M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Neostrada (marka)"

Kraj, 16 lutego 2015

O 300 tys. wzrosła w 2014 r. liczba użytkowników komórek Orange

To zasługa wzrostu liczby abonentów. Liczba użytkowników ofert na kartę spada, podobnie jak użytkowników telefonów stacjonarnych i Neostrady. Przychody grupy zmalały o 4,5 proc. Spółka inwestuje więc w światłowody.

Kraj, 30 lipca 2014

Netia kieruje ofertę do użytkowników Neostrady

Oferta o nazwie Dropss to internet dla użytkowników sieci Orange Polska bez opłat za utrzymanie łącza. Kampanię Netia prowadzi we współpracy z domem mediowym Value Media oraz agencją Fenomem (autorstwo konceptu).

Kraj, 28 kwietnia 2014

Serce i Rozum w restauracji [wideo]

Orange promuje ofertę Neostrady i internetu mobilnego.

Kraj, 22 października 2013

Plus: kolejne sądy odrzucają żądania Orange zakazu reklamy porównawczej z Neostradą

Sądy okręgowe w trzech kolejnych miastach odrzuciły wnioski Orange Polska o zakazanie reklamy Plusa, w której porównuje on swój internet mobilny ze stacjonarnym konkurenta.

Kraj, 26 sierpnia 2013

Serce i Rozum ściągają bez zacinania

Nowa kampania Publicis dla Orange.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Serce i Rozum filozofują w księgarni

Nowa kampania Publicis dla Orange.

Kraj, 4 marca 2013

Serce i Rozum reklamują Neostradę Orange za 49 zł miesięcznie

Rozum ściągnął i zapamiętał cały internet.

Kraj, 13 lutego 2013

Za słabe wyniki TP SA jej prezes obwinia m.in. "nieodpowiedzialnych" konkurentów

W reakcji na publikację słabych wyników za ub.r. kurs akcji TP tracił wczoraj nawet jedną trzecią.

Kraj, 21 czerwca 2012

Z TP SA do Plusa - Katarzyna Scheer będzie zarządzać rynkiem masowym w Polkomtelu

Współtwórczyni sukcesu Serca i Rozumu będzie teraz odpowiadać za oferty dla klientów indywidualnych Plusa.

Kraj, 17 kwietnia 2012

Orange wprowadza ofertę "no limits"

Po 20 latach żegnamy markę TP.

Kraj, 13 kwietnia 2012

France Telecom finansuje część budżetu mediowego TP SA

W poniedziałek Telekomunikacja Polska zaprezentuje pierwsze połączone oferty usług stacjonarnych i komórkowych już tylko pod marką Orange.

Kraj, 12 marca 2012

TP zmienia się w Orange; Serce i Rozum wysłani na urlop

Marka TP może zostać zastąpiona przez Orange już niebawem. Na razie operator wysłał Serce i Rozum na urlop. W góry.

Kraj, 17 lutego 2012

Polkomtel obciął wydatki reklamowe w ub.r. o jedną czwartą

Cały sektor telekomunikacyjny wydał w mediach o 0,5 mld zł mniej, w ujęciu cennikowym.

Kraj, 11 stycznia 2012

Serce i Rozum mają zostać po rebrandingu

Rebranding TP na Orange został przesądzony, ale termin jego przeprowadzenia pozostaje niepewny.

Kraj, 19 grudnia 2011

TP SA chce bardziej wyrazistej komunikacji

Operator chce wzmocnić swoje przekazy reklamowe, szykuje się na Euro 2012 i planuje rebranding.

Kraj, 9 sierpnia 2011

Rozum z kryzysem wieku średniego [WIDEO]

TP rozpoczęło nową odsłonę kampanii "Serce i Rozum".

Kraj, 13 lipca 2011

TP przygotowuje rebranding marki na Orange

Według naszych informacji rebranding marki Neostrada na Orange planowany jest na wiosnę 2012 r., natomiast całkowita rezygnacja z brandu TP jest możliwa, ale w odleglejszej perspektywie.

