M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "National Geographic (firma)"

Zagranica, 26 listopada 2018

Lavazza prezentuje kalendarz na 2019 r. pod hasłem "Good to Earth"

Przedstawiono w nim sześć instalacji artystycznych na zdjęciach amerykańskiej fotografki Ami Vitale.

Kraj, 3 października 2018

WP Pilot poszerza ofertę o pięć nowych kanałów

Platforma telewizji online Wirtualnej Polski wzbogaca się o kanały Fox Networks Group w Polsce.

Kraj, 24 sierpnia 2018

National Geographic wspiera kampanią "Wyprawę na dno"

Kampania promocyjna obejmie wszystkie media oraz szereg działań niestandardowych.

Kraj, 24 lipca 2018

Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media

Kontent wyświetlany na ekranach LCD będzie się składał z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych.

Zagranica, 25 kwietnia 2018

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

Zwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.

Kraj, 21 marca 2018

Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte

Czterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.

Kraj, 3 listopada 2017

Mindshare realizuje kampanię serialu National Geographic

Działania dotyczą nowego serialu "Długa droga do domu".

Kraj, 11 października 2017

Papaya Films dla National Geographic [wideo]

Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, nurka i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego.

Kraj, 8 września 2017

Antonio Banderas będzie Picassem

Aktor wcieli się w rolę malarza w drugiej serii antologii National Geographic "Geniusz".

Zagranica, 8 sierpnia 2017

National Geographic zapowiada nowe produkcje

Stacja stawia na opowieści z Marsa, a także historię Stanów Zjednoczonych - tę przeszłą i tę dziejącą się na naszych oczach.

Kraj, 23 maja 2017

MEC: telewidzowie chcą Discovery, HBO i National Geographic

W ramach Projektu Cyfrowizja III agencja zbadała zainteresowanie polskich telewidzów ofertą "a la carte".

Kraj, 20 kwietnia 2017

MEC: naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej

Za kanały warte dalszych inwestycji w płatną TV widzowie uznają m.in. Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film - wynika z badania agencji mediowej.

Zagranica, 18 stycznia 2017

National Geographic będzie produkować filmy dokumentalne

Tym biznesem zajmie się pod nową globalną marką National Geographic Documentary Films.

Kraj, 9 grudnia 2016

Ipla poszerza ofertę

Telewizja internetowa powiększa ofertę o trzy nowe stacje.

Kraj, 8 listopada 2016

National Geographic wspiera premierę produkcji "Mars"

Jest to jedna z największych kampanii w historii kanału i obejmuje wszystkie grupy mediów.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 6 czerwca 2016

"Gazeta Wyborcza" ma nową makietę

Równocześnie startuje kampania promująca dziennik.

Kraj, 14 stycznia 2016

MEC: blisko połowa widzów chce kupować pojedyncze kanały, a nie pakiety

W zestawieniu stacji, które w modelu a la carte kupiliby polscy widzowie, prowadzą HBO i Discovery.

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 29 kwietnia 2015

Żywiec Zdrój rusza niebawem z kolejną odsłoną Ekspedycji

Producent wody mineralnej w tym roku zaprasza na Borneo.

Kraj, 7 maja 2014

Wystartowała wiosenna kampania marki Magnat

Marketer akcentuje odporność na zaplamienie swoich ceramicznych farb.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 20 stycznia 2014

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

Kraj, 28 października 2013

Makata Creative Group powiększa zespół

Agnieszka Wierzchowska oraz Aleksandra Gajoch na nowo utworzonych stanowiskach w domu produkcyjnym.

Kraj, 17 września 2013

Empikfoto.pl ze wsparciem w TV

Billboard sponsorski emitowany jest w kanałach obsługiwanych przez Atmedia.

Kraj, 27 czerwca 2013

Nowa agencja marketingu rekomendacji wchodzi do Polski

Firmą TRND pokieruje Rafał Krauze.

