M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "National Geographic (firma)"

Kraj, 24 sierpnia 2018

National Geographic wspiera kampanią "Wyprawę na dno"

Kampania promocyjna obejmie wszystkie media oraz szereg działań niestandardowych.

Kraj, 24 lipca 2018

Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media

Kontent wyświetlany na ekranach LCD będzie się składał z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych.

Zagranica, 25 kwietnia 2018

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

Zwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.

Kraj, 21 marca 2018

Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte

Czterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.

Kraj, 3 listopada 2017

Mindshare realizuje kampanię serialu National Geographic

Działania dotyczą nowego serialu "Długa droga do domu".

Kraj, 11 października 2017

Papaya Films dla National Geographic [wideo]

Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, nurka i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego.

Kraj, 8 września 2017

Antonio Banderas będzie Picassem

Aktor wcieli się w rolę malarza w drugiej serii antologii National Geographic "Geniusz".

Zagranica, 8 sierpnia 2017

National Geographic zapowiada nowe produkcje

Stacja stawia na opowieści z Marsa, a także historię Stanów Zjednoczonych - tę przeszłą i tę dziejącą się na naszych oczach.

Kraj, 23 maja 2017

MEC: telewidzowie chcą Discovery, HBO i National Geographic

W ramach Projektu Cyfrowizja III agencja zbadała zainteresowanie polskich telewidzów ofertą "a la carte".

Kraj, 20 kwietnia 2017

MEC: naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej

Za kanały warte dalszych inwestycji w płatną TV widzowie uznają m.in. Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film - wynika z badania agencji mediowej.

Zagranica, 18 stycznia 2017

National Geographic będzie produkować filmy dokumentalne

Tym biznesem zajmie się pod nową globalną marką National Geographic Documentary Films.

Kraj, 9 grudnia 2016

Ipla poszerza ofertę

Telewizja internetowa powiększa ofertę o trzy nowe stacje.

Kraj, 8 listopada 2016

National Geographic wspiera premierę produkcji "Mars"

Jest to jedna z największych kampanii w historii kanału i obejmuje wszystkie grupy mediów.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 6 czerwca 2016

"Gazeta Wyborcza" ma nową makietę

Równocześnie startuje kampania promująca dziennik.

Kraj, 14 stycznia 2016

MEC: blisko połowa widzów chce kupować pojedyncze kanały, a nie pakiety

W zestawieniu stacji, które w modelu a la carte kupiliby polscy widzowie, prowadzą HBO i Discovery.

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 29 kwietnia 2015

Żywiec Zdrój rusza niebawem z kolejną odsłoną Ekspedycji

Producent wody mineralnej w tym roku zaprasza na Borneo.

Kraj, 7 maja 2014

Wystartowała wiosenna kampania marki Magnat

Marketer akcentuje odporność na zaplamienie swoich ceramicznych farb.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 20 stycznia 2014

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

Kraj, 28 października 2013

Makata Creative Group powiększa zespół

Agnieszka Wierzchowska oraz Aleksandra Gajoch na nowo utworzonych stanowiskach w domu produkcyjnym.

Kraj, 17 września 2013

Empikfoto.pl ze wsparciem w TV

Billboard sponsorski emitowany jest w kanałach obsługiwanych przez Atmedia.

Kraj, 27 czerwca 2013

Nowa agencja marketingu rekomendacji wchodzi do Polski

Firmą TRND pokieruje Rafał Krauze.

Kraj, 21 czerwca 2013

Śnieżka z drugą odsłoną kampanii

Ruszył drugi etap komunikacji producenta farb i gładzi szpachlowych.

Kraj, 14 czerwca 2013

Ramówki wiosenne nie uratowały stacji ogólnopolskich

Tzw. wielka czwórka traci widzów, a wiosenne lokomotywy programowe nie odwróciły niekorzystnych trendów. Rynek kanałów tematycznych rośnie dzięki spadkom top 4 - wynika z analizy Atmediów.