Kraj, 9 czerwca 2011

TP i N ze wspólną ofertą internetowo-telewizyjną [WIDEO]

Abonenci TP zyskają dostęp do kanałów własnych N-ki i 27 kanałów HD, zaś abonenci platformy N będą mogli kupić pakiety z internetem mobilnym TP. Firmy nie wykluczają współpracy promocyjno-reklamowej.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Sąd uchyla 339 mln zł kary dla TP

Wyrok SOKiK oddala widmo zapłaty rekordowej kary nałożonej na operatora przez UKE w 2007 r.

Kraj, 16 marca 2011

Rozum i Serce jako Pilot i Myszka [WIDEO]

Nową reklamę telewizyjną Neostrady przygotowała agencja reklamowa Publicis dla Telekomunikacji Polskiej.

Artykuły weekendowe, 23 grudnia 2010

Maskotki reklamowe w cenie

Maskotki postaci z reklam mają swoje "drugie życie".

Kraj, 16 grudnia 2010

Platforma N będzie mieć pierwszy w kraju kanał 3D

Na początku 2011 roku Grupa TVN chce uruchomić na platformie N kanał telewizyjny z kontentem 3D.

Kraj, 11 października 2010

UKE chce, by sieci komórkowe więcej inwestowały

Urząd proponuje operatorom komórkowym porozumienie, w którym wolniejszy spadek stawek MTR uzależnia od wysokości ich inwestycji w infrastrukturę telekomunikacyjną.

Kraj, 4 października 2010

TP mocno obniża i promuje ceny Neostrady [WIDEO]

Obniżka i zwiększenie nakładów na reklamę przez największego operatora mogą wywołać wojnę cenowo-reklamową.

Kraj, 24 września 2010

TP zachęca byłych klientów Neostrady do powrotu

Operator zaprasza byłych klientów do powrotu i zapowiada wprowadzenie nowej oferty.

Kraj, 10 czerwca 2010

2,5 mln zł kary za 15 dni spóźnienia dla Polkomtela

Spóźnienie może kosztować. I to bardzo dużo.

Kraj, 13 kwietnia 2010

TP chce być szybsza, a Orange ma być największy

Grupa TP przedstawiła założenia i cele strategii na lata 2010-2012. Ma szybciej reagować na zmiany rynkowe, szybciej wprowadzać nowe produkty. Stawia na szybki internet, komórki i telewizję.

Kraj, 8 kwietnia 2010

TP broni się przed odpływem klientów

TP zareklamuje tańszą Neostradę w najwyższych szybkościach.

Kraj, 10 marca 2010

TP SA szykuje dużą kampanię reklamową oferty telewizyjnej

Telekomunikacja Polska SA w najbliższy piątek 12 marca wprowadzi nową ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu Neostrada wraz z pakietami telewizyjnymi...

Kraj, 22 stycznia 2010

Telekomy wydały więcej na reklamę, poza kilkoma wyjątkami

Z monitoringu wydatków reklamowych Expert Monitora, który nie uwzględnia rabatów udzielanych na rynku, wynika, że największe firmy telekomunikacyjne w kraju...

Kraj, 8 października 2009

TP rzuca wyzwanie platformom satelitarnym i sieciom kablowym

Grupa TP chce być liczącym się w kraju dostawcą telewizji. Tak przynajmniej wynika z zapowiedzi przedstawicieli spółki. Od 10 października...

Kraj, 26 maja 2009

Grupa TP ograniczy wydatki na reklamę

Grupa TP miała w I kwartale 4,3 mld zł przychodów (o 4,7 proc. mniej niż w I kwartale ub.r.), zysk...

Kraj, 30 kwietnia 2009

TP szuka oszczędności; przesuwa rebranding Neostrady

Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej, w wypowiedzi dla Polskiej Agencji Prasowej przyznał, że Grupa TP szuka oszczędności i dlatego sprzeda...

Kraj, 9 marca 2009

Netia w kampanii reklamowej porównuje się z TP SA

Netia wprowadza zmiany w ofercie usług internetowych i głosowych dla klientów indywidualnych. Na własnej sieci Netia zaczęła oferować dostęp do...

Kraj, 6 listopada 2008

Orange ruszy z ofertą mobilnego internetu w cenie stacjonarnej Neostrady

PTK Centertel, należący do Telekomunikacji Polskiej SA operator sieci komórkowej Orange, na początku grudnia wystartuje z ofertą radiowego dostępu do...

