M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nescafe Classic (marka)"

Kraj, 7 września 2012

Rusza jesienna promocja Nescafe Classic

Producent dodaje do kawy charakterystyczne czerwone kubki.

Kraj, 27 lutego 2012

Ogilvy Action z shoppermarketingowym projektem dla Nescafé

Agencja odpowiada za wsparcie w sieciach Tesco, Real i Carrefour.

Artykuły weekendowe, 21 kwietnia 2011

700 tys. osób w akcji Nescafe

Nescafe Classic umacniała wizerunek kawy idealnej na początek dnia w 20 miastach przez 5 tygodni. Oto rezultaty tej akcji.

Kraj, 8 marca 2011

Promocja Nescafe Classic w 20 miastach

Nestle chce zwiększyć świadomość marki poprzez bezpośredni kontakt z konsumentem, i to od wczesnych godzin porannych.

Kraj, 12 września 2008

Nestle przeprowadza relaunch Nescafe Classic

Nestle Polska prowadzi globalny relaunch marki kawy Nescafe Classic. Słoik w nowym kształcie i z nową szatą graficzną jest już...

Kraj, 1 września 2008

Repliki pierwszych puszek Nescafe na 70-lecie firmy

Nescafe uczci 70-lecie firmy wprowadzeniem na rynek specjalnej edycji kawy w puszcze retro, stylizowanej na pierwsze opakowanie wyprodukowane w 1...

Kraj, 14 lutego 2006

Nestle ufundowała nagrodę w wysokości 250 tys. zł w promocji Nescafe Classic

Nestle rozpoczęła realizację promocji konsumenckiej kawy Nescafe Classic, pod hasłem "Dzień dobry w nowym mieszkaniu". Promocja potrwa do 30 kwietnia...

Kraj, 23 grudnia 2005

Nestle Polska poszerza portfolio marki kawy Nescafe

Nestle Polska rozszerzyła portfolio kaw sprzedawanych pod marką Nescafe. Na rynku pojawiły się kawy Nescafe Cappuccino i Nescafe Espiro. W...

Kraj, 25 marca 2005

Nestle i MRM/Momentum rozdały 1,2 mln kubków kawy - największy sampling w Polsce

Firma Nestle i agencja marketing services MRM/Momentum rozdały w zakończonej właśnie akcji samplingowej około 1,2 mln kubków kawy Nescafe Classic....

Kraj, 20 grudnia 2004

Gigantyczny kubek Nescafe Classic uzupełnieniem kampanii w mediach

Nestle rozpoczęło realizację nietypowej outdoorowej kampanii promocyjnej marki Nescafe Classic. Ikona marki Nescafe Classic - charakterystyczny czerwony kubek - zaistniała...

Kraj, 3 listopada 2003

Ruszyła kampania promocyjna Nescafe Classic

Nestle rozpoczęła wczoraj kampanię dla Nescafe Classic. Została ona przygotowana przez agencję McCann-Erickson. Kampania potrwa do 22 listopada, a obejmuje...

Kraj, 6 lutego 2002

Nestle Polska rozpoczyna promocję kawy Nescafe Classic

Koncern Nestle Polska rozpoczął promocję kawy Nescafe Classic, dołączając do opakowań 200-g produktu kasetę z hitami muzycznymi. "Wzmocnienie sprzedaży i...