M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "NBC (firma)"

Kraj, 18 maja 2015

TVP1 i TVP2 postawią latem na nowości

Jedynka stawia na premierowe seriale zagraniczne, filmy i dokumenty. Dwójka przygotowuje cykl eventów z Radiem Zet.

Zagranica, 15 kwietnia 2014

Smirnoff wraca do "demokratycznych" korzeni wódki [wideo]

Marka rozpoczęła w USA kampanię pod hasłem "Exclusively for Everybody".

Zagranica, 28 października 2013

MediaVest podpisuje umowę z Google

Kontrakt ma dotyczyć m.in. pierwszeństwa w wyborze usług serwisu.

Kraj, 10 września 2012

Filmteractive Festival połączy film, reklamę i nowe media

Steven Allison z Adobe i Tomasz Kreczmar z Hyper+ są kolejnymi prelegentami imprezy.

Zagranica, 17 lipca 2012

Rozwód Microsoftu z NBC

Nadawca przejmuje całkowitą kontrolę nad portalem informacyjnym MSNBC.com.

Zagranica, 15 maja 2012

Stacja NBC również zaakceptowała reklamy mocnych alkoholi

W USA do stacji CBS i ABC akceptujących reklamy alkoholi wysokoprocentowych dołączyła NBC.

Kraj, 22 września 2011

Atmedia powiększa zespół działu obsługi

Magdalena Jagiełło i Maja Głódkowska dołączyły do działu obsługi kanałów telewizyjnych w Atmedia.

Zagranica, 29 sierpnia 2011

Najlepsze w dotarciu do kobiet

Frito-Lay, Harley Davidson i CVS najskuteczniej komunikowały się z kobietami w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 13 grudnia 2010

"AdWeek" wybrał najlepszych i najgorszych producentów telewizyjnych

Amerykański serwis branżowy uznał Martina Scorsese za producenta, którego projekt wywołał największą furorę na rynku w 2010 r.

Zagranica, 25 października 2010

Sieci TV blokują Google TV

Trzy największe amerykańskie sieci TV zablokowały dostęp do niektórych swoich programów dostępnych w Google TV, obawiając się, że stracą finansowo na tym dealu.

Zagranica, 27 sierpnia 2010

Wypożycz program TV w iTunes?

Sklep Apple iTunes może od jesieni uruchomić wypożyczalnię programów TV za 99 centów od sztuki.

Zagranica, 27 stycznia 2010

NBC straci ćwierć miliarda dolarów na olimpiadzie w Vancouver

Amerykańska sieć NBC przyznała, że spodziewa się strat finansowych rzędu 250 mln dol. w związku z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Vancouver...

Zagranica, 20 stycznia 2010

Amerykańska widownia reklam nagranych przez DVR poniżej oczekiwań marketerów

Liczba widzów ze Stanów Zjednoczonych oglądających reklamy nagrane dzięki DVR (cyfrowej nagrywarce programów telewizyjnych) jest znacznie niższa, niż spodziewali się...

Zagranica, 13 stycznia 2010

Spoty przy Super Bowl cztery razy droższe niż 20 lat temu

Koszt 30-sekundowej reklamy przy transmisji Super Bowl, począwszy od 1989 r., wzrósł ponadczterokrotnie. Według szacunków TNS Media Intelligence cena spotu...

Zagranica, 5 października 2009

GE rozmawia o sprzedaży udziałów w NBC Universal

Koncern General Electric rozmawia z firmą Comcast o sprzedaży udziałów w NBC Universal, amerykańskiej sieci kablowej. GE myśli o sprzedaży...

Zagranica, 1 września 2009

Reklamy wokół Super Bowl 2010 nadal w sprzedaży - mniej chętnych niż rok temu

Telewizja CBS sprzedała 65 proc. spotów wokół przyszłorocznego finału Super Bowl. W ub.r. w tym okresie stacja NBC, która pokazywała...

Kraj, 10 sierpnia 2009

Serial "Rodzina Serrano" jedną z najważniejszych jesiennych propozycji TV4

Jedną z najważniejszych propozycji TV4 jesienią br. ma być hiszpański serial "Rodzina Serrano" ("Los Serrano"). Emisja tej produkcji rozpocznie się...

Zagranica, 18 maja 2009

"Zagubieni" i "Heroes" nie tracą potencjału biznesowego mimo mniejszej widowni

Mimo że seriale "Zagubieni" (ABC) i "Heroes" (NBC) w ub.r. traciły udziały w rynku widowni, co potwierdzają dane telemetryczne Nielsena,...