Kraj, 1 sierpnia 2008

Netia do końca 2008 r. chce pozyskać 100 tys. nowych użytkowników internetu

Netia SA poinformowała, że liczba klientów usług szerokopasmowych operatora przekroczyła 300 tys. W połowie maja br. miała ich ok. 270...

Kraj, 31 lipca 2008

TP SA stawia na broadband i ofertę TV

Telekomunikacja Polska SA przedstawiła wyniki finansowe i operacyjne za I półrocze br. W porównaniu z I połową ub.r. liczba linii...

Kraj, 12 maja 2008

Joanna Włodek dyrektorem kreatywnym w BTL Point Group

Joanna Włodek objęła stanowisko dyrektora kreatywnego w BTL Point Group. Karierę zawodową rozpoczęła w 1995 roku. Pracowała m.in. dla agencji:...

Kraj, 5 listopada 2007

TP SA przygotowuje projekt wizerunkowy z udziałem gwiazd

Po bankach i instytucjach finansowych moda na wykorzystanie celebrities zapanowała wśród telekomów. Polkomtel korzysta z popularności Edyty Jungowskiej, reklamując ofertę...

Kraj, 5 października 2007

Maja Ostaszewska w nowej kampanii Neostrady TP

Maja Ostaszewska występuje w najnowszej kampanii reklamowej usług internetowych Telekomunikacji Polskiej prowadzonej pod hasłem "Mała cena". Aktorka promuje Neostradę 2...

Kraj, 17 września 2007

Tele2 reaguje na obniżki TP SA

Od września Telekomunikacja Polska obniżyła ceny połączeń na komórki (do sieci Orange, Plus i Era) - do 66 gr/min w...

Kraj, 31 sierpnia 2007

TP SA rozpoczyna strategiczną współpracę z Dellem, rusza kampania wspierająca wspólną ofertę

Telekomunikacja Polska i Dell rozpoczynają strategiczną współpracę w zakresie produktów konsumenckich. Pierwszym krokiem jest oferta Neostrady (a więc dostępu do...

Kraj, 13 sierpnia 2007

Grupa TP: oficjalne nominacje w nowej strukturze marketingu

Telekomunikacja Polska i PTK Centertel (Orange) połączyły struktury marketingowe (połączenie ma charakter funkcjonalny, spółki zachowują odrębność). Spółka oficjalnie potwierdziła nominacje...

Kraj, 2 sierpnia 2007

TP SA wspiera ambientem Neostradę

Telekomunikacja Polska prowadzi akcję BTL promującą usługę Neostrada TP. Działania pod nazwą "Surfuj z Neostradą TP" prowadzone są w pasie...

Kraj, 6 czerwca 2006

TP SA przygotowała mundialową promocję i wsparcie reklamowe Neostrady

Telekomunikacja Polska SA, główny sponsor polskiej reprezentacji w piłce nożnej, w związku ze zbliżającym się mundialem w Niemczech przygotowała promocję...

Kraj, 5 lipca 2004

TP SA rozpoczyna dwie promocje cenowe Neostrady i wspiera je reklamą

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) wprowadziła od początku lipca br. do swojej oferty promocje cenowe Neostrady (marka usług szerokopasmowego dostępu...

Kraj, 23 lutego 2004

Uzupełnienie: kampania Neostrady

W uzupełnieniu informacji z 19 lutego br. na temat najnowszej kampanii reklamowej usługi Neostrada Telekomunikacji Polskiej SA informujemy, że część...

Kraj, 3 listopada 2003

TP SA przedłuża promocję Neostrady

Internauci, którzy nie zdążyli skorzystać z możliwości aktywacji Neostrady za złotówkę oraz testowania usługi przez 30 dni, będą mieli szansę...

Kraj, 3 września 2003

TP SA uruchomiła dwie kampanie reklamowe

Telekomunikacja Polska SA rozpoczęła z początkiem września dwie kampanie reklamowe. Jedna związana jest z akcją promocyjną usługi Neostrada (szerokopasmowy dostęp...