M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Neo (firma)"

Kraj, 2 sierpnia 2012

Zespół kreatywny Nano w komplecie

Dwie nowe osoby na pokładzie agencji.

Kraj, 9 listopada 2007

Nośniki typu digital signage zna co czwarty ankietowany - wynika z badań Pentora i Veracompu

Pentor Research International SA przeprowadziła na zlecenie Veracomp SA badanie stosunku firm do nowych technologii wizualnych. Veracomp, dystrybutor rozwiązań teleinformatycznych,...

Kraj, 24 października 2006

Marta Małecka key account managerem w firmie ATM

Marta Małecka objęła stanowisko key account managera w firmie ATM. Będzie odpowiadać m.in. za wprowadzenie w Polsce nośnika reklamowego Digital...

Kraj, 6 czerwca 2006

Agencja Neo rozmawia z kolejną siecią handlową nt. stworzenia POS TV

Agencja Neo prowadzi rozmowy z siecią sklepów wielkopowierzchniowych nt. wprowadzenia systemu telewizji POS na jej terenie. Monika Małecka, dyr. ds....

Kraj, 12 października 2005

Do końca roku powstaną 244 instalacje POS TV w sieci Żabka

Agencja reklamowa NEO we współpracy z firmą ATM uruchomi do końca 2005 roku 224 ekrany Point Of Sales TV (POS...

Przetargi, 22 lutego 2005

Open House zwyciężyła w przetargu Browaru Namysłów

Agencja Open House zwyciężyła w przetargu na obsługę reklamową marki Zamkowe oraz nowej marki piwa, którą wprowadzi w najbliższych miesiącach...

Przetargi, 28 stycznia 2005

Browar Namysłów finalizuje przetarg na obsługę dwóch marek

Browar Namysłów Sp. z o.o. rozstrzygnie wkrótce przetarg na obsługę reklamową dwóch marek piw - Zamkowego oraz nowego brandu, którego...

Przetargi, 16 lipca 2004

Demo, Profile BTL, Icon, Neo w regionalnym przetargu Gallaher Group

Cztery agencje z Polski: Demo Effective Launching, Profile BTL, Icon i Neo, zostały zaproszone do regionalnego przetargu producenta papierosów Gallaher...

Kraj, 13 maja 2004

Browar Łomża ruszył z kampanią piwa Łomża

Browar Łomża rozpoczął kampanię reklamową piwa Łomża Wyborowe. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Neo, która została wybrana w drodzę...

Przetargi, 13 kwietnia 2004

Agencja reklamowa Neo i Media Group wygrały konkurs Browaru Łomża

Browar Łomża zakończył ostatni etap konkursu na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwyciężyła agencja reklamowa Neo, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie...

Przetargi, 6 kwietnia 2004

Dwie agencje na krótkiej liście konkursu Browaru Łomża

Browar Łomża wybrał dwie agencje, które wezmą udział w ostatnim etapie przeglądu ofert na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwycięska firma...

Kraj, 10 lipca 2003

Dystrybutor wspiera BTL-owo męskie kosmetyki STR8

Firma S.D. Pack Plast International Sp. z o.o., dystrybutor m.in. kosmetyków, zorganizował loterię promocyjną wspierającą męskie kosmetyki zapachowe i pielęgnacyjne...

Kraj, 27 czerwca 2003

Gryf Direct przygotował materiały BTL dla Warner Home Video

Agencja marketing services Gryf Direct opracowała materiały BTL dla Warner Home Video. Będą one użyte w promocji sprzedaży płyt DVD...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Neo i Media Group zajmą się obsługą budżetu Browaru Łomża

Agencja reklamowa Neo i dom mediowy Media Group zajmą się w tym roku obsługą budżetu reklamowego Browaru Łomża. W przetargu...

Kraj, 24 kwietnia 2003

Warner Bros. Poland ogłosił przetarg na reklamę wybranych projektów

Warner Bros. Poland Sp. z o.o., dystrybutor filmów wideo i płyt DVD, ogłosił przetarg, w którym ma wybrać agencję reklamową,...

Kraj, 20 maja 2002

Coty wesprze kampanią sprzedaż kosmetyków Adidas Performance

Coty Polska przeprowadzi kampanię reklamową dla nowej linii kosmetyków Adidas Performance. Kampania rozpocznie się w lipcu br. i będzie trwać...