M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "National Geographic (firma)"

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 29 kwietnia 2015

Żywiec Zdrój rusza niebawem z kolejną odsłoną Ekspedycji

Producent wody mineralnej w tym roku zaprasza na Borneo.

Kraj, 7 maja 2014

Wystartowała wiosenna kampania marki Magnat

Marketer akcentuje odporność na zaplamienie swoich ceramicznych farb.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 20 stycznia 2014

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

Kraj, 28 października 2013

Makata Creative Group powiększa zespół

Agnieszka Wierzchowska oraz Aleksandra Gajoch na nowo utworzonych stanowiskach w domu produkcyjnym.

Kraj, 17 września 2013

Empikfoto.pl ze wsparciem w TV

Billboard sponsorski emitowany jest w kanałach obsługiwanych przez Atmedia.

Kraj, 27 czerwca 2013

Nowa agencja marketingu rekomendacji wchodzi do Polski

Firmą TRND pokieruje Rafał Krauze.

Kraj, 21 czerwca 2013

Śnieżka z drugą odsłoną kampanii

Ruszył drugi etap komunikacji producenta farb i gładzi szpachlowych.

Kraj, 14 czerwca 2013

Ramówki wiosenne nie uratowały stacji ogólnopolskich

Tzw. wielka czwórka traci widzów, a wiosenne lokomotywy programowe nie odwróciły niekorzystnych trendów. Rynek kanałów tematycznych rośnie dzięki spadkom top 4 - wynika z analizy Atmediów.

Kraj, 21 marca 2013

Vidaron znów z kampanią w mediach

Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" promuje produkt z teflonem.

Zagranica, 1 lutego 2013

Google szuka kolejnego Einsteina

Google w porozumieniu z CERN, Lego Group, National Geographic oraz Scientific American poszukuje młodych talentów.

Kraj, 19 listopada 2012

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

Kraj, 7 września 2012

Magazyn kobiecy "iAM" - tylko na tablet

Firma Yellow Hat debiutuje jako wydawca prasy, ale tylko w wersji na tablety. Zebrała już spore grono reklamodawców.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Maspex rusza z kampanią wspierającą T-Water

Kampania startuje po trzech miesiącach od launchu produktu.

Kraj, 18 października 2011

Legg Mason będzie zachęcał do IKE

Legg Mason TFI, które prowadzi obecnie ok. 2 tys. indywidualnych kont emerytalnych, inwestuje w reklamę, licząc na pozyskanie w ciągu roku kilkunastu tysięcy nowych klientów.

Kraj, 6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

Kraj, 30 sierpnia 2011

Produkcje Fox w dużych stacjach

W jesiennej ramówce TVP pojawi się "Glee", jeden z największych hitów serialowych kanału Fox. Wkrótce jego programy zadebiutują na kanałach grupy TVN i grupy Polsat.

Kraj, 16 maja 2011

Nie święci... sprzedają ubezpieczenia [WIDEO]

W nowych reklamach mBank po raz kolejny bawi się konwencją.

Przetargi, 12 kwietnia 2011

Kolman obsłuży budżet Santandera

Agencja zwyciężyła w przetargu Santander Consumer Banku.

Kraj, 16 marca 2011

Pekao SA rozdaje "lekko" kredyty

"Z lekkością zrealizujesz swoje plany" - z takim hasłem reklamowym bank rusza z nową kampanią kredytów gotówkowych, która obejmie prasę, telewizję i internet.

Kraj, 14 marca 2011

TP poszerza ofertę telewizyjną

Kilkanaście nowych kanałów pojawiło się w podstawowym pakiecie operatora.

Przetargi, 8 marca 2011

Kampania Lotosu w wydaniu DraftFCB + Ad Fabrika

Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Lotos.

Kraj, 28 stycznia 2011

Serwisy VoD walczą o widzów

Coraz większy ruch wśród rodzimych serwisów VoD - walczą one o poszerzenie zasięgu.

Kraj, 8 grudnia 2010

Lavazza A Modo Mio w telewizji i na outdoorze

Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.

Kraj, 4 października 2010

Cyfra+ promuje Multiroom

Nadawca chce dotrzeć do widzów, którzy mają kilka telewizorów w domu.

Zagranica, 8 września 2010

Marka whisky partnerem National Geographic

Bowmore Whisky została międzynarodowym partnerem wydawnictwa.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Cartoon Network kolejnym kanałem na żądanie w UPC

Abonenci UPC będą mogli w dowolnym momencie obejrzeć wybrane firmy z kanału Cartoon Network. To już piąta stacja dostępna w ramach tej usługi.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Fox jesienią wejdzie do Polski

Nowy kanał z rodziny Fox International Channels wkrótce wejdzie do Polski razem z jedną z największych nowości serialowych - "The Walking Dead".

