...

Kraj, 2 listopada 2006

"Traveler" z własną nagrodą, "National" z kalendarzem i wsparty kampanią

Polska edycja magazynu "National Geographic Traveler" stworzyła własne nagrody Travelery. Uhonorowane nimi będą osoby, instytucje, organizacje, które wykazały się szczególną...

Kraj, 5 lipca 2006

Dariusz Raczko konsultantem programowym miesięcznika "Podróże"

Dariusz Raczko objął nowe stanowisko w Wydawnictwie Murator i został konsultantem programowym miesięcznika "Podróże". Będzie uczestniczył w zmianach, jakie ma...

Kraj, 23 listopada 2005

Oliver Voigt odchodzi z G+J Polska, Malicka prezesem wydawnictwa

Oliver Voigt, obecnie prezes zarządu wydawnictwa G+J Polska, odejdzie z firmy. Swoje stanowisko będzie zajmował do końca br. Funkcję prezesa...