Kraj, 21 czerwca 2013

Śnieżka z drugą odsłoną kampanii

Ruszył drugi etap komunikacji producenta farb i gładzi szpachlowych.

Kraj, 14 czerwca 2013

Ramówki wiosenne nie uratowały stacji ogólnopolskich

Tzw. wielka czwórka traci widzów, a wiosenne lokomotywy programowe nie odwróciły niekorzystnych trendów. Rynek kanałów tematycznych rośnie dzięki spadkom top 4 - wynika z analizy Atmediów.

Kraj, 21 marca 2013

Vidaron znów z kampanią w mediach

Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" promuje produkt z teflonem.

Zagranica, 1 lutego 2013

Google szuka kolejnego Einsteina

Google w porozumieniu z CERN, Lego Group, National Geographic oraz Scientific American poszukuje młodych talentów.

Kraj, 19 listopada 2012

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

Kraj, 7 września 2012

Magazyn kobiecy "iAM" - tylko na tablet

Firma Yellow Hat debiutuje jako wydawca prasy, ale tylko w wersji na tablety. Zebrała już spore grono reklamodawców.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Maspex rusza z kampanią wspierającą T-Water

Kampania startuje po trzech miesiącach od launchu produktu.

Kraj, 18 października 2011

Legg Mason będzie zachęcał do IKE

Legg Mason TFI, które prowadzi obecnie ok. 2 tys. indywidualnych kont emerytalnych, inwestuje w reklamę, licząc na pozyskanie w ciągu roku kilkunastu tysięcy nowych klientów.

Kraj, 6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

Kraj, 30 sierpnia 2011

Produkcje Fox w dużych stacjach

W jesiennej ramówce TVP pojawi się "Glee", jeden z największych hitów serialowych kanału Fox. Wkrótce jego programy zadebiutują na kanałach grupy TVN i grupy Polsat.

Kraj, 16 maja 2011

Nie święci... sprzedają ubezpieczenia [WIDEO]

W nowych reklamach mBank po raz kolejny bawi się konwencją.

Przetargi, 12 kwietnia 2011

Kolman obsłuży budżet Santandera

Agencja zwyciężyła w przetargu Santander Consumer Banku.

Kraj, 16 marca 2011

Pekao SA rozdaje "lekko" kredyty

"Z lekkością zrealizujesz swoje plany" - z takim hasłem reklamowym bank rusza z nową kampanią kredytów gotówkowych, która obejmie prasę, telewizję i internet.

Kraj, 14 marca 2011

TP poszerza ofertę telewizyjną

Kilkanaście nowych kanałów pojawiło się w podstawowym pakiecie operatora.

Przetargi, 8 marca 2011

Kampania Lotosu w wydaniu DraftFCB + Ad Fabrika

Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Lotos.

Kraj, 28 stycznia 2011

Serwisy VoD walczą o widzów

Coraz większy ruch wśród rodzimych serwisów VoD - walczą one o poszerzenie zasięgu.

Kraj, 8 grudnia 2010

Lavazza A Modo Mio w telewizji i na outdoorze

Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.

Kraj, 4 października 2010

Cyfra+ promuje Multiroom

Nadawca chce dotrzeć do widzów, którzy mają kilka telewizorów w domu.

Zagranica, 8 września 2010

Marka whisky partnerem National Geographic

Bowmore Whisky została międzynarodowym partnerem wydawnictwa.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Cartoon Network kolejnym kanałem na żądanie w UPC

Abonenci UPC będą mogli w dowolnym momencie obejrzeć wybrane firmy z kanału Cartoon Network. To już piąta stacja dostępna w ramach tej usługi.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Fox jesienią wejdzie do Polski

Nowy kanał z rodziny Fox International Channels wkrótce wejdzie do Polski razem z jedną z największych nowości serialowych - "The Walking Dead".

Kraj, 21 czerwca 2010

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

Kraj, 7 czerwca 2010

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.