Kraj, 21 czerwca 2010

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

Kraj, 7 czerwca 2010

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.

Przetargi, 17 marca 2010

On Board PR pracuje dla HBO Polska

Agencja On Board PR wygrała przetarg na obsługę medialną wybranych projektów HBO Polska. Szczegóły na temat konkursu nie zostały podane....

Kraj, 11 lutego 2010

Ozone Laboratories wspiera w telewizji markę Nasodren

Firma Ozone Laboratories wspiera markę Nasodren, preparat stosowany w zapaleniu zatok. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Hand Made. Media...

Kraj, 10 lutego 2010

Sara Lee na licencji National Geographic wprowadza nową linię Ambi Pur

Sara Lee wprowadza na rynek nową linię odświeżaczy powietrza pod nazwą Ambi Pur National Geographic. Nowe zapachy National Geographic zawierają...

Zagranica, 26 stycznia 2010

Attenborough kieruje strukturami reklamowymi "National Geographic"

Charlie Attenborough został mianowany managing directorem odpowiedzialnym za reklamę w międzynarodowych strukturach National Geographic. Pod jego opieką będą zarówno magazyn,...

Kraj, 11 stycznia 2010

Burger King po raz pierwszy w Polsce reklamuje się w telewizji

Firma AmRest rozpoczęła w restauracjach Burger King promocję "Zestaw za zestaw" oraz jej komunikację pod hasłem "King Deal". Pierwszy raz...

Kraj, 28 grudnia 2009

Nordea inwestuje w działania wizerunkowe

Nordea Bank Polska wspólnie z "Nordea Polska" Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie oraz "Nordea" Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową....

Kraj, 3 grudnia 2009

UPC wprowadza wideo na żądanie

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w kraju (1,02 mln klientów na koniec września br.), wprowadza do oferty usługę wideo...

Kraj, 18 listopada 2009

Vectra ruszyła z kampanią reklamową cyfrowego dekodera

Operator telewizji kablowej Vectra rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie cyfrowego dekodera z nagrywarką HD. Kampania potrwa do 20 grudnia...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 9 listopada 2009

Allianz Bank inwestuje w pierwszą telewizyjną kampanię reklamową

Allianz Bank rozpoczyna swoją pierwszą w historii telewizyjną kampanię reklamową. Spot reklamowy promuje ofertę "Zniżka na składkę" - obniżki na...

Kraj, 27 października 2009

TVscreen.pl udostępnia w internecie filmy Disneya i negocjuje z kolejnymi wytwórniami

Spółka Digital Partners uruchomiła nową odsłonę internetowej platformy wideo na żądanie (VoD) TVscreen.pl. Obecnie w katalogu filmów znajdują się 44...

Kraj, 6 października 2009

Samsung do końca br. będzie intensywnie reklamował telewizory

Samsung Electronics Polska zaplanował intensywną i szerokozasięgową kampanię reklamową telewizorów nowej generacji z podświetleniem LED (wprowadził je i reklamował wiosną...

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 11 sierpnia 2009

Henyo Behrendt, Maxus i Benhauer realizują projekt dla Oshee

Należący do portfolio firmy Neumannbrown napój izotoniczny Oshee Isotonic Sports Drink ma pierwszą w historii kampanię telewizyjną (o jego launchu...

Kraj, 9 czerwca 2009

Fox rozpoczyna współpracę z OnBoard PR

Fox International Channels będzie współpracował z agencją OnBoard PR. Konsultanci agencji odpowiadają za prowadzenie biura prasowego oraz współtworzenie strategii PR...

Kraj, 5 czerwca 2009

Alior Bank oferuje porównanie kont osobistych

"Za pewne rzeczy nie powinieneś płacić" - pod takim hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa Alior Banku, w której promuje on...

Kraj, 19 maja 2009

Canal Plus stawia na sport w działaniach wizerunkowych

Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy...

Kraj, 10 kwietnia 2009

Miłosz Lodowski art directorem w Insignii

Do agencji interaktywnej Insignia dołączył jako art director Miłosz Lodowski. Lodowski z branżą interaktywną jest związany od ponad 10 lat....

Kraj, 23 marca 2009

Carlsberg wspiera w telewizji relaunch marki Okocim

Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową marki piwa Okocim. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek piwa Okocim Premium Pils. Spot...