Kraj, 21 marca 2013

Vidaron znów z kampanią w mediach

Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" promuje produkt z teflonem.

Zagranica, 1 lutego 2013

Google szuka kolejnego Einsteina

Google w porozumieniu z CERN, Lego Group, National Geographic oraz Scientific American poszukuje młodych talentów.

Kraj, 19 listopada 2012

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

Kraj, 7 września 2012

Magazyn kobiecy "iAM" - tylko na tablet

Firma Yellow Hat debiutuje jako wydawca prasy, ale tylko w wersji na tablety. Zebrała już spore grono reklamodawców.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Maspex rusza z kampanią wspierającą T-Water

Kampania startuje po trzech miesiącach od launchu produktu.

Kraj, 18 października 2011

Legg Mason będzie zachęcał do IKE

Legg Mason TFI, które prowadzi obecnie ok. 2 tys. indywidualnych kont emerytalnych, inwestuje w reklamę, licząc na pozyskanie w ciągu roku kilkunastu tysięcy nowych klientów.

Kraj, 6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

Kraj, 30 sierpnia 2011

Produkcje Fox w dużych stacjach

W jesiennej ramówce TVP pojawi się "Glee", jeden z największych hitów serialowych kanału Fox. Wkrótce jego programy zadebiutują na kanałach grupy TVN i grupy Polsat.

Kraj, 16 maja 2011

Nie święci... sprzedają ubezpieczenia [WIDEO]

W nowych reklamach mBank po raz kolejny bawi się konwencją.

Przetargi, 12 kwietnia 2011

Kolman obsłuży budżet Santandera

Agencja zwyciężyła w przetargu Santander Consumer Banku.

Kraj, 16 marca 2011

Pekao SA rozdaje "lekko" kredyty

"Z lekkością zrealizujesz swoje plany" - z takim hasłem reklamowym bank rusza z nową kampanią kredytów gotówkowych, która obejmie prasę, telewizję i internet.

Kraj, 14 marca 2011

TP poszerza ofertę telewizyjną

Kilkanaście nowych kanałów pojawiło się w podstawowym pakiecie operatora.

Przetargi, 8 marca 2011

Kampania Lotosu w wydaniu DraftFCB + Ad Fabrika

Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Lotos.

Kraj, 28 stycznia 2011

Serwisy VoD walczą o widzów

Coraz większy ruch wśród rodzimych serwisów VoD - walczą one o poszerzenie zasięgu.

Kraj, 8 grudnia 2010

Lavazza A Modo Mio w telewizji i na outdoorze

Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.

Kraj, 4 października 2010

Cyfra+ promuje Multiroom

Nadawca chce dotrzeć do widzów, którzy mają kilka telewizorów w domu.

Zagranica, 8 września 2010

Marka whisky partnerem National Geographic

Bowmore Whisky została międzynarodowym partnerem wydawnictwa.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Cartoon Network kolejnym kanałem na żądanie w UPC

Abonenci UPC będą mogli w dowolnym momencie obejrzeć wybrane firmy z kanału Cartoon Network. To już piąta stacja dostępna w ramach tej usługi.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Fox jesienią wejdzie do Polski

Nowy kanał z rodziny Fox International Channels wkrótce wejdzie do Polski razem z jedną z największych nowości serialowych - "The Walking Dead".

Kraj, 21 czerwca 2010

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

Kraj, 7 czerwca 2010

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.

Przetargi, 17 marca 2010

On Board PR pracuje dla HBO Polska

Agencja On Board PR wygrała przetarg na obsługę medialną wybranych projektów HBO Polska. Szczegóły na temat konkursu nie zostały podane....

Kraj, 11 lutego 2010

Ozone Laboratories wspiera w telewizji markę Nasodren

Firma Ozone Laboratories wspiera markę Nasodren, preparat stosowany w zapaleniu zatok. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Hand Made. Media...