Zagranica, 7 kwietnia 2009

Liberty Mutual wyda 60 mln dol. na kampanię reklamową w USA

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual, do której należy m.in. polski ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct, rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych nową kampanię...

Zagranica, 6 lutego 2009

Australijski przedsiębiorca domaga się od Absoluta 33 mln funtów odszkodowania

Scott Talbot, przedsiębiorca z Australii, złożył w sądzie okręgowym w Nowym Jorku pozew przeciwko Absolut Vodka (Grupa Pernod Ricard), w...

Zagranica, 3 lutego 2009

Rekordowe wydatki reklamowe wokół Super Bowl mimo recesji

NBC wyemitowała 69 spotów reklamowych wokół meczu finałowego Super Bowl za rekordową sumę 206 mln dol. W całym dniu 1...

Zagranica, 7 stycznia 2009

DreamWorks i PepsiCo przygotowują produkcje w 3D na Superbowl

DreamWorks i PepiCo przygotowują specjalną akcję reklamową na finał Superbowl zaplanowany na 1 lutego br. Firmy rozpowszechniają 125 mln par...

Zagranica, 13 października 2008

Rekordowe 30-minutowe spoty Obamy

Barack Obama, kandydat Partii Demokratycznej na prezydenta USA, kupił po 30 minut czasu antenowego w stacjach CBS i NBC. Pozwoli...

Kraj, 22 września 2008

Polskie Radio wspiera reklamą portal Thenews.pl

Polskie Radio wspiera trzymiesięczną kampanią promocyjną w internecie (Google) Thenews.pl - portal informacyjny w języku angielskim. Celem działań jest zwrócenie...

Zagranica, 1 września 2008

Bertelsmann chce sprzedać część RTL, by kupić ITV

Grupa Bertelsmann poinformowała, że jest zdecydowana sprzedać 15 proc. swoich udziałów w europejskiej grupie telewizyjnej RTL. Liczy, że ta decyzja...

Zagranica, 29 sierpnia 2008

Miliarder wygrał spór o reklamy w NBC

Teksański miliarder T. Boone Pickens wygrał spór z sieciami CNBC i MSNBC o prawo do umieszczenia reklam w stacjach należących...

Zagranica, 26 sierpnia 2008

NBC zadowolone z inwestycji w olimpiadę Pekin 2008

NBC, amerykańska sieć telewizyjna, jest zadowolona z wyników, jakie osiągnęła dzięki igrzyskom olimpijskim w Pekinie, które zakończyły się w niedzielę...

Zagranica, 18 sierpnia 2008

NBC notuje rekordy oglądalności zawodów olimpijskich

NBC, amerykański nadawca transmisji olimpijskich, określił dane o oglądalności imprezy jako fenomenalne. Widownia transmisji zawodów igrzysk sięgnęła już poziomu 114...

Zagranica, 14 sierpnia 2008

WPP uważa olimpiadę za punkt zwrotny rozwoju Chin

W opinii Martina Sorrella, CEO WPP Group, dzięki olimpiadzie w Pekinie Chiny przeżywają punkt zwrotny pod względem postrzegania produktów "made...

Zagranica, 9 czerwca 2008

NBC sprzedało spot przy Super Bowl za 3 mln dol.

Według nieoficjalnych źródeł stacja telewizyjna NBC za 3 mln dol. sprzedała 30-sekundowy spot telewizyjny, który zostanie nadany przy przyszłorocznym finale...

Zagranica, 16 maja 2008

Nickelodeon i Group M zawarły umowę o współpracy wartą 300 mln dol.

Kanał dziecięcy Nickelodeon i Group M zawarły umowę dotyczącą współpracy. To jedna z większych tegorocznych umów tej sieci mediowej. Wartość...

Zagranica, 7 marca 2008

"American Idol" otwiera top 100 programów TV w USA z największym potencjałem

Optimedia opublikował listę 100 programów telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych z największym potencjałem w 2007 r. Zestawienie przygotowane zostało w oparciu...

Zagranica, 6 marca 2008

Multidyscyplinarny Amphibian debiutuje w Initiative

Interpublic Group ogłosiła powstanie Amphibian, dywizji projektującej kompleksowe rozwiązania dla klientów. Pracuje ona w ramach Initiative. Obsługuje działania w mediach...

Kraj, 20 lutego 2008

TVN wyprodukuje polską wersję serialu "Cold Feel"

Telewizja TVN wyprodukuje polską wersję serialu "Cold Feel", hitu ITV1 z końca lat 90. Brytyjski format miał dotąd edycje amerykańską...

