M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nestle Waters Polska (firma)"

Kraj, 11 kwietnia 2014

Rusza pierwszy etap kampanii Nałęczowianki [wideo]

Kolejny rozpocznie się w maju.

Kraj, 12 września 2013

Łukasz Sokołowski szefem działu akcji specjalnych Społeczności.pl

Z biurem reklamy związany jest od października 2010 r.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Wojciech Trzaskalski w zepole MetLife Amplico

Menedżer przeszedł z Nestle Waters Polska.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Nestle Waters zlikwidowało stanowisko dyrektora marketingu

Po odejściu Joanny Ulanowskiej-Tabały zreorganizowano dział marketingu.

Kraj, 4 kwietnia 2012

70 proc. wydatków Nestlé na kampanie wellness

Marketer planuje kontynuację rozwoju odpowiedzialnej komunikacji z konsumentami oraz promocję zdrowej i rozważnej konsumpcji i aktywnego trybu życia.

Kraj, 7 marca 2012

Żywiec Zdrój zmienia nazwę na Żywioł

Marketer wprowadza wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie.

Kraj, 21 października 2011

Wydatki na reklamę wody wzrosły latem o ponad 30 proc.

Rynek wody mineralnej zwiększył wartość o niespełna 1 proc.

Kraj, 7 czerwca 2010

Awanse w strukturach Nestle

W firmie pojawił się nowy dyrektor sprzedaży w Nestle Waters Polska oraz nastąpił awans w zespole marketingu Nestle Professional.

Przetargi, 4 maja 2010

Nestle wybiera Red8

Red8 wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Nałęczowianki.

Kraj, 21 maja 2009

Łoś i jeż w kampanii cytrynowej Nałęczowianki

Nestle Waters Polska prowadzi kampanię reklamową cytrynowej Nałęczowianki ze Smakiem. Działania obejmują telewizję, marketer nie podaje, ile potrwają. Spot jest...

Kraj, 25 marca 2009

Nałęczowianka rozszerza portfolio o wariant dla dzieci

Nestle Waters Polska wprowadziła nowy wariant Nałęczowianki - Nałęczowiankę Junior przygotowaną z myślą o dzieciach. Do picia wody mają je...

Kraj, 11 lutego 2009

Nałęczowianka prowadzi promocję z wykorzystaniem znanego ze spotów TV łosia

Ruszyła akcja promocyjna Nałęczowianki (Nestle Waters Polska) "Złap łosia i zabierz go na Kretę". Udział w niej może wziąć każdy...

Kraj, 12 listopada 2008

Nałęczowianka rusza z kampanią w punktach sprzedaży

Z początkiem grudnia br. wystartuje ogólnopolska kampania reklamowa Nałęczowianki (Nestle Waters Polska) pod hasłem "Pić się chce". Materiały POS (m.in.:...

Kraj, 6 maja 2008

Nestlé Waters chce dotrzeć z Nałęczowianką do młodszych konsumentów

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (Nestlé Waters Polska). Głównym celem działań jest zbudowanie emocjonalnej relacji z konsumentem,...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Alicja Skręta awansuje w międzynarodowych strukturach Avonu

Alicja Skręta została dyrektorem generalnym Avonu na Litwie, Łotwie i w Estonii. Ostatnio była dyrektorem sprzedaży w polskim oddziale koncernu....

Kraj, 19 lutego 2008

Marcin Skowron pokieruje sprzedażą Nestle Waters Polska

Marcin Skowron objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Nestle Waters Polska. Zastąpił Tomasza Rasztawickiego, który rozstał się z firmą. Skowron jest...

Kraj, 13 czerwca 2007

DDB ma pracować dla Nestle Waters Polska, choć Publicis wygrała przetarg

Agencja reklamowa DDB Warszawa, a nie Publicis, przygotuje najnowszy projekt komunikacyjny marki wody mineralnej Nałęczowianka z portfolio Nestle Waters Polska,...

Kraj, 29 maja 2007

Joanna Ulanowska-Tabała dyr. marketingu Nestle Waters Polska

Joanna Ulanowska-Tabała objęła stanowisko dyrektora marketingu w Nestle Waters Polska SA, gdzie będzie odpowiedzialna za wody butelkowane takich marek, jak:...

Kraj, 28 marca 2007

Michał Krejza dyr. zarządzającym Team One

Michał Krejza został dyrektorem zarządzającym Team One, agencji reklamowej z grupy Saatchi & Saatchi. Krejza pracował przez ostatnie osiem lat...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Nestle Waters Polska wspiera reklamą sprzedaż Nałęczowianki Sprint

Nestle Waters Polska realizuje w 14 największych miastach Polski (m.in.: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Lublinie i Trójmieście) kampanię reklamową...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Nestle Waters Polska wspiera sprzedaż wśród hurtowników

Nestle Waters Polska, dystrybutor wody Nałęczowianka, rozpoczął działania promocyjne adresowane do dystrybucji, których celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki...

Kraj, 14 października 2005

Bogusław Kwarciak dyrektorem strategicznym agencji Opus B

Bogusław Kwarciak objął stanowisko dyrektora strategicznego agencji reklamowej Opus B. To nowe stanowisko w firmie. Do zadań nowego dyrektora będzie...

Kraj, 2 września 2005

Nestle reklamuje Nałęczowiankę na outdoorze

Wczoraj w 23 największych miastach Polski ruszyła kampania outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej (Nestle Waters Polska). Celem kampanii jest budowanie wśród...

Kraj, 6 maja 2005

Nestle Waters Polska startuje z pierwszą w tym roku kampanią Nałęczowianki

Pierwsza w tym roku kampania reklamowa marki Nałęczowianka (Nestle Waters Polska) zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi potrwa przez cały...