M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Neo@Ogilvy (firma)"

Zagranica, 6 maja 2014

EBay powierza budżet EMEA MediaComowi

Wartość tego budżetu szacowana jest na 82 mln funtów. Poprzednio jego obsługą zajmowały się trzy domy mediowe: Carat, Fetch oraz Essence.

Kraj, 27 listopada 2013

Ogilvy Interactive zostało wchłonięte przez Ogilvy One

Jakub Krawczyk, chief of digital Ogilvy Interactive, rozstał się z Grupą Ogilvy. Obecnie jego kompetencje zostały przekazane na ręce Mateusza Mentlewicza zarządzającego Ogilvy One i Neo@Ogilvy.

Kraj, 26 listopada 2013

Grupa Ogilvy & Mather integruje swoje agencje

Ogilvy & Mather Advertising łączy się z Ogilvy Action. Dorota Gomółka odchodzi ze struktur grupy. Natomiast Ogilvy One i Neo@Ogilvy będzie zarządzał Mateusz Mentlewicz.

Kraj, 26 czerwca 2012

Skorwider w ClickAd

Była szefowa Ogilvy Interactive przechodzi do ClickAd.

Kraj, 25 czerwca 2012

Skorwider w ClickAd

Była szefowa Ogilvy Interactive przechodzi do ClickAd.

Kraj, 30 marca 2011

Neo@Ogilvy bliżej z Value Media

Oba domy mediowe podpisały umowę o stałej współpracy.

Kraj, 29 marca 2011

Ogilvy Poland kompleksowo dla MetLife Amplico

Grupa odpowiada za kompleksową strategię i realizację działań komunikacyjnych.

Kraj, 28 lutego 2011

Ogilvy Interactive liczy na 40-proc. wzrost w tym roku

Agencja w 2010 r. odnotowała 90-proc. wzrost przychodów, ale startowała z niskiego pułapu.

Zagranica, 12 sierpnia 2010

MEC inwestuje w digital

Susan Schiekofer będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty związane z planowaniem i zakupem nowych mediów.

Zagranica, 11 sierpnia 2010

Yahoo! rozpoczyna globalny przetarg mediowy

Do przetargu mają zostać zaproszone dotychczas współpracujące firmy: dom mediowy Mindshare i agencja interaktywna Neo@Ogilvy.

Zagranica, 7 sierpnia 2007

SAP konsoliduje budżet mediowy w MindShare

SAP po przetargu przekazuje amerykański budżet mediowy w sieci MindShare. Do tej pory agencja odpowiadała za planowanie i zakup kampanii...

Kraj, 12 marca 2007

Sprite namawia konsumentów do dokończenia spotu

Coca-Cola Poland rozpoczyna nową nietypową kampanię marki Sprite. Jest to kontynuacja kreacji "Sprite i pragnienie", ale tym razem film powstał...

Zagranica, 10 listopada 2006

James Sandoval dyrektorem analiz w sieci Neo@Ogilvy

James Sandoval będzie dyrektorem analiz w Neo@Ogilvy - interaktywnej strukturze Ogilvy Worldwide. Wcześniej pełnił funkcję dyr. marketingu wyszukiwarkowego w Diffiniti...