Zagranica, 22 czerwca 2007

Rada dyrektorów Dow Jones kontroluje negocjacje z Murdochem

Rada dyrektorów spółki Dow Jones & Company, wydawcy "The Wall Street Journal", przejęła od rodziny Bancroftów kontrolę nad negocjacjami z...

Zagranica, 19 czerwca 2007

Pearson i General Electric połączą siły w staraniach o "WSJ"?

Rupertowi Murdochowi wyrasta poważny konkurent w staraniach o zakup "The Wall Street Journal" ("WSJ"). Pearson, właściciel m.in. "Financial Timesa", rozmawia...

Zagranica, 15 czerwca 2007

GroupM podpisała umowę z NBC na obsługę budżetów o wartości miliarda dolarów

Należąca do WPP sieć domów mediowych GroupM podpisała umowę z siecią NBC Universal, obejmującą wszystkie kanały i stacje kablowe tej...

Zagranica, 18 listopada 2005

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą telewizje

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą amerykańskie sieci telewizyjne CBS, NBC, ABC i Fox. Podczas specjalnej konferencji w...

Zagranica, 5 września 2005

Koncern Unilever pomoże ofiarom huraganu Katrina

Przedstawiciele koncernu spożywczego Unilever zapowiedzieli, że przekażą ofiarom huraganu Katrina, który przeszedł nad południowymi stanami USA, pomoc o wartości blisko...

Zagranica, 15 lipca 2005

Omnicom Group kupuje firmę ankieterską Luntz Research

Omnicom Group kupił 70 proc. udziałów w firmie Luntz Research, waszyngtońskiej firmie ankieterskiej kierowanej przez Franka Luntza, który uważany jest...

Zagranica, 11 lipca 2005

Widownia NBC się starzeje

Ponad 45 proc. widowni pasm prime time amerykańskiej stacji NBC ma ponad 50 lat - wynika z opublikowanego właśnie raportu...

Zagranica, 4 sierpnia 2004

Bill Clinton może wystąpić w programie komediowym NBC

Były prezydent Stanów Zjednoczonych Bill Clinton, podobnie jak wcześniej były wiceprezydent Al Gore, wystąpi w show komediowym stacji NBC "Saturday...

Zagranica, 23 czerwca 2004

Messier, były prezes Vivendi Universal, został zatrzymany przez policję

Jean Marie Messier, były prezes Vivendi Universal, został zatrzymany przez policję po tym, jak oddział francuskiej policji zajmujący się przestępczością...

Zagranica, 21 maja 2004

Sieć NBC podpisała dwuletnią umowę z National Hockey League

Należąca do koncernu General Electric amerykańska sieć telewizyjna NBC rozwija ofertę sportową. Sieć podpisała właśnie dwuletnią umowę z National Hockey...

Zagranica, 29 kwietnia 2004

Rupert Murdoch zapowiada powolny wzrost cen reklam w telewizji

Rupert Murdoch, CEO koncernu mediowego News Corporation, przewiduje, że w najbliższym sezonie ceny reklam w telewizji będą rosły w Stanach...

Zagranica, 9 kwietnia 2004

Nielsen Media Research odkłada wprowadzenie nowych mierników

Firma badawcza Nielsen Media Research odłożyła w czasie wprowadzenie na rynek nowojorski nowych urządzeń do pomiaru lokalnej widowni telewizyjnej. Spółka...

Zagranica, 29 stycznia 2004

Amerykańskie stacje telewizyjne chcą zmieniać przyzwyczajenia widzów

Amerykańskie stacje telewizyjne starają się bardziej precyzyjnie docierać do swojej widowni. Związane jest to ze zmianą zwyczajów i zachowań widzów....

Zagranica, 22 stycznia 2004

Reklamodawcy zapłacą rekordowe 1,1 mln funtów za spot przy ostatnim odcinku "Przyjaciół"

Amerykańscy reklamodawcy mogą zapłacić nawet równowartość 1,1 mln funtów za 30-sekundowy spot reklamowy pokazywany w czasie ostatniego odcinka serialu telewizyjnego...

Zagranica, 29 lipca 2003

"Joey" zastąpi serial "Przyjaciele" w telewizji NBC

Aktor Joey Tribbiani, jeden z głównych bohaterów serialu komediowego "Przyjaciele", wystąpi w nowym amerykańskim serialu komediowym "Joey" przygotowywanym przez stację...

Zagranica, 8 lipca 2003

BBC Worldwide zacieśnia współpracę z oddziałem Universal Studios

BBC Worldwide podpisuje umowę z Universal Studios - kompanią zajmującą się produkcją telewizyjną. Umowa dotyczy produkcji nowego programu telewizyjnego dla...